BB Mikko Ovaskainen

Ite käyn Islolla opiskelijahieronnassa, maksaa 21 €/tunti. Jos treenaa kovaa ja hieronnat jää vähemmälle, niin siinä on se huono puoli, että lihakset menee todella kireiksi. Sitä ei edes treenissä välttämättä huomaa; itellä tuli yli kahen kuukauden tauko käsihieronnasta ja viimeks kun niitä sitten kaulittiin, niin esim. kyynärvarsiin meni yli puoli tuntia. Tuntui ihan kuin siellä ois ollu kivenmurikoita, meni hetki että ne sai pehmenemään :confused: Ja kireät lihakset voi aiheuttaa kroppaan virheasentoja, mikä esim. ylävartalossa voi johtaa olkapääongelmiin.

Viimeks kun itse kävin hierotuttavana niin koko kropan vasen puoli oli tosi paljon pahemmin jumissa kun oikea, ihan koko kropasta
 
Ja kireät lihakset voi aiheuttaa kroppaan virheasentoja, mikä esim. ylävartalossa voi johtaa olkapääongelmiin.
On muuten helevetin tutun kuulosta ja sit ku kroppa tottuu noihi väärii asentotottumuksii, niin niistä on kiva dekoodaa itteää pois + yrittää pitää keho auki. Vaatii käsittelyn jos toisenki yms. Ryhdin tarkkailua jne.
Ei riitä enää 1 tai 2 käsittelyä siihen hommaan. :) Aika monella näkee et olkapäät kippaa eteen/pää työntyy eteen ja alaselässä syvä notko -setin. Tai lantio vinossa sivusuunnassa, selkä kierossa sivuttain (skolioosi) ja olkapäät eri tasossa sitä kautta. Joillain on jopa noi molemmat "syndroomat" samaan aikaan. Noi on ehkä yleisimpiä virheasentoja mitä näkee... + Mitä on kokenut itse.
 
Bemarin vitossarjalaiselle ääni. :D Justiinsa kävin hakemassa 520d 2010 ajettuna 70k km ja hintaa tuolla oli 26 000€. Automaatti yms lelut, muttei xdrivea. Äärettömän mukava ajaa ja on tarpeeksi pirteä/iso auto.

Jos nelikko ei olisi pakollinen niin tässä olis aika kiva peli. Kaikkihan nuo vaihtoehdot joita oot listannu on ihan hyviä.

http://www.nettiauto.com/bmw/530/7485868

Nelikko on ehdoton. Sen olen päättänyt. Minnuu niin vituttaa nää Susirajan talavet :D

Bemarin vitossarja on jees, mutta vasta F-sarjana. Se E-sarja on niin helvetin vanha jo, kun vuodet 2004 - 2009 sitä valmistettu. F10 ja F11 tulee vasta 2010 ja siihen kun lyödään nelikko, niin hinta pompsahtaa.... Mutta nettiautosta löysin tämän. Mielenkiintoinen, varmaan Saksasta juurikin uittamassa tänne, mutta parempiahan ne vaan siellä on:

http://www.nettiauto.com/bmw/525/7516449

Noista suosittelisin XC60 Vollea, vaikka itse bmw-miehiä olenkin ;)
Vollesta kaikki lähti, eikä sitä ole unohdettu ollenkaan.

Nää on aina tälläsiä kysymyksiä kun heittää muutaman vaihtoehdon, että jokaiselle löytyy kannattaja ja vastustaja ja jokaisesta löytää hyvää ja huonoa. Varaat päivän aikaa ja käyt koeajamassa, kyllä sen aika nopeasti tuntee mikä on itselle sopivin. Varsinkin jos ajaa monta autoa päivässä/viikossa Ja jos ei pysty päättämään niin saanee rajattua joitain vaihtoehtoja pois laskuista, niin voi alkaa tarkemmin tutustumaan top2 tai top3:seen.

Kirjottelehan vähän kokemuksia koeajojen jälkeen!

Tai video, Ovaskaisen moottorimakasiini.
Tänään kävin koeajamassa Audi A6 Allroad 3.0 TDI vm. 2009 (http://www.laakkonen.fi/auto/FJE-926/), oikeat kilometrit olikin 151 000, eikä tuo 160 000 mitä ilmoituksessa. Allroadin lisäksi koeajoin myös Audi A6 Quattro sedanin, myös 3,0 TDI, vm. 2011 (http://www.laakkonen.fi/auto/XEZ-767/)

Allroad oli mahtava laite perkele. Hiukan auki 240 hevosta ja säädettävä alusta. Varusteita oikein maukkaasti, oli sporttipenkkiä ja bosen kaijutinta jne. Auto myös on todella hienon näköinen Allroadina, levikkeet sopivat minusta siihen kuin nyrkki silimmään. Alustan säätö oli kyllä hyvä. Maantielle ja asfaltille auton sai mukavan matalaksi ja allroad- asetuksella auto nousi oikeasti lähes maastoauton tasolle. Erittäin hyvä fiilis jäi kaarasta, mutta se mikä mietityttää on vuosimalli ja kilometrit tuohon hintaan. Käykö niin, että parin vuoden päästä tuo on vanha ja paljon ajettu paska, josta ei vaihtaessa saa hevonhelvettiä?

A6. Suoraan sanottuna PAPPA. Puuttui vaan enää "isikalsarit" (http://files.fitfashion.fi/wp-content/uploads/sites/8/2011/03/kalsarit.jpg) ja Audin lippis. En tiedä mikä autossa oli, mutta ei oikein lähtenyt tuon Allroadin jälkeen. Toki niukka varustelutaso teki tehtävänsä, sekä perinteinen väritys ja mitäänsanomaton sisustus. Tehoa autossa 190 hv ja laiskaltahan se tuon Allroadin jälkeen tuntui. Todella komea keula ja perä, mutta joku ei nyt napannut. Mutta tuossa olisi jälleenmyyntiarvoa selkeästi enemmän.

Harmi kun ei tullut videota otettua, hyvä idea sinänsä. Jos seuraavista koeajoista otan, kyllä näitä vielä varmasti tulee ajettua, kun taitaa olla saatanallinen työmaa tässä vielä edessä :D

Laitoin jo tuttavalleni viestiä, joka on työkseen tuonut autoja Saksasta... :hyper:
 
Nelikko on ehdoton. Sen olen päättänyt. Minnuu niin vituttaa nää Susirajan talavet :D

Bemarin vitossarja on jees, mutta vasta F-sarjana. Se E-sarja on niin helvetin vanha jo, kun vuodet 2004 - 2009 sitä valmistettu. F10 ja F11 tulee vasta 2010 ja siihen kun lyödään nelikko, niin hinta pompsahtaa.... Mutta nettiautosta löysin tämän. Mielenkiintoinen, varmaan Saksasta juurikin uittamassa tänne, mutta parempiahan ne vaan siellä on:

http://www.nettiauto.com/bmw/525/7516449

BMW sitten kutoskoneella, niin säästyy monelta harmilta mm. jakopään osalta. ;)
 
Yhtään väheksymättä kumpaakan merkkiä ja molemmat merkit joskus omistaneena, näinköhän pikkuaudin quattro toimii oikeasti noin koko nelikon ollessa päällä:

View: https://www.youtube.com/watch?v=HvqQuC_8VrM

Ei. Kannattaa kiinnittää huomiota mm. rullien pyörimättömyyteen bemarin kohdalla. Ilmeisesti kyseessä on joku bmw:n mainosvideo?

Tuossa quattron toimintaa avattuna:

View: https://www.youtube.com/watch?v=USRGroq25Hc&feature=player_detailpage

Kyllä quattro ihan normaalin ihmisen tarpeisiin kiipeää:

View: https://www.youtube.com/watch?v=zuCikZPps7Q&feature=player_detailpage
 
Viimeksi muokattu:
Yhtään väheksymättä kumpaakan merkkiä ja molemmat merkit joskus omistaneena, näinköhän pikkuaudin quattro toimii oikeasti noin koko nelikon ollessa päällä:

View: https://www.youtube.com/watch?v=HvqQuC_8VrM

No ei toimi noin. Kun sutasee, niin veto alkaa oikeasti pitävissä renkaissa. Bemarissa on joko lukko päällä tai rullat fiksattu, koska siinä ei tapahdu mitään ylimääräistä sutasua, josta sitten elektroniikka kytkee vedon päälle pitäviin renkaisiin.

Tossa nelarin ylivoimaa, tosin toi AMG on polkuauto muutenkin tossa rinnalla.

9:40


View: https://youtu.be/Xm_RvrS67VU
 
Juu niin vähän arvelinkin et bemarin pätkä. Mietinkii ku itellä ollu vanhempia viis pyttysiä quattroja ettei kai noi nyt oo menny munaamaa sitä uusimmissa autoissa..
 
Näitä tämmösiä videoita tulee aina silloin tällöin esiin, puolin ja toisin. Kyllä Audin Quattro- tekniikka on jo niin vanhaa ja varmasti lastenvaivat ohittanutta, että ei se huono voi olla. Eikä varmasti ole bemarinkaan nelikko huono, kyllä se tämmöselle rahvaalle välttää.

Tuolle linjalle jos lähdetään, niin sittenhän ainoa oikea neliveto on 100% lukot edessä ja takana omaava ajoneuvo. Itselläni oli aikoinaan Toyotan Landcruiser HJ61 vm. 1987, jossa oli 100% lukot. Oikealla kädellä vaan vetäsi kahdesta kahvasta, niin lukot pärähti päälle ja sitten muuten mentiin. Mutta eipä kyllä paljon käännelty autoa kovalla pinnalla, eihän se saatana käänny mitenkään kun kaikki pyörät vetää koko ajan tasaisesti, tasauspyörästö lukittuna.

Joten unohdetaan nyt nuo "meidän isin mielestä XXX on parempi ku XXX"- jutut kokonaan ja koitetaan pitää suurinpiirtein asialinjalla keskustelu. Vaikka eihän se pysy :D :D

Hienoja ja mahtavia autoja ne nuo minunkin kaikki yllämainitut merkit tekevät. Tunteet ja makumieltymykset sen loppujenlopuksi ratkaisee, mutta mukava on kuulla eri mielipiteitä, mielellään faktaan yhdistettynä :)
 
Landcruiser HJ61, eipähän tuosta auto enää juurikaan parane. Ja kyllähän tuokin auto kääntyy, aivan riittävästi. Toki, jos nopeammassa liikenteessä liikkuu, niin onhan tuo hiukan kömpelö ajettava.

Jos maastoautoista pidät, niin miten olisi Suzuki SJ410. Auto toimii joka suuntaan, kovin näppärästi. Toki isommalle kaverille, tuo voi olla hiukan ahdas.

Mites Jeep, Wrangler? On miellyttävä ajaa, nelikko toimii niinkuin pitääkin. Kesäisin helppo heittää katto alas, talvisin taas ylös. Muutenkin oikein miellyttävä vehje!

Uudempaa jos haluat, niin toki molemmat toimii! Itsekin koeajanut emännän pyydöstä tuon Audi A6 Quattro Sedanin, mutta ei iske.

Jos pitää valita, niin hae toki tuo Allroadi!
 
Nelikko on ehdoton. Sen olen päättänyt. Minnuu niin vituttaa nää Susirajan talavet :D

Bemarin vitossarja on jees, mutta vasta F-sarjana. Se E-sarja on niin helvetin vanha jo, kun vuodet 2004 - 2009 sitä valmistettu. F10 ja F11 tulee vasta 2010 ja siihen kun lyödään nelikko, niin hinta pompsahtaa.... Mutta nettiautosta löysin tämän. Mielenkiintoinen, varmaan Saksasta juurikin uittamassa tänne, mutta parempiahan ne vaan siellä on:

http://www.nettiauto.com/bmw/525/7516449
Ihan mukavaan hintaan oot löytäny. Harmi kun ei ole kuvia. Koeajolle vaan jollakin vastaavanlaisella, niin tietää sitten kannattaako harkita.

Muutaman tontun kun vielä ryöstäisit jostain, niin tässä olisi kaikki kriteerit täytettyinä.

http://www.nettiauto.com/bmw/530/7278236
 
Älä ny hyvä mies mene bemarista audiin hyppäämään. :hyper: Äläkä neloskoneista bemarin dieseliä osta . Vielä vähemmän neloskoneista audia. :D äläkä..... suomi24sta vikalistoja lukemaan.
Kyllähän tuo bemarin 2.0 dieseli kiva ajaa on. 235hp 490nm ja kulutus matka-ajossa kuitenki alle 5. Mutta noi jonku mainittemat jakoketju viat vähän niistää luetettavuutta. Tosin pitäs olla ongelmat korjattu 4.2010 lähtien.
 
Ja ihan sama minkä auton ostaa niin siitä löytyy jonkun mielestä aina jotain vikoja, tai naapurin kaverilla sellainen on jäänyt tielle :offtopic: Ei kannata auton ostoa liikaa järjellä miettiä, mitään järkeähän siinä ei välttämättä ole.

Jottei olis ihan offitopua, niin tuleeko ikinä venytettyä sarjojen välissä treenattavaa lihasta? Itse huomannut parempaa tuntumaa kohdelihakseen, venyttämällä lihasta sarjojen välissä.
 
Lukemilla voi heittää ihan oikeasti vesilintua, siis kulutuslukemilla. Ne ei pidä koskaan paikkaansa ellei ole ihan vitun tossu koko äijä. Saa heittää aina useamman litran jokaisen lukeman päälle jos yhtään autolla ajaa. Jotta lukemiin pääsisi, pitäisi ajaa kuin 150v mummo ja työntää osa matkasta.
 
Ei vittu, enpä ois uskonut että Ovaskaisen ketjusta tulisi autoketju... :v
Ymmärrät sitten kunhan kasvatti niin pitkäksi että ylettyy jalat polkimille, että miehiä kiinnostaa autot!
d6ed2c3fc2475f5def020f6fc6205b6558a2259d3b05c21a2db8e1d2850dbed6.jpg
 
Lukemilla voi heittää ihan oikeasti vesilintua, siis kulutuslukemilla. Ne ei pidä koskaan paikkaansa ellei ole ihan vitun tossu koko äijä. Saa heittää aina useamman litran jokaisen lukeman päälle jos yhtään autolla ajaa. Jotta lukemiin pääsisi, pitäisi ajaa kuin 150v mummo ja työntää osa matkasta.
Jos tämä oli mun kommenttiin vastaus niin oma kommentti oli siis omasta autosta fakta, ei paperilukemia. Akan työmatka ajossa 6.2. 3km edestakaisin
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom