Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos ei ensimmäisellä mene, niin seuraavaan sarjaan 10kiloa lisää painoa. Jos ei sekään mene, niin jokaiseen seuraavaan treenikertaan +20kiloa lisää painoa.

en ummarra miten on saatu 1600 viestiä 2x6 penkistä ja siltikään kaikki ei tiedä mikä on homman juju.
Pitäiskö ketjun ensimmäiseksi viestiksi laittaa homman idea..

Aapon vastauksessa on juuri tämä oikea tapa,
eli 5kg pudotus toiseen sarjaan jos ensimmäisellä ei mene ja jos sekään ei mene niin vasta sitten tiputetaan painoa seuraavaan reeniin.

Kiitos Aappo, asia tuli nyt selväksi.
Ja anteeks vaan kysymyksistä, luulin tätä KESKUSTELUfoorumiksi...
En mitenkään sinulle kohdistanut viestiäni.

Se oli vain yleistä pohdiskelua aiheesta, että pitäiskö joidenkin threadien ekaan viestiin laittaa tiivistelmä aiheesta, ettei uusien tyyppien tarvi kahlata koko threadiä läpi tiedonjyväsiä etsimässä.

Se oli vain yleistä pohdiskelua aiheesta, että pitäiskö joidenkin threadien ekaan viestiin laittaa tiivistelmä aiheesta, ettei uusien tyyppien tarvi kahlata koko threadiä läpi tiedonjyväsiä etsimässä.

Tuossa on ideaa.. Mutta kun uusi tyyppi haluaa jotain tietoa tästä 2x6 systeemistä niin jaksaako hän lukea edes ekaa postausta vai siirtyykö heti kirjottamaan uutta viestiä? Tältä se ainakin vaikuttaa...

No kyllä penkkiä tekemällä ainaki ojentajat kasvaa. Vai meinaatko, että jos teet penkkiä tällä ohjelmalla niin sun kädet ei kasva enää pituutta? :D
:D:D:D ei helvetti miten kirjotin ton: voiko penkki vaikuttaa käsien kasvuun :D no siis meinasin että saattaako se vaikuttaa siihe PITUUS kasvuun :D

:D:D:D ei helvetti miten kirjotin ton: voiko penkki vaikuttaa käsien kasvuun :D no siis meinasin että saattaako se vaikuttaa siihe PITUUS kasvuun :D

Joo, sun kädet lyhenee ku teet tällä ohjelmalla penkkiä.. Eikä enää kasva.. Monta kertaa oot kysyny jokasesta ruumiin osasta että vaikuttaako pituus kasvuun?

Kasvaakohan mun toinen jalka enemmän jos teen yhen jalan kyykkyjä? :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

OK :kippis1:

Tiivistelmän vois tehdä. Tämä 2x6-threadi säilyy kuitenkin aika kärjessä, joten joku synopsis asiasta ois paikallaan. Ei tartte soveltaa ja kirota omasta mokasta johtuvaa ohjelman epäonnistumista.

Tuosta vielä, että.. jos mulla on esim ekalla sarjalla 67,5 kg ja saan 4 toistoa. sitten vähennän sitä sen viis kiloa ja saan 6 toistoa teenkö sitten ens kerralla niin että aloitan sillä 62,5 kg:lla?, ''Jos ekalla ei tule 6, niin toiseen sarjaan 5 kiloa pois. Jos nyt tulee 6, niin seuraavalla kerralla sama tavoite.''

Tuosta vielä, että.. jos mulla on esim ekalla sarjalla 67,5 kg ja saan 4 toistoa. sitten vähennän sitä sen viis kiloa ja saan 6 toistoa teenkö sitten ens kerralla niin että aloitan sillä 62,5 kg:lla?, ''Jos ekalla ei tule 6, niin toiseen sarjaan 5 kiloa pois. Jos nyt tulee 6, niin seuraavalla kerralla sama tavoite.''
Ei, vaan sama tavoite. Eli yrität tehdä 2x6 67.5 kg:lla.

Jokasesta ruumiinosasta?!?

Lopeta jo toi pituus pelleily. Uskotaan jo, että olet trolli. Mene herran tähden sinne salille treenaamaan, jos edes koskaan sinne asti pääset, kun kyselet niin vitusti kaikkea turhaa paskaa liikaa:kippis1: Perusjuttuja, perusjuttuja!

oon kyllä alottelija mut mulla tää on toiminu tosi hyvin. ennen ku alotin ton tekemisen kokeilin ykköstä 80kg tuli tiukasti :jahas: mut nyt ku oon tehny 8viikkoo sain sen maagisen satasen ylös :whip:
täytyypä nyt kattoo miten kehitys jatkuu...

oon kyllä alottelija mut mulla tää on toiminu tosi hyvin. ennen ku alotin ton tekemisen kokeilin ykköstä 80kg tuli tiukasti :jahas: mut nyt ku oon tehny 8viikkoo sain sen maagisen satasen ylös :whip:
täytyypä nyt kattoo miten kehitys jatkuu...

Jumaliste! mitä oot pitkä/painava?
ootko käyttäny tota miken 2x6 ohjelmaa ainoostaa?

kaverin kaa alotettii ni tuli 70kg hikisesti ja toooooooooooooosipitkän(ei kehtaa ees sanoo) ajan jälkee vast se maaginen:jahas:

Lopeta jo toi pituus pelleily. Uskotaan jo, että olet trolli. Mene herran tähden sinne salille treenaamaan, jos edes koskaan sinne asti pääset, kun kyselet niin vitusti kaikkea turhaa paskaa liikaa:kippis1: Perusjuttuja, perusjuttuja!
ai mä oon trolli? noh.... kaikki uskoo mitä haluu...
Ja kyllä muuten käyn salilla kiitos arskan leffojen ja kiitos parin kaverin ku päätettii alkaa käymään salilla... ja anteeks vaa että oon aloittelija ja kysyn perusasioita...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom