BB PRO Mika Sihvonen

Se läski tukee aika vahvasti keskikehoa etenkin kyykyissä. Mulla vaikutti jopa penkissä. Nostin kuukaudessa 10 kiloa elopainoa ja penkki nousi 200 - 220. Ja noissa kiloissa noi lisäkilot ei mitään iisejä ole hankkia raudan osalta.
:offtopic:
Käsittääkseni tässä ilmiössä on kyse intramuskulaarisesta rasvasta (ei siis pakista niinkään), ja sen aikaansaamasta lihaksen poikkileikkausalan kasvusta. Tämä taas auttaa punnerrusliikkeissä parantamalla rasvakerroksen ansiosta isompaan kiinnityskulmaan nousseiden lihassolujen vipuvartta noston suuntaan. Samaan tapaan isompi lihas = vahvempi lihas osittain tämän vipuvarsiefektin takia. Vetoliikkeissä ei vastaavaa efektiä ole.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä voimailussa edelleenkin otetaan sitä massaa reippaasti ja onhan siitä hyötyä.
Mike tuossa hyvin sanoikin. Ja jos nivelet kipuilee herkästi niin suuremmalla elopainolla ainakin itsellä ne häviää kun kropassa enemmän nestettä
Mä olen huomannut tuon saman, että mitä enemmän saa painoa niin häviää kolotukset nivelistä.

Kyllä voimailussa edelleenkin otetaan sitä massaa reippaasti ja onhan siitä hyötyä.
Mike tuossa hyvin sanoikin. Ja jos nivelet kipuilee herkästi niin suuremmalla elopainolla ainakin itsellä ne häviää kun kropassa enemmän nestettä
No joo, voimailu oli ehkä vähän huono esimerkki, vaikkakin ei-testatulla puolella on paljon niitä jotka on vähemmän läskissä kunnossa kuin ennen, toisaalta massaa se lihaskin on.

No joo, voimailu oli ehkä vähän huono esimerkki, vaikkakin ei-testatulla puolella on paljon niitä jotka on vähemmän läskissä kunnossa kuin ennen, toisaalta massaa se lihaskin on.
Tottakai pienemmissä sarjoissa näkee vähän kireempiä mutta ei ne siltikään revittyjä ole kun silloin kropasta joku helpoiten antautuu. Ja on niillä "läskeilläkin" ihan perus rekkakuskeihin verrattuna enemmän lihasmassaa.

mones päivä sihvosen seuraava kisa olikaan ja kai sillon on streami kuin viimeeksin

Arnold Classic Europe 21.9. eli samana päivänä (iltana) ko Suomessa Kehonrakennusliiton järjestämät kilpailut. Ensin Kultsalle ja sitten toivonmukaan seurailemaan livestreamia. Jos vaikka Mike jaksaa vielä pitkän päivän jälkeen pistää Twitch kisastudion pystyyn.

Mika tulee olemaan aivan jäätävässä tikissä. Ei varmaan kukaan muu suomalainen saa pidettyä vyötäröä noin kapeana mentäessä 90kilon kisapainoon ja silti samalla ollen noin massiivisissa lihoissa :eek:

Apua, mä luulin että toi oli jo riittävän selkeä läppä ilman mitään hymiöitäkään. Eli siis oli vitsi, kovin kunto sitten Savolaisen, aivan ylivoimaisesti. Ei olla nähty yli 20 vuoteen mitään vastaavaa.
Anteeksi väärinymmärryksestä! Noh, nyt sit tajuaa muutki et se oli läppä :D

Anteeksi väärinymmärryksestä! Noh, nyt sit tajuaa muutki et se oli läppä :D

No problem (y) Joo ehkä pitäisi miettiä, että noiden kommenttien tueksi on nykyään valitettavasti pakko laittaa joku typerä hymiö, sillä jengi heittää niin mieletöntä kommenttia joko tosissaan tai provomielessä. Nyt kun katson tota mun viestiä, niin joo, olisi joku voinut kyllä nykymaailmassa tosissaan tai vittuillakseen ihan hyvin tuollaisen heittää. Se on ehkä vähän surullista.

Mutta se siitä, Mika on kuningas! :worship:

Hmm, mielenkiintoista olisi nähdä, miten hyvin Sihvonen voisi pärjätä alkuperäisessä Pro Leaguessa. Minun mielestä Elite Prossa ei kukaan ainakaan viime vuonna tosissaan miestä haastanut. Jalathan on edelleen aivan käsittämättömän kovat, yläkroppa selvästi ottanut jalkoja kiinni ja tasapainottanut fysiikkaa ja jos tuo keskivartalo pysyisi läheskään tuommoisena, niin tulevaisuudessa ehkä 212-sarjassa voisi olla aikamoinen niittokone, who knows. Toisaalta eihän sitä tiedä tietenkään, että mihin suuntaan tuo Elite Pro lähtee menemään. Tsemppiä Mikalle kisakauteen!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom