BB PRO Mika Sihvonen

Meta title: Mika Sihvonen, Suomen kaikkien aikojen paras kehorakentaja

Meta description: Mika Sihvonen -ketju: kisat, fysiikka, treenit, kuvat, videot, somepäivitykset ja keskustelu suomalaisen huippubodarista.

Kyllä voimailussa edelleenkin otetaan sitä massaa reippaasti ja onhan siitä hyötyä.
Mike tuossa hyvin sanoikin. Ja jos nivelet kipuilee herkästi niin suuremmalla elopainolla ainakin itsellä ne häviää kun kropassa enemmän nestettä
No joo, voimailu oli ehkä vähän huono esimerkki, vaikkakin ei-testatulla puolella on paljon niitä jotka on vähemmän läskissä kunnossa kuin ennen, toisaalta massaa se lihaskin on.

No joo, voimailu oli ehkä vähän huono esimerkki, vaikkakin ei-testatulla puolella on paljon niitä jotka on vähemmän läskissä kunnossa kuin ennen, toisaalta massaa se lihaskin on.
Tottakai pienemmissä sarjoissa näkee vähän kireempiä mutta ei ne siltikään revittyjä ole kun silloin kropasta joku helpoiten antautuu. Ja on niillä "läskeilläkin" ihan perus rekkakuskeihin verrattuna enemmän lihasmassaa.

mones päivä sihvosen seuraava kisa olikaan ja kai sillon on streami kuin viimeeksin

Arnold Classic Europe 21.9. eli samana päivänä (iltana) ko Suomessa Kehonrakennusliiton järjestämät kilpailut. Ensin Kultsalle ja sitten toivonmukaan seurailemaan livestreamia. Jos vaikka Mike jaksaa vielä pitkän päivän jälkeen pistää Twitch kisastudion pystyyn.

Mika tulee olemaan aivan jäätävässä tikissä. Ei varmaan kukaan muu suomalainen saa pidettyä vyötäröä noin kapeana mentäessä 90kilon kisapainoon ja silti samalla ollen noin massiivisissa lihoissa :eek:

Apua, mä luulin että toi oli jo riittävän selkeä läppä ilman mitään hymiöitäkään. Eli siis oli vitsi, kovin kunto sitten Savolaisen, aivan ylivoimaisesti. Ei olla nähty yli 20 vuoteen mitään vastaavaa.
Anteeksi väärinymmärryksestä! Noh, nyt sit tajuaa muutki et se oli läppä :D

Anteeksi väärinymmärryksestä! Noh, nyt sit tajuaa muutki et se oli läppä :D

No problem (y) Joo ehkä pitäisi miettiä, että noiden kommenttien tueksi on nykyään valitettavasti pakko laittaa joku typerä hymiö, sillä jengi heittää niin mieletöntä kommenttia joko tosissaan tai provomielessä. Nyt kun katson tota mun viestiä, niin joo, olisi joku voinut kyllä nykymaailmassa tosissaan tai vittuillakseen ihan hyvin tuollaisen heittää. Se on ehkä vähän surullista.

Mutta se siitä, Mika on kuningas! :worship:

Hmm, mielenkiintoista olisi nähdä, miten hyvin Sihvonen voisi pärjätä alkuperäisessä Pro Leaguessa. Minun mielestä Elite Prossa ei kukaan ainakaan viime vuonna tosissaan miestä haastanut. Jalathan on edelleen aivan käsittämättömän kovat, yläkroppa selvästi ottanut jalkoja kiinni ja tasapainottanut fysiikkaa ja jos tuo keskivartalo pysyisi läheskään tuommoisena, niin tulevaisuudessa ehkä 212-sarjassa voisi olla aikamoinen niittokone, who knows. Toisaalta eihän sitä tiedä tietenkään, että mihin suuntaan tuo Elite Pro lähtee menemään. Tsemppiä Mikalle kisakauteen!

Hmm, mielenkiintoista olisi nähdä, miten hyvin Sihvonen voisi pärjätä alkuperäisessä Pro Leaguessa. Minun mielestä Elite Prossa ei kukaan ainakaan viime vuonna tosissaan miestä haastanut. Jalathan on edelleen aivan käsittämättömän kovat, yläkroppa selvästi ottanut jalkoja kiinni ja tasapainottanut fysiikkaa ja jos tuo keskivartalo pysyisi läheskään tuommoisena, niin tulevaisuudessa ehkä 212-sarjassa voisi olla aikamoinen niittokone, who knows. Toisaalta eihän sitä tiedä tietenkään, että mihin suuntaan tuo Elite Pro lähtee menemään. Tsemppiä Mikalle kisakauteen!
212 sarjassa on kyllä niin paksuja ukkoja että ei sitten millään..

Mikan varteen sais pakata reilusti lihaa että tulis paksu ja ei kyllä enää mahtuis 212. Keskivartalo ottais osansa siinä joten kyllä tämä nykyinen fysiikka on niin täydellinen että ei kannattaisi riskeerata

212 sarjassa on kyllä niin paksuja ukkoja että ei sitten millään..

Mikan varteen sais pakata reilusti lihaa että tulis paksu ja ei kyllä enää mahtuis 212. Keskivartalo ottais osansa siinä joten kyllä tämä nykyinen fysiikka on niin täydellinen että ei kannattaisi riskeerata

Joo Mikan fysiikka on kyllä omaan silmään näin estetiikkaa kehonrakennuksessa yli kaiken arvostavana aika lähellä täydellistä kokonaisuutta. Tai mun mielestä Mikan pitäisi pärjätä erittäin hyvin esim. Mr Olympiassa. Tai siis tämä on tietenkin vain omaa utopiaa ja kaukana reaalimaailman kriteeristöstä, mutta mun mielestä Mika Sihvonen on tyylikkäämpi ja "parempi" kehonrakentaja kuin esimerkiksi Phil Heath. Ja kenenkään ei tarvitse harmistua tästä näkemyksestä, kyseessä on vain oma henkilökohtainen mielipide siitä, mikä on kehonrakennusta parhaimmillaan.

Back
Ylös Bottom