Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Uskotaan, että et ole trolli. Mutta antibodari oli ihan oikeassa, kyselet välillä aika ufojuttuja. Turhan hifistelyn voi karsia pois, ihan perustreenillä pärjää kasvuiässä loistavasti.

Ja jos joskus tulee olo että en tee tarpeeksi sitä ja tätä puutteita on siellä ja täällä. Niin kannattaa muistaa, että melkein kaikki nuo hifijutut palautuvat kolmikkoon kova treeni, oikeanlainen ravinto ja riittävä lepo. Nuo riittävät aloittelijalle, eli ainakin sinulle ja minulle;) Lisää voi ahnehtia sitten kun tietää vähän mistä oma kroppa tykkää, kaikki liikkeet eivät sovi kaikille jne.

Sori täysin offtopic :/

Jumaliste! mitä oot pitkä/painava?
ootko käyttäny tota miken 2x6 ohjelmaa ainoostaa?

kaverin kaa alotettii ni tuli 70kg hikisesti ja toooooooooooooosipitkän(ei kehtaa ees sanoo) ajan jälkee vast se maaginen:jahas:

en tiiä näkyykö mun profiilissa noi strategiset mitat mutta ainakin pitäis näkyy. kerron ne nyt vielä kuitenki tässä eli oon 185 pitkä ja painan 80 enkä oo muita penkkiohjelmia tehny ku en oo kauempaa oiskeestaan treenannukkaa ku ton pari kuukautta :D

Mihin tahtiin teillä suht tuoreilla 2x6 penkkaajilla on sarjapainot nousseet? Itsellä on tullut nyt kolmena kuukautena lähes päivälleen kuukauden välein aina 2.5kg lisää. Tänään 72.5kg. :david: Luulisi tahdin hidastuvan kunhan saa edes jonkinlaiset raudat tankoon?

Mihin tahtiin teillä suht tuoreilla 2x6 penkkaajilla on sarjapainot nousseet? Itsellä on tullut nyt kolmena kuukautena lähes päivälleen kuukauden välein aina 2.5kg lisää. Tänään 72.5kg. :david: Luulisi tahdin hidastuvan kunhan saa edes jonkinlaiset raudat tankoon?

100 kiloa on yleensä se paino, mikä alun kehityspyrähdyksessä nostetaan, sitten siitä ylöspäin kilot alkaa olemaan jo tiukemmassa, ohjelmalla kuin ohjelmalla (täytyy treenata tosissaan):)

Noni jeesikääs pidempään tätä systeemi tehdään. 2x6 tulee suht helposti 80, mutta kun lisään 2,5kg en saa kuin ensimmäisen sarjan tehtyä. Vinkkejä otetaan avosylin vastaan.

Mielipiteitä, solveltuisko tää tulevan kamppailulajien mestarin penkkitreenityyliksi? :D:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No miks ei sopis? Onko kamppailulajien harrastajille sitten jokin oma "penkkityyli" olemassa?

Nosiis noita sarjamääriä vähän ajattelin. Et oisko pidempi parempi?

Mites tälläseen 2-jakoiseen ohjelmaan tuo 2x6 systeemi olisi järkevä toteuttaa? Onko liian tiuha tahti tämmösessä, kehittyykö voima juuri ollenkaan? Testaamallahan se selviää, mutta mielelläni jotain asiantuntevia mielipiteitä kokemuksen pohjalta lukisin.
Nuo toistomäärät vaihtelevat paljon, pyrin jonkunlaiseen syklitykseen. Tuossa penkissä pyrkisin pitämään tuon 2x6, vinopenkissä 2x8 ja kapea penkki/lattiapunnerrus sen 2x6-8. Ranskalaista punnerrusta en tee, kyynerpäille tekee liian gutaa.

Maanantai 1. Reidet, kädet
-kyykky 4x8
-hauiskääntö mutkatangolla 2x6-8
-dipit lisäpainoilla 3x8
-kapee penkki 2x6-8
lisänä: vatsat 5x20 (rutistuksia, ei nilkat tuettuina)

Tiistai 2. Selkä, rinta, olkapäät, pohkeet
-Leuat myötäotteella (leveä tai semileveä) 2x8-10
-Maastaveto suorinjaloin 2x6
-Kulmasoutu tangolla(noin 90asteen kulmassa) 3x6
-penkki 2x6
-vinopenkki 2x8
-pohkeet seisten 2x10

Torstai 1. Reidet, kädet
-kyykky 4x8
-takareisiojennuksia 4x8
-dipit lisäpainoilla 2x8
-kapea penkki/lattiapunnerrus 2x6-8
-hauiskääntö mutkatangolla 2x6-8
lisänä: vatsat 5x20 (rutistuksia, ei nilkat tuettuina)

Perjantai 2. Selkä, rinta, olkapäät, pohkeet
-Leuat myötäotteella (leveä tai semileveä) 2x8-10
-Maastaveto 3x5
-Kulmasoutu tangolla tai käsipainoilla 2x8
-penkki 2x6
-vinopenkki 2x8
-pohkeet seisten 2x10

Helvetin hyvä systeemi , 3-4 viikkoo sit alotin tekee. Sarjapainot noussu 70 -> 80 kg. Olis vaa pitäny tajuu alottaa tekee tota aikasemmin :)

Mä tein about vuoden, josta olin enemmän tai vähemmän treenaamatta about 3kk. Sarjapainot nousi 2x6 70kg -> 2x6 100kg ja maksimi n.80kg:stä 120:een kiloon, joten mulla ainakin toimi.
Olen tietty aloittelija, joten sarjapainot nousivat suhteettomankin paljon, mutta olisi se nousu tuosta varmaan jatkunutkin, vaikkakin luultavasti paljon hitaammin.

Pari pitempää jumia tuli. Ensimmäinen 87,5 -90 kilossa. Sitten kun siitä pääsi, niin taisi taas mennä melkein sukkana tonne 97,5 -100 asti jossa oli taas vähän vaikeampaa.

Ei olisi mitään syytä ollut vaihtaa kehityksen takia muihin systeemeihin, mutta halusin ihan kokonaan jotain vaihtelua koko treenitapaan.

Meikäläinen alotti ton ohjelman 2x6 85kg ja se tuli ihan hyvin. Nyt on sitte juminu tohon 87,5 ja tänää oli neljäs kerta ku koitin sitä eikä tullu ku kolmonen niin taitaapi mennä ohjelma vaihtoon mun osalta vai pitäskö vielä jatkaa vaikka sarjapainot vaan tippunu?

Tiputa reilusti niitä sarjapainoja ja uuteen nousuun. Ku ei oo ollu kovin hyvät alotuspainotkaan jos jumahtaa jo ekalla korotuksella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom