Miksi isot pojat eivät penkkaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Titaani
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jesh, mun ensimmäinen sigu. :D Ja vielä tuplana...

Jesh, mun ensimmäinen sigu. :D Ja vielä tuplana...

Juu. :D

Pääsit myös buddy listaani. Olet nimittäin totaalisen ärsyttävä. Pidä ystävät lähellä ja viholliset vielä lähempänä. :thumbs:

Juu. :D

Pääsit myös buddy listaani. Olet nimittäin totaalisen ärsyttävä. Pidä ystävät lähellä ja viholliset vielä lähempänä. :thumbs:
:D Älä nyt kuitenkaan liikoja kuvittele. Olen varattu kuitenkin. :D

Hieno osoitus taas siitä miten homma karkaa käsistä ja ohi aiheen.

:D Älä nyt kuitenkaan liikoja kuvittele. Olen varattu kuitenkin. :D

Hieno osoitus taas siitä miten homma karkaa käsistä ja ohi aiheen.

:( Oi voi... Siinä meni yhteinen tulevaisuutemme.. :rolleyes:

Palataan siis aiheeseen: Penkkipunnerrus ja isot pojat. (Anteeksi :offtopic: )

Kun tarkemmin asiaa miettii niin en ole kyllä itsekkään nähnyt niiden kaikkein suurimpien mörköjen penkkaavan. Eli missä mennään? Joku iso mörkö voisi valaista asiaa....

Kyllä tuo Qvintuksen Esa (Suomen vahvin mies 2006 kisa 3.Sija) ainaskin silloin tällöin penkkiä rytkii. Ja mies on kuitenkin isoimpia mörköjö mitä tiedän.

Kyllä tuo Qvintuksen Esa (Suomen vahvin mies 2006 kisa 3.Sija) ainaskin silloin tällöin penkkiä rytkii. Ja mies on kuitenkin isoimpia mörköjö mitä tiedän.

Juu mut siinä on vasta yksi... :jahas:

Juu mut siinä on vasta yksi... :jahas:
No en mä valitettavasti tunne muita vastaavia mörköjä. Ovat aika harvinaisia otuksia nuo +120 kiloiset. :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ei voi käsittää miksi toisten runkkupenkit ketään voi häiritä? Jos ne oli vielä isoja ukkoja, niin kaippa se runkku sitten niillä ainakin toimii. Aina sama itku tällä foorumilla. Kokeilkaa ite, että nouseeko ne isot romut tuosta vaan kun vähän persettä penkistä nostaa.

On isoja ukkoja.. mutta läskejä! :D Eli penkkisuhde omaan painoon ei ole mitenkään erikoisen hyvä. Eli alle 150% omasta painosta.

Tänään näin taas yhden hirveän runkkupenkkajan. Normirunkkupenkki on vielä jotenkin siedettävää katsoa, mutta sitä ukkoa olis tehny mieli paiskoa levypainoilla päähän kun katto sitä touhua. Eikä nostanu mua enemmän, joten ei tässä hirveen kateellisia olla. :D

On isoja ukkoja.. mutta läskejä! :D
No puhutaan sitten oikeilla nimityksillä. Iso on iso, ja lihava on lihava.:D

No puhutaan sitten oikeilla nimityksillä. Iso on iso, ja lihava on lihava.:D

Mutta kun se on vähän fifty-fifty, eli lihaakin niiltä joiltakin löytyy, mutta myös läskiä. Sanoisinko Mikko Hämäläistä läskiksi vai isoksi? Isoksi mielummin!

Jos otetaan kadulta joku läskipossu ja puetaan se tank-toppiin ja salihousuihin niin siitä tulee vähintäänkin voimailija. :D

Vois kategorioida isot miehet seuraavasti:

-Läski ja iso
-Lihaksikas ja iso
-Lihaksikas läski joka on iso

Jos sitten ei ajatella penkkisuhdetta niin kaikki nuo ovat isoja mörköjä enkä ole nähnyt tuollaisten pahemmin penkkaavan. no pari kertaa kyllä, mutta niistäkin on jo aikaa.... :rolleyes:

Tiedän yhdenkin kaverin joka saa penkistä 90 kiloa ylös kun pitää perseen penkissä eikä pomputa rinnalta, mutta runkkupenkillä se tuuppaakin 140kg. :rolleyes:

.

voi vittu eihän tänne voi olla kirjottamatta. tuota nyt ei saatana usko erkkikään. uskomattomia juttuja, ei jumalauta. vaadin videot molemmista nostoista. 90 penkkaajalla ei ole mitään mahollisuuksia ottaa 140kiloa millään perkeleen tyylillä ilman ettei joudu sairaalaan.

voi vittu eihän tänne voi olla kirjottamatta. tuota nyt ei saatana usko erkkikään. uskomattomia juttuja, ei jumalauta. vaadin videot molemmista nostoista. 90 penkkaajalla ei ole mitään mahollisuuksia ottaa 140kiloa millään perkeleen tyylillä ilman ettei joudu sairaalaan.

Juttu on tosi kuin vesi. Kaveri kyllä itse väittää pystyvänsä nostamaan oikealla tekniikalla reilusti yli satasen, mutta sitä en usko sillä näin kerran kun hän otti penkkiä salin leikkimielisessä kisassa ja hädin tuskin kädet täristen nousi se 90 kiloa. 140 kg olen hänen nähnyt nostavan selkä kaarella kuin jousipyssy ja munat katossa.

Videoita ja videoita... varmaan mä kuljen joka paikassa videokamera kourassa, että voin todistella näkemiäni/kokemiani asioita kaiken maailman hörhöille netissä. ;)

Ei tuosta kyllä mitään videoita tarvi. Ei voi pitää mitenkään paikkaansa. Itellä on tuo penksu ilman stoppia tuon 140, satasella tulee vähintään 10 toistoa.

Kaikki voimanostajat ja penkkipunnertajat penkkaavat. Ja kyllä siihen joukkoon mahtuu melkoisen isojakin karjuja. Riittääkö?
Niin, ja Jyllikin on penkkaava melkosen iso karju. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom