Mikrohionta? Vain neideille?

Itse ostin Lorealin tuotesarjaa partageelin ja jonkun hydroaction naamavoiteen verran. Olis ehkä pitänyt ostaa jo varmuuden varoiksi sitä 35-45-vuotiaille tarkoitettua ryppyvoidettakin ennaltaehkäisymielessä, koska myöhäistä se sitten on, kun naama on jo rusina.

Uusi osio pakkotoistolle: Kauneudenhoito

-Kaunedenhoitopäiväkirjat
-Käytetyt tuotteet
-Ennen ja jälkeen -kuvia
-Tuotetestithredit

;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
NoPain sanoi:
Itse ostin Lorealin tuotesarjaa partageelin ja jonkun hydroaction naamavoiteen verran. Olis ehkä pitänyt ostaa jo varmuuden varoiksi sitä 35-45-vuotiaille tarkoitettua ryppyvoidettakin ennaltaehkäisymielessä, koska myöhäistä se sitten on, kun naama on jo rusina.

Toi oli toivottavasti vitsi?

Ei kannata kokeilla vanhemman ihon tuotteita, koska niissä on enemmän tehoaineita, ihon saa liian aikaisin 'kyllästettyä' / totutettua niillä ja kun niitä oikeasti tarvitsisi, ne eivät enää auta. :(

Mr.Referee sanoi:
Saanko käyttää siguna, vaalien jälkeen??

Kaikin mokomin, jos haluat itsesi tuolla tavoin määritellä... :D
Taidatkin olla metroseksuaali kaapissa, lisääpä sekin tuohon määritelmään! ;) :)

dear_a sanoi:
Toi oli toivottavasti vitsi?

Ei kannata kokeilla vanhemman ihon tuotteita, koska niissä on enemmän tehoaineita, ihon saa liian aikaisin 'kyllästettyä' / totutettua niillä ja kun niitä oikeasti tarvitsisi, ne eivät enää auta. :(
Kyllä se oli vitsi. Anteeksi hymiöttömyyteni. Toivottavasti kukaan aloitteleva kauneudenhoitaja ei ota kirjoittamaani tosissaan. :insert-emoticon-here:

Veikkaan, että minun rusinoituminen alkaa ennen tuota 35 vuoden rajapyykkiä. On nimittäin sen verta löysä iho vedetty mun kallon ympärille. :itku:

Mr.Referee sanoi:
Eli, ostin pari viikko sitten Nivean tuotesarjan, naamapesu, tavallinen voide ja Q10-voide. On muuten ihan eri olotila. Naaman iho tuntuu pehmeämmältä ja sileämmältä.

Sain saman setin lahjaksi. Toi Q10 tuntu nihkeän tahmealta iholla, kerran kokeilin, mutta ehkä annan sille vielä toisen mahiksen ensyönä. Kasvopesu muuten hyvä mutta pitää melkeinpä suorittaa suihkussa että saa huuhdeltua kunnolla. Savinaamiota ja kuorintavoiteita tullut joskus testailtua vaimon opastamana saunassa, niistä on ihan kiva fiilis jäänyt iholle jälkeenpäin kyllä.

NoPain sanoi:
:insert-emoticon-here:

:hyper: :lol2: x 3

NoPain, älä turhaan huolehdi, kyllä se siitä kiristyy kun niitä voiteita käytät. Rusina-ilmiötä ei pitäisi tapahtua suuressa mittakaavassa jos jaksat huolehtia ihon kosteustasapainosta. Luonto tietysti antaa meille puitteet joissa toimia, toisilla se on se löysä iho. :)

Osaako joku kertoa muuten sen nimisestä kosteusvoiteesta/rasvasta kuin essex? Pikkusisko suositteli, on kuulema parempaa kuin tavalliset :rock: :rolleyes:

Ei kai tavan citymarketeissa myydä, mutta ainakin apteekin hyllyltä löytyy. Kuinka hyvin sopii talvisin käytettäväksi? Minulla ei ole nimittäin mitään hel**tin hajua noista, mutta kasvojen/kaljun ihon hoitoon joku kiva rasva olisi hyvä olla. Niin, on jossain keltaisen/vaalean keltaruskean värisessä tuubissa, jos auttaa tuotteen tunnistamisessa..

blackrat sanoi:
Osaako joku kertoa muuten sen nimisestä kosteusvoiteesta/rasvasta kuin essex? Pikkusisko suositteli, on kuulema parempaa kuin tavalliset :rock: :rolleyes:

Ei kai tavan citymarketeissa myydä, mutta ainakin apteekin hyllyltä löytyy. Kuinka hyvin sopii talvisin käytettäväksi? Minulla ei ole nimittäin mitään hel**tin hajua noista, mutta kasvojen/kaljun ihon hoitoon joku kiva rasva olisi hyvä olla. Niin, on jossain keltaisen/vaalean keltaruskean värisessä tuubissa, jos auttaa tuotteen tunnistamisessa..

Ite käytin jokunen vuosi sitten tuota kosteusvoiteena atooppiseen ihottumaan ja ihan hyvältä rasvalta vaikutti.

Tein sitten metroseksuaalit ja kävin ihonpuhdistuksessa ja mikrohionnassa. Ihan OK kokemus ja ostin samalla 5 kerran paketin hiontaa. Koko roska alle 200€.
Hmm, seuraavaksi ostan kai hameen....

Cthulhu sanoi:
Tein sitten metroseksuaalit ja kävin ihonpuhdistuksessa ja mikrohionnassa. Ihan OK kokemus ja ostin samalla 5 kerran paketin hiontaa. Koko roska alle 200€.
Hmm, seuraavaksi ostan kai hameen....

vaikka miehisyyteni antaiski periks (kylhän se kait) et menis johki tollaseen ni lompakko ei :D

Nostetaas trediä ylös...eli kävin mekaanisessa ihon puhdistuksessa ja jotenkin olen kovin epäileväinen sen hyödyllisyydestä. Naama täynnä punaisia läiskiä...miten nopeasti niiden nyt voi odottaa parantuvan, onkohan kyse arpeutuneesta ihokudoksesta jonka uusiutuminen kestää monta viikkoa vai minkälaisia kokemuksia teillä näistä toimenpiteistä on??

Sen verran hurjan näköiseksi meni, että nyt pakko ehostaa punoittavia kohtia peitepuikolla...sekin tietysti vielä hidastaa ihon toipumista?

Kokonaan blondattu on out. Raidat menettelee. Kulmakarvat tietysti nypitään. Huulikiilto on jo homoa. Jep, olen metroseksuaali. :lol2:

Mun mielestä kans tää blondaus ei oikeen skulaa, hiton monella blondatulla kundilla on sellanen likasenkeltainen fleda, joka ei näytä vähääkään aidolta, vaan paremminkin siltä, kuin joku aito blondi olisi kussut kaverin päähän, ja hieronut hiukset sen värisiksi.
Epäilemättä, jos hemmo ois kysynyt naispuoliselta apua blondaushommaan, olisi voinut toimiakin.

En tiedä tuosta kulmakarvojenkaan nyppimisestä, lienee turhaa jos ei ole oikeen miehekäs pöheikkö otsalla.

itse olen aika hintti, silmänympärysvoidetta, perusvoidetta pärstän kostutukseen, tukka vahalla nätiksi.
jos vielä laittaa vähän huulirasvaa, ja heittää partavettä aamulla, niin saakeli viittä kosmeettista tuotetta on käyttänyt sinä aamuna. tietty hampitahnan ja partavaahdon lisäksi.
huh, turha sitä kai enää kieltää itseltään, se kuudes kosmeettinen tuote, kun sen aika tulee, on varmaankin KY-Rasva.

BFL2002: Kyllä se ihon punoitus tasaantuu ihan muutamassa päivässä. Tottakai se iho punottaa aluksi, kun sitä on ronkittu. Eikös se iho tunnu nyt kuitenkin muuten puhtaammalta, kun sieltä on puristeltu paskat pois?

Kääk, tuli vähän kiire veks täältä kun äijä häslää. Kysyikö joku jo? Mitä maksaa Porissa toi hiontajuttu tms?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom