- Ikä
- 36
Mä oon luvannut että jos MadMike on 110kg lavalla, 120-130kg offilla, niin saa olla niin PRO ettei tarvi töissä käydä.
10-20kg ylimäärästä offilla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä oon luvannut että jos MadMike on 110kg lavalla, 120-130kg offilla, niin saa olla niin PRO ettei tarvi töissä käydä.
10-20kg ylimäärästä offilla?
Kuukausikeskiarvo on pyörinyt 4300 kalorin paikkeilla. Nyt on hidastunut nousu, täytyy syödä enemmän. Käytännössä syön niin paljon kuin vaan saan uppoamaan, rasvoja vaan passailen, ettei överiks mene. Kovaa hommaahan se on, ja mulle kovin homma tässä touhussa. Yölläkin välillä herään drinkkiä juomaan, mikäli päivän kalorit on jäänyt alhaiseksi.Paljonko sä syöt päivässä? Nouseeko paino edes syömällä enää kovin helposti?
Kuukausikeskiarvo on pyörinyt 4300 kalorin paikkeilla. Nyt on hidastunut nousu, täytyy syödä enemmän. Käytännössä syön niin paljon kuin vaan saan uppoamaan, rasvoja vaan passailen, ettei överiks mene. Kovaa hommaahan se on, ja mulle kovin homma tässä touhussa. Yölläkin välillä herään drinkkiä juomaan, mikäli päivän kalorit on jäänyt alhaiseksi.
Siihenkin on asennoiduttava kuin treeniin. Se on tehtävä kunnolla.Joo voin kuvitella. Syöminen on väkinäistä noilla kaloreilla ja turhauttavaa kun paino ei tahdo nousta.
Kuukausikeskiarvo on pyörinyt 4300 kalorin paikkeilla. Nyt on hidastunut nousu, täytyy syödä enemmän. Käytännössä syön niin paljon kuin vaan saan uppoamaan, rasvoja vaan passailen, ettei överiks mene. Kovaa hommaahan se on, ja mulle kovin homma tässä touhussa. Yölläkin välillä herään drinkkiä juomaan, mikäli päivän kalorit on jäänyt alhaiseksi.
1000 kcal näyttää suurinpiirtein tulevan drinkeistä. Joskus enemmän, joskus vähemmän.Paljonko suurinpiirtein kalorisuhde Safka VS Drinkit ? 4300kcal saa kyllä "puhdasta safkaa" vedellä jonnin verran.. Menee kyllä vähän aikaa, mutta varmaan välillä tursuaa safkat korvistakin..:D
Kyselen, kun joskus vetelin about samoja kaloreita. Ilman lisäravinteita kokeilin(, kun muutamasta prodesta tulee Aftoja suuhun. Erittäin ikävä juttu) .
Parin viime kuun keskiarvo on ollu proteiinit 34%, hiilarit 46% ja rasvat 20% kokonaiskaloreista. Pyrin sellaiseen 400 g protskua, 500 g hiilaria ja 100g (tai alle) rasvaa päivässä. Tekee n. 4500 kcal toi setti. Rasvat on se missä himmailen, muuten saa tulla niin paljon kuin kone vetää vaan.Millasilla makroilla noi safkat syöt?
Moro Mikko!Rasvat on se missä himmailen, muuten saa tulla niin paljon kuin kone vetää vaan.
Jerryn ohjeestahan se on lähtenyt. Se on sellainen old school- tapa, että yritetään ottaa kalorit muualta kuin rasvasta. Myös syöminen helpottuu, kun aterioissa ei ole kauheasti rasvaa, eli annokset eivät ole niin täyttäviä. Ja jotenkin tuntuu, että kertynyt paino on tullut paremmassa muodossa kuin mitä älyttömällä rasvan mättämisellä aikoinaan.Moro Mikko!
Pariinkin otteeseen törmännyt tuohon, että sanot karttavasi rasvoja erityisesti niin dieetillä kuin offillakin. Onko tälle jotain selitystä olemassa vai ihan muuten huviksesi?
KiitosOon tuota Mikon treenipäivyriä seurannut. Kova kaveri kyllä ja toivottavasti vaan jaksaa treenata niin tulee vielä tekemään paljon hyvää jälkeä lavoilla. Jotenkin vaan tuntus olevan palikat kohallaan kropassa. Ja treeneissäkin liikkuun romut kunnolla!
Kiitti tsempeistä, ja eikun vaan katsomon puolelle vaan kannustamaan!Kiva taas seurailla muutenkin vähän tarkemmin jonkun kehitystä. Juntusen Villen kisalavalle kiipeämisen edeltäviä aikoja tuli seurailtua hyvinkin tarkasti vuoteen 2005 jolloin hän kilpaili. Eipä sitten enää halunnut jatkaa kisauraa, ois kyllä varmasti ollut kova luu hänkin lavoilla jatkossakin.
Mutta siis ei muutakuin isosti tsemppiä vaan ja pidä itsestäsi ääntä täällä. Syksyn kisoja ainakin tarkotus lähteä katselemaan, ketkä siellä sitten kilpaileekaan. Liian monta vuotta on taukoa ollutkin näistä katsomohommista.