Miksi (sinä olet) VIP?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu
Oli pakko tietää että mitä kaikkee siä salaisissa kansioissa on. Se oli hämänny siitä lähtien kun pakkiksen löysin

PikkuT sanoi:
- Toi VIPchat kiinnostas, mutta mä taidan olla liian:wanha: moiseen...

höpöhöpö, onhan siellä winsut ja muut mukavat mature homppelitkin ;) teretulemast :)

-edit- mä mietin aikanaan hyvinkin pitkään että hannon maksaa sitä 10e vippimaksua. No tulihan se sitten loppuviimein maksettua ja nyt toi pakkis-vip on ihan must juttu :)

Oon sportheavyn vippi alennuksilla jo tienannu ton 10€ takasin monta kertaa. :D
Toiseksi, ei täällä mulle paljoa kiinnostavaa ois jos en olis vippi

minut myytiin punttimimmien kuvaosion katselu valtuuksilla.
toisen kerran maksoin, koska olen jäänyt koukkuun alafoorumeihin joihin pitää päästä, ja sinnehän tarvitaa veeiipeet

Treenipäiväkirjanpito, kuvaosio sekä IRC-kanava. Nämä nyt ainakin aluksi. Plussana muu VIP-osion tarjonta

treenipäiväkirjat ja mimmien kuvat -ne on motivoinu mua ihan hirveästi!!!

Kuvaosio, treenipäivyrit ja sit pääsee laittamaan jonkun vammasen kuvan avatariksi.

hmm oon jääny koukkuun tähän pakkikseen;)
ja ohan se kiva et on avataris kuva sekä kaikki muut vip sälät on mukavii:)

-Foorumi on auttanut kehittymisessä niin paljon että siitä on auki sen 10€ tälle foorumille
-Mukavan oloinen netti yhteisö (suht positiivinen henki)
-Kuvat osiossa pääsee hyvin kartalle missä itse menee
-Kuvat osio auttaa lisää kehittymisessä
-kuvat osiolla pääsee katsomaan konkreettisesti itsenä ja toisten kehittymistä (yksi kuva vastaa tuhatta sanaa)
-10€ panostus pitää trollit/asiattomat nimimerkit suht hyvin poissa
-Kun olet postannut kuvat osiolle itsestäni kuvan niin se pistää yrittämään vielä lisää
-Porukan positiiviset kommentit piristävät synkkää päivää mukavasti (kuvat osiolla)
-Treenipäivyrissä pääsee kurkkailee kuinka porukka kehittyy painoissa
-Itselle jää aineistoa treenipäivyriin jolloin ei tee samaa virhettä kahteen otteeseen
-Kaikilla VIP:llä suunilleen sama määrä omistautumista ja yrittämistä eteenpäin = saman henkisyys

Ei nyt tullut tämän enempää mieleen :)

Back
Ylös Bottom