Miksi aloitit bodauksen/voimailun?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mase
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
I want to look good naked. Siinähän se syy. :D

Nomut tuli tuossa toissakesänä tehtyä fyysisempää työtä. Oli kiva huomata, että tähänkin runkoon oli vähän pihviä tarttunut. Siitä se kipinä tais lähteä.

Mut ehkä vielä enemmän kiinnosti ravintopuoli. On aina harmittanut, kun ei ole oikeen jaksanut ottaa selvää mitä moskaa sitä suuhunsa lappaa. Aloinpa ottamaan selvää.

Ja tässähän on mulle hyvä laji, jota harrastamalla oppii syömään terveellisesti ja sitten päässee tuohon ekan lauseen tavoitteeseenkin..

minun puntti reeni alko siitä kun olin kerran kavereitten kannssa "viihteellä". Me oltiin jotain 14-15 vuotiaita eli me pyörittiin kaupungilla missä kaikki muutkin teinit olivat. Sattui kuitenkin jossain vaiheessa niin että meidän kaveri porukka erkani toisista. Minä kuljeskelin yksikseni kun yhtäkkiä joku n. 25v jätkä tuli pyytään tupakkaa. No eihän minulla tietenkään ollut. Sen jälkeen tuli nyrkkiä :itku: siihen malliin että minä päätin kasvaa vielä joskus niin isoksi että toista kertaa en ota turpaani tupakan takia. Nykyään salilla käyntiin on aivan koukussa ja jos joku treeni kerta jää välistä niin omatunto alkaa heti muistuttamaan mikä on jäänyt tekemättä.

koulukiusaamisen takia, joskus yläasteella :nolo:
ei oo enää niin suurta vaaraa siitä ;)

Halusin vaan kuntoon. Oon ollut aina pikkasen isompi kaveri eli kokoa ei niin ole tarvinnu saada lisää. Nykyjään sali treeni on paljon enemmän aeroobis voittosta.

Koko elämäni potkittu päähän ja kiusattu but not for long :evil:
Turpaan vaan satan!
Ainoa huono homma että en pääse kostamaan niille enää muutaman vuoden päästä minua kohtaan vääryyksiä tehneille:down:

:down: :david: :piis:

Originally posted by Kusimato
Koko elämäni potkittu päähän ja kiusattu but not for long :evil:
Turpaan vaan satan!
Ainoa huono homma että en pääse kostamaan niille enää muutaman vuoden päästä minua kohtaan vääryyksiä tehneille:down:

Juu, niin minuakin on potkittu päähän pieni ikä.

Mutta tiedätkö, ei elämä ole helppoa. Aloin käymään salilla puhtaasti itsetunnon kasvattamisen vuoksi. Syitähän löytyi yhtä monta kun salikertoja, jos joku joskus kysyi, mutta nykyään kun asiaa miettii, niin sehän se syy alunperin oli.

Joten hanki sinäkin itsetuntoa, ja kasva aikuiseksi, niin näet, ettei sillä kostamisella mitään voita.:whip:

No joo kaveritkin ovat sanoneet että kunhan ikää tulee niin rauhoittuu, mutta onhan se kova pala:wall: Ei ole tämä maailma reilu paikka mutta kortit on alussa jaettu ja niillä pelataan.

Originally posted by Kusimato
No joo kaveritkin ovat sanoneet että kunhan ikää tulee niin rauhoittuu, mutta onhan se kova pala:wall: Ei ole tämä maailma reilu paikka mutta kortit on alussa jaettu ja niillä pelataan.

Paskammarjat korteista. Kaikkia todennäköisyyksiä uhmaten se hyvännäköinen kissa, komea kroppa ja paksu palkkapussi on hankittava. Teet vaan kaiken niin hyvin, että kiusaajat toivovat, sanotaan, kymmenen vuoden päästä, että olisivatkin olleet ystäviäsi.
Mutta kaikki lähtee sinusta itsestäsi.:whip: Tsemppiä.

15-vuotiaana, kun siirryin miesten edustusjoukkueeseen pelaamaan korista, en enää pärjännytkään yli 90-kiloisia äijiä vastaan. Aloin sitten käymään salilla ja pitihän se arvata, että salihommat voittivat palloilun. Sinne jäi maajoukkueura. :rolleyes:

Koko yläasteen ajan mua haukuttiin aina naruks, siimakädeks ym... Olin kyllä ihan suosittu ja kavereitakin oli enemmän ku tarpeeks. Mut kuitenkin vitutti ja salille sitä päädyttiin.

Toinen oli, että musta näkis rannalla jotain muutakin, ku kylkiluut... Ja pitäähän aina sen verran olla kokoo/voimaa ettei kadulla rupee juopoilta turpaan ottaan! :rolleyes:

Originally posted by Kraftwerk n
salilla käydään rakkaudesta rautaan.:thumbs:

hyvin sanottu!

itse kun aloitin puntaamisen niin olin n. 182cm/73kg...tämä ysiluokalla 15 vuotiaana (nykyisin 188cm/n.90kg). eihän siinä kummempia...halus olla iso ja vahva...nopeesti sitä rakastu rautaan!

Noin 7 kuukautta sitten olin 170 cm / 95kg ja rasvaprosentti varmaan 101.
Vittuilua kuunnellut koko pienen ikäni ja olin palavasti rakastunut erääseen kauniiseen tyttöseen :haart: ja päätin ettei tällä ruumiillä mitään saada aikaan. Siinä sitten laihduttelin runsain mitoin, ja mietin että mitähän tässä seuraavaksi. Salilla käyminen oli kiinnostanut jo pidempään ja päätin kerätä pari kaveria mukaan ja ruveta käymään säännöllisesti. Alkuun oli aika :david: -treeniä mutta nyt on peräti pari kuukautta kunnollistakin takana.

Kyllä se tuli siitä ettei halunnu enää olla se ainainen vittuilun kohde, ja halus todistaa ittellensä että pystyy siihen. En ole ikinä elämässäni tehnyt parempaa päätöstä. :thumbs:

Originally posted by yajo
Syy miksi alotin punttailun on: en halua olla enää heikko kynäniska!! S**tana!! Haluun nauraa heikoille kynäniskoille ja olla iso ja vahva, mä haluun kehdata kävellä kadulla hihaton paita päällä! Ja ensi kesänä ois tarkotus tehdä niin :)
mitäs sitä on tullu taas kirjoteltua :david: :lol2:

Ei mulla mitään varsinaista syytä oo. Ei vaa huvittanu olla sellanen löysä ja heikko. Oon kyl vieläkii löysä ja heikko, mutten niiin löysä ja heikko :)

Harrastin yläasteella tae kwon do:a. Ajattelin että se toisi minulle turvallisuuden tunnetta. Toihan se, siihen asti kun sain 14- vuotiaana turpaani discossa samanikäiseltä kaverilta joka kävi salilla. Ei toiminu tae kwon do:n irrottautumistekniikat kun oli vahvempi kaveri vastassa. Aloin miettimään itsekin kuntosaliharrastuksen aloittamista. Ja olin aina halunnut isot lihakset, jo pienenä ihailin isoveljeäni joka bodasi- toin kaverinikin katsomaan kun isoveikka otti aurinkoa. Aloitin kuntosaliharrastuksen hieman alle 15 vuotiaana, ja tae kwon do tippui sitten pois pelistä kun menin lukioon, aika ei oikein riittänyt molempiin. Sitäpaitsi tuohon samaan aikaa luin supermassa- kirjasta että aerobinenliikunta hidastaa kehitystä. Kait sillä oli myös merkitystä että ajattelin tyttöjen kiinnostuvan minusta paremmin jos minulla olisi isot lihakset. pääsyy taisi kuitenkin olla se, että halusin pystyä puolustautumaan tositilanteen tullen. Nyt on syyt vaihtuneet, tällä hetkellä syy treenaamiseen on tulevat kilpailut, sitten joskus kun minulla on omasta mielestäni tarpeeksi lihasmassaa....

176cm/60kg, ala-asteen aikana 6v jalkapalloa ja sen jälkeen on tullut kokeiltua taekwondoa, potkunyrkkeilyä ja nyrkkeilyä ja nuo jalkavoimat olleet aina hyvät, mutta suhteessa muuhun kroppaan liian ylivoimaiset. Näin siis vähän lihasta yläkroppaankin tasapainottamaan näkyä ja tietenkin iso koko ja lihaksikkuus rupesivat houkuttelemaan ja tästä seurauksena sali :)

Monta eri syytä:

1. Yläasteen jatkuva koulukiusaaminen, joka jätti paljon purkamatonta aggrea minuun. Nämä aggressiot, kuten muutkin kaiken maailman vitutukset putoavat yleensä hikipisaroina lattialle kovan treenin päätteksi. Sitä paitsi, treenin jälkeen on sellainen raukean mukava "olen tyytyväinen itseeni" -fiilis!

2. Salilla käynti on yksilölaji. Ei kiinnosta pätkääkään alkaa noudattamaan muiden aikatauluja, vaan mieluummin menee silloin treenaamaan, kun on aikaa, on syönyt hyvin ja on tarpeeksi motivaatiota (pätee myös uintiin, lenkkeilyyn, yms.)

3. Aloitin hiljattain opiskelun teknillisessä yliopistossa. Koululla on puoli-ilmainen (olikohan joku 30 euroa/vuosi) sali, jolla saa käydä 24/7 opiskelijakortilla. Lisäksi akateeminen vapaus jättää mukavasti aikaa kaikenlaisille harrastuksille! Sitä paitsi, pakkohan niistä kynäniskateekkareista on jotenkin koittaa erottua :)

4. Naiset. Olisin täysi :david: , jos väittäisin, etten käy salilla lainkaan ulkonäön takia.. Jos tämän rotannaaman sijasta saa huomion kiinnitettyä vaikkapa tiukkaan sikspäkkiin, ollaan aina voiton puolella :kippis1:

et tulis isoksi!!

Lähtökohdat: aina luokkani laihin ja heikoin. Alkoi olla vaikeuksia ottaa jääkaapista litran maitotölkki ylähyllyltä =) Jumalaton vittuileminen luokasta 6 luokkaan 9. Narukäsi, vinkuheinä you name it, i was.. Itseluottamus nollassa, haulikko muutaman kerran suussa. Tiesin että minusta tulisi vielä joskus iso ja vahva ja (pakollinen kirosana) vittu saisitte kaikki ottaa sananne takasin!
Sitten menin lukioon ja kysyin kaverilta etteikö sitä kiinnostas lähteä käymään puntilla. Ja siitä se ajatus sitten lähti. Ekalla kerralla ei noussut etes 40 kiloa penkistä. Mutta yrityksen ja erehyksen kautta ja lehtiä und kirjoja lukemalla alkoi tuo teoriapuoli olla pikkuhiljaa kunnossa a tulosta alko tulla ihan kolinalla.
Sen jälkeen entiset vittuilijat alkoivat pyydellä itselleen ohjelmaa ja kehua pilviin(Vittu jätkä on iso! Ootko Sä sinä? Opeta mua!).
En vieläkään ole isoin enkä vahvin mutta penkkitulos(aah se kaiken mittari...) on noussut melekein 4-kertaiseksi ja painoa tullut lisää yli 30 kiloa.
Itseluottamus kunnossa, elämäntavat kunnossa, pää kunnossa. Koskaan en ole ollut näin tyytyväinen itseeni. Mutta tiedän miten pitkä ja kivinen tie on vielä edessä... Mutta tulen nauttimaan sen tien kulkemisesta!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom