Miksi aloitit bodauksen/voimailun?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mase
  • Aloitettu Aloitettu
Me :haart: Muscles :love: :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuten Tomi joskus sanoi:
Kompensoin lihaksilla tyhmyyteni, rumuuteni ja katkarapupenikseni:)

Ajattelin, että ois kiva olla jossain hyväja mikä olisikaan parempi tapa kuin kasvaa isoksi. ketään ei kiinnosta ootko hyvä pelaamaan pingistä. on kiva katella itseään peilistä ja jos vaikka tytötkin tykkäis. Harrastushan on myös yksi terveellisimmistä johtuen unen ja ravinnon tärkeydestä. Nuo tytöt eivät ole niin tärkeitä sillä haluaisin silti joskus kasvaa "liian isoksi":)

Minua ei koskaan kiusattu ja lähtöspeksit ovat 176cm/71kg aika pienillä rasvoilla(12-14?).. vielä ei ole lihaa kertynyt kun olen puntannut vain n. kuukauden.

Haluan päästä huippukuntoon, salin ja lenkkeilyn avulla. ja tietenkin haluan hyvän ja tasapainoisen kropan. nyt tästä on tullut elämäntapa. ja olen aina pikkupojasta asti halunnut olla iso ja vahva. :rock:

No ainahan sitä on halunnut olla vahva ja iso.. Nyt tavoitteena on olla iso, voimat sitten tulee siinä siivellä jos on tullakseen..

Viimeisen sysäyksen antoi vajaan neljä vuotta sitten meidän luokalle ysillä tullut uusi kaveri. Äijä olijotain vajaan 170 pitkä ja painoa löytyi joku n. 75-80kg ja äijä oli leveä, kireä ja iso ku mikä.. Kattelin pari päivää sitä et ei helvetti mikä lipasto se oli. Sitten siinä parin viikon sisällä tutustuin kaveriin kunnolla ja se pyysi mua salille mukaa treenikaveriks ku ei oikeen tuntenu jengiä uudelta paikkakunnalta ja siinähän sitä sitten master-sensein opeilla kehityin alussa ihan vitusti. Painoa tuolloin itellä joku ~63kg ja pituutta 179.. Oon kyl ikuisesti kiitollinen tolle kaverille et raahas mut salille.

Sittenhän tuossa myöhemmin tuli motivaatioksi nuo naiset, että jospa niitä saisi paremmin jos ois isot lihat, mutta tuloksia odotellaan edelleen :jahas:

Tarkoitus oli hakean poliisikouluun ja katsoin että täytyy nostaa 80kg 10 kertaa. No, oikea paino olikin 70kg. Ja ennenkuin tuohon 10x80kg tulokseen päästiin oli Punttikärpänen purrut. Nyt rautaa revitään jotta tultaisiin vahvaksi ja isoksi. Luulin myös, että bodailu parantaa ulkonäköä, mutta ainakaan vielä ei kehitystä ole tullut naaman suhteen.

Pienenä(kakarana) Arska oli mun idoli ja predatorit ja terminaattorit piti kattoo päivittäin. Siitä se innostus varmaan alunperin lähti... Ja olen aina ollut surkea yleisurheilussa ja joukkuepeleissä. Punttaus on ainoa liikunta mistä tykkään. :haart:

Ratu sanoi:
Pienenä(kakarana) Arska oli mun idoli ja predatorit ja terminaattorit piti kattoo päivittäin. Siitä se innostus varmaan alunperin lähti... Ja olen aina ollut surkea yleisurheilussa ja joukkuepeleissä. Punttaus on ainoa liikunta mistä tykkään. :haart:

Tarkemmin kun aattelee, niin ehkä jotain samansuuntasta on mullakin taustalla. Ja tämä vielä yhdistettynä enoon joka oli aika kovassa kunnossa, tai on vieläkin vaikka ikää on reilut 50 vuotta. Vielä kun ois pentuna viittinyt ees vähän kuunnella niitä vinkkejä, mutta kun ei niin ei.

Lopullinen kipinä tuli tossa 3 vuotta sitten kun toi selkä temppuili kunnolla ja lekuri suositteli lämpimästi punttisalia, sitten vaan salikorttia hakeen ja sillä tiellä ollaan...

Ajattelin kahden lapsen synnyttämisen ja kotiäitinä ollessa kunnon lopahtamisen jälkeen, että jotain olis paree tehdä. Laumasieluiset aerobictunnin aiheuttavat mussa angstia, uimahalli on remontissa toista vuotta ja lenkille lähdön suunnittelu on yhtä tyhjän kanssa - ikinä ei tule lähdettyä kumminkaan.

Sanoin miehelle, että viedään lapset mummolaan ja lähdet mulle näyttämään salille mitä siellä tehdään. Miehen pakotin tueksi ja turvaksi, kun arvelin jääväni solmuun johonkin laitteeseen tai jotain, en olis muuten uskaltanut. Ajattelin myös näyttäväni totaali-idiootilta, kolmekymppinen mamma ilmestyy salille ihmettelemään mitä pitäis tehdä.

Kävin kerran, tykkäsin, kävin toisen ja totesin löytäneeni lajini. Minä, anti-urheilullinen soffaperuna, sitä ihmetteli kyllä muutkin kuin minä itse. :D

Ja tavoitteita riittää. Mies on aina kiusinut mun habapullistelusta (lue = allien heiluttelusta) tökäten käsivarteen ja ihmetellen mikä pallo käsivarren alle ilmestyi. Tarkoitus olis, että joku päivä kun tökkää sormen, niin hauiksen napakkuus sattuu sitä sormeen. Tavoitteita pitää ihmisillä olla.

Niin ja se fiilis, että osaa jotain, pitää kerrankin jostain, mikä on hyväksi kropalle ja jopa kehittyy siinä... Tadaa. Siinä se on.

Noh itse tuli joskus nuorempana harrastettua kilpauintia. Sitten harrastus jäi, ja olin monta vuotta tekemättä mitään. Paino kyllä pysyi aisoissa. Nuorempana sai syödä niin paljon, kuin huvitti, eikä vaan kilot nousseet.

Lähdin sitten intin jälkeen opiskelemaan ja seurustelin useamman vuoden. Suhteen aikana pääsi vähän painokin jo nousemaan. Ruoka maistui sohvalla maatessa ja töllöä kattoessa emännän kanssa. Kun sitten meni lopulta lusikat jakoon, niin huomasi, että on runsaasti ylimääräistä aikaa, ilman naista, ja keskivartalon kohdalla ylimääräinen kumpu. Siihen sitten vielä kaverit ja sukulaiset vähän vihjaili, että kyllä on plösö jätkä. :whip:

Ei siinä mitään. Piti aloittaa uusi elämä. Salile mars ja muutakin urheilua. Hyvinhän se on tuottanut tulosta. On paremmassa kunnossa, kuin koskaan, ei vapaa-ajan ongelmia ja naisiakin riittänyt.

Tarvitseeko sitä muuta porkkanaa sali harrastukseen? :D

Olen aina ollut kova suustani ja siksi jouduin tilanteisiin missa olisi pitanyt tapella mutta, kun olin niin ruikku niin en koskaa uskaltanut tapella :nolo: niin aloimpa kaymaan salilla ja aloitin nyrkkeilemaan...nykyaan olen viela kovempi suustani mutta ei tarvise kylla paljon tapellakkaan...mistakohan lienee johtuu :rock:

Näitä kokeilukertoja oli ollut pari alla, käyty ihan vaan siinä mielessä salilla, että päästään siitä muille sanomaan.
Sit joku napsahti, kaveri pyys salille, sanoin heti että totta helvetissä lähen, ja nykyää ei vaan osaa olla menemättä sinne.
Toki pien haave on tuol takaraivos et joskus sais hyvännäkösen kropan, kyykkäis reilun 200kg ja juoksis cooperin 3000m.
Ja nyt tästä samantien lähentelemään tota kahtasataa -> (vain 85 kiloa uupuu enää) :)

Rimpulana vääntelin kotona käsipainoilla joka päivä ja ihmettelin ku ei tullu tulosta :jahas:
Salille sitten lähin ja sille tielle oon jäänytkin.

Terveys. Selkä ja ryhti oli helvetin huono ja kipeä, flunssa ja migreeni vaivasi ja vaikka sun mitä. Sitten menin salille, kun vasta tapaamani mieskin kävi. Sieltä löysin ratkaisun vaivoihin.
Joskus elättelen haaveita jostain kisaamisesta, mutten vielä ole lajiakaan päättänyt. Kovana motivaattorina toimii myös koko ajan tapahtuva kehitys kropassa ja voimissa (no just just, lihasmuistihan se on (2kuukautta treenattu, jota ennen muutamia sohvapottukuukausia...), mut eniwei).

No kolmannella luokalla jo painot sain ja siitä lähtien oon nostellut enempi vähempi säännöllisesti motiivina Arska sun muut tähdet...
Mä olin myös se jota haukuttiin koulussa kun porukka haki hupia... :itku:
Olin kuullut että punttimiehet on hulluja ja niitä väistettäis mut niin ne töni mua yläasteenkin vielä... :(
Kait se on tuo mun luonteen syy kun en hanttiin laittanut... :(
Emmä mitenkään katkera ole...
joskus vain itkenyt itseni uneen... :itku:
Koskaan en ole tapellut enkä lyönyt ketään mut jos vain saisi valita uudelleen nuo kouluajat... :evil:

Niin ammattikouluajat olivat sit jo hauskempia kun pysty laittaa hanttiin... :thumbs: Tosin ihan leikkimilisesti ja varoen... :whip:

ennen punttailua pidin koko hommaa vastemielisenä, sitten kerran kaveri sano että tu mukaa, se riitti. nyt kiinnostus on saada mahdollisimman hyvä kunto ja varsinkin lihaskuntoa.

tuolla puhuttiinkin jo että joku 170cm 52kg ei ole mies.
no onko se mies kun on 170cm 130kg ja päässä on jutut 15v tasoo???
onko porukka sen verran pehmeetä ettei tajuu että ei se koko miestä tee(, vaan ne teot).

Mniska sanoi:
ennen punttailua pidin koko hommaa vastemielisenä, sitten kerran kaveri sano että tu mukaa, se riitti. nyt kiinnostus on saada mahdollisimman hyvä kunto ja varsinkin lihaskuntoa.

tuolla puhuttiinkin jo että joku 170cm 52kg ei ole mies.
no onko se mies kun on 170cm 130kg ja päässä on jutut 15v tasoo???
onko porukka sen verran pehmeetä ettei tajuu että ei se koko miestä tee(, vaan ne teot).

No yleensä puhuja varmaankin kritisoi sillä itseään ja on henkisesti isoissa paineissa asian takia kun tajuaa ettei ole tehnyt asian eteen mitään vaikka olisi voinut/halunnut, itsetuntohan siinä murenee...siinä käydään se kilpailu itseään vastaan vaikka sanottaiski asia yleistettävän kuuloisesti, näin ainakin itsellä asia on.
Oiskohan tuo nyt itselle sitä psyykkausta...ainiin ja eikait tämäkään kaikilla näin toimi, itse meen nyt sen mukaan ettei täälä tartte todistella mitään muuta kuin itselle. :rolleyes:
Eli se kertoo fanaattisuudesta ja halusta muuttaa itseään, eikä siitä että kävelee kylän raitilla arvioiden muita tyyliin "tuo on mies, tuo ei,tuo on" :rolleyes:

Minä aloitin urheilemisen jo pikkupoikana fudisjengissä.
Sitten punnerruksia ym. kotijumppaa tuli tehtyä jo ala-asteelta lähtien.
Kaverin mukana aloitin joskus ylä-asteella jossain määrin raudan vääntämisen. Ja motivoiduin siitä todella n. 2-3 vuotta sitten.
Olen aina ollut urheilullinen ja tällä hetkellä bodaus/voimailu on erittäin hyvä vaihtoehto minulle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom