Joo Mikan fysiikka on kyllä omaan silmään näin estetiikkaa kehonrakennuksessa yli kaiken arvostavana aika lähellä täydellistä kokonaisuutta. Tai mun mielestä Mikan pitäisi pärjätä erittäin hyvin esim. Mr Olympiassa. Tai siis tämä on tietenkin vain omaa utopiaa ja kaukana reaalimaailman kriteeristöstä, mutta mun mielestä Mika Sihvonen on tyylikkäämpi ja "parempi" kehonrakentaja kuin esimerkiksi Phil Heath. Ja kenenkään ei tarvitse harmistua tästä näkemyksestä, kyseessä on vain oma henkilökohtainen mielipide siitä, mikä on kehonrakennusta parhaimmillaan.
Joo siis aivan täysin samaa mieltä olen sun kanssa tästä. Pohdin vaan sitä, että voisiko noin esteettisellä fysiikalla kuitenkin pärjätä siellä vai tulisiko vaan turpaan huonomman mallisilta mutta paksummilta kavereilta. Ymmärrän todellakin makkarapötkyn pointin ja olen kans samaa mieltä että tuota keskivartaloa ei kannata ainakaan pilata. Lihaspaksuutta varmasti tarvitsisi toki sinne liigaan lisää, mutta toisaalta Sihvonen näyttäisi osaavan kasvattaa lihasmassaa tällä hetkellä melko tehokkaasti silti säilyttäen kapean keskivartalonsa oikeastaan täysin. Täten voisi varovasti olettaa ettei se keskivartalo nyt ainakaan ehkä räjähtäis yhtäkkiä ihan kamalaksi.
Mutta tiedättekö, että onko aiempia esimerkkejä vaikka nyt siitä 212-sarjasta, että rakenne olisi ollut noin täydellinen ja silti olis tullu kuonoon?