Ei ole, anti mennä vain.2x6 tasapena, 3x8 vinopena kp mites jos tohon lisäis vielä 2x tasapenan viparit?? Onko jo liikaa jos ne ottaa mukaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole, anti mennä vain.2x6 tasapena, 3x8 vinopena kp mites jos tohon lisäis vielä 2x tasapenan viparit?? Onko jo liikaa jos ne ottaa mukaan?
Ei ole, anti mennä vain.
Joten ei mene pilalle 2x6:sen tarkoitus / kehitys ?
Sama se on teetkö aina 2x6 vai 3x5, ei toi 2x6 ole mikään maaginen toisto-/sarjamäärä joka kaikilla toimii vaan se progressio ja sarjojen vajaaksi jättäminen. Toki on eroa pistää kaikki peliin vain kahta sarjaa varten kuin vaikka viittä, mutta pointin ymmärrät varmaan?
Ja riippuu jaostasi onko tuo rinta rääkki liikaa, alle 3-jakonen niin kenties, 4- tai enemmän niin vähintään noi.
Originally posted by Harrastelija
Jos haluat kokeilla penkin kohotusta tämmöisellä ohjelmalla niin luulen että tulosta pitäisi tulla. Itellä nousi 7.5kg penkkimaksimi parissa viikossa. Tee allaolevista 1 treeni kerrallaan. Pelkkää penkkiä. Ohjelma on otettu täältä pakkotoistosta. Tuo menee jossain parissa viikossa läpi jos pitää välillä välipäiviä. alusta kyllä meni itellä ilmankin koska reenit oli niin kevyitä.
6x2x80%
6x3x80%
6x2x80%
6x4x80%
6x2x80%
6x5x80%
6x2x80%
6x6x80%
6x2x80%
5x5x90%
kevyt treeni
maksimi
tommosen penkkiohjelman löysin 7 vuotta vanhasta keskustelusta mutta...
1.Miten tuota tulisi käyttää?
2.Miten sovelletaan viikkoon?
3.Monta kertaa viikossa treenataan?
4.Eikö tosissaan mitään muuta tuona aikana kuin penkkiä? (ei edes hauista,vatsoja,leukoja,dippejä,kyykkyjä?)
5. Tuossa on tuo eka kohta niin tarkoittaako se sitä että kuusi sarjaa, kaksi toistoa per sarja, vai toisinpäin täh :wtf:
6. Ja vedetäänkö lämpät tuossa voimaperiaatteella vai vaikka tangolla?
Miten tuo reenijako kannattaisi tehdä tuon 2x6 ohjelman mukaan, jos kerta ojentaja+olkapäät 3:nen päivän päästä rinta+hanska reenistä, ettei mikään verota mitään.. hmm.
Menee jo väärin tuossa tokalla viikolla. Systeemissä ei pidä tehdä 2x5. Eli jos 65 kilolla ei mene ekalla toistolla 6 toistoa, niin pitää pudottaa 2,5kg alaspäin ja jos tällä saa sitten kutosen, voidaan seuraavalla treenikerralla jatkaa 65 kilosta.
hmm, miten tää on porukalla toiminut kovemmilla raudoilla?
Mulla loppu kehitys 167.5kg. Ei tullu siis enää 170kg kun 1x6 ja sit 1x4 ja siihen loppu omakin mielenkiinto. Mutta muuten tsydeeminä melko toimiva. Tai en mä ny tiä onko nää niitä kovia rautoja mutta kumminkin.
Mulla loppu kehitys 167.5kg. Ei tullu siis enää 170kg kun 1x6 ja sit 1x4 ja siihen loppu omakin mielenkiinto. Mutta muuten tsydeeminä melko toimiva. Tai en mä ny tiä onko nää niitä kovia rautoja mutta kumminkin.
Kyllä siinä saa reippaan viis minuuttia heilutella käsiä ja venytellä vähän varovasti rintaa. Kunhan heiluu ja liikkuu sen viis mintsaa, ettei nyt istumaan jää. Yleensä se toinen sarja tuntuu paremmalta just lämmön takia.Minkä pituinen tuon palautuksen sarjojen välillä muuten tulisi olla? Aika olennainen juttu nimittäin kun on kahdesta sarjasta per viikko kyse..
Kyllä siinä saa reippaan viis minuuttia heilutella käsiä ja venytellä vähän varovasti rintaa. Kunhan heiluu ja liikkuu sen viis mintsaa, ettei nyt istumaan jää. Yleensä se toinen sarja tuntuu paremmalta just lämmön takia.
5 minuttia ykkösen ja kakkosen välissä?.. itse olen pitänyt aina sen puolitoista minuuttia.. Pitäisikö muka 5 minuttia tuossa pitää ? ;o