Ei saa unhoittaa olankohotusta....siinäkin kunto kässärit vähintään 60kg:set olisivat aika passelit.XXL sanoi:Vino-, tasapenkki ja selkäliikkeet.
Tangolla tehdessä ei liike ole aivan samanlainen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei saa unhoittaa olankohotusta....siinäkin kunto kässärit vähintään 60kg:set olisivat aika passelit.XXL sanoi:Vino-, tasapenkki ja selkäliikkeet.
neutraali sanoi:Tee niihin tällaisia, tohon riittää kyllä pelkkä pidempi pulttikin(harmaasta osasta ei tarvi välittää) ja lintit sitten siihen ja taljaan tollanen mihin linttejä voi latoa molemmille puolille tai jos erillainen pakka kun kuvassa niin se hoituu myös pitkällä pultilla.
Timba79 sanoi:Ja meidän salilla on laitteissa sellaset hiton muovit, että 90% tapauksista ei tollaset viritykset edes onnistu, raivostuttavaa... :curs: No onneks ne taljat pystyy suurimmaksi osaksi korvaamaan muilla...
Mutta jalkatreenit alkaa pikkuhilja kusaseen kun ei ole kunnon prässiä ja ojennus ja koukistusvehkeistä loppuu painot, mun selällä kun ei kovia kyykkyjä tehdä.
VelttoV sanoi:Vyö käyttöön. Mulla on selkä kiero kahteen eri suuntaan (ryhti + skolioosi) ja välilevy lytyssä. Kyykkyä pystyy tekemään, mutta mave on liian rankka. Hack- tangolla on hyvä etureisiliike, jossa selän liike ei tunnu olevan kovin vaarallinen.
Timba79 sanoi:Mulla on reilusti yliliikkuvat nivelet ja mavea pystyy tekemään kunhan ei mitään ykkösiä edes haaveile tekevänsä. Kyykyssä taas tilttaa selkä sitten niin helposti vaikka ihan lämmittelytason painoilla mentäisi.
neutraali sanoi:Tee niihin tällaisia, tohon riittää kyllä pelkkä pidempi pulttikin(harmaasta osasta ei tarvi välittää) ja lintit sitten siihen ja taljaan tollanen mihin linttejä voi latoa molemmille puolille tai jos erillainen pakka kun kuvassa niin se hoituu myös pitkällä pultilla.
On mulla vaijjereita napsunut poikki, mutta voi ne napsua ilman lisäpainojakin kun vaijjerit väsyy, myös sillain on käynyt.Mconen sanoi:Mites tollasen taljan köydet/remmit kestää noita lisäpainoja? Ei olis kivaa jos laite menis palasiksi kesken sarjan.
Oletko kokeilliut tehdä tangolla, laita tanko pitkittäin penkin viereen ja linttejä siihen tangon nokkaan ja alat siitä veteleen, tangon toisen pään laitat esim jotain nurkkaa vasten ettei se lähde miten sattuu heilumaan.v-selkä76 sanoi:Joo, käsipainojen loppuminen 50 kiloon on kyllä ärsyttänyt minuakin jo viimeiset 10-vuotta..
neutraali sanoi:On mulla vaijjereita napsunut poikki, mutta voi ne napsua ilman lisäpainojakin kun vaijjerit väsyy, myös sillain on käynyt.
Siis miten voit tollasen laitteen muuten hajoittaa lisäpainoilla kuin sen vaijjerin?Gillyanne sanoi:IMO on kuitenkin pöljää lähteä säätämään minkään omien lisäpainoviritysten kanssa, siinä voipi meinaan olla vitsit vähissä (ja korvausvaatimukset niskassa), jos salilaitteen onnistuu sellaisella hajottamaan... ne kun eivät ymmärtääkseni ole ihan mitään halpoja, ne laitteet nimittäin...
Meillä on tollaiset mutta ne jotka valittavat käsipainojen pienuudesta eivät jaksa kasailla noita :jahas:Omskakas sanoi:Ratkaisu alkuperäiseen onkelmaan:
Säädettävät käsipainokahvat! :D
neutraali sanoi:Oletko kokeilliut tehdä tangolla, laita tanko pitkittäin penkin viereen ja linttejä siihen tangon nokkaan ja alat siitä veteleen, tangon toisen pään laitat esim jotain nurkkaa vasten ettei se lähde miten sattuu heilumaan.
Omskakas sanoi:Ratkaisu alkuperäiseen onkelmaan:
neutraali sanoi:Siis miten voit tollasen laitteen muuten hajoittaa lisäpainoilla kuin sen vaijjerin?
Kyllä siihen ylätaljaankin on pakko jotain viritellä ei se 100kg siinä paljoa tunnu vaikka kuinka keskitetysti vetelet tai hitaasti. Onneksi meillä on porukan kans omat vermeet niin ei tarvi tollasii asioita murehtia.
Näissä on paljon huonoja puolia:Omskakas sanoi:Ratkaisu alkuperäiseen onkelmaan:
No kannattaa salin pitäjältä kysyä suostuukohan niihin ja jos ei suostu niin ehdottaa että josko ostettais lisäpainoja pakkaan, kun hän huomaa kuinka kalliita ne lisäpainot pakkaan on niin luulen että hyväksyy viritelmät mutta "omalla" vastuulla eli jos itsensä niillä loukkaa niin saliomistaja e ota siitä vastuuta.Gillyanne sanoi:enkä oikein usko että näillä saleilla katsottaisiin kovin hyvällä noita kuvaamasi kaltaisia extraviritelmiä.
:
Miks niitä isoja kässäreitä ei voida pitää esim lattialla jossain nurkassa niin ne "heikotkin" sais ne vyörytettyä sinne, luulen että tuo selitys(joidenkin välinpitämättömyys) on salipitäjän teko syy olla vain hankkimatta niitä, kun niitä ehkä niin harva käyttää ja se olisi salille ylimääräinen meno erä.iivili sanoi:Sitäpaitsi alkuperäinen ongelma on muutamien reenareiden välinpitämättömyys ja typeryys, jonka takia niitä isompia painoja ei hankita ko salille (L-maan liikuntahallin sali Oulusa, yhdellä ässällä kirjoitettuna tarkoituksella).
neutraali sanoi:Miks niitä isoja kässäreitä ei voida pitää esim lattialla jossain nurkassa niin ne "heikotkin" sais ne vyörytettyä sinne, luulen että tuo selitys(joidenkin välinpitämättömyys) on salipitäjän teko syy olla vain hankkimatta niitä, kun niitä ehkä niin harva käyttää ja se olisi salille ylimääräinen meno erä.
Dopey sanoi:Totta hemmetissa otat ne pois ja laitat telineisiin. Vaimo ainakin valittaa kun on aina prässissä 100kg plus kelkka "pohjina", ei kaikki noita jaksa nostaa eikä viitsi alkaa ruinata jotain jeesaamaan niitä poiskaan siitä koneesta.