SUPERCARB 1kg -40%

Miksi (sinä olet) VIP?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu
Vaikka en uusi vippi olekaan, niin muistelen, että kuva-osio (eli punttimimmien kuvat.... :jahas: ) olisi ollut isoin yksittäinen syy vipin maksamiseen...

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Sivustolla on niin paljon mielenkiintoista asiaa, että täytyi sitten alkaa VIP:ksi.:) Eikä tämä nyt kovin kallista hupia ole.

Tuen pakkotoiston toimintaa, koska mike on hyvä jätkä ja koska täällä on paljon informaatiota niin hyvässä kuin pahassakin.

Tuetaan toimintaa. Lisäksi pääsee lueskelemaan hyödylliset osiot. Mutta kaikkein tärkeintä on älytön ava ja tyhmä kommentti oman nimimerkin alla :D

-
-Mukavan oloinen netti yhteisö (suht positiivinen henki)
-Kuvat osiossa pääsee hyvin kartalle missä itse menee
-kuvat osiolla pääsee katsomaan konkreettisesti itsenä ja toisten kehittymistä (yksi kuva vastaa tuhatta sanaa)
-Kun olet postannut kuvat osiolle itsestäni kuvan niin se pistää yrittämään vielä lisää
-Treenipäivyrissä pääsee kurkkailee kuinka porukka kehittyy painoissa
-Itselle jää aineistoa treenipäivyriin jolloin ei tee samaa virhettä kahteen otteeseen
-Kaikilla VIP:llä suunilleen sama määrä omistautumista ja yrittämistä eteenpäin = saman henkisyys

Jep, siinä jäsennellymmin samoja motiiveja :piis:

Kolme vuotta onnistuin palstalla jahkailemaan ennen kuin vipit hankin. :D

Vaikea sanoa mitään yksittäistä syytä. Melkolailla kaikki vipeille tarkoitetut lisäominaisuudet kiinnostivat.

Ihmisen tavaton halu ilmaista itseään avatarin ja sigun avulla. Ja hyvän foorumin tukeminen.

Kaikki mahdolliset syyt:

Payback-olen saanut tärkeää tietoa

Punttimimmien kuvat:) , ja muut VIP osiot piti zekata

Toiminnan tukeminen, ja avustus foorumin kehittämiseen

Kuvat-osion takia maksoin ensimmäisen kerran. Tarkemmin sanottuna taisi olla hulkin kuvien. Salaiset kansiot taisi olla myös yksi syy, mutta ei siellä ole tullut kuitenkaan käytyä kuin ehkä kerran. Nyt maksan, koska Mike sen ahkeruudestansa ansaitsee.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Eikö sillä parilla kybällä sais edes pildeä?
---
Niin, kivat lisäominaisuudet ja yleinen asevelihenki.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Punttimimmit, fap fap.

Mä luuhaan täällä niin paljon, että musta on vaan reilua maksaa siitä että kestätte mua.

Tullut luettua sivustoa 2005-vuoden alusta asti, joten pieni rahallinen panostus vippien muodossa tukemaan toimintaa oli vähintäänkin kohtuullista minusta.

Kylläpä ne omatkin syyt on tullu tuolla jo aiemmin mainittua moneen kertaan eli pakkiksen tukeminen ja vippien lisäominaisuudet. Sekä tietty ne punttimimmien kuvat. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom