Mikrohionta? Vain neideille?

Mr.Referee sanoi:
No jos Cassyput ja dear_a kertois tälläisellä ei koskaan kauneustuotteita käyttäneelle, mitä pitäis ostaa ja miten käyttä. niin voisi joskus saada tähän, kuten Cassyput sanoo, isoon päähän jotain kauneutta.

Menet kauppaan, ison tavaratalon kosmetiikkaosastolle mieluiten, siellä on myyjiä palvelemassa asiakkaita. Kysyt tuon saman kysymyksen, sanot että perusmatskut tarviit, ei mitään hifistelyä. ;)

Myyjä kertoo sinulle että tarvitset puhdistusaineen (veikkaan että puhdistusgeeli joka pestään vedellä on miehille mukavin - ja raikkain!) + kosteusvoiteen (ne on niitä rasvapurkkeja, se myyjä kysyy mikä on ihotyyppisi, sinä sanot ettet tiedä ja se joko arvelee jotain tai kysyy miltä se tuntuu, kuivalta vai rasvaiselta). Jos haluat, voit ostaa silmänympärysvoiteenkin - niissäkin on eroja, eli please, käytä myyjän apua!

Jos asut pk-seudulla, voin tulla antamaan tavis-apua Helsingin Stockmannille, jos et kehtaa nättejä myyjätyttöjä asiallasi vaivata. :)

Kun olet käyttänyt aineita n. kuukauden, raportoit tänne palstalle miltä tuntuu. Niin ja joo, voisit aloittaa noilla edullisimmilla aineilla, ei mene kalliit aineet "hukkaan" kun opettelet käyttöä. Kyllä se siitä! Uusi sinä odottaa syntymistään... :thumbs:

Edit: KÄYTTÖ: alkuun riittää kai jos peset kasvosi sillä puhdistusgeelillä iltaisin, sitten laitat sen kosteusvoiteen. En tiedä mitä kasvoillesi teet aamulla (huuhteletko vedellä? toivottavasti ainakaan saippualla et pese!), mutta jos peset, voisit laittaa sitä kosteusvoidetta senkin jälkeen. Kasvovesi josta VelttoV mainitsi, laitetaan puhdistuksen ja kosteutuksen välissä. Sitä ei kyllä välttämättä heti tässä alkuvaiheessa tarvitse ottaa mukaan kuvioihin, toki jos haluat niin hyvä juttuhan se on.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
dear_a sanoi:
Menet kauppaan, ison tavaratalon kosmetiikkaosastolle mieluiten, siellä on myyjiä palvelemassa asiakkaita. Kysyt tuon saman kysymyksen, sanot että perusmatskut tarviit, ei mitään hifistelyä. ;)

Eikö joku vois heittää jonkun perussetin tähän? Mä en kyllä kehtaa mennä mitään voiteita mennä kyselemään :junttihymiö:. testata kyllä voisin, vaikka aika skeptinen olenkin tuommoisten tuotteiden tehoon.

Sen verran vois sanoa, että sitä kaksi kertaa päivässä saippualla naaman pesemistä vois välttää.

E: Saippua sopiii yhtä kasvoihin kuin hiuksiin.

Raskolnikov sanoi:
NYT. Tosimies ei mikroja hio!!!!
Mä ainakin nauroin. Olenko outo?

Asiaan. Miten musta tuntuu että mulla on enemmän näppyjä niinä aikoina kun käytän kasvojenpesuainetta? Se tuhoaa ihon luonnollisen rasvakerroksen tai jotain. Suhtaudun aika skeptisesti TOMMOSIIN TÖKÖTTEIHIN (tosimiÄsilmaisu). Veikkaan että niillä myydään naisille levollisuutta: "Nyt olen tehnyt urakkani kauneuden eteen!"
Siksi en oikein usko kosmetologityttöstäkään näissä asioissa. Se näkee musta vaan mun housuissa pullottavan... lompakon.

T: nimim. Überseksuaali

edit, aknesena teininä mulle kyllä tehtiin kaiken maailman ihonhoitoja. Rahaa ainakin meni.

edit 2, mä suostuisin perus mekaaniseen ihonpudistukseen kyllä. Se on varmaan miehekästä koska se SATTUU SAATANASTI.

Ei mitään kosmetiikaosastoa, vaan lähikauppaan ja sieltä normi puhdistusgeeli ja joku perusrasva. Js on joku erikoisherkkä iho, niin sitten kosmetologille. Miehiä sitä tässä kuitenkin ollaan yhä. :rock:

Eikä se kasvovesikään tartte niin erikoista olla. Pumpulitupolla geelikäsittelyn jälkeen tumputat. Sitten rasvat naamaan ja nukkumaan.

Edit: Belmondon viestin, että mm skinoren vaikuttaa mun selkään juuri siten, että selän finnit tuntuu tulehtuvan. Alhaisen ph:n saippua tehoaa. Jos ei tartte naamanpuhdistukseen kikkoja, niin ei kannata käyttää. Mulla ainakin jää huokosiin jotain kakkaa ja sitten naama kukkii vielä kauheammin jos sitä ei hoida.

Jakob sanoi:
Eikö joku vois heittää jonkun perussetin tähän? Mä en kyllä kehtaa mennä mitään voiteita mennä kyselemään :junttihymiö:. testata kyllä voisin, vaikka aika skeptinen olenkin tuommoisten tuotteiden tehoon.

Ostat vaikka tota Nivea Face Wash tjsp. Siinä tais vielä lukea "For Men", ettet vaan vahingossakaan osta mitään feminiinistä ja orvokintuoksuista myrkkyä, joka tekee väistämättä susta homomagneetin. Kosteusvoide kannattaa hommata apoteekista, vaikka Humektan tai Aqualan L. Silmänympärysvoide on jopa mulle liian homppelia.

Kaipa sitä noilla tököteilläkin jotain aikaan saa. Mutta kysyin myös siitä saako noilla hioinnoilla oikeasti jotain apua? Vai onko se sama sitten jos alkaa itse käyttää jotain kuorinta- ja puhdistusvoiteita?

SniffDaddy sanoi:
Siinä tais vielä lukea "For Men", ettet vaan vahingossakaan osta mitään feminiinistä ja orvokintuoksuista myrkkyä, joka tekee väistämättä susta homomagneetin.

Tänks, pitää tesmata. Toi homomagneetti oliskin paha kun olen menossa lauantaina homopariskunnan tupareihin :D.

dear_a sanoi:
Menet kauppaan, ison tavaratalon kosmetiikkaosastolle mieluiten........

Juuh.. voisihan sitä lähteä käymään. Kehtaakohan sitä sitten enää seisoo missään ovella ku tyttöset tulee kysymään että miten kauneudenhoitotuotteet toimii?? menee viimeisetkin kunnioitukset.

Täytyy tästä lähteä kiusaamaan Porin myyjiä. kirjoittelen sitten takas ku palaan kuukauden ristiretkeltä.

Kävin sitten ostamassa Nivean sarjan. Saippua, Kosteusvoide ja Q10 voide illalla laitettavaksi. kävi yllättävän kivuttomasti, ketään tuttuja ei näkynyt... kerrotaan kokemuksia sitten jossain vaiheessa.

Mr.Referee sanoi:
Kävin sitten ostamassa Nivean sarjan. Saippua, Kosteusvoide ja Q10 voide illalla laitettavaksi. kävi yllättävän kivuttomasti, ketään tuttuja ei näkynyt

Vartijat zoomasivat sinut kameroihinsa ja nauha on jo tänä iltana netissä.

Asiasta viidenteen tuo mikrohionta vaikuttaa aika mielenkiintoiselta, ainakin Googlen mukaan. Minulla on toisessa poskipäässä/poskessa ikävä naarmu joka vituttaa kun se ei rusketu muun naaman mukana ja on muutenkin inha.
Taidan ensi tilistä kokeilla...

Seuraava luonnollinen askel on meikkivoide, puuteri, luomiväri, rajauskynä, ripsiväri...
Siitä se minullakin lähti. Enää ei voi lähteä ulos ilman meikkejä.

mxm sanoi:
Ei kai se nyt sukupuolesta oo kiinni, saako huolehtia ulkonäöstään vai ei. Puhdistusaineet ja kuorinta- ym. tökötit toimii oikeasti ja naama näyttää
siedettävämmältä kun noita tuotteita käyttää

Näin. Vaikka ite oonkin melkosen laiska käyttämään näitä, en siis joka päivä näiden kanssa lotraa, on tai tai on ollut arsenaalissa mm. seuraavia tuotteita:

Nivea for Men Q10 (sama mitä Mr. Referee osti? Hyvä kama, oon käyttäny jo pitkään, sopii tosi hyvin parranajon jälkeen + iho imee sillon itseensä noita Q10-mehuja :D )

Nivea peruskosteusvoide, face&body tjsp (voi mäiskiä aina ku naama kiristää)

Nivea Q10 silmänympärysvoide (enpä tiedä onko rahanarvosta, mutta ehkä kymmenen vuoden päästä sitten huomaa :david: )

Erinäisiä pesuaineita kasvoille; Nivean For Men hässäkät on tosi hyviä.

Lisäksi on ollut Nivean jotein kuorintapesuainetta (???), pieni tuubi mömmön seassa jotain sinisiä rakeita. Ja joku Herbina (tjsp) kuorinta/kosteusvoideyhdistelmä (levitettiiin, pidettiin 10 min ja pyyhittiin pois) oli kanssa -nämä kuorintajutut tuntu kyllä hehkeyttävän ihoa. Plasebo? Ihan sama ainakin tuntuu paremmalle, ja se on sitte se sisäinen hehku. :)

Tärkeä on myös laadukas partavaahto, Nivea ja Gillette roks.

Ja Belmondon postiin viitaten, sen puhdistusaineen jälkeen kosteusvoidetta ehdottomasti. Puhdistusaine kuivattaa -> ihon oma talinmuodostus kovenee -> kukkii.

Oliskohan tää kuulunu tonne tunnustus treadiin...? :nolo: :hyper:

Pink Spider sanoi:
Seuraava luonnollinen askel on meikkivoide, puuteri, luomiväri, rajauskynä, ripsiväri...
Siitä se minullakin lähti. Enää ei voi lähteä ulos ilman meikkejä.
Voisinx mä laittaa sulle privaa, mulla olis kysyttävää noista. :D

Joo, painelaa vaan lähimarkettiin ja ostelee vaikka jonkun Nivean for men- setin sieltä. Saa voidetta ja naamanpesu ainetta. Eikä kirpaise kukkaroakaan.

Huomautuksia tännekin päin...
Itsekin olen ajatellut tuollaisia voiteita ym. mutta kun olen kokeillut naisystäväni puhdistusmaito/geeliä/kasvovettä niin tunttuu, että paska ei lähde mihinkään, sama kuin vedellä pesisi.
En tiedä on naamani jotenkin erikoinen, kun pesen sen päivittäin apteekista saatavalla acnex pesunesteellä joka haisee ja tuntuu tehokkaalta (ilmeisesti jotain väkevää alkoholia) ja palasaippualla aina suihkussa (min 1 kerta päivässä), joskus tulee pyyhittyä kynsilakanpoistoaineellakin, eikä naama kuitenkaan kuivu. Ei mulla mitään näppyilöitä ole ja tuota acnexiakin käytän vaan varmuuden vuoksi. Joskus jos naama tuntuu jotenkin kuivalta niin normaalia perusrasvaa siihen heitän ja matka jatkuu.

Eli kysymys: olenko aivan turmion tiellä, tulenko aina vain rumemmaksi jos en lopeta tuota saippuan ja "viinan" kanssa läträämistä?

Miten te saatte niillä kasvovesillä / maidoilla ym. naamanne puhtaaksi?

Joku tämän palstan aloitteleva metroseksuaali voisi tehdä noiden tököttien kanssa käytännön testin. Eli laitettaisiin noita puhdistusjutskia ja rasvoja naamaan säännöllisesti vaikkapa muutaman kuukauden, mutta vain toiselle puolelle naamaa. Sitten testijakson jälkeen saataisiin todellista näyttöä aineiden toimivuudesta/toimimattomuudesta.

Itse olen varsin skeptinen noiden tököttien suhteen. Vaikea uskoa mitään mitä kosmetiikkatuotteiden valmistajat tuotteistaan lupaavat, kun niitä mainostetaan niin naurettavilla väittämillä. Olisi kiva nähdä jotain todellista puolueetonta näyttöä noiden aineiden toimivuudesta...

WTA sanoi:
Huomautuksia tännekin päin...
Itsekin olen ajatellut tuollaisia voiteita ym. mutta kun olen kokeillut naisystäväni puhdistusmaito/geeliä/kasvovettä niin tunttuu, että paska ei lähde mihinkään, sama kuin vedellä pesisi.
En tiedä on naamani jotenkin erikoinen, kun pesen sen päivittäin apteekista saatavalla acnex pesunesteellä joka haisee ja tuntuu tehokkaalta (ilmeisesti jotain väkevää alkoholia) ja palasaippualla aina suihkussa (min 1 kerta päivässä), joskus tulee pyyhittyä kynsilakanpoistoaineellakin, eikä naama kuitenkaan kuivu. Ei mulla mitään näppyilöitä ole ja tuota acnexiakin käytän vaan varmuuden vuoksi. Joskus jos naama tuntuu jotenkin kuivalta niin normaalia perusrasvaa siihen heitän ja matka jatkuu.

Eli kysymys: olenko aivan turmion tiellä, tulenko aina vain rumemmaksi jos en lopeta tuota saippuan ja "viinan" kanssa läträämistä?
Kynsilalakanpoistoainetta :eek: Vastaus: Kylla. Ihosi tulee vanhenemaan ennen aikojaan. Jos ei ole nappyja niin mitaan acnexia tms. ei saa kayttaa. Puhumattakaan vahvemmista aineista. Kylla se iho puhdistuu ihan siihen tarkotetuilla aineilla, tarkoitus EI OLE tuhota sita ihon omaa rasvakerrosta.

Ota nyt hyva mies jarki kateen.

Minäkin olen aineidenkäyttäjä. Semmosta vaan tulin ilmoittamaan, että kannattaa hiukan tarkata eri purnukoiden hintoja, nuo For Men -sarjat on aika usein kalliimpia kuin "tavalliset" (eli sit varmaan naisille suunnatut sarjat, vaikka jostain syystä niissä puteleissa ei koskaan lue For Women :rolleyes: ).

Käytännössä se on ihan ihotyypistä kiinni, millä hutulla naamaansa pesee ja voitelee, joten jos uskaltautuu sinne tavalliselle kosmetiikkapuolelle, säästää aineissa pitkän pennin. Tietysti jos on tykästynyt tiettyyn tuotesarjaan, ostaapi sitten sitä. Mutta kun en ole vielä keksinyt, mitä eroa on naisten ja miesten iholla, niin vetelen omaan naamaani hinta-/laatusuhteessa parhaaksi havaitsemiani tuottehia.

Ja jos sattuu hipiä olemaan herkästi finniä työntävä, kannattaa vältellä mineraaliöljyjä sisältäviä kosteusvoiteita, ne kun tukkivat huokosia. "Herkkää ihon tilaa pahentaa tavallisen saippuan käyttö, synteettiset, raakaöljypohjaiset (mineraaliöljy/petroli, INCI-nimeltä mm. -paraben, -parraffin, isoprobyl alcohol ja propylene glycol) tai eläinpohjaiset ainesosat." (http://www.lumiruusu.com/omc2/html/ihotyypit.html)

Et semmosta. Mut nyt mun täytyy mennä nyppimään karvat polvista.

Lichen sanoi:
--- nuo For Men -sarjat on aika usein kalliimpia kuin "tavalliset" (eli sit varmaan naisille suunnatut sarjat ---

Juu, kyllä niitä "naisten" juttujaki voi ostaa. Pitää vaan muistaa esittää kosmetiikkaosastolla, että ostaa tyttöystävälle tai vaimolle tms. Kovaan ääneen puhuu puhelimeen hyllyjen välis "Siis oliko se nyt tää Q10 anti-winkle vitsamin BCDEA vai mitä sä nyt halusit? Joo, on tää purkki sininen. Ootko nyt ihan varma, että sä haluut just tän? *mutisee* v****u näitä akkojen hömpötyksiä".

Siihen lisäks voi ostaa kanssa jotain pikkuhousunsuojia, niin kassallakin tajuavat "että et ostanu itelles". :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom