BB Mikko Ovaskainen

Hahah, taidat liioitella :D

Puntti-pojilla pitäis käydä useammin kyllä, en vaan oikein reenikaveria saa ketään sinne. Ilen kanssa pitäis tulla vääntää vetoreenit joskus sinne :D

Täällä on kohta 25 ilmoittautunutta innokasta treenikaveria sulle..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Treenaatko Mikko nyt Mayor'sillä vakituisesti vai käytkö täällä päin vain silloin tällöin? Pari kertaa olen itse ollut siinä samaan aikaan, mutta ei ole paljoa viitsinyt häiritä kun sulla on treeni kesken :D

Treenaatko Mikko nyt Mayor'sillä vakituisesti vai käytkö täällä päin vain silloin tällöin? Pari kertaa olen itse ollut siinä samaan aikaan, mutta ei ole paljoa viitsinyt häiritä kun sulla on treeni kesken :D

Opiskelun takia käyn piäkaupunkiseuvulla ja suurinpiirtein kerran kuussa käyn pari treeniä tekee Meijerillä. Hyvä sali ja porukka!

Mukava kyllä lukea näitä vanhoja pätkiä. Lisäplussaa mahtavista kuvista!
Kiitos :) Ei nuo tarinat ilman kuvia oikein mitään olekaan.

Karvan verran eri näköinen ukko ku inttikuvissa ;) Hienot on lihat ja hyvä blogi!
Intissä laihduin aika huolella tonne RUKkiin mennessä. Olinhan mä massiivinen lähes 80-kilonen kaveri kuitenkin ennen inttiä :D

Painon nousu on ollut mulle aina vaikeaa. Mutta kun saan sitä ylöspäin, niin se ei sitten vastaavasti kauheena läskinä kerry. Ja kyllähän sitä nyt pitää kehittyä vuosi vuodelta. Ja isommaksi aina. :)

Painon nousu on ollut mulle aina vaikeaa. Mutta kun saan sitä ylöspäin, niin se ei sitten vastaavasti kauheena läskinä kerry. Ja kyllähän sitä nyt pitää kehittyä vuosi vuodelta. Ja isommaksi aina. :)

Onkos jo tehty suunnitelmia koska olisi tarkoitus seuraavaksi kisata? Lihaa on ainakin miehelle tullut roimasti lisää ja reenit ovat kulkeneet hyvin. Ainakin mitä tuolta päivyristä olen seurannut.

Paljos oli romua tangossa? Jostain luin,että oot osallistunut viranomaisten penkki skapoihin, niin minkä alan mies on kyseessä?

Ps- asiallinen orkesteri soittaa taustalla. ;)

Paskimmat kuvat ikinä kun noi ei tajua linssivääristymää. Otettu laajiksella ja kaikki näyttää classicciukoilta.

Totta. Tosta ei Mikkoa ees tunnista. Miten voikaan kuva vääristää noin jumalattomasti verrattuna muihin kuviin ja siihen mitä on IRL :wtf: On siis aivan päin vittua otettu kyllä...

Tosin tollanen kaksi kertaa laihentava kamera kyllä kelpais itelleni :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom