Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Anonymity sanoi:Puhelinluetteloissa on välillä tarjouskuponkeja ja sitten esim. sillä City-Shopparilla www.cityshoppari.fi pääsee edullisemmin joihinkin paikkoihin. Kantii mysö kokeilla noita kosmetologialan oppilaitoksia.
BFL2002 sanoi:Onko nuissa oppilastöissä aina puoliluokkaa katselemassa operaatiota vai onko puitteet yksityisyyden kannalta samanlaiset kuin muuallakin?
Belmondo sanoi:^No perkele, panokset sen kuin kovenee. Kai se on munkin mentävä ihonpuhdistukseen. Tosiaan, edullisia ja vaivihkaisia kosmetologeja saa suositella stadissa...
Jin sanoi:Kannattaa ottaa huomioon sit, että pariin päivään hoidon jälkeen ei saa tehdä mitään missä voisi hikoiluttaa, jottei iho tulehdu. Iho muutenkin voi olla vähän "arvilla" ja punoittaa tommosen jälkeen, että en ainakaan varais aikaa keskelle viikkoo...
dear_a sanoi:Tarkoitatko ihan perus-ihonpuhdistuksenkin jälkeen?! Mulle kosmetologi sanoi viimeksi, että ihan hyvin voi mennä salille sen käsittelyn jälkeen (mitä nyt näytin todella hölmöltä, kun naama on täynnä punaisia pisteitä) - ja minähän menin.
EDIT: Tarkoitit varmaan mikrohiontaa ym. rankempia hoitoja?
:DJin sanoi:Puhdistuksen jälkeen iho oli melko kovilla olleen näköinen, enkä kyllä ite kehtais jäädä ihmisten ilmoille pyörimään...Kavereille keksin aina jonkun valheen ihon silloiselle kunnolle, kun ei kehtaa myöntää kosmetologilla käyntiä. Kuten tänä kesänä sanoin huvikseen, että olin pyöräilly kännissä ruusupuskaan. Läpi meni :D
Jin sanoi:Näin mulle sanottiin ihan perus-ihonpuhdistuksen jälkeen. Puhdistus tehtiin tuollasella ultraääni koneella. Pari päivää meni sitten relaillessa ja kalastellessa....
Puhdistuksen jälkeen iho oli melko kovilla olleen näköinen, enkä kyllä ite kehtais jäädä ihmisten ilmoille pyörimään...Kavereille keksin aina jonkun valheen ihon silloiselle kunnolle, kun ei kehtaa myöntää kosmetologilla käyntiä. Kuten tänä kesänä sanoin huvikseen, että olin pyöräilly kännissä ruusupuskaan. Läpi meni :D
Ihon täyteen toipumiseen menee varmaan joku viikko itellä....
Belmondo sanoi::D
"Miks jätkän naama on ihan punanen??"
"Ööö... mä tota ajoin pyörällä tonne ruusupuskaan ni se meni siinä..."
"Ei vittu?!?!"
"Joo olin ihan vitun pleksit!"
"ASSIAAA!!"
:yläfemmat:
Mr.Referee sanoi:Olen sukeltanut metrosexuaaleiden maailmaan, ja se on ihmeellistä.
Eli, ostin pari viikko sitten Nivean tuotesarjan, naamapesu, tavallinen voide ja Q10-voide. On muuten ihan eri olotila. Naaman iho tuntuu pehmeämmältä ja sileämmältä. kaikki näppylät on poissa eikä oo uusia tullut.
pari huomiota käytöstä: pesuaine on ihan kiva, vaatii vaan erittäin hyvän huuhtelun. eikä noiden rasvojen levittely edes kestä kauan, n.30s jos tekee huolella. Eikä edes kukaan katso pahalla ku punttisalin pukkarissa noita levittelee naamaan treenin jälkeen. Toi Q10 on sit yörasva, eli naamapesu ja tota naamaan ja nukkumaan. tavallista käytän sitten aamuisin ja aina suihkujen jälkeen.
Kivalta tää tuntuu, aika Fresh.
Mr.Referee sanoi:Kannattaa itse kokeilla, niin tietää sitten mitä tarkoitan. ja mistä tiesit että käytän meikkivoidetta
EDIT: olipahan tärkeä 500:s postaus.. noh.
Mr.Referee sanoi:Olen sukeltanut metrosexuaaleiden maailmaan, ja se on ihmeellistä. Eli, ostin pari viikko sitten Nivean tuotesarjan, naamapesu, tavallinen voide ja Q10-voide. On muuten ihan eri olotila. Naaman iho tuntuu pehmeämmältä ja sileämmältä. kaikki näppylät on poissa eikä oo uusia tullut.
Mr.Referee sanoi:Eli, ostin pari viikko sitten Nivean tuotesarjan, naamapesu, tavallinen voide ja Q10-voide. On muuten ihan eri olotila. Naaman iho tuntuu pehmeämmältä ja sileämmältä. kaikki näppylät on poissa eikä oo uusia tullut.
Pitäisköhän susta tehdä joku miesten ihonhoitamisen suurlähettiläs, evankelista joka julistaa tätä ilosanomaa ja kertoo omia kokemuksiaan?