Mikrohionta? Vain neideille?

Itse olen ehkä vuoden koittanut hoitaa nassuani ts. pesu aamuin illoin, kuorinta kerran viikossa ja kosteusvoide päälle. Ei kuivu ja kiristele enää. Vielä kun tupakasta pääsisi eroon niin varmaan hohtaisi iho :D Ei siinä minusta mitään homoa ole jos tahtoo pitää itsestään edes jonkinlaista huolta. Silmänympärysvoiteet jne sitten erikseen.
Lisätään vielä sen verran että Lorealilta on tullut joku uusi miestensarja joka on halpa ja purnukatkin tosi miehekkäitä. Lukee "Men" oikein isolla oranssilla hopeisella pohjalla :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
rocky6 sanoi:
Itse olen ehkä vuoden koittanut hoitaa nassuani ts. pesu aamuin illoin, kuorinta kerran viikossa ja kosteusvoide päälle. Ei kuivu ja kiristele enää. Vielä kun tupakasta pääsisi eroon niin varmaan hohtaisi iho :D Ei siinä minusta mitään homoa ole jos tahtoo pitää itsestään edes jonkinlaista huolta. Silmänympärysvoiteet jne sitten erikseen.

Mun mielestä raja voitas vetää niin, että rajataan hoitavat ja peittävät.

Eli esim. silmänympärysvoide = hoitava/ennaltaehkäisevä = OK = saa pitää heteropassinsa

kun taas

puuteri = peittävä = ei OK = menettää heteropassinsa.

Lisätään vielä sen verran että Lorealilta on tullut joku uusi miestensarja joka on halpa ja purnukatkin tosi miehekkäitä. Lukee "Men" oikein isolla oranssilla hopeisella pohjalla :)

Kenes se Skintech on? Siinä jo vähän liikaa yritystä, kun pitää tuo tech ottaa siihen.

Hemmetti ku tältä palstalta saa huonoja vaikutteita. OLin kaupassa ostamassa perunoita ja huomasin että lumenen tuotteet oli 20% alennuksessa. No siitä lähti mukaan kuorintavoiteet ja silmänympärysvoide joka oli viellä ööber violetissa potellissa. God dam taas lähti lapasesta.

japadahoe sanoi:
Suosittelen kaikille jotka on menossa ihopuhdistukseen niin käyttämään sitä ulträänellä toimivaa tapaa. Se on täysin kivuton eikä naama pahemmin punoita hoidon jälkeen.

Suosittelen myös ultraäänellä tehtävää ihonpuhdistusta. Mulla se ei kyllä täysin kivuton ollut, nenän seudulla tuntui "lievää" pistelyä... mutta mitäpä sitä ei kauneuden eteen tekisi :) Tulos oli todella hyvä ja aionkin kohta puoliin mennä uudelleen kuten kosmetologi suositteli. Itsellä on sekaiho, jossa epäpuhtauksia ajoittain ja tämä hoito tosissaan puhdisti ja heleytti ihoa.

mr.black sanoi:
Hemmetti ku tältä palstalta saa huonoja vaikutteita. OLin kaupassa ostamassa perunoita ja huomasin että lumenen tuotteet oli 20% alennuksessa. No siitä lähti mukaan kuorintavoiteet ja silmänympärysvoide joka oli viellä ööber violetissa potellissa. God dam taas lähti lapasesta.

Perunatkin taisit heittää kotona blenderiin tekaisten siitä rentouttavan kasvonaamion. Muista kuitenkin jatkossa lorauttaa joukkoon pari desiä Ehrmannia, jonka proteiinikoostumus voimistaa kasvojen lihaksia ja nopeuttaa näin esimerkiksi myyntityöläisten ja missien palautumista kovasta työpäivästä. Samalla saat pitkään kestävän ja voimakkaan hymyn.

Joo'o, kyllä sitä naamavärkkiä kannattaa huoltaa, vaikka olis kuinka metsuri ja miesten mies.

;) Kyllä ne perunat naamaan meni mutta suun kautta. Mutta eikö ne kasvonaamiot tehty suolakurkuista. Se alkaa ehkä olemaan jo liian uuberseksuaale.

B.O.S.S. sanoi:
Mun mielestä raja voitas vetää niin, että rajataan hoitavat ja peittävät.

Eli esim. silmänympärysvoide = hoitava/ennaltaehkäisevä = OK = saa pitää heteropassinsa

kun taas

puuteri = peittävä = ei OK = menettää heteropassinsa.

Kenes se Skintech on? Siinä jo vähän liikaa yritystä, kun pitää tuo tech ottaa siihen.

http://www.lorealparis.co.uk/minisites/menexpert/ Noita ne oli. Esim tommonen SPF 15-kosteusvoide voisi olla kesäksi kova:evil:

Cthulhu sanoi:
Vartijat zoomasivat sinut kameroihinsa ja nauha on jo tänä iltana netissä.

Asiasta viidenteen tuo mikrohionta vaikuttaa aika mielenkiintoiselta, ainakin Googlen mukaan. Minulla on toisessa poskipäässä/poskessa ikävä naarmu joka vituttaa kun se ei rusketu muun naaman mukana ja on muutenkin inha.
Taidan ensi tilistä kokeilla...

Pakko kommentoida nyt tähän väliin. Ei se naarmu lähde yhtään mihinkään sillä mikrohionnalla. Jonkinverran tietoa näistä asioista.

Jos haluaa aknearvet ym. muut pois niin oikeastaan ainoa vaihtoehto on laser ja se maksaa ja nyt ei puhutakkaan sitten mistään satasista. Ei omaa kokemusta.

Kyllä taitaa Loreal vetää pidemmän korren tällä kertaa. Lumenen purnukat on halvan näköisiä. Eivät toimi kuitenkaan vaikka tech onkin nimessä ;) .

Pitäsköhän ostaa, etten rupsahda.

Huomenna lukee lehdissä kuinka kaupoista ovat loppuneet miesten ihonhoitotuotteet tapahtuneen ryntäyksen johdosta :rolleyes: .

wippe sanoi:
Suosittelen myös ultraäänellä tehtävää ihonpuhdistusta. Mulla se ei kyllä täysin kivuton ollut, nenän seudulla tuntui "lievää" pistelyä... mutta mitäpä sitä ei kauneuden eteen tekisi :) Tulos oli todella hyvä ja aionkin kohta puoliin mennä uudelleen kuten kosmetologi suositteli. Itsellä on sekaiho, jossa epäpuhtauksia ajoittain ja tämä hoito tosissaan puhdisti ja heleytti ihoa.

Mitäs muuten sulle sano et kuinka usein pitäisin tollasessa hoidossa käydä? mulle suomessa kerrottiin että kannattaas sen 2 vuodessa käydä , syksy-kevät mutta taas tallinnan puolella neuvottiin noin 2 kk välein? Sellasen liiallisen hinkkauksen luulisi kuluttavan naamaa? enpä tiedä mutta taidanpa pikku hiljaa hivuttautua uudestaan parturi+ ultra- kasvohoito kun hinta tosiaan on sen 550 kroonia ei todellakaan paha.

Mulle suositteli kosmetologi että talviaikaan kun iho ei saa auringon valoa niin kannattaisi teetättää ultraäänipuhdistus kuukauden välein. Sekaiho, paikoin rasvoittuva ja paikoin kuiva ja tosi ohut.

Melko kummallista, että joka kosmetologi neuvoo eri lailla, mutta ei pitäisi mennä metsään jos sen 3kk välein syksyllä ja kerran keväällä, eli sen 3 kertaa vuodessa.

dear_a sanoi:
Kosmetologien käyttämät sarjat on yleensä tehokkaampia (sisältävät enemmän vaikuttavia aineita), mutta kyllähän sitä jotain kotikonsteinkin, kunhat muistat(te) , että niitä kuorintoja EI SAA liian usein tehdä, 1 krt vko jos on kuiva ja max 2 x vko jos on rasvainen iho. Jos tekee liian usein, iho reagoi ja joko kuivuu tai alkaa rasvoittua liikaa...
Hetkinen, eli esim. tän tuotteen kohdalla on tuo sama 2x / vko maksimi: http://www.clinique.co.uk/templates....tmpl?CATEGORY_ID=CAT1033&PRODUCT_ID=PROD1076 ? Lumenen kuorintavoiteen ohjeissa taas lukee, että voi käyttää päivittäin. Se on tosin vähän laimeampaa kuin Cliniquen tökötti.

Itse voisin käydä ihonpuhdistuksessa (mekaaninen, mikrohionta tai ultraääni) noin neljä kertaa vuodessa (alkukesä, alkusyksy, alkutalvi, alkukevät), mutta käytännössä käyn yksi tai kaksi kertaa vuodessa. Ennen kesää kuitenkin ja ehkä syksyllä kesän jälkeen.

Noihin kuorintajuttuihin vaikuttaa kait juuri nuo aineiden koostumukset sekä niiden "kuorintaominaisuudet". Jollain hellemmällä ja pienirakeisemmalla aineella sitä voi tehdä käsittääkseni useammin.

Ihon puhdistuksessa oon käyny kahtena viime kesänä ( teinin akneihon takia ) ja en todellakaan käy kuin sen kerran vuodessa. Tuntuu melko paskamaiselta kun kosmetologi jää vielä runkkaamaan sillä ultraääni jutulla just tohon silmien alle ja nenän alueelle :D

Ja käytän ihon puhdistukseen jotain pesuainetta, sit levitän jotain naaman kukkimista estävää ainetta iholle lisänä. Molemmat kosmetologilta hankittu ja hiton pitkä kestoisia.....

Mut iho näyttäis varmasti paljo huonommalta, jos en olis käyny puhdistuksessa ja hankkinu kunnollisia aineita.

Edit: Meni infrapuna ja ultraääni sekasin :D

japadahoe sanoi:
Mitäs muuten sulle sano et kuinka usein pitäisin tollasessa hoidossa käydä? mulle suomessa kerrottiin että kannattaas sen 2 vuodessa käydä , syksy-kevät mutta taas tallinnan puolella neuvottiin noin 2 kk välein? Sellasen liiallisen hinkkauksen luulisi kuluttavan naamaa? enpä tiedä mutta taidanpa pikku hiljaa hivuttautua uudestaan parturi+ ultra- kasvohoito kun hinta tosiaan on sen 550 kroonia ei todellakaan paha.

Kävin siis joulukuun alkupuolella ja kosmetologi suositteli tammikuun lopussa/helmikuussa tulemaan uudelleen. Käsitin, että koska tämä oli ensimmäinen kerta tätä hoitoa, niin kaikkea töhnää ei saanut kerralla pois ja siksi olisi hyvä mennä normaalia nopeammin uuteen hoitoon. Toi kaksi kertaa vuodessa taitaa olla se normisuositus muuten, mutta liekö kolmestakaan haittaa varsinkaan jos ihossa on epäpuhtauksia.

Osaisiko kukaan suositella Stadissa (Hakaniemi-Kallio-Sörkkä ja siitä itään) tuollaista paikkaa mihin mies uskaltaisi mennä ilman, että häntä nauretaan pihalle?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom