Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mjaa no kaksijakoisella kun aloitin 5x6 vai vastaavan niin tein 2x viikkoon, koska aloitin aika alhaalta. Mutta myöhemmin kun raudat koveni niin per viikko, eli voi jos rauta ei vielä paina. Yksjakosella 3x viikkoon penkki 2x6 progressiolla on liikaa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Täytyy muuten zekkaa miten käy itselle omalla systeemillä. Ei ole tullut pahemmin penkkailtua, joten aloitellaan vaikka 110kg:lla ja katotaan miten futaa.
Etkös sen pitemmän tauon jälkeen penkannu 100kg:llä 15 toistoo, eli nykysinhän 110kg:lla pitäs mennä paljolti enemmän kuin tuon systeemin ~6? Vai oliko pätkässä nettilisää? :D

siis toimiiko tää tsydeemi oikeesti hyvin? oon nyt vedelly pitkää jo 3x8 ja sil nyt menee se 3x8x105, voiks tälläsel esim jossai pari kk saada hyvinki tuloksii? voisin rupee täl vetää jos toimiva on:rock:

Etkös sen pitemmän tauon jälkeen penkannu 100kg:llä 15 toistoo, eli nykysinhän 110kg:lla pitäs mennä paljolti enemmän kuin tuon systeemin ~6? Vai oliko pätkässä nettilisää? :D

Mullahan oli tolkuton totaalitauko tuossa viime vuodesta kevääseen. Sitten en olekaan penkkaillut kuin ihan helvetin rauhallisesti.

Sori et kysäsen tällästä mitä on varmasti jo kysytty mut ei jaksanu millää selata kaikkia sivuja joten:

Jos tuota nyt 2x6 alkaa tekemään niin voin tehdä sen siis kahdesti viikossa ja joka viikko siis korotan 2,5kg painoa.
Ja kannattaako lähteä sellasella painolla liikkeelle millä juuri ja juuri jaksaa sen 2x6 tehdä ?

En itse tekisi ainakaan 2x viikossa. Jotain muuta rintajumppaa ja apuliikettä mielummin toiselle päivälle. Tuolla tahdilla jos kuukauskin nousisi niin tekisi se 20kg lisää sarjapainoihin ja vaikea nähä kovin pitkää tulevaisuutta moiselle.

Lähtisin myös vähän kevyemmästä niin ei samantien tule seinä vastaan.

Sori et kysäsen tällästä mitä on varmasti jo kysytty mut ei jaksanu millää selata kaikkia sivuja joten:

Jos tuota nyt 2x6 alkaa tekemään niin voin tehdä sen siis kahdesti viikossa ja joka viikko siis korotan 2,5kg painoa.
Ja kannattaako lähteä sellasella painolla liikkeelle millä juuri ja juuri jaksaa sen 2x6 tehdä ?

Teet esim. näin ! Maanantain penkkipunnerrus 2*6 ja vaik vinopenkki kp 2x8 ja sit otat torstain lattia-,lankku- tai kapeeta penkkiä 2*6 ! Jos vain on mahollist ! Ja niinku Jonski sano, et kannattaa alottaa vähän kevyemmästä painosta ettei tule heti stoppia ! Näin ainakin itse tekisin. Ja ehkä toho maanantain päivälle lisäisin viel rinnalle jonkuu eristävän liikkeen.

Jos treenaat kahdesti viikossa rintaa niin esim. näin:

Penkkipunnerrus 2*6
Pystypunnerrus kp. 2*10
Kapeapenkki 3*4-6

Vinopenkkipunnerrus kp. 2*8-10
Pystypunnerrus tangolla 2*10
Dippi 3*6-10

Lattia-tai lankkupenkkiä en suosittelisi, ja älä todellakaan ota mitään eristävää liikettä...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
2 viikkoa penaa ei ole mikään maailmanloppu, kokemusta löytyy. Kunhan sitten korotat vain viikko tahilla etkä treeni tahilla. Jos 2x6 maksimi ois sitä 120kg luokkaa niin jostakin 100kg lähtisin alottelemaan. 2 kuukauden päästä 120kg ei painais mittään. Periaattessa se on yks lysti teetkö kaks kertaa vai kerran viikossa sen penkin. Mutta älä hinkkaa sitten 2x6 toisellakin kertaa, mielummin vaikka 2/3x8 ilman proggressiota.

Jonski:
ja joka viikko siis korotan 2,5kg painoa.

Suosittelen kokeilemaan sitä 2x6 maksimia, muttei missään nimellä sillä kannata aloittaa, vaan siitä joku 20kg pois .(esimerkin mukaisesti)

Penkkipunnerrus 2*6
Pystypunnerrus kp. 2*10
Kapeapenkki 3*4-6

Dippi 3*6-10

Lattia-tai lankkupenkkiä en suosittelisi, ja älä todellakaan ota mitään eristävää liikettä...

Mitenkä jos tekisin tuon dipin tilalla esim ristikkäistaljaa, kävisikö se ? ja voiko tuon pystypunneruksen tangolla tehdä esim smithissä ?

Penkkipunnerrus 2*6
Pystypunnerrus kp. 2*10
Kapeapenkki 3*4-6

Dippi 3*6-10

Itselleni ainakin sopii lattiapenkki ! Ja miks ei eristävää ? Ite ainaki tykkään raskaitten punnerruksien jälkeen imeä viimesetkii mehut rinnoist ! Mutta kukin tyylillään !

Penkkipunnerrus 2*6
Pystypunnerrus kp. 2*10
Kapeapenkki 3*4-6

Dippi 3*6-10

Perustele boldattu kohta. Lattiapunnerrus sekä lankkupenkki on penkkipunnerruksen #1 apuliikkeitä. Jos haluaa tehokkaasti nostaa omaa penkkitulosta, on suositeltavaa tehdä em. apuliikkeitä. Eristäviä liikkeitä ei myöskään sovi unohtaa (ette ole niin vitun HC ettettekö voisi tehdä "fitness peck-deckiä"). Siinä on niin tehokas venytys että on varmasti vain hyötyä.

Joten jos et itse ole tehnyt (luultavasti edes kokeillut) niin turha lähteä tuolle linjalle. Tekstistäsi näkee suoraa läpi että ollaan niin HC :D

Mitenkä jos tekisin tuon dipin tilalla esim ristikkäistaljaa, kävisikö se ? ja voiko tuon pystypunneruksen tangolla tehdä esim smithissä ?
No siis, tuossa dippi on ojentajaliikkeenä... :D Ja tietenkin voit tehdä smithissä.

Itselleni ainakin sopii lattiapenkki ! Ja miks ei eristävää ? Ite ainaki tykkään raskaitten punnerruksien jälkeen imeä viimesetkii mehut rinnoist ! Mutta kukin tyylillään !
Mistä tiedät että sinulle sopii lattiapenkki? Siksi, että 2-jakoisessa ohjelmassa ei todellakaan ole tarvetta eristäville liikkeille(IMO), ainakaan maksimaalista kehitystä hakiessa.

Perustele boldattu kohta. Lattiapunnerrus sekä lankkupenkki on penkkipunnerruksen #1 apuliikkeitä. Jos haluaa tehokkaasti nostaa omaa penkkitulosta, on suositeltavaa tehdä em. apuliikkeitä. Eristäviä liikkeitä ei myöskään sovi unohtaa (ette ole niin vitun HC ettettekö voisi tehdä "fitness peck-deckiä"). Siinä on niin tehokas venytys että on varmasti vain hyötyä.

Joten jos et itse ole tehnyt (luultavasti edes kokeillut) niin turha lähteä tuolle linjalle. Tekstistäsi näkee suoraa läpi että ollaan niin HC :D
Mihin sä tossa ajattelit lattia -tai lankkupunnerruksen tunkea? Ainut järellinen vaihtoehto (jos ei puhuta semikapeasta tai sitä kapeammasta otteesta) on sen 2*6 penkin tilalle, ja silloinhan emme puhu enää 2*6 penkistä... Ja bodailussa ei yleensäkään käytetä lattia/lankkupunnerruksia. Niitä tehokkaita venytyksiä voi tehdä sarjojen välissä, jos nyt välttämättä haluaa(ihan suositeltavaakin). Pec-deckille ei IMO ole minkäänlaista sijaa 2-jakoisessa ohjelmassa.

edit. Carni, mitä tarkoitat? :D

Ai mistä minä tiedän miksi minulle sopii lattipenkki ? Itse olen saanu erittäin hyvin potkua ojentajiin lattiapunnerruksen myötä ! Kai minä itse tiedän mikä minulle sopii ja mikä ei :D

Mihin sä tossa ajattelit lattia -tai lankkupunnerruksen tunkea?

Itse vetäisin sen 2x6 jälkeen avut. Toisena päivänä vähän kevyempi setti.
Tämä nyt siis jos kysyjällä enemmän voimanhaku mielessä. Ja yleisestihän tulosta tällä systeemillä kaikki lähtevät hakemaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom