BB Mikko Ovaskainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kylläpä liikkuu nopeesti ja keveesti, mutta miks vaan puolittaisia toistoja...?
Enpähän mä tommosessa sahaamisessa paljon mieti mitään toistoja sun muita, kunhan saa vaan perkeleellisen poltteen. Ja ojentajajille se kääntää, jos ihan ylös asti punnertaa. TOki väsyyhän tossa jo muutenkin, niin toistot on mitä on, mutta rinta siinä työskentelee pienessäkin liikkeessä.

Rakenteen & mallin puolesta varmasti Suomen lahjakkaimpia poudareita tällä hetkellä. Pohkeisiin vielä lihaa niin avot sanois ryssä kattilassa!

Onhan se ollut kiva seurata tässä vuosien varrella Mikon kehitystä!Ja tosiaankin pientä massaa noihin pohkeisiin niin sit alkaa olla paketti jo kohdallaan!

_small.jpg
_small.jpg
_small.jpg

En mä muuta mutta mistä pirusta sait istuvat suorat housut ?? Kait noita on kavennettu sun muuta ainakin?

En mä muuta mutta mistä pirusta sait istuvat suorat housut ?? Kait noita on kavennettu sun muuta ainakin?
Turon puku, teetätetty. Räätäli otti mitat ja lähetti tehtaalle, mistä ne tulivat takaisin. Pyysivät tarkastamaan mitat, koska kone (ilmeisesti koneella tekeevät mittojenkin mukaan siellä) ei ollut hyväksynyt niitä. Vyötärön ja hartialinjan mittojen erotus kuulema liian suuri :D

Minkälaisia liikkeitä ja sarjoja teet noille sivuolkapäille ja käytätkö paljon supersetteja pudotussarjoja yms. niille?

Kyllä mikossa on ainesta!

Jos joskus viittiit niitä reenejäsi laittaa tänne videon muodossa, niin niitä olisi mukava seurata:)

Hommaa Tricep VIPit, maksaa kaikki kympin vuodessa. Siellä on Mikon treenipäivyri ja myös videoita.

Kun ei ole bodyskeneä tullut pahemmin muutamaan vuoteen seurattua niin on tämä mies mennyt täysin ohi. Paljon uskallan kyllä odottaa, kovimman näköinen suomalainen aikoihin ja rakenne erittäin hyvä. Kovasti tsemppiä treeneihin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom