Bemarin vitossarjalaiselle ääni. :D Justiinsa kävin hakemassa 520d 2010 ajettuna 70k km ja hintaa tuolla oli 26 000€. Automaatti yms lelut, muttei xdrivea. Äärettömän mukava ajaa ja on tarpeeksi pirteä/iso auto.
Jos nelikko ei olisi pakollinen niin tässä olis aika kiva peli. Kaikkihan nuo vaihtoehdot joita oot listannu on ihan hyviä.
http://www.nettiauto.com/bmw/530/7485868
Nelikko on ehdoton. Sen olen päättänyt. Minnuu niin vituttaa nää Susirajan talavet :D
Bemarin vitossarja on jees, mutta vasta F-sarjana. Se E-sarja on niin helvetin vanha jo, kun vuodet 2004 - 2009 sitä valmistettu. F10 ja F11 tulee vasta 2010 ja siihen kun lyödään nelikko, niin hinta pompsahtaa.... Mutta nettiautosta löysin tämän. Mielenkiintoinen, varmaan Saksasta juurikin uittamassa tänne, mutta parempiahan ne vaan siellä on:
http://www.nettiauto.com/bmw/525/7516449
Noista suosittelisin XC60 Vollea, vaikka itse bmw-miehiä olenkin ;)
Vollesta kaikki lähti, eikä sitä ole unohdettu ollenkaan.
Nää on aina tälläsiä kysymyksiä kun heittää muutaman vaihtoehdon, että jokaiselle löytyy kannattaja ja vastustaja ja jokaisesta löytää hyvää ja huonoa. Varaat päivän aikaa ja käyt koeajamassa, kyllä sen aika nopeasti tuntee mikä on itselle sopivin. Varsinkin jos ajaa monta autoa päivässä/viikossa Ja jos ei pysty päättämään niin saanee rajattua joitain vaihtoehtoja pois laskuista, niin voi alkaa tarkemmin tutustumaan top2 tai top3:seen.
Kirjottelehan vähän kokemuksia koeajojen jälkeen!
Tai video, Ovaskaisen moottorimakasiini.
Tänään kävin koeajamassa Audi A6 Allroad 3.0 TDI vm. 2009 (
http://www.laakkonen.fi/auto/FJE-926/), oikeat kilometrit olikin 151 000, eikä tuo 160 000 mitä ilmoituksessa. Allroadin lisäksi koeajoin myös Audi A6 Quattro sedanin, myös 3,0 TDI, vm. 2011 (
http://www.laakkonen.fi/auto/XEZ-767/)
Allroad oli mahtava laite perkele. Hiukan auki 240 hevosta ja säädettävä alusta. Varusteita oikein maukkaasti, oli sporttipenkkiä ja bosen kaijutinta jne. Auto myös on todella hienon näköinen Allroadina, levikkeet sopivat minusta siihen kuin nyrkki silimmään. Alustan säätö oli kyllä hyvä. Maantielle ja asfaltille auton sai mukavan matalaksi ja allroad- asetuksella auto nousi oikeasti lähes maastoauton tasolle. Erittäin hyvä fiilis jäi kaarasta, mutta se mikä mietityttää on vuosimalli ja kilometrit tuohon hintaan. Käykö niin, että parin vuoden päästä tuo on vanha ja paljon ajettu paska, josta ei vaihtaessa saa hevonhelvettiä?
A6. Suoraan sanottuna PAPPA. Puuttui vaan enää "isikalsarit" (
http://files.fitfashion.fi/wp-content/uploads/sites/8/2011/03/kalsarit.jpg) ja Audin lippis. En tiedä mikä autossa oli, mutta ei oikein lähtenyt tuon Allroadin jälkeen. Toki niukka varustelutaso teki tehtävänsä, sekä perinteinen väritys ja mitäänsanomaton sisustus. Tehoa autossa 190 hv ja laiskaltahan se tuon Allroadin jälkeen tuntui. Todella komea keula ja perä, mutta joku ei nyt napannut. Mutta tuossa olisi jälleenmyyntiarvoa selkeästi enemmän.
Harmi kun ei tullut videota otettua, hyvä idea sinänsä. Jos seuraavista koeajoista otan, kyllä näitä vielä varmasti tulee ajettua, kun taitaa olla saatanallinen työmaa tässä vielä edessä :D
Laitoin jo tuttavalleni viestiä, joka on työkseen tuonut autoja Saksasta...