Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joten ei mene pilalle 2x6:sen tarkoitus / kehitys ?

Sama se on teetkö aina 2x6 vai 3x5, ei toi 2x6 ole mikään maaginen toisto-/sarjamäärä joka kaikilla toimii vaan se progressio ja sarjojen vajaaksi jättäminen. Toki on eroa pistää kaikki peliin vain kahta sarjaa varten kuin vaikka viittä, mutta pointin ymmärrät varmaan?

Ja riippuu jaostasi onko tuo rinta rääkki liikaa, alle 3-jakonen niin kenties, 4- tai enemmän niin vähintään noi.

Originally posted by Harrastelija
Jos haluat kokeilla penkin kohotusta tämmöisellä ohjelmalla niin luulen että tulosta pitäisi tulla. Itellä nousi 7.5kg penkkimaksimi parissa viikossa. Tee allaolevista 1 treeni kerrallaan. Pelkkää penkkiä. Ohjelma on otettu täältä pakkotoistosta. Tuo menee jossain parissa viikossa läpi jos pitää välillä välipäiviä. alusta kyllä meni itellä ilmankin koska reenit oli niin kevyitä.

6x2x80%
6x3x80%
6x2x80%
6x4x80%
6x2x80%
6x5x80%
6x2x80%
6x6x80%
6x2x80%
5x5x90%
kevyt treeni
maksimi

tommosen penkkiohjelman löysin 7 vuotta vanhasta keskustelusta mutta...
1.Miten tuota tulisi käyttää?
2.Miten sovelletaan viikkoon?
3.Monta kertaa viikossa treenataan?
4.Eikö tosissaan mitään muuta tuona aikana kuin penkkiä? (ei edes hauista,vatsoja,leukoja,dippejä,kyykkyjä?)
5. Tuossa on tuo eka kohta niin tarkoittaako se sitä että kuusi sarjaa, kaksi toistoa per sarja, vai toisinpäin täh :wtf:
6. Ja vedetäänkö lämpät tuossa voimaperiaatteella vai vaikka tangolla?

Sama se on teetkö aina 2x6 vai 3x5, ei toi 2x6 ole mikään maaginen toisto-/sarjamäärä joka kaikilla toimii vaan se progressio ja sarjojen vajaaksi jättäminen. Toki on eroa pistää kaikki peliin vain kahta sarjaa varten kuin vaikka viittä, mutta pointin ymmärrät varmaan?

Ja riippuu jaostasi onko tuo rinta rääkki liikaa, alle 3-jakonen niin kenties, 4- tai enemmän niin vähintään noi.

Juu 4 jakoisella reenaan. Joten kerran viikkoon .

E: Enhän sitä väitäkkään maagiseksi luvuksi, vaan ohjelmahan perustuu tuohon 2x6 joten eiköhän sitä nyt noudateta.

Miten tuo reenijako kannattaisi tehdä tuon 2x6 ohjelman mukaan, jos kerta ojentaja+olkapäät 3:nen päivän päästä rinta+hanska reenistä, ettei mikään verota mitään.. hmm.

Originally posted by Harrastelija
Jos haluat kokeilla penkin kohotusta tämmöisellä ohjelmalla niin luulen että tulosta pitäisi tulla. Itellä nousi 7.5kg penkkimaksimi parissa viikossa. Tee allaolevista 1 treeni kerrallaan. Pelkkää penkkiä. Ohjelma on otettu täältä pakkotoistosta. Tuo menee jossain parissa viikossa läpi jos pitää välillä välipäiviä. alusta kyllä meni itellä ilmankin koska reenit oli niin kevyitä.

6x2x80%
6x3x80%
6x2x80%
6x4x80%
6x2x80%
6x5x80%
6x2x80%
6x6x80%
6x2x80%
5x5x90%
kevyt treeni
maksimi

tommosen penkkiohjelman löysin 7 vuotta vanhasta keskustelusta mutta...
1.Miten tuota tulisi käyttää?
2.Miten sovelletaan viikkoon?
3.Monta kertaa viikossa treenataan?
4.Eikö tosissaan mitään muuta tuona aikana kuin penkkiä? (ei edes hauista,vatsoja,leukoja,dippejä,kyykkyjä?)
5. Tuossa on tuo eka kohta niin tarkoittaako se sitä että kuusi sarjaa, kaksi toistoa per sarja, vai toisinpäin täh :wtf:
6. Ja vedetäänkö lämpät tuossa voimaperiaatteella vai vaikka tangolla?

Kyseessä on siis jonkinlainen variaatio ns. ryssäohjelmasta joka on suunniteltu kyykkyyn/penkkiin/maveen oikeastaan. Tuossa tuo loppuu vain kesken 5x5x80% jälkeen, mutta oikeasti se jatkuisi vielä 2x6x80%, 4x4x85%, 2x6x80%, 3x3x90%, 2x6x80%, 2x2x95%, 2x6x90% ja sitten ykkösmaksimi. Tuossa sun esimerkissäs ois muka 5x5x90% joka ei helvetti millään, ei millään ainakaan itellä menis läpi. Tuota tulisi käyttää jos vaikka penkki on jumittunut johonkin pitkäksi aikaa ja ei pysty kokoajan käyttämään oikeastaan, joskus muutamien kuukausien väliin. Sovelletaan viikkon ma-ke-pe periaatteella eli 3x viikkoon. Tuon aikana kyllä voi vetää muitakin liikkeitä mutta ei rinnalle. 6x2x80% meinaa juuri sitä, että kuusi sarjaa ja jokaisessa kaksi toistoa. Lämpät voi vetää ihan oman mielen mukaan vaikka 20x tanko, 15x30%, 10x40%, 8x50%, 6x60%,4x70 mitä ikinä keksiikin ja sitten työsarjat.

Miten tuo reenijako kannattaisi tehdä tuon 2x6 ohjelman mukaan, jos kerta ojentaja+olkapäät 3:nen päivän päästä rinta+hanska reenistä, ettei mikään verota mitään.. hmm.

Jalat, rinta+hannu, lepo, selkä, ojentaja+olkapää, lepo. (tuollaistako?)

Menee jo väärin tuossa tokalla viikolla. Systeemissä ei pidä tehdä 2x5. Eli jos 65 kilolla ei mene ekalla toistolla 6 toistoa, niin pitää pudottaa 2,5kg alaspäin ja jos tällä saa sitten kutosen, voidaan seuraavalla treenikerralla jatkaa 65 kilosta.

Mites ku tuolla lukee, että jos ekalla ei tule 6 toistoa niin seuraavaan sarjaan pitää tiputtaa 5 kiloa ja koittaa sillä tehä se 6 toistoa? Eli onkos se nyt se 2,5kg vai 5kg? Se lukee ihan siinä ekan postin lopussa http://www.pakkotoisto.com/aloittel...ihaksen-kasvatukseen-ja-ruokavalioesimerkkej/

Minkä pituinen tuon palautuksen sarjojen välillä muuten tulisi olla? Aika olennainen juttu nimittäin kun on kahdesta sarjasta per viikko kyse..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hmm, miten tää on porukalla toiminut kovemmilla raudoilla?

Mulla loppu kehitys 167.5kg. Ei tullu siis enää 170kg kun 1x6 ja sit 1x4 ja siihen loppu omakin mielenkiinto. Mutta muuten tsydeeminä melko toimiva. Tai en mä ny tiä onko nää niitä kovia rautoja mutta kumminkin.

Mulla loppu kehitys 167.5kg. Ei tullu siis enää 170kg kun 1x6 ja sit 1x4 ja siihen loppu omakin mielenkiinto. Mutta muuten tsydeeminä melko toimiva. Tai en mä ny tiä onko nää niitä kovia rautoja mutta kumminkin.

Eiköhän noi oo kovia rautoja suurimmalle osalle Pakkotoiston lukijoista itseni mukaan lukien (eli ei nouse vielä) :)

juuri tätä luokkaa meinasin :) mistä aloitit ? oleellista kysymyksessä siis myös se että saitko tällä tavalla penkkiin lisää 5kg vai 20kg

Muistaakseni aloitin 130kg mutta se oli jonnin verran alakantista alotettu että varmasti pysty nostaan sarjapainoja ainakin muutamia viikkoja.
Kapeeta penkkiä tuli tehtyä kans tehtyä mutta ei välttämättä ihan joka viikko, mutta kyllä se mun mielestä aika oleellinen siinä ois. Siinä on ihan hyvä kans toi 2x6.
Mutta oon myös bodiurani alussa nostanu penkin 80kg->125kg just tällä 2x6.

Sitte asiasta nakkisämpylään, tossa kun tein tota 2x6 tossa 170kg tai siis en tehny kun ei tullu mutta vaihdoin sen sitte 2x3 ja jatkoin tosta 170kg niin viä pystyin jatkaan tota kehitystä reilulla kymmenellä kilolla. Kannattaa kokeilla kun kehitys loppuu tossa 2x6

Minkä pituinen tuon palautuksen sarjojen välillä muuten tulisi olla? Aika olennainen juttu nimittäin kun on kahdesta sarjasta per viikko kyse..
Kyllä siinä saa reippaan viis minuuttia heilutella käsiä ja venytellä vähän varovasti rintaa. Kunhan heiluu ja liikkuu sen viis mintsaa, ettei nyt istumaan jää. Yleensä se toinen sarja tuntuu paremmalta just lämmön takia.

Hai, oisko tällanen ohjelma hyvä rakennettuna Miken 2x6 ympärille

Ma (rinta, hauis)
Penkki 2x6
Vinopenkki 2x6
Ristikkäistalja 3x10
Scott hauiskääntö 2x8
Hauiskääntö taljassa 3x8-10

Ti (jalat)
Kyykky 2x6
Prässi 2x6
Reiden koukistus 3x10

To (Selkä, olkapäät, ojentajat)
Leuanveto/ylätalja 4x6-8
Kulmasoutu 3x6-8
Pystypunnerrus 2x6
Vipunostot taakse, sivulle, eteen 2x10
Kapea penkki/lattiapenkki(??) 2x6/2x5
Dipit 3x6-8

Pe (alaselkä, keskivartalo)
Mave 2x6
Selän ojennus penkissä 3x10
Vatsaprässi 3x10
Kyljet kp 3x10
(voimapyörä 3x10)

Miten muokkaisitte

Kyllä siinä saa reippaan viis minuuttia heilutella käsiä ja venytellä vähän varovasti rintaa. Kunhan heiluu ja liikkuu sen viis mintsaa, ettei nyt istumaan jää. Yleensä se toinen sarja tuntuu paremmalta just lämmön takia.

5 minuttia ykkösen ja kakkosen välissä?.. itse olen pitänyt aina sen puolitoista minuuttia.. Pitäisikö muka 5 minuttia tuossa pitää ? ;o

Zone-sarja -42%
5 minuttia ykkösen ja kakkosen välissä?.. itse olen pitänyt aina sen puolitoista minuuttia.. Pitäisikö muka 5 minuttia tuossa pitää ? ;o

Voimat on palautunu paljo enemmän jos piät 3-5min tauon, jos piät 1½min tauon ni se on lähinnä semmosta pumppailua ja et voi vetää läheskään täysillä. pidä pitempi tauko.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom