Miksi aloitit bodauksen/voimailun?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mase
  • Aloitettu Aloitettu
Missukka sanoi:
Etkös lue lehtiä? Poikien fyysinen kunto on laskenut näinä vuosina, sporteme on kuiteskin aika paljon sinua vanhempi.

Eipä tainnut olla meidänkään ala-asteella kuin yksi joka ei saanut yhtään leukaa...

http://www.slu.fi/verkkolehti/artikkeli/?ARTIKKELI_NUM=21579
Itse asiassa kun miettii enemmän, niin tuo nykytilanne tuntuu oudommalta, kun itsekin vedin jotain 12 leukaa täysin satunnaisella treenillä (siis periaatteessa pari kertaa viikossa kotona vedin leukoja)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tupla-J sanoi:
Meikäläistä aikoinaan jurppi aika tavalla suurin piirtein kaikki, ja sitten kun mä aikanaan rupesin miettimään, että mistä se johtuu, niin lopputulos oli se, että meikäläisen minäkuva oli paska. Siitä asti kun olen salilla reenannut, olen arvostanut itseäni enemmän sekä sisältä että ulkoa. Tämä on toivoakseni heijastunut jossain määrin kanssaihmisiinikin.

Sama juttu, nykyään vituttaa huomattavasti harvemmin ku ennen. Sellaista tervettä itseluottamusta on myös tullut rutkasti lisää. Ylivoimaisesti paras harrastus mitä meikäläisellä on ollut.

Bodailu alkoi varmaan sen takia,kun luin liikaa sarjakuvalehtiä skidinä ja sankareillahan oli aina lihakset melko kunnossa.Tietty sitä luuli,että saa pimp... paremmin.
Kakarana jo pari olusta oikeutti mut heittään joka bileissä paidan nurkkaan :david: :wall:

nykyyään siihen tarvitaan pari ämpärillistä :david: :nolo:

Tulihan tääkin tunnustettua.

static sanoi:
no joo tuntuu et suurin osa on ollu alottaessaan enemmän tai vähemmä tikkuja meikällä oli just toisin päin, mitat oli 173/110 ja salibandyä neljästi viikossa ja sit meni polvi ja sillä välin ku sitä kuntoutin niin joukkuekin hajos:) sit mä jäin sinne salille.. onha niitä muitakin syitä, esim jos joskus vaikka olis yhtä vahva ku isukki on aikoinaan ollu ja ainaha veljeksistä vanhimpana pitää olla vahvin.. noh alkoha ne pikku veljetkin sit käymään salilla ja kohta aletaan olla ahtaalla eli ei muuta ku lisää reeniä :rock:
toisinpäin..pitää olla vahvin vaikka on nuorin :rock: ja salilla käymisessä on mukavaa kun ei ole riippuvainen toisista ja oma kehitys on vaan ittestä kiinni..ei tarvi toisten mukana junnata. :D

Ajattelin, että minusta kasvaa pienessä ajassa aivan karseen iso ja vahva ja mahani ympärysmitta on paljon pienempi kuin rintani. Toisin tietysti kävi. Pötsi tietenkin kasvaa kaksi kertaa nopeampaa kuin hartiat.

Snake sanoi:
Bodailu alkoi varmaan sen takia,kun luin liikaa sarjakuvalehtiä skidinä ja sankareillahan oli aina lihakset melko kunnossa....

Tää on varmaan mullakin vaikuttanu. Ja sitten Misfitsin keikan näkeminen. Ja pohjalla vielä se, että koko nuoruuteni sain kuulla sanomista laihuudestani.

Snake sanoi:
Bodailu alkoi varmaan sen takia,kun luin liikaa sarjakuvalehtiä skidinä ja sankareillahan oli aina lihakset melko kunnossa.Tietty sitä luuli,että saa pimp... paremmin.
Kakarana jo pari olusta oikeutti mut heittään joka bileissä paidan nurkkaan :david: :wall:

nykyyään siihen tarvitaan pari ämpärillistä :david: :nolo:

Tulihan tääkin tunnustettua.

Heittäisin minäkin paidan menemään jos kroppa olisi noin kovassa kunnossa. :D

Laihduttamisen yhteydessä ajattelin, että nyt pitää löytää joku harrastus tueksi. Ja tätä harrastusta uskon muuten jatkavani pitkään, en ole koskaan innostunut mistään harrastuksesta näin paljon :)

1)Yleinen kiinnostus voimailuun
2) onhan ne lihakset kivoja.... :david:
3)vittuilu ja kiusaaminen koulussa, siinä sit ajattelin et jos joskus joku vielä tulee jotain turpaansa aukomaan niin se lentää pitki seiniä :curs:
Vieläkin tulee sellaset aggret päälle välil, ku muistelee mitä paskaa joutu kestää, et rautaa liikkuu lujaa... :evil:

Homma lähti samaan tyyliin kuin varmaan suurimmalla osalla yleensäkin. Eli kaverin kanssa saatiin kipinä treenaamiseen omasta kynäniska-lookista ja jostain Rocky-leffoista. Sitten vaan alettiin harrastamaan salilla käyntiä & muuta kuntoilua ja kilpailtiin keskenämme kummasta tulee kovempikuntoinen...Sillä tiellä ollaan, tosin kaverilta loppu into jo pari vuotta sitten.

On joskus tullu kahnattua n. 10 vuotta itsepuolustuslajeja ja sanokoot ihmiset mitä haluavat mutta kyllä sillä koolla on väliä, jos molemmilla tekniikat kohdallaan.. etenkin vaparissa. Ei siinä itku auta ku ite 70 kilosena makaa lattialla ja päällä makaa 100 kilonen kaveri, joka nauraa paskasesti päin naamaa, repii sua korvista ja tunkee sormia sun nenään ja puristaa toisella kädellä kasseista niin, että iteltä pääsee pakokauhunen itkupyrskähdys ilmoille. Nyttemmin itsepuolustuslajien treenauksen lopettanu mutta edelleen totuutena: "se on liha joka hallitsee". Kyllä ihmiset suhtautuu hieman kunnioittavammin, jos on toisella kokoa.. kuolemanpelkoa kait.
Itse olen vielä lepposa rauhaa rakastava kynäniska.. mut sit joskus :)

7-vuotiaasta lähtien harrastanut urheilua, muttei se päällepäin näkynyt. Vaikka cooperissa juoksi päälle kolme tonnia ja intin lihaskuntotesteissäkin sai melkein kiitettävän tuloksen, ei peilikuva miellyttänyt. Mielsin ja miellän vieläkin itseni urheilijaksi, joten halusin myös sellaiselta näyttää. Tällä hetkellä olen peilikuvaani tyytyväinen :)

Aloitin salitreenit vuosi ennen armeijaan lähtöä...

Mitoilla 179cm/58kg oli juoksupuoli ihan kunnossa, olin ainakin koululuokkamme nopeimpia mutta tuntui ettei se riittäisi. Tosin kyllähän tuon vuodenkin aikana tuli viikossa vedettyä sekä kolme treeniä punttia että kolme 10-15km lenkkiä.

Montakaan kuukautta tuosta vuodesta ei ehtinyt kulua ennen kuin tajusi että tämä homma jatkuu TJ0:n jälkeenkin

Viime kevättalvella ja keväänä sairastelin ekaa kertaa vuosiin, parit antibioottikuurit putkeen kauhistuttivat vähän. Jouduin munuaistulehduksen takia sairaalaankin. Siellä sitten punnitsivat (itse en omista vaakaa) ja kauhistuin sen lukeman suuruutta. Olen aina ollut kiinnostunut kuitenkin terveellisestä ruokavaliosta jne mutta kuntoilupuoli jäänyt hyötyliikunnan asteelle. Siitä aloin sitten tietoa hakemaan hulluna, ja tännekin eksyin (thank god), ja kuntosalia nyt harrastettu tässä muutama kuukausi innolla. Aerobista vaan pitäis ottaa nyt ohjelmaan, kun en ole kyllä pienentynyt tippaakaan vielä, päinvastoin!! :eek:

Minä juoksin ja aerobikkasin,aikasemmin olin pelannut lentopalloa. Suunnitteilla oli osallistua maratooniin. Mutta selkä petti ja neljän vuoden sairaalakierteen jälkeen minusta oli jälellä alle 50kg pelkkää nahkaa.
Kiellettyjen lista alko, mie en saa juosta, mie en saa hyppiä, mie en saa tehä nopeita taivutksia, mie en saa jumpata........mie saan opetella kävelemään ja siitä taas aloitin ja nyt hyvässä lihassa (vähän lliankin, edelleen 5kg dietattavana, muttei kesällä) ja rautaa nousee.
Tietysti omat rajat täytyy tietää ja oppia kuuntelemaan oman kehonkieltä. Mut periks ei anneta ikinä, aina voi tehdä "jotain" muuta. :hyper:

sporteme sanoi:
Olin toinen koulun liikuntatunnilla, joka ei saanut yhtäkään leukaa vedettyä, 30 koulukaveria katsoi vieressä ja nauroi :itku:

Lihavuus lähti kun aloin juoksemaan Pispalan portaita (Tre) ja käymään punttisalilla. Ja sillä tiellä ollaan...:thumbs:

Tais sitten ennen olla vähän eri meinikin kuin nykyisin. Nykyisin pari 30:sta saa vedettyä leukoja.

Tais sitten ennen olla vähän eri meinikin kuin nykyisin. Nykyisin pari 30:sta saa vedettyä leukoja.

Joo todellakin on ihan eri meininki nykyään kuin joskus ennen vanhaan, vaikka en sitä aikaa ole kokenutkaan. Muistan kun kasiluokan kuntotestissä oli leuan veto niin puolet kyllä sai tuloksen tyyliin 1-4 ja ainaki 7 jäi ilman tulosta (minä mukaan lukien :jahas: ) Toki oli myös niitä jotka tahkosi lähemmäs 20 leukaa mutta ei niistä sen enempää vaan itse aiheeseen.

Joskus about 2-3 vuotta sitten olin ylipainoinen mikä kävi lopulta vituttamaan ja päätin sitten laihduttaa 5 kuukaudessa 20 kiloa pois. :hyper: Mutta sitten olinkin jo aika pikkuinen :D Joten päätin alkaa kuntoilemaan ja hankkimaan lihasta (Pääsyy tietenkin että tytöt tykkäis :D ) Nyt oon sit hieman yli vuoden kuntoillut säännöllisesti. Viimeisen kipinän bodaamiseen sain pari kuukautta sitten pakkotoistoa selaillessani. (Propsit sille :worship: ) Nyt sitten olisi tarkoitus vaan kasvaa, kasvaa ja vähän kasvaa. :rolleyes: Vaikka siihen pitkä matka onkin, niin nöyrästi vaan eteenpäin taivalletaan..Kyllä musta vielä iso tulee :)

Hauiksen koko on suoraan verrannollinen naisten määrään!!
Ainakin Isojen poikien juttujen mukaan...

Eiköhän siinä oo syytä reenata...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom