BB Mikko Ovaskainen

Tossahan on aikalailla kaikki mitä herra itse taisi toivoakin niin varmasti oikein hyvä vaihtoehto, jos vielä muuten itselle oikean tuntuinen. S80 on vielä IMO asteen nätimpi, mutta ei sitä noilla varusteilla tuohon hintaan saa. Toki S80 on asteen pappamainen, joskin siitä pääsee eroon laittamalla vähän parempaa nakkia alle yms..

Itellä ollu 5 volvoa... Ja 1 on edelleenkin. Yhestäkää oo huonoa sanottavaa ollu. Eli sanoisin yksinkertasesti : Kyllähä tuommosella ajelis.
Itellä työautona v70. Toinen ja TAAS viimenen volvo.... vuoden sisään. Vetari, kansiremppa, 1kk vanha (volvon oma) vesipumppu, ilmastoinnin kompura, välijäähdytin. Ei jatkoon....

Itellä työautona v70. Toinen ja TAAS viimenen volvo.... vuoden sisään. Vetari, kansiremppa, 1kk vanha (volvon oma) vesipumppu, ilmastoinnin kompura, välijäähdytin. Ei jatkoon....
Juu no se tietysti riippuu mikä volle kyseessä, joissain on ihan homonaa tyyppivikoja ja saaki olla koko aika pellin alla. Esim 850 on hyvä esimerkki, kaikista tuntuu leviävän suht samat osat, V70 ei siitä hirveästi eroa.

Nyt tulee oma mielipide joten pitäkää viiksistä kiinni!

Elekää nyt perkele puhuko audeista, bemareista ja volvoista samassa ketjussa. On toki itsellä suht lyhyt historia noiden kaikkien merkkien kanssa ja tosiaan 1 kpl on tullut omistettua jokaista edellämainittua merkkiä mutta silti uskallan luvata etten ikinä enään harkitse edes Volvoa. Paskaa autoa en ole omistanut ikinä mutta Volvon kanssa tuhnuilu oli hukkaan heitettyä aikaa elämässäni. Pieni munaisella vehje vain kutistui tuona aikana.

Ei voi hirveesti haukkua jos jos on omistanut xxx merkkisen auton 12 vuotta sitten ja se oli paska. Kaikki haukkuu relluja vaikka se on ollu mun paras auto tähän asti verrattuna siihen miten vähän rahaa oon laittanu siihen. Kyllä niitä audit joutuu remppaamaan niin kuin bemaritkin. Sen kuin valitsee itelle sopivan eikä mieti liikaa

Se koeajamani Audi A6 Allroad houkuttelee vieläkin kyllä aikalailla. Mutta vm. 2009 ja kilometrit 151 000. Ja yli kolmenkympin auto. Onko liikaa kilometrejä ja liian vanha? Sitä pohdiskelen, samalla ku selaan vidusti lisää nettiautoa :D Tuo Audi olisi liikkeessä, minne omani menisi näppärästi vaihdossa. Suoralla kaupalla ei ole omastani hirveästi ollut kyselyä. Ja Volle taas yksityisellä, eli ennen sitä pitäisi entinen saada myytyä.

Edit. Ja niin, HELLSINKKIIN soitin yhteen liikkeeseen eräästä autosta. Niin oli vittumaisen oloinen ja itseääntäynnä oleva kusettaja autojobbari, että kävi ihan vituttaa samantien puhelimessa. Ei paljon nappaa enää soitella millekään pikkujobbarille, joka itse uittaa autoja jostain helvetin Baltiasta. Tai liekö tuo nyt pieni pulju ollut, mutta kyllä kaupat jää noin mulukulta kuullostavan ukon kanssa tekemättä :D

Ei tänäpäivänä autojobbaritkaan pysty ihan samalla tavalla elvistelemään kuin mitä pari vuosikymmentä sitten.

Military käyttöön tehty hummeri sopis Mikolle.

Tommonen :cool:

12190830_989021864474289_4679629134654017720_n.jpg

No ei nyt vuoden 2009 auto voi olla liian vanha. Mitä helvettiä? o_O
Tuohon hintaluokkaan voi olla helpostikin. Esim. Audi A6 quattroa voi saada jo vm. 2011 ja vähän reilu 100 000km ajettuna. Silloin tosin joutuu luopumaan monesti varusteista ja ei olisi allroad. Eli monta asiaa on puntaroitava ja mietittävä mitkä asiat painaa muita eniten. Siksi täälläkin olen mielipiteitä kysellyt.

Saisihan kolmella kympillä pakasta vedetyn jonkun korealaisen-kiinalaisen-japanilainen-minkämaantahansa pikkuauton. Mutta eipä paljon nappaa sellaiset pikkuräppänät, minne sopisi meikäläisen vasen käsi ja puolet treenilaukusta.

Tuttu auto on nettiautosta :D Eli selattu on. X3 on varteenotettava vaihtoehto ja odottelenkin kun pääsen koeajamaan. X3 on vaan ulkonäöltään sellainen, että se ei iske muuten kuin juurikin noin mustana ja mielellään toki M-sporttina. Melko ruma auto ihan karvalakkina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom