Miksi aloitit bodauksen/voimailun?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mase
  • Aloitettu Aloitettu
Lajitreenien ohella oli punttia varsinkin talvisin ja kun lopetin kilpailun lajissani oli reilu puolen vuoden tyhjiö, jolloin en tehnyt käytännössä enää mitään.

Sitten kaveri(t) aloittelivat ja innostuivat salilla käymisestä ja siinä samassa itsekin sain sen kipinän. Eli oli jo valmiiksi "hyvä pohja" treenaamiselle. Aerobinen kunto on tosin laskenut kuin se kuuluisa lehmän häntä kilpailuajoista, mutta sitäkin puolta koitetaan ylläpitää.

Nyt alkaa näyttää siltä, että kaverit menevät tuloksissa ja kehityksessä heittämällä ohi. :eek: Toisaalta minulla ei ole suurempia tavoitteita, varsinkaan lihaskasvun osalta, kavereiden tavoitteisiin verrattuna.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja unohtamatta paria pointtia, niin monesti huomannut salilla, että kyllä siellä saa huomiota enemmän kuin tarpeeksi. Sekä myös ihan normaalielämässä missä liikkuukin.

Itse itseäni quotaten

Originally posted by 006 Halusin peittää kylkiluuni . Olin yläasteen alussa melkoinen kynis(~40- 50kg? ei muista enää..) joten aloin punnertamaan ja vetelemään leukoja päivittäin. Jalkoja tein muistaakseeni kyykkyhypyillä ja vatsoja/ selkää rutistuksilla. Siitä sai jotain pohjaa saleilulle ja kouluaikoina oli sitten kiva olla se "vahva" pikkumies kun salilla ekoja kertoja käytiin.

Yhdeksännellä luokalla tuli valinnaiskurssi "punttien kolistelua" ja koukussa oltiin lopullisesti. Oli oikeen liikunnan opettajan tekemät ohjelmat ja kaikki. Vuosien varrella treeni-into on vaihdellut hyvin paljon, ja vararengas vyötäröllä kasvanut, mutta vielä se rauta vaan houkuttaa...

Siitä se ajatus sitten lähti...:lol2:

Kyllästyin peilikuvaani. Eipä tässä muuta.

Olin ennen aika läski ja intissä laihduin. Siellä oli sitten aika tylsää vapaa-ajalla niin aloin käymään salilla.

Ei mulla ole oikeestaan mitään tarvetta olla iso sinäänsä. Olen aina ollut pitkä. Ei mulla ole mitään kilpailuasetelmaa muita miehiä kohtaan.

Toisaalta kun tuloksia alkaa näkyä niin tekee mieli saada lihaa lisää ja lisää. :D

Kaippa tämän kaiken takana pyörii se hyvä vartalo jonka merkitys tuntuu ironisesti iän myötä vähenevän.

Hyvän olon tästä ainakin saa.

Peilikuva kaipas muutosta. Olin hieman alipainoinen, enkä kestäny kattoa ku kaverit kävi salilla ja kasvatti hurjia lihasmassoja ni piti sitten itekki lähtä salille mukaan.
niin ja osittain inttiä varten treenaan.

Tyttöystävä lähti Senegaliin vapaaehtoistyöhön ja kun paikalliset siellä ovat järjestään lihaskimppuja, päätin järjestää yllätyksen treenaamalla itseni kovaan kuntoon hänen poissaollessaan (4kk aikaa). 4 päivää aikaa treenata vielä. Aion kyllä jatkaa senkin jälkeen entistä ahkerammin, tilasin jo lisää painojakin kun loppui kesken. :)

Haluan myös todistaa itselleni ja muille, että pelkällä kasvisruoalla pystyy helposti kasvattamaan lihaksia. Ja tietty haluan lisää voimaa ja paremman ulkonäön.

olin pahasti alipainoinen pienempänä. En syönyt mitään ellei ollut ihan pakko. Ja sitte kun säbässä en enään viime vuonna pärjänny koska oon rakenteelta hitonmoinen linnunluu ni kaverit ruhjo aina pelissä ni oli pakko keksiä jotain. Ja siks tietty että tykkään lihalsikkaasta kropasta:rock: no nyt tuntuu silti että koko ruumiinrakenne on muuttunut:wtf: en oo heikko risu enään:dance: nykyään voimailen ihan siks että oon jääny koukkuun ja tähtään koviin tuloksiin:rock:

Piti saada painoa pudotettua ~13 vuotta sitten niin aloin käymään salilla lenkkeilyn ohella. Läskiä lähtikin aluksi ihan kiitettävästi, mutta nyt ylipainoa on taas parikymmentä kiloa, tosin hieman eri muodossa. :)

Muija(nyk. ex) sano läskiks ja raahas mut salille. Ihan kivaahan siellä sit olikin. Nykyään tullu vähän sitäkin mukaan et onhan se kiva kun on vähän bodyä ja tytöt kattelee + terveys :D

No kun rupes vaan bodatuttaan.

Ei vaan, oikeesti kyse oli siitä että katselin parit Rocky-leffat, ja oli iltaisin liikaa aikaa sekä jonkun sukulaisen koulussa väsäämä levytankosarja nurkissa pyörimässä.

Aina kiinnostanut punttailuhommat. Kun lopetin fudiksen niin oli kovin tylsää ja piti keksiä joku muu harrastus ja siitä lähti :)

Kaverin kanssa alettiin treenailemaan vatsoja ja tehtiin punnerruksia :D Kotona oli penkki niin senkin kanssa aloin sitten säätämään, siitä se sitten lähti. Toisen foorumin kautta löysin Pakkotoiston ja aloin kiinnostumaan lajista oikein tosissaan.

Halusin aina olla edes tietyllä tapaa erikoinen: halusin olla kavereita vahvempi, se keneen turvataan tappeluissa =P

No joo, pienempänä kun näin jotain smackdownia ja rawia niin kyllähän sitä tuli innostuttua, sitten kun "opin" kuinka vaikeaa se on, opin arvostamaan bodausta yhä enemmän.

Tämä on todella noloa tunnustaa, mutta sanon kuitenkin. Katoin 10v dbz nimistä animaatio-ohjelmaa ja halusin olla yhtä vahva kun ne. Sitten rupesin tekemään kuntopiiriä. 11v jatkoin kuntopiiriä vaikka dbz ei kiinnostanut paskaakaan. 12v kun seiska alko, halusin vetää yhtä monta leukaa, kun yksi kaverini(15 leukaa), ja siitä se sitten lähti, nykyään 21 leukaa ja kaverilla 10. Puntissa en oo vielä ottanu kiinni, mutta kokoajan lähestytään.

Kesällä suoritettiin kaverin kaa piikki kortit ja luvattiin ruveta käymään salilla, että tulis piparia helpommin. No se salilla käynti sitten alko lokakuussa ja 2 viikon jälkeen älysin, kun luin ekoja kertoja pakkotoistoa, että ei ne lihakset mua kiinnosta vaan voima. Haluan olla just se johon kaverit turvautuu, kun tarvitaan VOIMAA!!! Mut kyllähän nuo lihatkin tuntuu tuossa sivussakin vähän kasvavan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom