Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kannattaa laittaa se 200 e uuttavuotta varten säästöön. Maksimin nousu 60 kilolla tuossa ajassa on melko epätodennäköistä jos et omaa todella hyviä geenejä ja +120 kg elopainoa.

On erittäin hyvät geenit voimailuun... Maksimi on nyt jossain 100 kg kun viime vuoden alussa koitin niin nousi muistaakseni 115 ja silloinkin ollut treenaamatta kokonaan muutaman kuukauden, enkä nyt merkittävästi sen heikompi ole. Nyt kun voimaohjelmalla vetää niin kehitys on varmasti parempaa kun ennen, kun tuli vedettyä kehonrakennustreeniä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No jos on oikein hyvät geenit
(ja lääkitys)
niin silloin toi voi kyllä mennäkin. Saa siihen silti treenailla ja syödä ihan tosissaan.

Nooh, en todellakaan lääkitystä tarvitse/käytä, vaikka jollekkin voisi tuntua liian nopealta aikataululta. Eikä tuo 150 kg edes mikään kova tulos ole pakkiksella.

Tuon saturisen nyt nostaa ku käy sillon tällön vähän kääntymässä salilla. Kyllä se vaa hankalammaks muuttuu kokoajan mitä enemmän sitä limppua sinne tankoon tunkee. Niinku tuossa sanottiin niin vaatisi kovaa elopainoa, ei ainuttakaan loukkaantumista tai sairastelua. miellään sais olla vielä entuudestaan nostettu min. 130 helpohkosti. Tuo kun tuppaa olemaan melko hillitön kehitys vauhti.

Pakkiksella nyt jokainen 15v nykäsee 600-800yt:n 4kk jälkee mutta ihan joka juttua en noista uskoisi.

Nämä nyt omia miettieitä vain. Lykkyä pyttyyn enihau. Kova temppu jos onnistut!

No ensinnäki tuolla nyt yritin hakea mikä ero on 100 ja 150 kilon penkillä. Toiseen ei juuri vaivaa tarvitse nähädä kun toiseen taas joutuu.

Ja tuo 100kg on niin pieni rauta, että ainoallakaan kaverillani ei ole siihen mitää vuoden päiviä mennyt. AIka päin persettä saa sätkiä tai tosi kevyessä kunnossa jos tuosta saa mitenkää haastavan painon.

No ensinnäki tuolla nyt yritin hakea mikä ero on 100 ja 150 kilon penkillä. Toiseen ei juuri vaivaa tarvitse nähädä kun toiseen taas joutuu.

Aijaa. No minä olen sitten varmaan täysin lahjaton ja heikko paska.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En tiedä kuinka olet treenaillut, mutta omalla kohdalla ja mitä kavereita seuraillut niin tekniikka kun on saatu kuntoon niin ei siihen sataseen ole kauaa mennyt.

Lisätään nyt sen verran, että kaikki on jotain urheillut lähes koko ikänsä jotain eli sohvan pohjalta kukaan ei ole lähtenyt.

Mutta edelleen, tuo satanen onnistuu todnäk. yheltä jos toiselta melko nopeasti. Sinne 150kiloon tuskin vaan enään mennään samaa tahtia kuin 50->100.

En tiedä kuinka olet treenaillut, mutta omalla kohdalla ja mitä kavereita seuraillut niin tekniikka kun on saatu kuntoon niin ei siihen sataseen ole kauaa mennyt.

Lisätään nyt sen verran, että kaikki on jotain urheillut lähes koko ikänsä jotain eli sohvan pohjalta kukaan ei ole lähtenyt.

Samoja kokemuksia kyllä täälläkin, että tekniikka kuntoon niin kyllä 17-20v jätkää nostaa helposti ton satkun harrastettuaan jotain jääkiekkoa, jalkapalloa yms...

En mä epäilekään etteikö sitä 100 kiloa moni pukkaisi hyvinkin lyhyessä ajassa.
Mulla nyt on kehitys liikkeessä kuin liikkeessä uskomattoman hidasta.

Eli minuun nuo väittämät ei päde laisinkaan.

Omassa viestissäni tarkoitin että kun nostaa treenaamatta sen n. 70 kg, niin 100kg nostaminen voi tulla sillä että pari kertaa viikossa käy nostelemassa, jopa vain penkkiä tekemässä, aika nopeastikkin. Olisi tosin kiva tietää kuinka pitkälle tuollaisella linjalla pääsisi ettei olisi edes RHP, vain pelkkä penkkimies :D Todennäköisesti lahjakkaallakin lopulta lihasepätasapaino aiheuttaisi loukkaantumisen.

En tosin väheksy satasta penkistä, koska esim. kaveri on käynyt enemmän, ja etenkin vähemmän salilla vuosia mutta ei ole vieläkään tuo noussut. Ja omapaino on ollut koko ajan 90 kilon korvilla. Viimeiset puoli vuotta aktiivista treeniä eikä vain tule. Itse taas tajusin tänään että nostan 100 kg ENEMMÄN kuin 15-vuotiaana (30 kg), kotitreenillä suurin osa tullut.

Voi tsiisus tässä threadissa on sivuja --> pääsin sivulle 32 etsiessäni tätä kysymystä, miten tehdään 2x6 ohjelmaa jos käy yksin salilla ja penkissä ei ole varmistusrautoja? Treenaanko 2x6 siihen asti että tunnen että seuraava toisto ei tule varmana vai pitääkö 2x6:ssa painon jäädä rinnalle että tiedän vähentää painoja seuravaan kertaan? Toivottavasti joku ymmärsi yskän, kun threadissa puhutaan kokoajan jos "eka 6 nousee mutta seuraava ei niin vähennä painoja" tarkoittaako tuo just että tanko on muurautunu tisseille vai riittääkö se että itse päättelee ettei nouse.... schaisse ku vaikeeta.

Sitten kun tuntuu siltä ettei nouse. Itekkin treenailen aina yksin ja just penkissä ainakin tunnen kyllä hyvin koska ei paukut riitä siihen yhteen toistoon ja jätän siihen.

Tuon saturisen nyt nostaa ku käy sillon tällön vähän kääntymässä salilla. Kyllä se vaa hankalammaks muuttuu kokoajan mitä enemmän sitä limppua sinne tankoon tunkee. Niinku tuossa sanottiin niin vaatisi kovaa elopainoa, ei ainuttakaan loukkaantumista tai sairastelua. miellään sais olla vielä entuudestaan nostettu min. 130 helpohkosti. Tuo kun tuppaa olemaan melko hillitön kehitys vauhti.

Niinno, en ole edes käynyt kääntymässä salilla, ei kehtaa sanoa edes kääntymiseksi jos viime vuonna kävi alle 10 kertaa ja 2009 vain hieman enemmän (en edes muista).

Itse projektista, aloitin nyt vasta viime viikolla sen treenaamisen vaikka huhtikuussahan kävin koittamassa aluksi. Kyllä sitä muutakin tehdään kuin penkkiä, ei sitä muuten kehity kunnolla. Pari kertaa viikossa tulee tehtyä penkkiä ja nyt on noussut sarjapainot sieltä 70 ->90 kg eli ihan odotetusti kun ei edes entisissä olla. Tavoitteena olisi elokuussa 100 kg sarjapaino, lokakuussa 110 kg ja marras-joulu 130 kg jolloin pitäisi nousta se 150 ilman ongelmia. Sanoisin kyllä että nousisi todennäköisesti jo 120 kg sarjapainoillakin se 150.

En mä epäilekään etteikö sitä 100 kiloa moni pukkaisi hyvinkin lyhyessä ajassa.
Mulla nyt on kehitys liikkeessä kuin liikkeessä uskomattoman hidasta.

Eli minuun nuo väittämät ei päde laisinkaan.

Ite alotin 2,5 v sitte ihan nollista eli ei minkäänlaista peruskuntoa alla. Sillonen penkkimaksimi oli 38 ja vuodessa meni tuo 100. Tekniikka kuntoon ruokaa naamaan ja ei se paljoa vaadi. 100-127 vaatikin jo vajaan vuoden..

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom