Mikrohionta? Vain neideille?

Siihen lisäks voi ostaa kanssa jotain pikkuhousunsuojia, niin kassallakin tajuavat "että et ostanu itelles".
:D :rock:

Eli kertokaas kannattaako aamulla kasvoja pestä muulla kuin vedellä? Itse olen pessyt useasti jollain nivean kasvopuhdistus-aineella ja vetänyt kosteusvoiteet päälle kun tuntuu kuivuvan muutoin vähän liiaksikin, mutta ainakin näin talviaikaan tuntuisi, että muu kuin vesipesu on aamulla vähän turhan kova pala iholle, ainakin kun joutuu ulkona pakkasessa kävelemään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
B.O.S.S. sanoi:
Siihen lisäks voi ostaa kanssa jotain pikkuhousunsuojia, niin kassallakin tajuavat "että et ostanu itelles". :)

Mä nään sieluni silmin tästä kehkeytyvän aikapommin ... yks kaunis syysilta sun ihana uus tyttöystävä tulee luoksesi iltaa viettämään ja vessaa etsiessään aukaisee komeron oven - mimmin niskaan kaatuu 459 pakettia libresse invisibleä, alldays ultraa ja lopuksi vielä pari tukkupakettia vuokkosia ja tamponeja :hyper:

Ex-ukot tai muutama heistä ovat käyneet kasvohoidoissa ja jalkahoidoissa kosmetologilla ja ovat tykänneet. Lisäksi he ovat joskus lainanneet minulta kuorinta-ainetta ja kuorineet kasvoja/vartaloa. Kaikki ovat kehuneet sitä, kuinka hyvältä lopputulos tuntuu. Itse olen käynyt tässä paikassa http://www.kauneushoitolasunrise.fi/

Olen jopa joskus nyppinyt joidenkin kulmakarvojen alueelta "hajakarvoja" ja siinäkään lopputulos ei ole heistä tuntunut huonolta. Tosin ovat kieltäneet kertomasta asiasta kellekkään... ;) Muutama viikko sitten näin kampaajalla erään naimisissa olevan suhteellisen miehekkään julkkismiehen, jolta nypittiin ihan avoimesti kulmia.

Puhdistusaineista suosittelen miehille jotain geelimäistä puhdistusainetta, siis sellaista ettei tarvitse lotrata monen eri aineen kanssa (esim. puhdistusmaito ja kasvovesi). Ja sitten sitä kuorinta-ainetta, jolla kuoritaan kuiva ja kuollut iho kasvoista pois. Monet kuvittelevat, että kuorinta lisää ihon kuivumista, mutta näin ei ole. Itse pesen kasvoni geelimäisellä Dermalogica -puhdistusaineella kerran päivässä illalla ja käytän ihon kuorimiseen samanmerkkistä ainetta (saa ostaa kauneushoitoloista).

Lisäksi kannattaa valita omalle iholle sopiva ihovoide. Talvisin ei kannata käyttää kauhean vesipohjaisia rasvoja, sillä vesi tuppaa jäätymään ihoon kiinni. Myyjät osaavat kyllä neuvoa näissä asioissa. Kesäisin voi käyttää jo sitten vähän kevyempiä rasvoja. Vartaloa kannattaa myös rasvata. Itse käytän Stockmannilta ostamia Phytomer -tuotteita rasvaamiseen.

Ja erityisen mahtavaa on se, jos myös miehet vaivautuvat raspaamaan ja rasvaamaan kuivuneita ja kovettuneita jalkapohjiaan. On tosi inhottavan tuntuista, kun miehen kuiva kantapää jää kiinni esim. johonkin vaatteeseen ja ne jalkapohjat vielä näyttävätkin inhottavilta ja ovat ihan varmasti kipeät, jos alkavat halkeilemaan.

Itse tykkään miehekkäistä miehistä ja pidän siitä, että he hoitavat itseään sopivassa mittakaavassa myös tämän tyyppisillä konsteilla.

Ja parranajosta sekä muiden ihokarvojen ajosta... ainakaan minulla iho ei ärsyynny, vaikka ajan kainaloita ja bikinirajoja Natusanin Baby Lightoil Spraylla. Olen suositellut parranajoa samalla öljyllä eräälle miehelle ja ainakin hänellä kasvojen alueen iho voi hyvin. Öljy on sen verran kevyttä, että sen voi jättää iholle parranajon jälkeen ilman saippuapesua. Kannattaa kokeilla vaihtoehdoksi partavaahdolle..

blackrat sanoi:
Eli kertokaas kannattaako aamulla kasvoja pestä muulla kuin vedellä? Itse olen pessyt useasti jollain nivean kasvopuhdistus-aineella ja vetänyt kosteusvoiteet päälle kun tuntuu kuivuvan muutoin vähän liiaksikin, mutta ainakin näin talviaikaan tuntuisi, että muu kuin vesipesu on aamulla vähän turhan kova pala iholle, ainakin kun joutuu ulkona pakkasessa kävelemään.

Mä en koskaan pese aamuisin edes vedellä naamaa, aamulla iho on sen verran kuiva. Kasvovesi + kosteusvoide on ihan hyvä herättely iholle, eikä kasvovesi kuivata ihoa samalla tavoin kun joku muu puhdistusaine tai vesi.

Kuinka usein lärviä muuten edes pitäis pestä? Jos illalla pesee, niin miks ihmeessä aamulla pitäis, ei kai se yön aikana likaannnu?

Hilppa sanoi:
Mä nään sieluni silmin tästä kehkeytyvän aikapommin ... yks kaunis syysilta sun ihana uus tyttöystävä tulee luoksesi iltaa viettämään ja vessaa etsiessään aukaisee komeron oven - mimmin niskaan kaatuu 459 pakettia libresse invisibleä, alldays ultraa ja lopuksi vielä pari tukkupakettia vuokkosia ja tamponeja :hyper:

Eli mun ja nykyisen tyttöystävän välille tulee ero ja saan sitten syksyllä uuden??!! (Onneks uus edes on ennakkotietojen mukaan ihana)
:hyper:

Mr.Referee sanoi:
Kävin sitten ostamassa Nivean sarjan. Saippua, Kosteusvoide ja Q10 voide illalla laitettavaksi. kävi yllättävän kivuttomasti, ketään tuttuja ei näkynyt... kerrotaan kokemuksia sitten jossain vaiheessa.

No niin, hyvin tehty! :)
Kerrot sitten kokemuksia muutaman viikon päästä, niin annat toivoa näille epäuskoisillekin... :D

WTA sanoi:
Itsekin olen ajatellut tuollaisia voiteita ym. mutta kun olen kokeillut naisystäväni puhdistusmaito/geeliä/kasvovettä niin tunttuu, että paska ei lähde mihinkään, sama kuin vedellä pesisi.Eli kysymys: olenko aivan turmion tiellä, tulenko aina vain rumemmaksi jos en lopeta tuota saippuan ja "viinan" kanssa läträämistä?Miten te saatte niillä kasvovesillä / maidoilla ym. naamanne puhtaaksi?

Kasvojen pesemisestä: riippuu ihotyypistä, jos on kuiva iho, niin 1 krt riittää (itse pesen iltaisin, koska meikit pitää ottaa pois - ja en sitten ole mies...:D ), aamuisin käytän veden sijasta kasvovettä, sillä se ei kuivata niin paljon ihoa. Jos on rasvaisempi iho, voi pestä sillä geelillä 2 x päivässä. Eikä sitä s-tanan saippuaa enää koskaan!!!!! (Jollei se ole tätä tarkoitusta varten tehty!)

Puhdistusmaidoista olen samaa mieltä, vaikka kuivattaisivat vähemmän kuin geeli, jää tuntu ettei se paska (=meikki) mihinkään lähde. :david:

Drunken Master sanoi:
Kaipa sitä noilla tököteilläkin jotain aikaan saa. Mutta kysyin myös siitä saako noilla hioinnoilla oikeasti jotain apua? Vai onko se sama sitten jos alkaa itse käyttää jotain kuorinta- ja puhdistusvoiteita?

Kosmetologien käyttämät sarjat on yleensä tehokkaampia (sisältävät enemmän vaikuttavia aineita), mutta kyllähän sitä jotain kotikonsteinkin, kunhat muistat(te) , että niitä kuorintoja EI SAA liian usein tehdä, 1 krt vko jos on kuiva ja max 2 x vko jos on rasvainen iho. Jos tekee liian usein, iho reagoi ja joko kuivuu tai alkaa rasvoittua liikaa...

Kyllä sellainen kosmetologin tekemä hionta kannattaa käydä testaamassa ainakin kerran, sittenpähän näet. Ota elämyksenä se reissu!

Ja joo, normi-ihonpuhdistus sattuu ihan törkeesti.
Ja joo, jonkun mainitsema Dermalogica on ihan :haart: :haart: sarja.

Normi mekaaninen ihonpuhdistus on sellainen,mitäen suosittele miehille, kun he ovat niin herkkiä kivulle... ;) Mielummin tosiaan joku mikrohionta (joka ei satu) tai joku muu. Kyllä kosmetologi tietää ja osaa neuvoa. City-Shopparilla saa ainakin Helsingin alueelta ihan mukavia alennuksia tai sitten voi mennä kosmetologikouluihin, joissa on oppilashinnat.

Itselle kertynyt erilaisia ihon puhdistus tuotteita kohtuullinen määrä. Löytyy myös pihdi...siis pinsetit kulmakarvojen nyppimiseen. Aika ajoin puhdistelen ihoani ja joskus nypin kulmakarvoja. Suosittelen kokeilemaan erilaisia naamioita. Omasta kokemuksesta voinen sanoa, että tekee iholle gutaa!...vieläkö jaksais/muistais päivittäin säännöllisesti käyttää noita...

Anonymity sanoi:
Mielummin tosiaan joku mikrohionta (joka ei satu) tai joku muu.

No kyllä mulla ainakin sattui :jahas:

Kyllä sen 20min kestää sitä ihohuokosten puhdistustakin vaikka se vähän nipisteleekin. Voi sitä ainakin kerran kokeilla :)

Halo sanoi:
Kyllä sen 20min kestää sitä ihohuokosten puhdistustakin vaikka se vähän nipisteleekin. Voi sitä ainakin kerran kokeilla :)

Kestää kyllä, mutta se on yksilöllistä että miten paljon sattuu, toisilla ne epäpuhtaudet on tiukemmassa. Kun jo ajattelen asiaa, niin helvetin lieskat polttelee... :rolleyes: Onneksi se on edessä vain 2 krt vuodessa ja äiti sanoi jo pienenä minulle, että kauneuden eteen täytyy kärsiä - no on sitä kärsittykin, lopputulos...? :lol2:

Sattuu vai nipistelee? Vai onko se sama asia...? ;)

Mulla toi mekaaninen puhdistus sattuu aika tavalla varsinkin nenän ja suun ympäristössä. Mikrohionta ei tuntunut mulla erikoisesti missään ja sitä laser-juttua en ole itse kokeillut.

Sattui tai ei, lopputulos on hyvä ja iho tuntuu uudelta ja puhtaalta.

Anonymity sanoi:

On eri asia, sattuu = sattuu. Viimeksi joulukuussa ko. operaatiossa piti selittää kosmetologille, että en mä itke, kun vedet valuu silmistä vuolaina... :hyper: Onneksi se ymmärsi. Mulla on sama juttu kuin Anonymitylla, että joissakin kohdissa sattuu tooosi paljon ja joissain vain vähän tuntuu ikävältä. Toisalla tää homma ei sitten tunnu missään.

Suosittelen kaikille jotka on menossa ihopuhdistukseen niin käyttämään sitä ulträänellä toimivaa tapaa. Se on täysin kivuton eikä naama pahemmin punoita hoidon jälkeen. Mitä tulee hintoihin noista "karmeista" hinnoista pääsee sillä' että bookkaa tallinnasta ajan ihohoitoihin.Itse käyn 1-2 kk välein siellä parturissa sekä välillä myös ihohoidoissa, hintakaan ei päätä huimaa kun on siinä 25-30 e

Mutta jos joillain olis tietoa siitä mikrohionnasta millä silotetaan aknesta syntyneet arvet yms, niin olisin myöskin kiinnostunut....

japadahoe sanoi:
Mutta jos joillain olis tietoa siitä mikrohionnasta millä silotetaan aknesta syntyneet arvet yms, niin olisin myöskin kiinnostunut....

No ei mitään ihmeitä kannata odottaa. Kyllä se ihoa ja ihon sävyä tasoittaa jonkin verran, mutta moooonen monta kertaa pitäisi käydä että jotain dramaattista eroa huomaisi. Jos olisi ylimääräistä rahaa, niin kävisin kyllä mikrohionnoissa.

Halo sanoi:
No ei mitään ihmeitä kannata odottaa. Kyllä se ihoa ja ihon sävyä tasoittaa jonkin verran, mutta moooonen monta kertaa pitäisi käydä että jotain dramaattista eroa huomaisi. Jos olisi ylimääräistä rahaa, niin kävisin kyllä mikrohionnoissa.

Ei sun tarvii ;)

Mut kyl noilla aineilla jotain sai aikaseksi.. jotenkin tuntuu heti paljon raikkaammalta ja kaupan kassakin hymyili.

Ehkä se todellisuus selvii parin viikon käytön jälkeen, noihin jää kuitenkin koukkuun ja seuraava ostos on sitten silmänympärysvoiteet, käsivoiteet ja muut tarvittavat hoitotuotteet.

Halo sanoi:

Mä luin just viimeks ku olin tallinnas "hemmottelu lomalla" pinni nimistä parturi/kampaamoalan yrittäjien lehteä.Niin siinä oli juttua turussa toimivasta kosmetologista jolla on sellanen laserlaite joka silottaa ihoa, ja poistaa aknen melkeen ensimmäisestä kerrasta kokonaan? hoitokerta oli joku 200 e, mutta siinä oli käyttäjien kuvia lopputuloksista niin ainakin niissä tulos oli huikea. Ja kaikkihan tietää nämä ennen jälkeen kuvat, muttaa tuo artikkeli oli ihan asiallinen, kyllä itse 200e on pieni hinta siitä että saa naamansa kuntoon.

Anonymity sanoi:

Mulla toi mekaaninen puhdistus sattuu aika tavalla varsinkin nenän ja suun ympäristössä.

Ex-tyttöystävällä oli joku sairas mielihalu puristella mun silosta naamaa. Sai varmaan kiksejä siitä, kun avuttomana ärähtelin sohvalla. Kosmetologit taitaa vielä käyttää jotain kunnon kidutusvälineitä tuohon hommaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom