Miksi isot pojat eivät penkkaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Titaani
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kas siinäpä kysymys. Olen huomannut että pienimmät rääpäleet salillamme hyökkäävät lähes poikkeuksetta penkkiä veivaamaan, mutta isoimmat mörköt pumppailevat ihan muita liikkeitä. Tämä on empiirinen havainto muutamalta salilta vuosien varrelta.

Vai perustuuko havaintoni siihen, että isot pojat tekevät monipuolisemmin liikkeitä, joten viettävät suhteessa vähemmän aikaa penkin ja tangon välissä?

Vai perustuuko havaintoni siihen, että isot pojat tekevät monipuolisemmin liikkeitä, joten viettävät suhteessa vähemmän aikaa penkin ja tangon välissä?

Näin väittäisin. Tai sitten jotkut ei vaan penkkaa. Noi rääpäleet on usein niitä jotka tulee sinne salille sen kerran viikkoon tekee sitä penkkiä tunnin, tai jotkut kyllä kolme kertaa viikossakin. Ja sen takia ne just on niitä rääpäleitä koska ne ei mitään muuta tee ku penkkiä.

No hohhoijaa, eikös tää sopisi jälleen kerran tonne aloittelijoiden osiolle tai roskakoriin?
Kyllä sitä penkkiä tekee isot pojat ja tekevät keskikokoiset ja pienet.
VMP :lol2:

Kas siinäpä kysymys. Olen huomannut että pienimmät rääpäleet salillamme hyökkäävät lähes poikkeuksetta penkkiä veivaamaan, mutta isoimmat mörköt pumppailevat ihan muita liikkeitä. Tämä on empiirinen havainto muutamalta salilta vuosien varrelta.

musta tuntuu et ISOT pojat penkkaa ja paljon ja ISOLLA romulla.. :)

tuo penkki juttu tuskin on koosta kiinni, mutta enemmänkin siitä että ne jotka käy siellä salilla sen kerran kuukaudessa jos sitäkään niin tulevat ja tekevät penkkiä ja hauista pelkästään ja siitäkin ajasta vielä mitä salilla ovat puhuvat paskaa kaverinsa kanssa. sitten mennään kaupungille pulleena että kyllä salilla on tullu käytyä :rock:

Vaikka itse en iso olekkaan, niin voisin silti laittaa sellaisen houmion, että isot pojjaat ovat päässeet eroon penahauis keskeisestä ajattelumallista.

Penkki on pop ja hyvä liike, mutta saa sitä muutakin tehdä kasvaakseen isoksi möröksi. Tässä siis syy ja seuraus: isot miehet tekevät penkkiä, mutta eivät omistaudu sille vaan koko kropalle ---> kasvavat isoksi.

T: Kynis :rolleyes:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Pakko kompata ketjun aloittajaa ja sanoa että itse olen huomannut saman ilmiön. Ehkä he ovat niin isoja, että heidän oletetaan nostavan erittäin suuria romuja, jolloin suorituspaineet kasvavat liian isoiksi ja he päättävät tehdä penkin kotona? Ehkä olen vain käynyt "väärillä" saleilla tai jotain...

Tai voisko olla sekin syy, että useimmilla rupee 10v jälkeen penkkipainot olemaan sen verran suuret, että olkapäät ym. paikat kipeytyy ja porukka etsii vaihtoehtoisia liikkeitä rinnan kuritukseen.

Olet ollut väärään aikaan siellä katsomassa. Isommat möröt kun käyvät treenaamassa silloin kun ei ole yleisöä liikaa.:D tai sitten vaihtoehtoisesti vääntävätä isoja romuja niille tarkoitetuissa tiloissa missä muu väki ei viihdy.

Hyvä tredi, aihe varsinkin :thumbs:

Täällä päin varmaan eukot tekee enemmän penkkiä suhteessa, kuin miehet. Ja isot miehet tekee kauemmin, mutta varmasti yhtä paljon kuin me pienemmätkin.

Hehehee! Meilläpäin taas näkyy sellaisia 100-130 kiloisia runkkupenkkaajia. Tekee 110-150 kilolla sarjaa hirveällä runkulla.. ja joka kerta penkkiä :lol2:

Pakko kompata ketjun aloittajaa ja sanoa että itse olen huomannut saman ilmiön. Ehkä he ovat niin isoja, että heidän oletetaan nostavan erittäin suuria romuja, jolloin suorituspaineet kasvavat liian isoiksi ja he päättävät tehdä penkin kotona? Ehkä olen vain käynyt "väärillä" saleilla tai jotain...
Taisit ottaa liian suuret suorituspaineet tästä tekstistäsi mitä suolsit ulos :lol2:

Täytyy kyllä myöntää että itse ajattelen ihan samalla tavalla :D

tosimies penkkaa joka reenissä :hyper:. no joo:jahas:
Hehehee! Meilläpäin taas näkyy sellaisia 100-130 kiloisia runkkupenkkaajia. Tekee 110-150 kilolla sarjaa hirveällä runkulla.. ja joka kerta penkkiä :lol2:

vituttaako ku ne tekee runkulla ja isommilla painoilla? ei hätää, tee itekki:D:hyper:

Eli tarkoitatte, että "isojen" äijien pitäisi ottaa suurilla romuilla penkkiä, jotta kehtaavat treenata salilla?

Hohoijaa.

Keitä ne isot kaverit nyt sitten oikein ovat? Onko Mayorsilla Aki Mähönen se iso kaveri? Viimeksi kun hänet näin penkkaamassa niin 170 kg liikkui köykäisesti.

Olisi kiva saada tähän väliin sellainen referenssi sellaisesta isosta kaverista, joka ei koskaan penkkaa.

:)

Täytyy kyllä myöntää että itse ajattelen ihan samalla tavalla :D

Eli koska et näe "isojen" penkkaavan, niin heidän täytyy hävetä omia tuloksiaan? Lol.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom