Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko Mayorsilla Aki Mähönen se iso kaveri? Viimeksi kun hänet näin penkkaamassa niin 170 kg liikkui köykäisesti.
.
Pikku ronnie:
Aina ja ennen.
Kuinka kauan sä olet käynyt salilla?
noin vuoden, yhdessä välissä tein JOKA MAANANTAI PENKKIÄ NOIN TUNNIN,siis
Originally Posted by pikku ronnie
noin vuoden, yhdessä välissä tein JOKA MAANANTAI PENKKIÄ NOIN TUNNIN,siis
no mulle yks entinen penkkipunnertaja sanoi et penkkiä pitää treenata vähintään tunti kerralla:D
vituttaako ku ne tekee runkulla ja isommilla painoilla? ei hätää, tee itekki:D
Mitä. Mutta sähän oot aina ja kaikissa penkkikeskusteluissa. Varsinkin jos siellä mainitaan taikasanat 200 kiloa.:Dedit: perkele enään en osallistu koskaan näihin pena keskusteluihin. kohta tää on natuna 200 keskustelussa :D tai jotain vastaavaa.
Ei voi käsittää miksi toisten runkkupenkit ketään voi häiritä? Jos ne oli vielä isoja ukkoja, niin kaippa se runkku sitten niillä ainakin toimii. Aina sama itku tällä foorumilla. Kokeilkaa ite, että nouseeko ne isot romut tuosta vaan kun vähän persettä penkistä nostaa.Vituttaa.. koska meikä penkkailee vieressä solttuna paljon pienemmillä painoilla. :itku: Tekis joskus mieli huomauttaa niille siitä hirveästä perseennostosta, mutta yleensä ne on isompia ukkoja ja muutenkin pitäs antaa ihmisten treenaa parhaaksi näkemällä tavallaan. :D Olen toki kerran huomauttanut runkkupenkkailusta, mutta ne oli kyniksiä.
Jospa se vaikka tykkää tehdä niin. Aina tottunut tekemään niin, ja tuntuu sillä toimivan ihan mukavasti. Loppupelissähän sillä ei ole mitään väliä jos tarkoituksena ei ole missään kisoissa käydä. Pieni pomppu/perseennosto ei edes lisää loukkaantumisriskiä juurikaan. Enemmän jotkut stoppipenkit rassaa kuin tuollanen.minua ei vituta ollenkaan jos joku tekee runkkupenkkiä salilla. mutta joka kerta tekee mieli kovasti kysyä MIKSI se sitä tekee. koska jos siihen on joku hyvä syy niin kyllä minua kiinnostaa tietää mikä se on.
Eikös tuo käy juuri alaselkään, siis perseen nostaminen?. Pieni pomppu/perseennosto ei edes lisää loukkaantumisriskiä juurikaan.
Se kaari siihen alaselkään ottaa. Oli se perse ilmassa tai ei.Eikös tuo käy juuri alaselkään, siis perseen nostaminen?