Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sopiiko tämä systeemi piikkauksen jälkeen vaikka en ihan aloittelija enää olekaan? Maksimipainot siis piikkauksen jälkeen oletetaan olevan noin 125 kg.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Sopiiko tämä systeemi piikkauksen jälkeen vaikka en ihan aloittelija enää olekaan? Maksimipainot siis piikkauksen jälkeen oletetaan olevan noin 125 kg.

Sanotaanko että toimii samanlailla kuin aikaisemminkin, mutta on paljon järkevämpiäkin ohjelmia. Seinä tulee heti vastaan jos et kehity, ja sama toistomäärä ja volyymi takaavat että tössää ennemmin tai myöhemmin.

Ite ainakin huomannu et noilla kutosilla tukottaa nopeemmin, ja mulla on toiminnu paremmin 2 x 8, tai ainakin eka sarja ois se kasi, ja toka sit vähempi. Mut sit pyrin siihen et seuraavalla kerralla se toka sarjakin ois kasi. 2,5kg lisää sit ku menee kasit. Ja toi 2,5kg lisäys on ehkä kerran kuussa maks. Etuna on se että ei pelata niin hermoston rajoilla kun sarjalla on pituutta. Mä olen tolla tavalla nyt hilannu penkkiä montakyt kiloa ylöspäin ja ei ainakaan vielä näy stoppia. Sit otan vielä 2 sarjaa 10-15kg pienemmillä painoilla hakien sitä peruskuntoa ja rautaan tottumista ja sit muut liikeet rinnalle kevyemmin. Tarkotus ois kevätkesällä kutitella sitten se 140kg ylös. Nyt ehkä 125?

Pystynköhän lisämään tän tähän mun 2-jakoseen(yläkroppa/jalat 2x viikkoon), niin että toimiskin?

Elikkä tohon ekana päivänä rinnalle/ojentajille on tää penkki 2x6, dipit ja skullcrushers ja 2. yläkroppa päivänä: pystypunnerrus ja kapea penkki.

Viime maanantaina 2x6x112,5kg, perjantaina nopeuspenkkiä ja tänään aivan väkisin 5,3 115kg... masentaa :( mites tästä sitten, perjantaina normaalisti nopeuspena ja maanantaina sama 115kg tankoon ja uus yritys 2x6?

Viime maanantaina 2x6x112,5kg, perjantaina nopeuspenkkiä ja tänään aivan väkisin 5,3 115kg... masentaa :( mites tästä sitten, perjantaina normaalisti nopeuspena ja maanantaina sama 115kg tankoon ja uus yritys 2x6?

Jos tehdään tuon ohjelman mukaan vimosen päälle niin sinun olisi pitänyt ottaa 110 kg:lla tuo toinen sarja kun ensimmäisellä ei tullut kutosta. (Eli vähentää 5 kiloa kakkossarjaan..) Jatka ensi kerralla 115kg:lla.

- - - Updated - - -

Sopivasti koskee nimittäin itseäni kanssa kun ei mennyt salilla tänää 117,5kg mutta -5kg sain 6, eli sama tavoite ensikerralla kuin tänää, jos ymmärsin.
http://www.pakkotoisto.com/treeni/11239-miken-2x6-systeemi-97/#post2911718

edit. Piti vastata lainaten ylempää mutta kai sie tän huomaat.

Juurikin näin teet.

Jos tehdään tuon ohjelman mukaan vimosen päälle niin sinun olisi pitänyt ottaa 110 kg:lla tuo toinen sarja kun ensimmäisellä ei tullut kutosta. (Eli vähentää 5 kiloa kakkossarjaan..) Jatka ensi kerralla 115kg:lla.

aivann... noh, saattaa olla että kokeilen tosiaan sitä kutosta vielä ens ma 115kg, jollei tule niin kevyt vko ja alotan 110kg:stä nousun

E: toivottavasti ei nyt hirveesti sekottanut ohjelmaa kun otin noitten 5,3 115kg jälkeen 10x100kg (semitiukka, n. yks toisto varaa)

No kai tämä on kokeiltava. Jos otan rintapäivälle 2x6 tasapenkki, 2x6 vinopenkki, ja jotain kympin sarjoja fliesseja. Mahtuisko tohon vinopenan jälkeen just 6 toiston Decline press sarjoja (vaikka 2x6 tähänkin), vai onko tässä ideana ettei tehdä niin monta massasarjaa/liikettä? Ojentajapäivälle varmaankin kapea penkki 2x6, dipit, ranskikset käsipainolla (vai pitäiskö vaihtaa tankoon ja 2x6?) ja mahdollisesti pumpittelua taljassa. Jos jotain mokasin tämän 2x6 idean kanssa niin korjatkaa, pistän sitten inffoa edistyksestä jos tulee :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo lisää lueskeltuani se 8-10 (tai lisää) niissä muissa vissiin pitääkin tehdä. Kiitos huomautuksesta, ehkäpä noin kuukauden jälkeen sitten edistyksestä lisää. Tällä hetkellä hidastunut pahasti tulokset penkissä.

Olen kyllä tykännyt kovasti tästä 2x6 systeemistä ainakin penkin osalta. Joskus aiemmin tuli jäätyä sarjapainoissa 85kg, mutta sitten oli hieman taukoa sairastelun ja muun merkeissä. Aloitin sitten tuossa syksyllä uudelleen jauhamisen siitä 75kg tienoilta ja viime viikon rintapäivässä meni 2x6x95kg. Eihän tuo nyt vielä hirvittäviä rautoja ole kun omaakin painoa on se noin 97kg, mutta mielestäni ihan mukavaa tahtia on noussut. Jos nyt kevään aikana pääsisi vielä yli satasen sarjapainoihin.

Onko kellään kokemusta tämän systeemin toimivuudesta 1-jakoisessa treeniohjelmassa? Tarkoitus olisi treenata koko kroppa läpi 3 kertaa viikossa, ja jokaisena treenipäivänä olisi vain yksi liike lihasryhmää kohti. Eli rinnalle ajattelin jotain tällaista: maanantaina 2x6 vinopenkki smithissä, keskiviikkona 2x12 vipunosto maaten, perjantaina 2x6 penkki. Tiedän että sarjoja tulee melko vähän, mutta ohjelma on jo nyt melko rankka. Treeniohjelman pääasiallisena tavoitteena on parantaa leukamaximia löytämälläni ohjelmalla, mutta toivoisin tietenkin että saisin muutakin kehitystä. Tässä on vielä koko treeniohjelma kaiken varalta.

Päivä 1
20 pull-ups challenge Day 1
Jalkaprässi 2x8
Jalan koukistus seisten 2x12
Pohkeet seisten (smith) 2x15
Vinopenkki (smith) 2x6
Reverse fly 2x8
Ranskalainen punnerrus käsipainolla istuen 2x8
Hammer curl 2x8

Päivä 2
20 pull-ups challenge Day 2
SJMV 2x8
Jalkojen ojennus 2x8
Pohkeet istualtaan 2x15
Vipunosto maaten 2x12
Vipunosto sivuille 2x8
Pushdown 2x8
Kohautus 2x8

Päivä 3
20 pull-ups challenge Day 3
Jalan koukistus istuen 2x8
Jalkaprässi 2x8
Pohkeet seisten koneessa 2x15
Penkki 2x6
Pystypunnerrus istuen (smith) 2x8
Alatalja 2x8
Kickback 2x8

Mites nyt, kun olen tehnyt 2x6 65 kilosta 85 kiloon asti ilman stoppia.
Eli aina olen saanut laittaa joka viikko lisää painoa.

Nyt viime sunnuntaina oli jo rankka nosto tuo 85 kg, niin mietin sitä että onko parempi ottaa nyt ennen stoppia jo 5 kiloa pois ja jatkaa ohjelman tekoa 80 kilosta ylöspäin?

Jos vaikka saisi ohjelman avulla 2x6 menemään 90-95 kilolla, niin onko sen jälkeen vaikka 3x3 hyvä ohjelma vaikkapa 6 viikoksi ja sitten jatkaa taas 2x6?

Mites tästä eteenpäin: 5-6 viikon aikana painot noussu abaut reilu 10kg ja nyt eilen tuli sitte jo kolmas stoppi eli rinnalle jäi jälleen. Tänään alotin kreatiinin syönnin ja tarkotus olis ottaa kaloreita myös lisää enemmän mitä normaalisti. Olisko kevyt viikko vai joku 5kg painoja pois tästä viimesimmästä nostosta joka jäi rinnalle? Neuvoja kaivataan!

Zone-sarja -42%
Ookoo, jos sitä heittäis vaikka 2x6 70 tms.

Heitä vaan se 87,5kg tankoon. Jos ekalla tulee kutonen niin ota seuraavalla niin monta, kuin saat tai kutonen jos tulee:) Jos ei ekalla tule niin ota toiselle nostolle 5kg pois ja tee kutonen. Ei tossa kevyessä viikossa ole mun mielestä järkeä ainakaan sen takia, että nosto on ollut viime kerralla piukka.

Heitä vaan se 87,5kg tankoon. Jos ekalla tulee kutonen niin ota seuraavalla niin monta, kuin saat tai kutonen jos tulee:) Jos ei ekalla tule niin ota toiselle nostolle 5kg pois ja tee kutonen. Ei tossa kevyessä viikossa ole mun mielestä järkeä ainakaan sen takia, että nosto on ollut viime kerralla piukka.

Kaverilla on reenannu useemman viikon ilman kevennystä (20kg noussu sarjapainot yhteen menoon), joten ei mun mielestä mitenkään turhaa ottaa nyt kevyt viikko , vaikkei viä o rinnalle jäänytkään! Ite pidän joka 4. viikon kevyenä !

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom