Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan sellasta vaan kyselisin jengiltä yleensä, että kauanko olette saaneet pidettyä kehitystä yllä tällä 2x6 systeemillä? Itselläni toimi todella hyvin lähes vuoden ajan, ja penkkimaksimiin sain mielestäni ihan hyvän lisän about. 6kk ajalla eli noin 25kg. Nyt onkin sitten ollut viimeiset kolme kuukautta ihan täyttä pään seinään hakkaamista, mitään en ole treeneissä tai syömisissäni muuttanut, mutta tulokset eivät enää nouse, pikemminkin tuntuvat vain laskevan, eli sarjapainot tulleet tuossa ensinnäkin 2,5kg kumpaankin sarjaan takapakkia eikä enää tunnu potkua löytyvän. Ojentajatreenin alkanut panostamaan, sillä se on aina ollut penkkaamisessa se heikoin kohtani, mutta tuntuu että sarjakestävyyteni alkaa olla huonontunut. Mitä mieltä kokeneemmat karjut on, kannattaisiko hetkeksi kokeilla vaihtaa koko penkkiohjelmaa esim. pidempiin sarjoihin tyyliin kymppeihin ja kaseihin tai sitten enemmän sarjoja pudotuksilla toistot tyyliin 12, 8, 5, 3 ja painoa lisää. Vai onko jotain muita niksejä tai kokemuksia?!? Penkki on kuitenkin meikäläisellä ja varmaan aika monella muullakin se liike, joka kulkiessaan antaa motivaatiota muuhunkin treenamiseen, mutta paikallaan junnatessaan masentaa niin perhanasti. kiitos ja anteeks.:(

Vaihtelu kunniaan! Vaihda ihmeessä treeniä ja kokeile erilaisia sarjoja, esim. 5x5.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
akiiM, 4-jakosella mennään, jako pääpiirteittäin ollut pidemmän aikaa 1:rinta,etuolkapäät,epäkkäät 2:selkä,hauis,forkkuja jos jaksaapi 3:jalat,vatsat & alaselkä 4:olkapäät, ojentajat ja sit jotain kiertäjäjuttuja tai muita lihashuoltoja. Aerobista joukkuelajeista kerran pari viikossa. Oikeestaan nyt kun mietin taaksepäin, niin lähes kaikissa muissa treeneissä on liikeet vaihdelleet, mutta tuon 2x6 olen vain pitänyt rintatreenissä kun se toimi niin hyvin. Ja The Monkey, tuo 5x5 varmaan vois olla se seuraava, tulee kuitenki vähä enemmän sarjoja pitkästä aikaa.

akiiM, 4-jakosella mennään, jako pääpiirteittäin ollut pidemmän aikaa 1:rinta,etuolkapäät,epäkkäät 2:selkä,hauis,forkkuja jos jaksaapi 3:jalat,vatsat & alaselkä 4:olkapäät, ojentajat ja sit jotain kiertäjäjuttuja tai muita lihashuoltoja. Aerobista joukkuelajeista kerran pari viikossa. Oikeestaan nyt kun mietin taaksepäin, niin lähes kaikissa muissa treeneissä on liikeet vaihdelleet, mutta tuon 2x6 olen vain pitänyt rintatreenissä kun se toimi niin hyvin. Ja The Monkey, tuo 5x5 varmaan vois olla se seuraava, tulee kuitenki vähä enemmän sarjoja pitkästä aikaa.

Tuossa nyt ensin mikä pistää silmään vaikkakin reeniä sen enempää ei vieläkään tunne notta 4. päivän jälkeen tulee uudessa kierrossa ensimmäisenä taas rinta/olkapää - päivä. Palautuminen lienee tuossa se mikä tökkii, olkapäät ja ojentat on melko kovilla.. Oon itse tehnyt 4-jakoista seuraavalla jaolla: 1. Rinta, hauis, forkut 2. Jalat 3. Olkapäät, ojentajat 4. Selkä.. Jos 4-jakoisella haluat jatkaa niin vaihda vaikka vaihtelun vuoksi tuohon ja kerro sitten miten on mennyt.

Miten tätä pystyisi soveltamaan 2-jakoiseen ohjelmaan, kun jako on työntävät/vetävät.

Itse ajattelin jotenkin näin:

Ma: Penkki 2x6
Ristikkäistalja 3-4x6-8
+ojentajille joku eristävä

To:Vinopenkki/käsipainopenkki 3x8-12
Kapea penkki/lattiapenkki 3-4x jotain?

Toimisko toi jotenkin? Millasia toistoja tossa lattiapenassa tai kapeessa penkissä kannattais vetää?

Miten tätä pystyisi soveltamaan 2-jakoiseen ohjelmaan, kun jako on työntävät/vetävät.

Itse ajattelin jotenkin näin:

Ma: Penkki 2x6
Ristikkäistalja 3-4x6-8
+ojentajille joku eristävä

To:Vinopenkki/käsipainopenkki 3x8-12
Kapea penkki/lattiapenkki 3-4x jotain?

Toimisko toi jotenkin? Millasia toistoja tossa lattiapenassa tai kapeessa penkissä kannattais vetää?

Varmaan toimii noinkin mutta kannattais siirtää toi vinopenkki maanantaille niin jää enemmän paukkuja torstaina vetää kapeeta.

Voiskohan tätä systeemiä käyttää 1-jakosessa voimaohjelmana. Eli vaikka 3-5 raskasta perusliikettä (ei vitkutuksia) per treeni ja jokaseen 2x6. Sarjoja tulis aika vähän - toisaalta mun kaltaselle ektomorfille ei kuulemma edes suositella pitkiä treenejä/suuria sarjamääriä. Mietteitä?

Zone-sarja -42%
Voiskohan tätä systeemiä käyttää 1-jakosessa voimaohjelmana. Eli vaikka 3-5 raskasta perusliikettä (ei vitkutuksia) per treeni ja jokaseen 2x6. Sarjoja tulis aika vähän - toisaalta mun kaltaselle ektomorfille ei kuulemma edes suositella pitkiä treenejä/suuria sarjamääriä. Mietteitä?

Tokihan niinkin voi tehdä, mutta miksi ei suoraan tehdä esimerkiksi Starting Strengthiä?

http://www.pakkotoisto.com/aloittel...ength-1-jakoinen-perusohjelma-aloittelijalle/

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ite aloitin tänään uuden ohjelman, päätin ottaa käyttöön tän 2x6 tsydeemin

Maanantai: Rinta/Hauis

Penkki 2x6
Vinopenkki kp 3x8
Ristikkäistalja 3x12

haukkarit scott tangolla 3x10
Hammerit 3x10
haukkarit kp 3x8 / pudotussarja

Tiistai: Jalat

Takakyykky 2x5
Prässi 3x8
etureisi ojentajat 3x10
Hyvää huomenta 3x8

Torstai: Olkapäät/Ojentajat

Pystäri KP 3x8
Viparit eteen 3x8
Viparit sivuille 3x8

Dippi 2x8
Kapea penkki 2x6
Ranskalaiset 2x8
Ojentajat taljassa 2x8

Perjantai:Selkä/epäkkäät

Mave 2x6
Kulmasoutu 3x6
Alatalja 2x8
Leuanveto LO 3x8

Kohautukset tangolla 2x6
Kohautukset KP 3x8

Mielipiteitä saa heittää ilmoille...

Siis tuo ekan sivun ohje tuntuu olevan joku useampijakoinen ohjelma vai olenko väärässä? Ottaisin nyt 2-jakoisen käyttöön, voinko tehdä viikkoon kahdessa treenissä 2x6 penkki plus 2x8 vinopenkki?

:D En ymmärrä. Jos tekisin vuorotellen A ja B niin siinähän tulisi sitte 4 kertaa viikkoon ojentajille jotain punnerrusta= ei mitään järkeä?

:D En ymmärrä. Jos tekisin vuorotellen A ja B niin siinähän tulisi sitte 4 kertaa viikkoon ojentajille jotain punnerrusta= ei mitään järkeä?

Teet joka toisessa penkkitreenissä penkin ja joka toisessa sen vinopenkin. Jos siis käyt neljästi viikossa salilla ni ojentajille tulee 2 treeniä per viikko.

Ei sitä joka treenissä tarvi penkkiä tehä, jos haluaa kehittyä siinä. Apuliikkeet ja muut variaatiot ovat myös hyvää treeniä.

1xA ja 1xB viikossa = 2xpunnerrusta/vk. Ei kaksijakoisessa tarvi aina treenit olla prikuulleen samanlaisia liikkeiden osalta, siinähän vaan jaetaan treenattavia alueita, treenit voi olla erinlaiset.

Eikö sitä penkkiä tule kuitenkin turhan liian vähän tehtyä jos VAIN 2 sarjaa viikossa???

Ite oon tehny lämmittelyks loivalla pyramidilla sinne koviin painoihin asti ja sit se 2x6. Ja vielä vinopenkki ja ristikkäistalja niin on riittäny kehittää penkkiä. Ja sit ojentaja päivänä vielä kapeapenkki.

Suositut

Back
Ylös Bottom