- Ikä
- 43
Mikko, todella vaikuttavaa. Katsoin klipit ja kyllä kylmät väreet nousi. Hurjat olkapäät. Sussa on potentiaalia!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paksuuttahan mun tuohon selkään on saatava lisää, kuten yleisesti muutenkin voisi olla paksumpi ukko. VIP- puolella on mun treenipäivyri, sieltä näkee paremmin mun treenit, mut tässä pari esimerkkiä mun treeneistäOn kyllä hieno kunto, selässä mahtava leveys, voisko mikko vähän valottaa millä sais taottua selkää paksuutta ja leveyttä?
Hienoa olis jos voisit kertoa millainen on esim selkä jumppa päivä.
Ei oo tullut mitattua rinnanympärystä. Kyllähän ne pukuliikkeessä mittas joku vuosi sitten, mutta en muista sitä. Ja enemmänhän se nyt jo on ;)Mikolle Paljonko on rinnanympärys offilla ei taida 135cm riittää ?
Kiitos, kyllä tässä yritetään kasvaa kaikin keinoin. Ja poseerausta on treenattava, vähän kankeeta menoo meinaa olla.On kyllä mageet lihat, pakko saada susta joku järkyttävä järkäle, nyt kaikki raudat kuumaks! Ojentajapose on vähän huono jotenkin, vois olla vielä parempi ku jalat on enemmän messissä.
Eikun vaan. Täällä Joenzoossahan sitä treenaillaan, Energyn salilla. Näet mahdollisesti myös Simosen ähisemässä samalla, mut se onkin ruma mies :DMikon kunto on hieno, pitää varmaan käydä livenä stalkkaamassa joku kerta niin näkisi mitä muut meinaavat noilla puheillaan isosta miehestä ja hartijalinjasta. Kuvista ja videoista kun ei koskaan sitä todellista kuvaa saa. :D
Onhan se välillä mielessä käynyt, että jos osallistuis. Pitäis vaan tota penkkiä ruveta treenaamaan sit sillä ajatuksella kanssa.Meinaatko Mikko osallistua tänävuonna viranomais- penkkipunnerus kilpailuun syksyllä? Vanhoja tuloksi katselin nuilta, sivuilta niin olit nostanut vuonna 2010.
Yritetään ottaaNäitä lisää kiitos :D
Yritetään ottaa
Kirjoittelin taas pari riviä blogiin. Videopätkääkin tän päivän etureisitreenistä löytyy.
Kiitos! Arvostan korkealle tsemppiäsi, vaikka samalla luotkin mukavasti painetta ensi kisoihin.... Mutta töitä kyllä painetaan, se on varma!Mikossa on mahdollisuuksia. Olettaen, että ensi kisoissa on noin 10 kg enempi painoa ja pari astetta tiukempi. Jos välivuosia pidetään niin se pitää myös näkyä. Ja jo se, että ollaan samassa tiimissä velvoittaa tuon 10 kg lisäyksen ;) Kovasti tsemppiä Joensuuhun!!!