Miksi aloitit bodauksen/voimailun?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mase
  • Aloitettu Aloitettu
Hauiksen koko on suoraan verrannollinen naisten määrään!!
Ainakin Isojen poikien juttujen mukaan...

Nyt sä sit romutit mun illuusion siitä että naiset arvostaisi miehessä älykkyyttä :D Kerro nyt vielä että hammaskeijua ei ole :hyper:
Mutta toi on kyllä aika pitkälti erittäin motivoiva syy reenaamiseen :whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hieno topic.

Itse aloitin kun olin alussa 191cm/65kg ja kaipas muutenki jotai harrastetta suliksen lisäks, no sulis jäi pois :)

Olen ollut melkein koko ikäni alipainon rajoilla suolistosairauden ja lonkkakipujen takia, joten ajattelin parantaa kuntoani niin että hallitsen kroppani ja toivun paremmin (jos ja kun alkaa taas perse ja nivelet temppuilla). Minua ei yksi perkeleen paskatauti enää lannista :whip:

Ja onhan se kivaa kun en enää heilu tuulen mukana. Ennen tarvitsi vain avata takki tuulessa niin pääsi liihottelemaan kuin perhonen :hyper:

VOIMAA, senhän takia minä tämän aloitin. ^^ Ei kait siitä enempää ole sanottavaa.

Kylläm motivoi jatkamaan kun huomaa kuinka tulosta syntyy koko ajan, tämän päivän rinta/hauis-treenissä parantui tulokset kaikissa liikkeissä, siis aikuisten oikeesti. =) Lisäksi onhan se mukava reenata kun :david: :t kattovat kunnioituksella.

:anssi:

3 luokalla halusin olla isompi, 5-6 luokan halusin olla pienempi. Nyt haluan olla isompi, tosin sitä ennen kevään pakollinen kärvistely kausi:D

Yläasteella karttelin liikuntaa kuin ruttoa. Lusmusin kaikki liikunnat ja en ollut myös tunneilla. 5 taisi olla numero. Sitten kymppiluokalla sisäoppilaitoksessa ei ollut muuta kuin aikaa normaalipäivän jälkeen ja siellä oli kuntosali ja muut ulkoilumahdollisuudet. Oli toki aikaa hengata muiden kanssa, mutta en ole semmoinen ihmistyyppi joka jaksaa hengailla koko ajan jossain tekemättä mitään. Aloin käyttää yhä enemmän aikaani kuntoiluun ja ihmiset alkoivat huomaamaan sen. Jätin sen turhan hengailun ja aloin käyttää aikaani kuntosaliin ja syömiseen.

Sen jälkeen tuli käytyä sitten hieman epämääräisemmin ja harvasti. Oli suuri kynnys aloittaa taas uudestaan, koska minä pieni ihminen uskalla isojen mörköjen kanssa samalle salille. Kaverin kanssa mentiin kun houkutteli ansaan.

Siellä sitten vääntelin aikani hauista ja penkkiä ja muutaman kuukauden jälkeen aloin käyttää vapaa-aikaani yhä enemmän ja enemmän kuntosaleiluun ja syömiseen ja uuden tiedon omaksumiseen. Sen jälkeen aloitin sitten kunnon puurtamisen...

Naiset eivät itsellä ollut motivaationlähde, vaan se että halusin lisää lihasta ja voimaa. Tämän jälkeen kun aloitin rankan puurtamisen asiasta on sitten tullut välillä pienempää kommenttia ja välillä aika rankkaakin kommenttia. Edelleen oman kokemuksen mukaan ei monet isoista lihaksista silti välitä tai yhdistävät sen sitten vaikka mihin, mutta se onkin toinen tarina se.:D

Päivästä jää jotain pois jos ei saa salia ja sitä hyvää oloa. Voi tuntea kuinka kuluttaa itsensä ihan loppuun joka kerta ja sitten pääsee hyvällä omallatunnolla kotiin taas löhöämään ja voi todellakin vain olla.

Edit. ja sen takia, että saa syödä paljon nam.

Noh, pistän tänne oman jutskani ku hölmöläisenä menin uuden samanlaisen threadi alottaa :)

EiNiinIso sanoi:
Tässä vaan ajankuluks ajattelin kysästä, että mikä teidät aijoi tämän lajin pariin?
Naiset varmaan suurimmalla osalla syynä? :rolleyes:
(Naiset vastakkaa toki, jos sekin on teidän syynne? :D )

Itse lähdin kunnon ylläpitämisen kannalta intin jälkeen, ku enne inttiä oli niin pirun huono kunto ja intis sai kipinän tähän saliharrastukseen.(Emäntäkään ei tykänny ku maha alkoi olemaan isoa luokkaa :D ) Aikuisten oikeesti tehty about vuosi, toinen ei niin oikeesti. (Eka vuosi meni tehdessä sitä ja tätä salilla, ilman mitään ohjelmaa, kunnes kokeneempi kaveri ohjeisti tänne sivulle lukemaan kaiken näköistä kivaa, ja niin olen löytänytkin :) Kiitos kaikille vaan siitä )
Ja plus tämä sopii paljon paremmin astmaatikolle kuin juoksentelu :hyper:

edit: Niin ja täytyy myöntää, että ku salilla rehkii, on pirteämpi töissäkin kun on, vaikka kolmivuoroa teen kun ei ole koulua.

Olin niin surkea ja laiha Unkkapelle, että hävetti olla päivänvalossa. Sitten kerran kävi niin, kun ajoin Oulussa taksia ammatikseen niin Marko Savolainen tuli mun taksin kyytiin ja juttelin sen kanssa samalla, kun vein sen lentokentälle. Se nopeasti kertoi miten treenata, miten syödä ja mitä lisäravinteita kannattaa käyttää... Siinä se. Vajaa 2 vuotta myöhemmin paino oli noussut 17kg.

Joskus ala-asteella sain turpaan ja päätin et sai olla viimeinen kerta. Myöhemmin on tullut sitten kaikenlaisia muita syitä, kuten naiset:rock: ja terveys. No turpaan on tullut ton jälkeen muutama kerta, mutta koskaan ei oo tuntunut niin pahalta ku silloin ku ton päätöksen tein.

noo sitä tavallista. ei mulla ollu mitään harrastusta ja siitä sain hyvän harrastuksen, joka on hyvä itseni että kunnon kannalta.
ja miehellä lihaksia olla

Halusin näyttää hyvältä, mutten ole onnistunut siinä vieläkään. Missä vika? Saanko rahani ja aikani takaisin?

Kamppailulajien takia! Huomasin,että tulee perkele liian usein turpaan,kun ei ole voimaa. Lihasten lisääntyessä turpaan ei tullut ja naisiakin alkoi pyörimään ympärillä :rolleyes: !!

Yksinkertaisesti: pakko oli saada itseni liikkeelle(huono kunto, väsyttää jne.). Siinä sivussa sitten parantaa elämäntapoja ja hankkia arvokasta tietoa ruumiinkulttuurista. "Myöhemmin" tuli sitten huomattua että tämä hommahan on positiivista ulkonäön kannalta... ;D

Mutta vielä on pitkä matka ensimmäiselle etapille harrastuksen parissa

Mie oon alottanu treenaamisen vasta pari viikkoa sitte. Syynä on pieni kokoni: 178/65, tyttöystäväni, ja hilliton halu tulla vahvaksi(ja isoksi)ja haluan myös näyttää paremmalta.

Löysin lajin pariin ihan sattumalta oikeastaan.
Tarkoitus oli kesällä -05 osallistua triathlonkisaan ja käydä talvella 04-05 harjoittelemassa uintia uimahallissa parin kaverin kanssa.

Sitten kaverit yks kerta menikin (helmikuussa 05) ensin uimahallin punttisalille ja sitten vasta uimaan. Tällöin ihmettelin että mikä siinä salissa niin viehättää.
Ensi kerralla menin niiden mukaan sinne salille ja sen jälkeen olen käynyt siellä 5 kertaa aktiivisemmin kun kaverit.:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom