SUPERCARB 1kg -40%

Miksi (sinä olet) VIP?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Joo-o! On se helppoa. Otat vasemmalla kädellä kiinni olan yli muka halaaksesi Mikeä ja nappaatkin sen lujaan niskalenkkiin ja kampeat ukon maahan.

Siinä kun Mike sit makaa, niin voit joko rystysillä pöllyttää sen kutreja tai vaikka laittaa sormen suuhusi ja työntää se märkänä Miken korvaan!

Vipit irtoaa sata varmasti!:hyper:

Bisley sanoi:
Mä olen VIPPI, koska itkin Mikelle noin vuoden verran, että anna ny mulle vippeys. :(

Mike sano siihen, että "jos voitat PM-kultaa kehonrakennuksessa niin katotaan sitten".

Mä nappasin Miken niskalenkillä maahan ja pöllytin sen pellavaista tukkaa ja tokasin että "You got it!" Sit mä menin ja voitin kultaa ja mä sain VIPIT!
-Helppoa!:thumbs:
:lol2: pistikö mike ees yhtään vastaan?

Bisley sanoi:
Joo-o! On se helppoa. Otat vasemmalla kädellä kiinni olan yli muka halaaksesi Mikeä ja nappaatkin sen lujaan niskalenkkiin ja kampeat ukon maahan.

Siinä kun Mike sit makaa, niin voit joko rystysillä pöllyttää sen kutreja tai vaikka laittaa sormen suuhusi ja työntää se märkänä Miken korvaan!

Vipit irtoaa sata varmasti!:hyper:
Tulen taatusti kokeilemaan tota sormiversiota ensi vuonna kun vipit vanhenee. Kiitti vinkistä! :thumbs:

:lol2:

eikö olisi helpompi vain maksaa se kymppi?:lol2:

Jotta pääsee irkkin ja saa avatarin. Eipä tuohon mitään syitä sen enempää taida olla. Juuri 5min sitten maksoin taas vip-maksun.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Irc- ja paremmat herutusmahdollisuudet:jahas:

Koska..

Halusin nähdä Kuvat-osiolla lihaa! :kuola:
Halusin nähdä punttimimmien kuvia :kuola:
Halusin vaan olla V.I.P, eli IN! :)
Saa pakkiksen kaupasta alennusta ja kun asuu täällä Helsingissä, niin on helppo sielläkin käydä aina kun haluaa.
Ja paljon muita syitä...

Kyllä vip-jäsenyydestä voisi maksaa vaikka 25 euroa!

siks ku haluan lukea hummerivirran kirjoittamia stooreja :thumbs: :)
mxu sanoi:
Kyllä vip-jäsenyydestä voisi maksaa vaikka 25 euroa!
:jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom