Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hiukan ennen loukkaantumista piti saada 2x6 115kg mut meni 1x5 ja 1x4 115kg ja saas nähä ens sunnuntaina miten toi 2 viikon tauko on vaikuttanu tuloksiin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Toimii hyvin tämä 2x6 systeemi (en vain tiedä teenkö oikein). Intistä kun pääsin niin meni 2x6 55kg, tänään nostetaan painot 72,5kg kun meni viimeksi 2x8 70kg.. Eli 13 reenikerralla nostettu tulosta melkein 20kg.

Toimii hyvin tämä 2x6 systeemi (en vain tiedä teenkö oikein). Intistä kun pääsin niin meni 2x6 55kg, tänään nostetaan painot 72,5kg kun meni viimeksi 2x8 70kg.. Eli 13 reenikerralla nostettu tulosta melkein 20kg.

Tämän systeemin ideanahan on että vaikka saisi yli 6 toistoa niin tehdään kuitenkin vain se 2x6, mutta eipä se niin vakavaa ole jos lipsahtaa pari ylimääräistä toistoa

Juu tiedän, mutta oli pakko kokeilla että meneekö pari ylimääräistä kun tuntu niin perkeleen kevyeltä rauta :)

...kele!!! ei kulkenu sit yhtään, 110kg meni kutonen just joutu sit tiputtaa 107,5 ja taas hikisesti meni kutonen. Tänään sit kapeeta penkkii, dippii... ojentaja rääkki päivä:urjo:

Zone-sarja -42%
Kannattasiko tehdä

maanantai
penkki 2x6
vinopenkki 2x8
penkki käsipainoilla 2x10

perjantai
penkki 2x6
ranskalainen punnerrus 2x8
ojentaja punnerrus taljassa 1x8

jos nuo jaksaa tehdä vai pitääkö se 2x6 tehdä vain kerran viikossa että toimii?

...kele!!! ei kulkenu sit yhtään, 110kg meni kutonen just joutu sit tiputtaa 107,5 ja taas hikisesti meni kutonen. Tänään sit kapeeta penkkii, dippii... ojentaja rääkki päivä:urjo:

oot tainnu ymmärtää idean väärin tai sitten minä olen. eli omasta mielestäni tässä on idea että jos meni 6x110 ei pudoteta missään tapauksessa painoa vaan yritetään tehdä uusi kuutonen, jos ei mee yritetään seuraavalla kerralla uudestaan, jos menee seuraavalla kerralla isketään lisää rautaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
oot tainnu ymmärtää idean väärin tai sitten minä olen. eli omasta mielestäni tässä on idea että jos meni 6x110 ei pudoteta missään tapauksessa painoa vaan yritetään tehdä uusi kuutonen, jos ei mee yritetään seuraavalla kerralla uudestaan, jos menee seuraavalla kerralla isketään lisää rautaa.

Pelastit mun viikon joo niinhän se on. Mutta mutta asiaan eilisestä eli onkos noi mun lämmittely Penkkaukset liian rajuja.
Tangolla 1x20
2x10 60kg
1x10 100kg
1x5 110kg
1x3 115kg
1x1 125kg
Sit kun teen 2x6 niin tosi nihkeesti kulkee ja nyt ei oo pysty nostaa tosta 110kg ylöspäin vaikka ennen loukkaantumista sai tehtyä 2x6 112,5.
Olihan tosin 2 viikon tauko kyllä treenaamisessa.

Must voisit lämmitellä ton 60 ja 100 kilon sarjat ja sit siirtyy itse reeniin penkis. Ite ainakin ku hölkkään puntille ja sit vähä venyttelen ja lämmittelen tangolla reippaasti ja sit jollain 75% sarjapainoist just jonku 10 nii tuntuu ihan ok lämppärilt. Itellä menis ainakin kaikki mehut ku pukkais ?maximit? ennen treeniä :D

ite joudun ainakin ottamaan kovissa penkkitreeneissä varsinkin viimesen lämppäsarjan lähelle 90% sarjapainoista. jos teen noin niinkun scopo niin ei tule yhtään mitään nostamisesta.

voisko tälläinen toimia

voiskiko tälläinen toimia kun tavote saada penkki maksimi nousemaan ja rintaan lihaa normi penkin teen miken 2x6 systeemillä

Maanantai
penkki 2x6
vinopenkki 3x8
ristikäsitalja 3x10
kiertäjäkalvosin liike taljassa 2x15

Torstai
kapea lattiapenkki 2x6
ranskalainen punnerrus 2x8
ojentaja punnerrus taljassa 2x10
vipunostot sivulle 3x10

vai onko tuossa liikaa liikkeitä/sarjoja rinnalle kun aika moni on tänne postannut rintapäivälle esim
penkki 2x6 ja vino penkki 2x8 että onko siitä haittaa voiman kehitykseen jos teen noin monta sarjaa rinnalle?

Kyselläänpäs nyt itsekin. Elikkäs teen tolla elaston 2-jakosella, eli ykköstreenissä normipenkki 5x5 ja kolmostreenissä kässäreillä vinopenkkiä 3x8, mutta on jääny vähän junnaamaan nyt, joten jos tekeisin nyt silleen, että treeniykkösessä normipenkki 2x6 ja tuo kässärivinopenkki 3x6 ja sitten vaikka treenikolmosessa jollain variaatiolla ton kapean penkin. Tuleekohan liikaa punnerrusta?

Kyselläänpäs nyt itsekin. Elikkäs teen tolla elaston 2-jakosella, eli ykköstreenissä normipenkki 5x5 ja kolmostreenissä kässäreillä vinopenkkiä 3x8, mutta on jääny vähän junnaamaan nyt, joten jos tekeisin nyt silleen, että treeniykkösessä normipenkki 2x6 ja tuo kässärivinopenkki 3x6 ja sitten vaikka treenikolmosessa jollain variaatiolla ton kapean penkin. Tuleekohan liikaa punnerrusta?

No ei tule ei.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom