Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
juhop kirjoitti:
Olen tehnyt 2 kertaa viikossa jo yli vuoden ajan ja hyvin on toiminu.

Nyt kiinnostas tietää, mitä tarkoittaa "hyvin on toiminu". Eli olet tehnyt reilusti yli 100 treeniä kyseisellä tsydeemillä. Jos edes joka toinen treeni on mennyt läpi, niin sarjapainojesi on täytynyt nousta reilusti yli 125kg! Vai mikä on suunnilleen ollut korotussykli?

juhop kirjoitti:

Nyt kiinnostas tietää, mitä tarkoittaa "hyvin on toiminu". Eli olet tehnyt reilusti yli 100 treeniä kyseisellä tsydeemillä. Jos edes joka toinen treeni on mennyt läpi, niin sarjapainojesi on täytynyt nousta reilusti yli 125kg! Vai mikä on suunnilleen ollut korotussykli?

Ihan millä vaan tyylillä treenatessa (edellyttäen, että teet sitä liikettä edes joka viikko) sarjapainot nousevet kyllä vuositasolla aika helvetisti jos joka toinen kerta saa laittaa 2,5kg lisää.

Sinun mielestäsi treeni ei toimi hyvin jos ei viikottain saa 2,5kg sarjapainoihin lisää?

sarjapainot noussu 60-> yli 100. Ja tosiaan sen takia penkkaan 2krt viikossa kun en ole huomannu siitä mitään haittaakaan. Hyvin ehtii palautua esim 3 päivässä ja penkki kulkee suunnilee samanlailla joka kerta.

e. mun mielestä ohjelma toimii sillon jos sarjapainot ovat kasvussa eikä jumittaudu tai lähe alaspäin.

Mä alotin ton jutun kahdesti viikossa, mutta nykyään en vedä ku kerran viikossa. Ei kerenny vissiin hermosto oikeen palautumaan, joten nykyään siis kerran viikossa 2*6 ja kerran 2-3*10, tuntumaa ja pumppia hakien.

sarjapainot noussu 60-> yli 100. Ja tosiaan sen takia penkkaan 2krt viikossa kun en ole huomannu siitä mitään haittaakaan. Hyvin ehtii palautua esim 3 päivässä ja penkki kulkee suunnilee samanlailla joka kerta.

e. mun mielestä ohjelma toimii sillon jos sarjapainot ovat kasvussa eikä jumittaudu tai lähe alaspäin.
Kauas sulla muute meni tossa 60->100?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kauas sulla muute meni tossa 60->100?

Yli vuosi ja alle kaks. Alussa kehitys nopeampaa, saa lykätä 2½kg joka viikolle lisää. Nykyään sitten hitaampaa ja välillä tuntuu että ei helvetti en ikinä pääse nousemaan mutta sitten kun useamman kerran tekee samalla painolla niin alkaa tuntumaan siltä että saa lisätä taas sen 2½kg. Eli ihan 2½kg/vko ei kannata lähteä hakemaan mutta jos sarjapainot nousevat vuodessa kymmeniä kiloja niin voi olla tyytyväinen punnerruksiinsa.. Apuliikkeinä oon tehnyt kokoajan pystypunnerrusta tangolla, kiertäjäkalvosimia kässäreillä ja ojentajille taljaa ja kapeeta penkkiä. Kapeessa penkissäkin teen 2x6:sia.

Maximi harjotuksia en tee juurikaan, teen siis pelkästää 2x6:sia enkä mitään ykkösiä tai kakkosia ikinä.

Yli vuosi ja alle kaks. Alussa kehitys nopeampaa, saa lykätä 2½kg joka viikolle lisää. Nykyään sitten hitaampaa ja välillä tuntuu että ei helvetti en ikinä pääse nousemaan mutta sitten kun useamman kerran tekee samalla painolla niin alkaa tuntumaan siltä että saa lisätä taas sen 2½kg. Eli ihan 2½kg/vko ei kannata lähteä hakemaan mutta jos sarjapainot nousevat vuodessa kymmeniä kiloja niin voi olla tyytyväinen punnerruksiinsa.. Apuliikkeinä oon tehnyt kokoajan pystypunnerrusta tangolla, kiertäjäkalvosimia kässäreillä ja ojentajille taljaa ja kapeeta penkkiä. Kapeessa penkissäkin teen 2x6:sia.

Maximi harjotuksia en tee juurikaan, teen siis pelkästää 2x6:sia enkä mitään ykkösiä tai kakkosia ikinä.
Siis vähä päälle vuodessa 40kg penaa lisää... eikös tuo ole jo aikamoine vauhti?

Mulla nous pena ton 40kg 4kk 90kg-130kg.:hyvä:.

sen takia ku oot aikanaan treenannu 10 vuotta ja sen jälkeen pitänyt hiukan taukoa ja alottanut uudestaa.. 10+ vuotta treeniä ja 140 penkistä. Kirjotit aikasemmin että intissä krapulassa oot pukannut 120kg ja nyt olet +30v ja olet saanut penkkiäsi ylös 20kg?

nämä bongattu sun aikasemmista viesteistä..

Terve vaan kaikille!Elikkäs olen uusi täällä,salilla käynyt vuoden verran,painoa tullut kymmenisen kg lisää(osa lihastakin vissiin):D .penkkimax noussut 90kg-160kg.

Penkkimax siis tippunu tosta 160kg nykyiseen 140kg? Sun neuvojas täällä just kaivataankin.

Äääh! Parracuda vaan painanu vahingossa väärää nappia. Tarkoitti varmaan laittaa noihin että penkkimaksimi on 180kg, mutta vähemmästäki joillaki mennee numerot sekasi :thumbs:

Intin aikaan nostin tosiaan 120kg (krapulassa).Sitten oli muutama vuosi taukoo.
Aloitin salilla käynnin uudestaan ja 90kg nousi penkistä syyskuussa ja joulukuussa nostin 130kg,seuraavan vuoden huhtikuussa nousi 150kg ja viime joulukuussa 170kg,että näillä mennään.:).
Niin ennen inttiä 1-2 vuotta jonkin laista treeniä ei mitään 10 vuotta.

Päätinpä nyt itsekkin aloittaa tän 2x6 kun paljon kehuja saanut ja oma 5x5 treeni tyssäs nyt 90kiloon.. en tiedä alotinko liian isoilla tekemään 2x6? (85kg) Katsotaan onko tästä mihinkään :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom