Miksi isot pojat eivät penkkaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Titaani
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Onko Mayorsilla Aki Mähönen se iso kaveri? Viimeksi kun hänet näin penkkaamassa niin 170 kg liikkui köykäisesti.

.

kyllähän 170 on jo iso paino jos sillä sarjaa tehdään, siis enemmän kuin 1toisto:)

niin ja jokainen voi mähöstä isoksi sanoa jo ihan kuvienkin perusteella.

edit: perkele enään en osallistu koskaan näihin pena keskusteluihin. kohta tää on natuna 200 keskustelussa :D tai jotain vastaavaa.

koska ei muuta osaa:kippis1: mulla meni ennen aina noin tunti penkissä:david: , nykyään teen 2 sarjaa viikossa ja se siitä:kippis1:

Se on ihan reenajasta kiinni. Jotkut tekee penkkiä, jotkut ei. Helvettiäkö siitäkin pitää ruveta filosofoimaan :S

Originally Posted by pikku ronnie
noin vuoden, yhdessä välissä tein JOKA MAANANTAI PENKKIÄ NOIN TUNNIN,siis

no mulle yks entinen penkkipunnertaja sanoi et penkkiä pitää treenata vähintään tunti kerralla:D

Isoja suhteessa sopiviin (:D) on jotain 1/20 että sen takia näät sopivien tekevän enmmän penkkiä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kiitos useista ja valaisevista kommenteista aloittamaani aiheeseen. :thumbs:

Tulin just salilta, ja siellä penkissä istui tänäänkin pieniä poikia, isot möröt vietti aikaansa prässin, käsipainojen ja ylätaljan välittömässä läheisyydessä... :D

vituttaako ku ne tekee runkulla ja isommilla painoilla? ei hätää, tee itekki:D:hyper:

Vituttaa.. koska meikä penkkailee vieressä solttuna paljon pienemmillä painoilla. :itku: Tekis joskus mieli huomauttaa niille siitä hirveästä perseennostosta, mutta yleensä ne on isompia ukkoja ja muutenkin pitäs antaa ihmisten treenaa parhaaksi näkemällä tavallaan. :D Olen toki kerran huomauttanut runkkupenkkailusta, mutta ne oli kyniksiä. :rolleyes:

edit: perkele enään en osallistu koskaan näihin pena keskusteluihin. kohta tää on natuna 200 keskustelussa :D tai jotain vastaavaa.
Mitä.:eek: Mutta sähän oot aina ja kaikissa penkkikeskusteluissa. Varsinkin jos siellä mainitaan taikasanat 200 kiloa.:D

Vituttaa.. koska meikä penkkailee vieressä solttuna paljon pienemmillä painoilla. :itku: Tekis joskus mieli huomauttaa niille siitä hirveästä perseennostosta, mutta yleensä ne on isompia ukkoja ja muutenkin pitäs antaa ihmisten treenaa parhaaksi näkemällä tavallaan. :D Olen toki kerran huomauttanut runkkupenkkailusta, mutta ne oli kyniksiä. :rolleyes:
Ei voi käsittää miksi toisten runkkupenkit ketään voi häiritä? Jos ne oli vielä isoja ukkoja, niin kaippa se runkku sitten niillä ainakin toimii. Aina sama itku tällä foorumilla. Kokeilkaa ite, että nouseeko ne isot romut tuosta vaan kun vähän persettä penkistä nostaa.

minua ei vituta ollenkaan jos joku tekee runkkupenkkiä salilla. mutta joka kerta tekee mieli kovasti kysyä MIKSI se sitä tekee. koska jos siihen on joku hyvä syy niin kyllä minua kiinnostaa tietää mikä se on.

Luulempa että jos käyt aina samoihin aikoihin salilla, niin siellä on aina ne samat tyypit tekemässä jotain kohtaa ohjelmastaan. About puoleen vuoteen en ollu nähny yhden tyypin tekevän yhtään penkkiä kun normiaikaan olin salilla. Mutta kerran pari tulin 15min aikaisemmin, niin siinähän se oli vääntämässä toisiksi viimeistä sarjaa 160kg:llä. Äijä on sellanen piilosalikörmy, joka näyttää löysissä salihousuissa ja collegepaidassa perusjannulta, mutta kyykkää, mavettaa ja kulmasoutaa helkkaristi.

Kun tavalliseen treeniaikaani tulin, oli körmy aina joko tekemässä hauiskääntöä puolittavassa taljassa 60kg:llä, tai sitten puhisemassa reidenkoukistusta maaten 40kg:llä :)

minua ei vituta ollenkaan jos joku tekee runkkupenkkiä salilla. mutta joka kerta tekee mieli kovasti kysyä MIKSI se sitä tekee. koska jos siihen on joku hyvä syy niin kyllä minua kiinnostaa tietää mikä se on.
Jospa se vaikka tykkää tehdä niin. Aina tottunut tekemään niin, ja tuntuu sillä toimivan ihan mukavasti. Loppupelissähän sillä ei ole mitään väliä jos tarkoituksena ei ole missään kisoissa käydä. Pieni pomppu/perseennosto ei edes lisää loukkaantumisriskiä juurikaan. Enemmän jotkut stoppipenkit rassaa kuin tuollanen.

Eikös tuo käy juuri alaselkään, siis perseen nostaminen?
Se kaari siihen alaselkään ottaa. Oli se perse ilmassa tai ei.

Suositut

Back
Ylös Bottom