Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No siis, tuossa dippi on ojentajaliikkeenä... :D Ja tietenkin voit tehdä smithissä.

Mistä tiedät että sinulle sopii lattiapenkki? Siksi, että 2-jakoisessa ohjelmassa ei todellakaan ole tarvetta eristäville liikkeille(IMO), ainakaan maksimaalista kehitystä hakiessa.

Mihin sä tossa ajattelit lattia -tai lankkupunnerruksen tunkea? Ainut järellinen vaihtoehto (jos ei puhuta semikapeasta tai sitä kapeammasta otteesta) on sen 2*6 penkin tilalle, ja silloinhan emme puhu enää 2*6 penkistä... Ja bodailussa ei yleensäkään käytetä lattia/lankkupunnerruksia. Niitä tehokkaita venytyksiä voi tehdä sarjojen välissä, jos nyt välttämättä haluaa(ihan suositeltavaakin). Pec-deckille ei IMO ole minkäänlaista sijaa 2-jakoisessa ohjelmassa.

edit. Carni, mitä tarkoitat? :D

Kuka puhui bodauksesta? Eikös tässä keskitytä ihan penkin nostamiseen.

Zone-sarja -42%
Miltäs tälläinen näyttäisi, rintapäivä siis aina maanantai ja perjantai:

Maanantai:

Penkki 2x6

Perjantai:

Vinopenkki 3x8
Ristikkäistalja 3x10

Minkä ottaisi vaikkapa toiseksi liikkeeksi vielä tuohon maanantaille rinnalle?

Miten mun kannattais jatkaa ku nyt on ollu viimeset 4 viikkoa samat painot? On aina ekalla tai tokalla sarjalla noussut se tavoitepaino, ja säännön mukaaan aina painot pysynyt samassa.

Tänään kokeilin 4 päivän tauon jälkeen ja tuli ekalla 5, 5kilon tiputuksen jälkeen se 6. Olen ajatellut pudottaa 7.5kg tota painoa ja jatkaa siitä ylöspäin. Mitäs mieltä olette?

Miten mun kannattais jatkaa ku nyt on ollu viimeset 4 viikkoa samat painot? On aina ekalla tai tokalla sarjalla noussut se tavoitepaino, ja säännön mukaaan aina painot pysynyt samassa.

Tänään kokeilin 4 päivän tauon jälkeen ja tuli ekalla 5, 5kilon tiputuksen jälkeen se 6. Olen ajatellut pudottaa 7.5kg tota painoa ja jatkaa siitä ylöspäin. Mitäs mieltä olette?

Voisit kokeilla välissä tehdä vaikka 2x8 tai 2x10 yms. Vähän erinlaista ärsytystä lihakselle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mun mielestä sun kannattais ottaa painot jolla sä saat ton 3x10 puhtaasti, ilman avitusta.. ja siitä sit lähtee nostaa treenipainoja

kyllä ne sarjapainot nousee tollasella pidemmälläkin sarjalla

toimiiko tää 2x6 systeemi nyt miten hyvin kaksjakosessa ohjelmassa ko en oikein saanu selvää noista edellisistä nii voisko joku sanoa sen viimesen sanan että toimiiko vai ei :worship:

Joo joku aika sit aloitin tän 2x6 systeemin, eka sarjapaino oli 105kg ja ja nyt mennään siinä 112,5kg.
Tää on kyllä ihan hyvä systeemi toimii mulle.

Joo joku aika sit aloitin tän 2x6 systeemin, eka sarjapaino oli 105kg ja ja nyt mennään siinä 112,5kg.
Tää on kyllä ihan hyvä systeemi toimii mulle.
Kiinnostas tietää vähän, millasella treenijaolla teet ja ois kiva kuulla mitä teet/teetkö? penkin lisäks? :) Itellä vähä nyt jummaillu täs penkis ja vähän hakemista ollut tää.

Su
Penkki päivä

Ti
Ojentaja päivä

To
Selkä treeni

Pe
Jalat

Oon vissiiin liian hidas kirjoittaa ku herjaa että ei ole oikeutta kirjoitella foorumille tai logannu sisään itseäni.
Voin jossain välissä laittaa treeni ohjelman "haukuttavaksi" perustuu kyllä täältä luettuun ja omiin kokemuksiin.

Back
Ylös Bottom