SUPERCARB 1kg -40%

Miksi (sinä olet) VIP?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu
Oli pakko tietää että mitä kaikkee siä salaisissa kansioissa on. Se oli hämänny siitä lähtien kun pakkiksen löysin

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
PikkuT sanoi:
- Toi VIPchat kiinnostas, mutta mä taidan olla liian:wanha: moiseen...

höpöhöpö, onhan siellä winsut ja muut mukavat mature homppelitkin ;) teretulemast :)

-edit- mä mietin aikanaan hyvinkin pitkään että hannon maksaa sitä 10e vippimaksua. No tulihan se sitten loppuviimein maksettua ja nyt toi pakkis-vip on ihan must juttu :)

Oon sportheavyn vippi alennuksilla jo tienannu ton 10€ takasin monta kertaa. :D
Toiseksi, ei täällä mulle paljoa kiinnostavaa ois jos en olis vippi

minut myytiin punttimimmien kuvaosion katselu valtuuksilla.
toisen kerran maksoin, koska olen jäänyt koukkuun alafoorumeihin joihin pitää päästä, ja sinnehän tarvitaa veeiipeet

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Treenipäiväkirjanpito, kuvaosio sekä IRC-kanava. Nämä nyt ainakin aluksi. Plussana muu VIP-osion tarjonta

treenipäiväkirjat ja mimmien kuvat -ne on motivoinu mua ihan hirveästi!!!

Kuvaosio, treenipäivyrit ja sit pääsee laittamaan jonkun vammasen kuvan avatariksi.

hmm oon jääny koukkuun tähän pakkikseen;)
ja ohan se kiva et on avataris kuva sekä kaikki muut vip sälät on mukavii:)

-Foorumi on auttanut kehittymisessä niin paljon että siitä on auki sen 10€ tälle foorumille
-Mukavan oloinen netti yhteisö (suht positiivinen henki)
-Kuvat osiossa pääsee hyvin kartalle missä itse menee
-Kuvat osio auttaa lisää kehittymisessä
-kuvat osiolla pääsee katsomaan konkreettisesti itsenä ja toisten kehittymistä (yksi kuva vastaa tuhatta sanaa)
-10€ panostus pitää trollit/asiattomat nimimerkit suht hyvin poissa
-Kun olet postannut kuvat osiolle itsestäni kuvan niin se pistää yrittämään vielä lisää
-Porukan positiiviset kommentit piristävät synkkää päivää mukavasti (kuvat osiolla)
-Treenipäivyrissä pääsee kurkkailee kuinka porukka kehittyy painoissa
-Itselle jää aineistoa treenipäivyriin jolloin ei tee samaa virhettä kahteen otteeseen
-Kaikilla VIP:llä suunilleen sama määrä omistautumista ja yrittämistä eteenpäin = saman henkisyys

Ei nyt tullut tämän enempää mieleen :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom