Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli kokeiltua tätä ja erittäin hyvin toimi! Alottaessa ykkönen oli 75kg, alotin tekemään tätä 60kg.
Muina liikkeinä tein vinopenkkiä käsipainoilla, kapeaa penkkiä ja ojennuksia taljassa.
70kg asti meni ongelmitta ilmaan yhtään stoppia. Eilen kokeilin ykköstä ja nousi 85kg. Kaveri teki saman ohjelman myös ja tuli sama 10 kg nousua.
Seuraavaksi aattelin kokeilla tällaista "itse keksimääni" ohjelmaa. mitäs olette mieltä?
65 x 10 67,5 x 8 70 x 6 Sitten kun nämä menee nostetaan: 67,5 x 10 70 x 8 72,5 x 6
Pistätkö tarkemmin miten rinnan reenasit, jos itsekin saisi ton 10kg, (oikeastaan ei tarvitsisi kuin 7,5) jotta saisi maagisen 100 markkaa penkistä ylös. Tällä hetkellä yksin tehtynä maksimi 92,5 2x. ehkä 95 menisi mutta pitäisi saada kaveri varmistamaan. Tähän asti golden sixillä mennyt kolmessa kuukaudessa penkkimaksimi jotakuinkin vajaasta 80 tähä 92,5. Nyt pitäsi saada ensi kuulle uudet setit ja ajattelin kesää lähestyä tällä 2x6 setillä jos siinä on jotain järkeä. Pitää alkaa lukemaan threadia läpi jotta saa kuvaa tästä.
tähän on ehkä vastattukin, mutta; itse teen penkin aina jalat ilmassa. eli kuten sotilaspenkki tehdään. tottakai jalat maassa saa tehtyä paljonkin suuremmilla painoilla. mitä suosittelet? jalat ilmassa vai maassa?
oon täsä lukenut n 50 sivua threadia ja tähän kysymykseen en ole törmännyt.
Minkälainen penkki treeni olisi hyvä olla tuossa toisena päivänä?