BB Mikko Ovaskainen

Kun ei ole bodyskeneä tullut pahemmin muutamaan vuoteen seurattua niin on tämä mies mennyt täysin ohi. Paljon uskallan kyllä odottaa, kovimman näköinen suomalainen aikoihin ja rakenne erittäin hyvä. Kovasti tsemppiä treeneihin!

Joo, näin mullekin kävi ja tämä teksti oli kuin suoraan mun näppiksestä muutenkin. Nyt oiskin tarkotus taas syksyllä lähteä Lahteen katteleen skaboja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minkälaisia liikkeitä ja sarjoja teet noille sivuolkapäille ja käytätkö paljon supersetteja pudotussarjoja yms. niille?
Treenipäivyrissä näkyy paremmin mun treenit, mutta supersarjoja tulee kyllä käytettyä aika paljon. Nykyään en paljon punnerra olkapäätreenissä, koska etuolkapäät ottavat hittiä jo aika rankasti rinta- ja ojentajatreenissä. Tyypillisesti teen olkapäille superina vipunostoja sivulle ja taakse. Hyvällä tuntumalla teen ja siistillä tekniikalla. Saan kohdistettua tuntuman hyvin juuri vain sivu- ja takaolkapäähän. Toinen liikepari on viparit sivulle koneessa ja siihen superina joku takaolkapääkone tai narulla taljassa. Toistot voi pyöriä aina 10 jopa 30 toistoon asti.

Välillä toki teen rumempia vipareita reilummilla painoilla. Mulla on olkapäät ollu aina paras lihasryhmä ja ne on vastanneet todella hyvin treeniin. Pitää muistaa kuitenkin, että olkapäässä on todellakin ne sivu- ja takalohkot, joihin kannattaa keskittyä myös kunnolla etuolkapään lisäksi.

Kerroppas omat mielipiteet missä lihasryhmissä saisi treeni kaverista eniten apua, jos ei joka treeniin saa kaveria.
Siis jalkojen lisäksi.

Kerroppas omat mielipiteet missä lihasryhmissä saisi treeni kaverista eniten apua, jos ei joka treeniin saa kaveria.
Siis jalkojen lisäksi.
Kaikissa treeneissä olisi mun mielestä hyvä olla treenikaveri. Vittuilemalla ne voimat löytyy :D Kovissa pääliikkeissä treenikaverista on apua jo varmistamisenkin kannalta.

Treenipäivyrissä näkyy paremmin mun treenit, mutta supersarjoja tulee kyllä käytettyä aika paljon. Nykyään en paljon punnerra olkapäätreenissä, koska etuolkapäät ottavat hittiä jo aika rankasti rinta- ja ojentajatreenissä. Tyypillisesti teen olkapäille superina vipunostoja sivulle ja taakse. Hyvällä tuntumalla teen ja siistillä tekniikalla. Saan kohdistettua tuntuman hyvin juuri vain sivu- ja takaolkapäähän. Toinen liikepari on viparit sivulle koneessa ja siihen superina joku takaolkapääkone tai narulla taljassa. Toistot voi pyöriä aina 10 jopa 30 toistoon asti.

Välillä toki teen rumempia vipareita reilummilla painoilla. Mulla on olkapäät ollu aina paras lihasryhmä ja ne on vastanneet todella hyvin treeniin. Pitää muistaa kuitenkin, että olkapäässä on todellakin ne sivu- ja takalohkot, joihin kannattaa keskittyä myös kunnolla etuolkapään lisäksi.

Oletko millä liikkeellä saannut takaolkapäähän huippua? Huomasin, että noissa takaolkapäissä oli todella näyttävät huiput syksyn kisoissa:

http://www.pakkotoisto.com/copper/albums/Bodybuilding/Oulu11/D3X_9382.jpg

Oletko millä liikkeellä saannut takaolkapäähän huippua? Huomasin, että noissa takaolkapäissä oli todella näyttävät huiput syksyn kisoissa
Joskus 2009 huomasin, että takaolkapäät on rankasti jäljessä sivu- ja etuolkapäitä. Silloin aloitin treenaamaan takaolkapäät ensimmäiseksi olkapäätreeneissä. Taisinpa jonkun aikaa tehdä niitä kaksikin kertaa viikkoon, olkapää- ja selkäpäivinä. Tuntuma on tärkein asia taka- ja sivuolkapäitä treenatessa. Itse olen oppinut vuosien varrella kohdentamaan treenin juuri sinne minne pitääkin, olkapäissä tämä on kaikkein helpointa mulle.

Jerryn opeilla on sit viimeiset vuodet treenattu ja hyvin nuo on Jerrylle itselleenkin (taka)olkapäätreenit menny perille:
etc-JerryOssi-knee.jpg
jeos.jpg

mites rintaa treenailet? itellä kans olkapäät ottaa hyvin treeniä vastaa, ja vähän haittaa rinnan kehitystä esim. raskaissa punnerruksissa taitaa olkapäät ja vahvat ojentajat tehdä isoimman työn :D en vaan ymmärrä miten sunki mittanen mies kisas alle ysikympis :D kivasti lihaa löytyy, ite myös myös 180 senttinen kaveri ja en vois ikinä kuvitella et 90 kilosena ois tollanen määrä lihaa!!

mites rintaa treenailet? itellä kans olkapäät ottaa hyvin treeniä vastaa, ja vähän haittaa rinnan kehitystä esim. raskaissa punnerruksissa taitaa olkapäät ja vahvat ojentajat tehdä isoimman työn :D en vaan ymmärrä miten sunki mittanen mies kisas alle ysikympis :D kivasti lihaa löytyy, ite myös myös 180 senttinen kaveri ja en vois ikinä kuvitella et 90 kilosena ois tollanen määrä lihaa!!
Tässäpä on pari viimeisintä rintatreeniä. Tuohon malliin ne yleensä menee. Ensin punnerretaan, mahdollisesti pudotellaan, sitten superina tai triplana muita vimputteluja päälle ja loppuun vielä jotain pientä.

31.3.2012

Rinta & hauis

* Vinopenkki @ smith: 50 kg x 12,12, 80 kg x 12, 110 kg x 12, 130 kg x 12, 150 kg x 10 --> 110 kg x 8 --> 80 kg x 8
* (T) Vipuvarsipunnerrus: 110 kg x 15, 12, 12
* (T) Flyes kp: 20 kg x 12, 10, 10
* (T) Pec-dec: 3 x 10 - 12
* Ristikkäistalja alhaalta: 3 x 12

9.4.2012

Rinta & hauis

* Penkki kp: 16 kg x 20, 24 kg x 20, 30 kg x 15, 42 kg x 10, 54 kg x 10, 60 kg x failure (joku 26 toistoa)
* Vinopenkki @ smith: 70 kg x 10, 100 kg x 10, 120 kg x 12, 140 kg x 12, 160 kg x 5 + 3 PT
* (S) Pec-dec: 1 x 25, 2 x 15
* (S) Ristikkäistalja: 3 x 12
* Flyes: 24 kg x 15,12,12

kiitti vastauksesta, ite duunaan aikalailla samaa tyyliin, oon ottanu kokeiluu et joka viikko erilaista, ei pääse lihas tottumaan ja ruvennu keskittyy tuntumaan enemmän! eka viikko on raskas eli, kaikki liikkeet 4-8 toistoo niin isolla ku mahdollista, ja tietty pakkoja, ehkä jonnekkin pudotus, mut enemmä suorii sarjoi! toka vikko ekana raskas punnerrrus ja siihe sen jälkee sitte supereita ja pudotuksii paljon, kolmas viikko on pelkkää superii, triplaa ja jätti sarjaa!! teen niin kaikis lihas ryhmissä,, en tiedä onko järkevää :D mut pumpit on hiton kovat :D:D varsinki jalkapäivät on ihan sairaita!!!

Päivittelin blogia. Vilkaiskaa, jos maittaa.

Taisin nähdä sut turun kisoissa 2. rivilllä, melkein keskellä, hartialinja ainakin näytti kovalta.

Noh, videoiden perusteella olit isompi ja kireempi kuin muut :D Mielettömät olkapäät, niitä ei voi kehua liikaa. Rinta sivulta-posessa varsinkin takaolkapää oikein pomppaa silmille.

Nuo paskalaatusetvideot kun ei anna ollenkaan mitään oikeutta tuosta Mikon kunnosta... Katso kuvia tai käy livenä kahtomassa.

Jos nyt en pahasti valehtelis, niin tuo ukon leveys kyllä järkytti enemmän kuin 2010 Ronny Rockeli iliman paitaa. :D

Ootko sie NaturalFreak käyny pissitestin ottamassa vai? ;)

Muistan kun oulun kilpailijakokouksesessa/punnituksessa oltiin ja kahtelin porukkaa ympärilläni ja sitten huudettii mikon nimi ja kahtelin ympäriinsä että missä mies on.. sitte takarivistä nousu valehtelematta joku ei ihmisen kokoinen tai ainakaan hartialinjaa omaava "otus" ja mietin omassa päässäni että mitä vittua.. mikolla taisi olla vielä se rosvoparta tällöin. Kyllä siinä pienellä cbb kyniksellä meni tankkaus eväät housuun.

On kyllä hieno kunto, selässä mahtava leveys, voisko mikko vähän valottaa millä sais taottua selkää paksuutta ja leveyttä?

Hienoa olis jos voisit kertoa millainen on esim selkä jumppa päivä.

On kyllä mageet lihat, pakko saada susta joku järkyttävä järkäle, nyt kaikki raudat kuumaks! Ojentajapose on vähän huono jotenkin, vois olla vielä parempi ku jalat on enemmän messissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom