jnjsdscsd
Banned
Pariharjoituksia.:D
:D
Urbaanilegenda kertoo, että eräällä salilla on ollut ns. penisharjoittaja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pariharjoituksia.:D
Jesh, mun ensimmäinen sigu. :D Ja vielä tuplana...
:D Älä nyt kuitenkaan liikoja kuvittele. Olen varattu kuitenkin. :DJuu. :D
Pääsit myös buddy listaani. Olet nimittäin totaalisen ärsyttävä. Pidä ystävät lähellä ja viholliset vielä lähempänä. :thumbs:
:D Älä nyt kuitenkaan liikoja kuvittele. Olen varattu kuitenkin. :D
Hieno osoitus taas siitä miten homma karkaa käsistä ja ohi aiheen.
Kyllä tuo Qvintuksen Esa (Suomen vahvin mies 2006 kisa 3.Sija) ainaskin silloin tällöin penkkiä rytkii. Ja mies on kuitenkin isoimpia mörköjö mitä tiedän.
No en mä valitettavasti tunne muita vastaavia mörköjä. Ovat aika harvinaisia otuksia nuo +120 kiloiset. :DJuu mut siinä on vasta yksi... :jahas:
Ei voi käsittää miksi toisten runkkupenkit ketään voi häiritä? Jos ne oli vielä isoja ukkoja, niin kaippa se runkku sitten niillä ainakin toimii. Aina sama itku tällä foorumilla. Kokeilkaa ite, että nouseeko ne isot romut tuosta vaan kun vähän persettä penkistä nostaa.
No puhutaan sitten oikeilla nimityksillä. Iso on iso, ja lihava on lihava.:DOn isoja ukkoja.. mutta läskejä! :D
No puhutaan sitten oikeilla nimityksillä. Iso on iso, ja lihava on lihava.:D
Tiedän yhdenkin kaverin joka saa penkistä 90 kiloa ylös kun pitää perseen penkissä eikä pomputa rinnalta, mutta runkkupenkillä se tuuppaakin 140kg.
.
voi vittu eihän tänne voi olla kirjottamatta. tuota nyt ei saatana usko erkkikään. uskomattomia juttuja, ei jumalauta. vaadin videot molemmista nostoista. 90 penkkaajalla ei ole mitään mahollisuuksia ottaa 140kiloa millään perkeleen tyylillä ilman ettei joudu sairaalaan.
Kaikki voimanostajat ja penkkipunnertajat penkkaavat. Ja kyllä siihen joukkoon mahtuu melkoisen isojakin karjuja. Riittääkö?Juu mut siinä on vasta yksi... :jahas:
Ei tuosta kyllä mitään videoita tarvi. Ei voi pitää mitenkään paikkaansa. Itellä on tuo penksu ilman stoppia tuon 140, satasella tulee vähintään 10 toistoa.voi vittu eihän tänne voi olla kirjottamatta. tuota nyt ei saatana usko erkkikään. uskomattomia juttuja, ei jumalauta. vaadin videot molemmista nostoista. 90 penkkaajalla ei ole mitään mahollisuuksia ottaa 140kiloa millään perkeleen tyylillä ilman ettei joudu sairaalaan.
Niin, ja Jyllikin on penkkaava melkosen iso karju. :DKaikki voimanostajat ja penkkipunnertajat penkkaavat. Ja kyllä siihen joukkoon mahtuu melkoisen isojakin karjuja. Riittääkö?