Mikrohionta? Vain neideille?

^No perkele, panokset sen kuin kovenee. Kai se on munkin mentävä ihonpuhdistukseen. Tosiaan, edullisia ja vaivihkaisia kosmetologeja saa suositella stadissa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Anonymity sanoi:
Puhelinluetteloissa on välillä tarjouskuponkeja ja sitten esim. sillä City-Shopparilla www.cityshoppari.fi pääsee edullisemmin joihinkin paikkoihin. Kantii mysö kokeilla noita kosmetologialan oppilaitoksia.

Onko nuissa oppilastöissä aina puoliluokkaa katselemassa operaatiota vai onko puitteet yksityisyyden kannalta samanlaiset kuin muuallakin?

BFL2002 sanoi:
Onko nuissa oppilastöissä aina puoliluokkaa katselemassa operaatiota vai onko puitteet yksityisyyden kannalta samanlaiset kuin muuallakin?

Ihan yhtä yksityistä, välillä saattaa joku vanhempi oppilas/opettaja käydä katsomassa miten homma edistyy, mutta ei siellä sen enempää ihmisiä ole. Parempi palvelu kun yhdelläkään varsinaisella kosmetologilla jolla olen käynyt, joten suosittelen.

Vieläkö se Janina Frostell opiskelee siellä jossain yksityisessä koulussa kosmeologiksi? Vois tulla pakkikselta pikku tunku Janinan käsittelyyn... ;)

Belmondo sanoi:
^No perkele, panokset sen kuin kovenee. Kai se on munkin mentävä ihonpuhdistukseen. Tosiaan, edullisia ja vaivihkaisia kosmetologeja saa suositella stadissa...

Kannattaa ottaa huomioon sit, että pariin päivään hoidon jälkeen ei saa tehdä mitään missä voisi hikoiluttaa, jottei iho tulehdu. Iho muutenkin voi olla vähän "arvilla" ja punoittaa tommosen jälkeen, että en ainakaan varais aikaa keskelle viikkoo...

Jin sanoi:
Kannattaa ottaa huomioon sit, että pariin päivään hoidon jälkeen ei saa tehdä mitään missä voisi hikoiluttaa, jottei iho tulehdu. Iho muutenkin voi olla vähän "arvilla" ja punoittaa tommosen jälkeen, että en ainakaan varais aikaa keskelle viikkoo...

Tarkoitatko ihan perus-ihonpuhdistuksenkin jälkeen?! Mulle kosmetologi sanoi viimeksi, että ihan hyvin voi mennä salille sen käsittelyn jälkeen (mitä nyt näytin todella hölmöltä, kun naama on täynnä punaisia pisteitä) - ja minähän menin. :)

EDIT: Tarkoitit varmaan mikrohiontaa ym. rankempia hoitoja?

dear_a sanoi:
Tarkoitatko ihan perus-ihonpuhdistuksenkin jälkeen?! Mulle kosmetologi sanoi viimeksi, että ihan hyvin voi mennä salille sen käsittelyn jälkeen (mitä nyt näytin todella hölmöltä, kun naama on täynnä punaisia pisteitä) - ja minähän menin. :)

EDIT: Tarkoitit varmaan mikrohiontaa ym. rankempia hoitoja?

Näin mulle sanottiin ihan perus-ihonpuhdistuksen jälkeen. Puhdistus tehtiin tuollasella ultraääni koneella. Pari päivää meni sitten relaillessa ja kalastellessa....

Puhdistuksen jälkeen iho oli melko kovilla olleen näköinen, enkä kyllä ite kehtais jäädä ihmisten ilmoille pyörimään...Kavereille keksin aina jonkun valheen ihon silloiselle kunnolle, kun ei kehtaa myöntää kosmetologilla käyntiä. Kuten tänä kesänä sanoin huvikseen, että olin pyöräilly kännissä ruusupuskaan. Läpi meni :D

Ihon täyteen toipumiseen menee varmaan joku viikko itellä....

Jin sanoi:
Puhdistuksen jälkeen iho oli melko kovilla olleen näköinen, enkä kyllä ite kehtais jäädä ihmisten ilmoille pyörimään...Kavereille keksin aina jonkun valheen ihon silloiselle kunnolle, kun ei kehtaa myöntää kosmetologilla käyntiä. Kuten tänä kesänä sanoin huvikseen, että olin pyöräilly kännissä ruusupuskaan. Läpi meni :D
:D
"Miks jätkän naama on ihan punanen??"
"Ööö... mä tota ajoin pyörällä tonne ruusupuskaan ni se meni siinä..."
"Ei vittu?!?!"
"Joo olin ihan vitun pleksit!"
"ASSIAAA!!"
:yläfemmat:

Jin sanoi:
Näin mulle sanottiin ihan perus-ihonpuhdistuksen jälkeen. Puhdistus tehtiin tuollasella ultraääni koneella. Pari päivää meni sitten relaillessa ja kalastellessa....

Ihon täyteen toipumiseen menee varmaan joku viikko itellä....

Tuota, mulla ei kyllä ollut mitään ongelmaa jatkaa shoppailua ultraääni-ihonpuhdistuksen jälkeen :D Tosin kosmetologin laittama meikkivoide vähän tasoitti tilannetta. Mulle ei sanottu mitään hikoilusta yms. eikä ihokaan punoittanut enää puhdistusta seuraavana päivänä... Pitäiskö tästä tehdä johtopäätös, että nämä hoidot vaikuttavat vähän eri tavalla yksilöstä/ihotyypistä riippuen...

Belmondo sanoi:
:D
"Miks jätkän naama on ihan punanen??"
"Ööö... mä tota ajoin pyörällä tonne ruusupuskaan ni se meni siinä..."
"Ei vittu?!?!"
"Joo olin ihan vitun pleksit!"
"ASSIAAA!!"
:yläfemmat:

Voit vapaasti käyttää tota oman hoito kertas jälkeen :lol2:

Pitäähän se miehisyys säilyttää :D

Olen sukeltanut metrosexuaaleiden maailmaan, ja se on ihmeellistä.

Eli, ostin pari viikko sitten Nivean tuotesarjan, naamapesu, tavallinen voide ja Q10-voide. On muuten ihan eri olotila. Naaman iho tuntuu pehmeämmältä ja sileämmältä. kaikki näppylät on poissa eikä oo uusia tullut.

pari huomiota käytöstä: pesuaine on ihan kiva, vaatii vaan erittäin hyvän huuhtelun. eikä noiden rasvojen levittely edes kestä kauan, n.30s jos tekee huolella. Eikä edes kukaan katso pahalla ku punttisalin pukkarissa noita levittelee naamaan treenin jälkeen. Toi Q10 on sit yörasva, eli naamapesu ja tota naamaan ja nukkumaan. tavallista käytän sitten aamuisin ja aina suihkujen jälkeen.

Kivalta tää tuntuu, aika Fresh.

Mr.Referee sanoi:
Olen sukeltanut metrosexuaaleiden maailmaan, ja se on ihmeellistä.

Eli, ostin pari viikko sitten Nivean tuotesarjan, naamapesu, tavallinen voide ja Q10-voide. On muuten ihan eri olotila. Naaman iho tuntuu pehmeämmältä ja sileämmältä. kaikki näppylät on poissa eikä oo uusia tullut.

pari huomiota käytöstä: pesuaine on ihan kiva, vaatii vaan erittäin hyvän huuhtelun. eikä noiden rasvojen levittely edes kestä kauan, n.30s jos tekee huolella. Eikä edes kukaan katso pahalla ku punttisalin pukkarissa noita levittelee naamaan treenin jälkeen. Toi Q10 on sit yörasva, eli naamapesu ja tota naamaan ja nukkumaan. tavallista käytän sitten aamuisin ja aina suihkujen jälkeen.

Kivalta tää tuntuu, aika Fresh.

Tosta on hyvä jatkaa, kai kohta siirryt meikkivoiteen ja aurinkopuuterin käyttöön? sitä ei tosin kannata tehdä miestenpukkarissa;)

Kannattaa itse kokeilla, niin tietää sitten mitä tarkoitan. ja mistä tiesit että käytän meikkivoidetta :eek:

EDIT: olipahan tärkeä 500:s postaus.. noh.

Mr.Referee sanoi:
Kannattaa itse kokeilla, niin tietää sitten mitä tarkoitan. ja mistä tiesit että käytän meikkivoidetta :eek:

EDIT: olipahan tärkeä 500:s postaus.. noh.

Kyllähän mulla on noi naamanpesut ollu jo käytössä, jopa niin hintti oon, et ostin laivalta biothermin kuivalle iholle olevan geelin.

Kaikki bodarithan käyttää meikkivoidetta:D

Stadissa tennispalatsissa toimii laadukas ja suhteellisen edullinen paikka jossa mieskin voi asioida suhteellisen huomaamatta,Salon Ocean Beauty on nimi ja se on siinä makuunia vastapäätä kulmassa,city shopparilla saa alennukset ja jos tyttöystävä on mukana niin siinä voi laitattaa kyntensä ja hiuksensa kuntoon samalla.Suosittelen mestaa.

Mr.Referee sanoi:
Olen sukeltanut metrosexuaaleiden maailmaan, ja se on ihmeellistä. Eli, ostin pari viikko sitten Nivean tuotesarjan, naamapesu, tavallinen voide ja Q10-voide. On muuten ihan eri olotila. Naaman iho tuntuu pehmeämmältä ja sileämmältä. kaikki näppylät on poissa eikä oo uusia tullut.

Onpas mukava kuulla!! :) Valitettavasti täytyy kyllä tiputtaa sut nyt takas tähän maailmaan; ei taida nykyaikana enää ihon hoitaminen olla metroseksuaalien etuoikeus, vaan ihan normi-miehetkin sitä tekee. ;)

Pitäisköhän susta tehdä joku miesten ihonhoitamisen suurlähettiläs, evankelista joka julistaa tätä ilosanomaa ja kertoo omia kokemuksiaan? ;) :D

Ja tosissaan, mukava kuulla että aineet auttaa!

Mr.Referee sanoi:
:eek:
(Huomenna palkkapäivä.. :nolo: )

Nouuu. tämä ei ole reilua. olen aina halunnut olla metrosexuaali. :hyper:

auttaahan nää tuotteet. Kiitoksia painostuksesta että aloin käyttämään.
Pitäisköhän susta tehdä joku miesten ihonhoitamisen suurlähettiläs, evankelista joka julistaa tätä ilosanomaa ja kertoo omia kokemuksiaan?

Saanko käyttää siguna, vaalien jälkeen??

Jaahas näyttää porukka pitävän huolta naamastaan myös :)
Joo itse vetäsen kerran pari viikossa naamion nassuun ja lisäksi kerran viikossa kuorinta. Tohon päälle joka ilta naamanpesu, aamuisin laitan vain kosteusvoidetta.
On tuo meikäläisen pärstä tykännyt enennmän, kun oon jättänyt aamupesun pois. On ollu paremmassa kunnossakin.

En mä noita naamioita käyttäis, mutta kun tyttöystävä lahjaksi osti :nolo:
(joo niin varmaan ,kaikki uskoo :whip: ) :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom