Itse "eksyin" palstalle loppukesästä ja huomasin samointein, että jo pelkästään yleisellä osiolla on ihan pirusti asiallista juttua, joten alkoihan se kiinnostaa, että mitä sitten löytyy vippiosoilta
Niin ja kun kyseessä nyt kuitenkin on ainoa nettipalsta, jota jopa minä jaksan säännöllisesti seurata, niin silloin on pakko olla kyseessä niin laadukas saitti, että 10e/vuosi ei todellakaan ole paha hinta.
Itsekin aiemmin eräitä urheiluun liittyviä nettisivuja ylläpitäneenä tiedän, että se homma vie pirusti aikaa ja vaatii omistautumista asialle. Mike + kumppanit ovat tuoneet kiitettävään tahtiin uusia ominaisuuksia palstalle, pakko nostaa hattua
Jostain olen lukenut (monet varmasti tietävät mistä, mutta kaikkea shittiä ei viitsi mainostaa), että kun on verkkokauppaa, vippi maksuja yms. niin Mikehän saa siitä rahaa, siihen on pakko todeta, että eikös se ole yrittäjyyden ideakin? Loistava juttuhan se on, jos hyvin tehdystä työstä jotain maksetaankin!
Jep, ja kyllähän tästä palstasta on ollut erittäin paljon hyötyä myös itse asiaan, eli treenaamiseen ja ennenkaikkea ruokavalioon. Vähänpä tiesin syömisestä, ennenkuin aloin tätä palstaa seuraamaan :D