BB PRO Mika Sihvonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ole tullut vähään aikaan katsottua nuita pelkkää treeniä sisältäviä pätkiä, mutta nyt tullut katsottua kaikki videot taas kun on vähän erityylistä(y)

Ei ole tullut vähään aikaan katsottua nuita pelkkää treeniä sisältäviä pätkiä, mutta nyt tullut katsottua kaikki videot taas kun on vähän erityylistä(y)
Jatkossa helppo katsoa kaikki treenit kun ne tulee kestämään maksimissaan yhden 4min biisin verran.

4DFB5568-4F00-4B9F-87C9-DFF520681E9A.jpeg
4228FB72-D45C-4A33-A9E9-972992DA56EE.jpeg

Täältä myös kehuja uudelle videoiden formaatille.
Jossain kohtaa katseli niin helvetisti näitä kaikkia reenipätkiä, että tuli vähän ähky eikä oikein enää jaksanut.
Nyt kun on tuollain ketjutettu useaa erilaista juttua videoon, pienissä pätkissä, niin on tullut taas kaikki videot katsottua.

Täältä myös kehuja uudelle videoiden formaatille.
Jossain kohtaa katseli niin helvetisti näitä kaikkia reenipätkiä, että tuli vähän ähky eikä oikein enää jaksanut.
Nyt kun on tuollain ketjutettu useaa erilaista juttua videoon, pienissä pätkissä, niin on tullut taas kaikki videot katsottua.

Komppaan.

Kädet näyttävät kehittyneen edelleen, mikä on tarvittava lisä tuohon fysiikkaan ja parantaa balanssia. Myös rintaan vaikuttaisi tulleen lisää paksuutta. Alkaa olemaan sen sortin kroppa friikkimäisine mittasuhteineen, ettei noita vain hirveästi ole maailmallakaan. Jännä nähdä sitten kisalavalla, onko selkäpuoli kehittynyt aiemmista kisoista.

Eikö niitä -90kg Elite Pro -kisoja järjestetä tarpeeksi, vai miksi Sihvonen kilpailee jatkuvasti avoimessa luokassa, jossa pärjää paljon huonommin?

On niitä on jonkun verran mutta ei ihan joka viikko, vähemmän kun avoimen kilpailuja.

Esim. Arnold Classic Europe on iso ja arvostettu kilpailu sekä sinne tarvitsee järjestäjältä kutsun joten sinne ei noin vain Paikalla on myös itse Arnold ja jos pääsis taas parit poset heittää legendalle☺️ Kilpailu on siis avoin sarja mutta todistin jo viime vuonna kilpailukyvykkyyteni myös avoimessa vaikka altavastaajana kilpailenkin kokoon nähden mutta kun se isoin ei aina ole se paras, siihen tarvitaan muutakin kuin kasan lihaa.

Finaali paikkaan olen tänäkin vuonna tyytyväinen (5) mutta tietysti mitä parempi sijoitus niin sitä parempi. Viime vuonna jäin yhdellä pisteellä 4 sijasta.

Suomessa on myös avoimen sarjan kilpailu, samoin kuin ennen pro kilpailut joita järjestettiin Lahdessa niin oli vain avoin.

MM kilpailut kilpailen taas sitten omassa sarjassa ja koska olen jo sinne karsiutunut niin ei ole hätää ja voin hyvin ottaa pari haasteellisempaa kilpailua lämmittelyksi

Sama juttu.. "Helppoja" kisoja kävisin voittamassa ja aivan sama jos on umpisurkee taso, kunhan vaan palkintorahat käy kuittaamassa. Kuten vaikka Killen touhuja seuraillut niin kyllä taitaa kaikki sentit bodaustouhuun upota. Mutta Killehän ei näin tee vaan taisi liiton valita sen mukaan että pääsee huippuja vastaan kilpailemaan, mikä on erittäin arvostettavaa

Toki jos omasta takaa löytys pätäkkää ihan huolella niin tekis enemmän rakkaudesta lajiin.

Helpot, tasottomat ja ns. hyödyttömät kilpailut ei oikein houkuta. Haluan mielummin kilpailla jollain tavalla merkittäviä ja uraa eteenpäin vieviä kilpailuta.

Tietysti kompromisseja täytyy joskus tehdä sen rahan, rakkaudesta lajiin, terveyden ja monen muunkin välillä.

Hypoteettisesti ajateltuna, hienointahan tässä on se, että jos on tarpeeksi hyvä niin voi kilpailla missä haluaa. Tarkoitan sitä, jos joskus tulee ajatus käydä kokeilemassa pro liigaa niin jos vain olen tarpeeksi hyvä niin ei pitäisi olla ongelmaa voittaa korttia toistamiseen, jos en voittaisi niin sittenhän en vain olisi tarpeeksi hyvä enkä kuuluisi sinne.

Eliteen olen ollut tyytyväinen, saanut kasvaa ja kehittyä ja vielä jää hieman varoja -90kg sarjaan ja olen itselleni vetänyt limitit siihen 90kg. Joskus vain on hyvä tehdä jotkut rajat itselleen ja olla tyytyväinen, eikä ahnehtia ja yrittää liikoja, mihin ei lahjat ja rahkeet riitä.

On todella paljon kilpailijoita jotka on ollut hieman kevyempänä parempia ja näyttänyt paremmalta, kaikilla menee se raja jossain kunnes kuppi kääntyy nurin ja aletaan menemään huonompaan suuntaan vaikka tarkoitus olisi toinen.

Riski on aina riski ja joskus se kannattaa ja joskus ei ja jokainenhan puntaroi itse asiat mitä ja miten tekee mitäkin.

Hyvia ajatuksia, hiljaa hyva tulee. Jos kehitys jatkuu hitaasti mutta varmasti, olisi bodyfanina toki kiva jos IFBB puolellakin Mikaa nahtaisiin mutta loppupelissa se ei valttamatta ole taloudellisesti paras vaihtoehto. Tsemppia uralle, jatkuipa se missa puitteissa tahansa.

Kädet näyttävät kehittyneen edelleen, mikä on tarvittava lisä tuohon fysiikkaan ja parantaa balanssia. Myös rintaan vaikuttaisi tulleen lisää paksuutta. Alkaa olemaan sen sortin kroppa friikkimäisine mittasuhteineen, ettei noita vain hirveästi ole maailmallakaan. Jännä nähdä sitten kisalavalla, onko selkäpuoli kehittynyt aiemmista kisoista.

Yläkertaa on priorisoitu tänä vuonna niin kuin viime vuonnakin ja balanssi tulee olemaan parempi edellis vuoteen, paksuutta ja syvyyttä enemmän yläkerrassa...jos en polta lihoja dieetillä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom