Miksi (sinä olet) VIP?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu
Tomi sanoi:
Sit "se yks toinen ylläpidon jätkä", joku Toni tai Tommi, avusti aikanaan Cult- ja Image-lehtien sekä Yle:n toimittajia juttujen teossa, ja ehtona oli Pakkotoiston maininta artikkelissa/telkkariohjelmassa. Mike on toki tehnyt Pakkiksen eteen enemmän kuin kukaan muu, mutta itseäni vähän harmittaa jäädä joskus täysin taka-alalle, kun puhutaan Pakkotoiston näkyvyydestä, ja miten siihen on päästy. :( Mike ja minä oltiin kuitenkin molemmat alusta asti perustamassa tätä palstaa, kehittämässä ideoita palstan hyväksi ja sitä rataa. Pakkotoisto ei olisi sama ilman Mikeä, mutta ei myöskään sama ilman sitä "toista ylläpidon jätkää, jota kukaan ei enää edes muista..."

Tärkein kaikista: Pakkotoisto ei olisi sama ilman loistavia jäseniä ;)
Tämä pitää 100% paikkansa. Tomilla on iso osa Pakkotoiston ja menneen Roinaforumin historiassa, sitä ei saa ikinä unohtaa. Pakkis on vain nyt kulminoitunut yhteen henkilöön vahvemmin ja sitäkautta monet liikaakin mieltävät Pakkotoisto = Mike. Todellisuudessa kiitoksen ansaitsee kaikki modet, etenkin Tomi ja toki kaikki loistavat käyttäjät, vipit etunenässä. Tästä on hyvä jatkaa.

Alussa ihan vaan kannatuksen vuoksi. Ramppasin täällä päivittäin, joskus useamman kerran päivässä. Täytyy tunnustaa, että myös avatarin takia. Nykyisin se on itsestäänselvyys. Kymppi tuntuu suorastaan pikkurahalta verrattuna siihen, mitä täältä on saanut ja saa.

Mie muistan hyvin sen ajan, kun Tomi oli yhtä näkyvä hahmo kuin Mr Mikekin. Kiitos kaikista tietokoneeseen liittyvistä ohjeista, joita Tomilta sain.

Hankin varmaankin ton kuvagallerian takia. Olin vissiin käyny joku pari kuukautta puntilla ja vuosi oli inttiä edessä. Vaikka ei vuoteen käynytkään salilla niin oli se silti rentoa kattoa muiden kehitystä ja lukea näitä juttuja täällä. Sai vähän motivaatiota ite sitten alottaa treenaamaan kunnolla intin jälkeen. Onneks nyt on intti takana ja pääsee taas treenaan. Ja onhan se aika uskomatonta minkälaiseksi tää sivu on muodustunu. Nyt kun tuli toi uusi kauppakin. Mahtavaa. Tota ircciä en ole muuten edes tajunnu, vois testaa.

Tomi sanoi:
Sit "se yks toinen ylläpidon jätkä"

Työkaverini joka ei ole koskaan edes punttia nähnyt tiettää Pakkotoiston ja kun töissä lueskelen palstaa(joskus teen oikeita töitäkin) ja repeän niin useasti kysyy että "mitäs se Tomi nyt on kirjoittanut". Että oot Tomi aika julkkis etkä pelkästään hämärän huumoris takia ;)

Ite liityin vipiksi ihan kannatus mielessä, ja nyt kun oon palstaa seurannut aktiivisesti niin toi kymppi on ihan liian vähän tästä ilosta. Mihin voi lähettää rahaa???

Kiitos loistavasta palstasta + ekstrana Mike(2*6), Tomi(selkätreeni ohjees on hyvää vauhtia auttamassa siipien kasvatuksessa)

Waltteri sanoi:
Työkaverini joka ei ole koskaan edes punttia nähnyt tiettää Pakkotoiston ja kun töissä lueskelen palstaa(joskus teen oikeita töitäkin) ja repeän niin useasti kysyy että "mitäs se Tomi nyt on kirjoittanut". Että oot Tomi aika julkkis etkä pelkästään hämärän huumoris takia ;)
Hehehee, uskomatonta! :lol2:

Timba79 sanoi:
PITÄISI! Ja se kuvaosiokin on sitävarten, että sitä käytetään... ;)

Ehkä me Helgan kanssa vielä joku päivä repästään ja laitetaan kuvat.. vai mitä Helga? ;)

Ensimmäinen syy liittymiseeni oli se, että halusin tukea näinkin loistavaa sivua ja lisäksi tuolta kuva osiolta saa hyvää motivaatiota. Muutenkin tämän sivun kautta on tullut opittua paaaaljon uutta treenaamiseen yms. Iso kumarrus Pakkotoistolle.

Muista Tomi, että joka threadissa missä on annettu palautetta/rankattu modeja oot aina ollu jossain kolmen parhaan joukossa jne...

Kyllä me vanhemmat jäsenet sut muistetaan, mutta kun et enää kirjoittele niin paljoa niin Mike omistaa ;)

Mut silti oot Tomi :love:

Itse "eksyin" palstalle loppukesästä ja huomasin samointein, että jo pelkästään yleisellä osiolla on ihan pirusti asiallista juttua, joten alkoihan se kiinnostaa, että mitä sitten löytyy vippiosoilta :)
Niin ja kun kyseessä nyt kuitenkin on ainoa nettipalsta, jota jopa minä jaksan säännöllisesti seurata, niin silloin on pakko olla kyseessä niin laadukas saitti, että 10e/vuosi ei todellakaan ole paha hinta.

Itsekin aiemmin eräitä urheiluun liittyviä nettisivuja ylläpitäneenä tiedän, että se homma vie pirusti aikaa ja vaatii omistautumista asialle. Mike + kumppanit ovat tuoneet kiitettävään tahtiin uusia ominaisuuksia palstalle, pakko nostaa hattua :worship:
Jostain olen lukenut (monet varmasti tietävät mistä, mutta kaikkea shittiä ei viitsi mainostaa), että kun on verkkokauppaa, vippi maksuja yms. niin Mikehän saa siitä rahaa, siihen on pakko todeta, että eikös se ole yrittäjyyden ideakin? Loistava juttuhan se on, jos hyvin tehdystä työstä jotain maksetaankin!

Jep, ja kyllähän tästä palstasta on ollut erittäin paljon hyötyä myös itse asiaan, eli treenaamiseen ja ennenkaikkea ruokavalioon. Vähänpä tiesin syömisestä, ennenkuin aloin tätä palstaa seuraamaan :D

Jos olisin voinut vaan visan numerot tähän näpytellä niin olisin ollut jo aikoja sitten vippi, se kun on niin iso homma tehdä se tilisiirto. prkl

Hippo sanoi:
Ehkä me Helgan kanssa vielä joku päivä repästään ja laitetaan kuvat.. vai mitä Helga? ;)

Sitä odotellessa... :hyper: ;)

Itse aattelin pistää joskus vuodenvaihteen jälkeen kunnon läskikuvat kehiin ja sitten suuria lupauksia dietistä.

Mnjooh, taidanpa nostaa tän threadin takasin ylös. Varmasti sen verran tullut uusia vippejä, joilla voisi olla sana sanottavana. Ja palstalle on tullut taas ni paljon annettavaa ja uutta :)

Itellä umpeutuupi VIPpi tän kuun lopulla, ja tarkoitus olisi huomenissa käydä nettipankissa makselemassa. Kyl mä tätä hommaa haluan tukea, ni hyvin skulaa ja antaa ni paljon. Kiitoksia Maikkelille + muulle ylläpidolle. Myös iso käsi pakkiksen mahtaville kirjoittajille ja jäsenille. Monesti on saanut nauraa vedet silmissä hauskoja juttuja, kiittää hyvin mennyttä treeniä - uusien treenineuvojen ansiosta..... ja musta on erittäin positiivista että palstalta saa vastauksen kysymykseen kuin kysymykseen, viimeksi vastaus taikakuutio-kysymykseeni.

Että se 10e/vuosi ei todellakaan ole paha hinta, edes opiskelijabudjetilla. Ihan mielellään tätä loistavaa palstaa tukee. :worship:.

-edit-
Antakaa ittellenne joululahja ja hankkikaa VIPit jos niitä teillä ei viä ole ;).

Jaa että miks oon vippi? Eikös sen pitäisi olla suorastaan itsestäänselvyys?, Vipithän ovat äärimmäisen katu-uskottavia ja saavat naisia niin helvetisti :hyper:

Edellä mainitun lisäks halusin päästä nauttimaan pakkiskaupan vip-alennuksista, päästä mukaan monipuolisiin vip-tapahtumiin, kirjoittelemaan reenipäiväkirjaa sekä tietysti katselemaan punttimimien kuvia ja kaikkea muuta hauskaa mihin vipeillä on yksinoikeus :)

Ja tosiaan propsit Mikelle ja modeille hienosta forumista sekä upeasta lisäravinnekaupasta, harvoin sitä pääsee juttelemaan Boogien kanssa ostoksia tehdessään ;)

jaa-a...enpä muuten tiedäkkään...

En sitä aluksi miettinyt ollenkaan, että miksi. Kun rekisteröidyn niin oli ihan itsestään selvää, että haluan päästä käsiksi kaikkeen sisältöön, mitä täällä on tarjolla. Sittemmin olen kyllä todennut, että rahalle saa vastinetta moninverroin. Ja olisi elämä vähän kurjempaa tällä hetkellä ilman niitä kaikkia ihmisiä, joihin on tsätin ja miittien kautta tutustunut :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom