Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No siis, tuossa dippi on ojentajaliikkeenä... :D Ja tietenkin voit tehdä smithissä.
Mistä tiedät että sinulle sopii lattiapenkki? Siksi, että 2-jakoisessa ohjelmassa ei todellakaan ole tarvetta eristäville liikkeille(IMO), ainakaan maksimaalista kehitystä hakiessa.
Mihin sä tossa ajattelit lattia -tai lankkupunnerruksen tunkea? Ainut järellinen vaihtoehto (jos ei puhuta semikapeasta tai sitä kapeammasta otteesta) on sen 2*6 penkin tilalle, ja silloinhan emme puhu enää 2*6 penkistä... Ja bodailussa ei yleensäkään käytetä lattia/lankkupunnerruksia. Niitä tehokkaita venytyksiä voi tehdä sarjojen välissä, jos nyt välttämättä haluaa(ihan suositeltavaakin). Pec-deckille ei IMO ole minkäänlaista sijaa 2-jakoisessa ohjelmassa.
edit. Carni, mitä tarkoitat? :D
Siihenkin itselläni on vahva mielipide, että aina enempi ei ole parempi. =)
Miten mun kannattais jatkaa ku nyt on ollu viimeset 4 viikkoa samat painot? On aina ekalla tai tokalla sarjalla noussut se tavoitepaino, ja säännön mukaaan aina painot pysynyt samassa.
Tänään kokeilin 4 päivän tauon jälkeen ja tuli ekalla 5, 5kilon tiputuksen jälkeen se 6. Olen ajatellut pudottaa 7.5kg tota painoa ja jatkaa siitä ylöspäin. Mitäs mieltä olette?
Voisit kokeilla välissä tehdä vaikka 2x8 tai 2x10 yms. Vähän erinlaista ärsytystä lihakselle.
tai jopa 3-4*8-10
toimiiko tää 2x6 systeemi nyt miten hyvin kaksjakosessa ohjelmassa ko en oikein saanu selvää noista edellisistä nii voisko joku sanoa sen viimesen sanan että toimiiko vai ei
toi-mii
Kiinnostas tietää vähän, millasella treenijaolla teet ja ois kiva kuulla mitä teet/teetkö? penkin lisäks? Itellä vähä nyt jummaillu täs penkis ja vähän hakemista ollut tää.Joo joku aika sit aloitin tän 2x6 systeemin, eka sarjapaino oli 105kg ja ja nyt mennään siinä 112,5kg.
Tää on kyllä ihan hyvä systeemi toimii mulle.