BB PRO Mika Sihvonen

Hmm, mielenkiintoista olisi nähdä, miten hyvin Sihvonen voisi pärjätä alkuperäisessä Pro Leaguessa. Minun mielestä Elite Prossa ei kukaan ainakaan viime vuonna tosissaan miestä haastanut. Jalathan on edelleen aivan käsittämättömän kovat, yläkroppa selvästi ottanut jalkoja kiinni ja tasapainottanut fysiikkaa ja jos tuo keskivartalo pysyisi läheskään tuommoisena, niin tulevaisuudessa ehkä 212-sarjassa voisi olla aikamoinen niittokone, who knows. Toisaalta eihän sitä tiedä tietenkään, että mihin suuntaan tuo Elite Pro lähtee menemään. Tsemppiä Mikalle kisakauteen!
212 sarjassa on kyllä niin paksuja ukkoja että ei sitten millään..

Mikan varteen sais pakata reilusti lihaa että tulis paksu ja ei kyllä enää mahtuis 212. Keskivartalo ottais osansa siinä joten kyllä tämä nykyinen fysiikka on niin täydellinen että ei kannattaisi riskeerata

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
212 sarjassa on kyllä niin paksuja ukkoja että ei sitten millään..

Mikan varteen sais pakata reilusti lihaa että tulis paksu ja ei kyllä enää mahtuis 212. Keskivartalo ottais osansa siinä joten kyllä tämä nykyinen fysiikka on niin täydellinen että ei kannattaisi riskeerata

Joo Mikan fysiikka on kyllä omaan silmään näin estetiikkaa kehonrakennuksessa yli kaiken arvostavana aika lähellä täydellistä kokonaisuutta. Tai mun mielestä Mikan pitäisi pärjätä erittäin hyvin esim. Mr Olympiassa. Tai siis tämä on tietenkin vain omaa utopiaa ja kaukana reaalimaailman kriteeristöstä, mutta mun mielestä Mika Sihvonen on tyylikkäämpi ja "parempi" kehonrakentaja kuin esimerkiksi Phil Heath. Ja kenenkään ei tarvitse harmistua tästä näkemyksestä, kyseessä on vain oma henkilökohtainen mielipide siitä, mikä on kehonrakennusta parhaimmillaan.

Joo Mikan fysiikka on kyllä omaan silmään näin estetiikkaa kehonrakennuksessa yli kaiken arvostavana aika lähellä täydellistä kokonaisuutta. Tai mun mielestä Mikan pitäisi pärjätä erittäin hyvin esim. Mr Olympiassa. Tai siis tämä on tietenkin vain omaa utopiaa ja kaukana reaalimaailman kriteeristöstä, mutta mun mielestä Mika Sihvonen on tyylikkäämpi ja "parempi" kehonrakentaja kuin esimerkiksi Phil Heath. Ja kenenkään ei tarvitse harmistua tästä näkemyksestä, kyseessä on vain oma henkilökohtainen mielipide siitä, mikä on kehonrakennusta parhaimmillaan.

Joo siis aivan täysin samaa mieltä olen sun kanssa tästä. Pohdin vaan sitä, että voisiko noin esteettisellä fysiikalla kuitenkin pärjätä siellä vai tulisiko vaan turpaan huonomman mallisilta mutta paksummilta kavereilta. Ymmärrän todellakin makkarapötkyn pointin ja olen kans samaa mieltä että tuota keskivartaloa ei kannata ainakaan pilata. Lihaspaksuutta varmasti tarvitsisi toki sinne liigaan lisää, mutta toisaalta Sihvonen näyttäisi osaavan kasvattaa lihasmassaa tällä hetkellä melko tehokkaasti silti säilyttäen kapean keskivartalonsa oikeastaan täysin. Täten voisi varovasti olettaa ettei se keskivartalo nyt ainakaan ehkä räjähtäis yhtäkkiä ihan kamalaksi.

Mutta tiedättekö, että onko aiempia esimerkkejä vaikka nyt siitä 212-sarjasta, että rakenne olisi ollut noin täydellinen ja silti olis tullu kuonoon?

Kyllä mä sanoisin että 212 vois pärjätäkkin, kun niin on kauniit linjat Sihvosella. :D Ja siihen sarjaan on varaa vielä kasvaakkin, classic physicueen ei varmaan kohta enää mahdu elleivät nosta painorajoja kokoajan. Ja tosiaan niiku yllä jo mainittiin, niin hienostihhan herra on kasvanut tähänkin asti oikeista paikoista.

Kyllä mä sanoisin että 212 vois pärjätäkkin, kun niin on kauniit linjat Sihvosella. :D Ja siihen sarjaan on varaa vielä kasvaakkin, classic physicueen ei varmaan kohta enää mahdu elleivät nosta painorajoja kokoajan. Ja tosiaan niiku yllä jo mainittiin, niin hienostihhan herra on kasvanut tähänkin asti oikeista paikoista.
Ei voi kilpailla 212 sarjassa kun siellä on maksimipituus 166cm ja mika muutaman sentin pidempi.

Ammattimielessähän IFBB PROn avoin sarja on ainoa, jossa on jotain taloudellista järkeä tavoitella. Muut lajit ovat palkkiotasoltaan Elite Pron luokkaa, joten miksi vaihtaa sinne? Ainakaan niin kauan kuin Elite Prossa voi säännöllisesti kilpailla alle 90-kiloisissa.

Sihvonenhan on aina sanonut, että jos vaihtaisi IFBB PRO -liigaan, sarja olisi Classic Physique, koska avoimen sarjan lihasmassan kasvattaminen olisi terveydelle niin vaarallista. 212 kuulostaisi todella huonolta idealta (vaikka pääsisi siihen), koska vaatisi paljon lisää lihasmassaa ja palkkiotaso murto-osa avoimesta.

Ammattimielessähän IFBB PROn avoin sarja on ainoa, jossa on jotain taloudellista järkeä tavoitella. Muut lajit ovat palkkiotasoltaan Elite Pron luokkaa, joten miksi vaihtaa sinne? Ainakaan niin kauan kuin Elite Prossa voi säännöllisesti kilpailla alle 90-kiloisissa.

Sihvonenhan on aina sanonut, että jos vaihtaisi IFBB PRO -liigaan, sarja olisi Classic Physique, koska avoimen sarjan lihasmassan kasvattaminen olisi terveydelle niin vaarallista. 212 kuulostaisi todella huonolta idealta (vaikka pääsisi siihen), koska vaatisi paljon lisää lihasmassaa ja palkkiotaso murto-osa avoimesta.

Varmasti totta turiset. Vaan ihmiset on erilaisia. Sanoihan Killekin että Eliteen painostettiin ja että olisi ollut helppo tapa päästä palkintorahoihin käsiksi. Mutta hänelle oli tärkeämpää päästä kilpailemaan sinne missä on maailman parhaat.

Varmasti totta turiset. Vaan ihmiset on erilaisia. Sanoihan Killekin että Eliteen painostettiin ja että olisi ollut helppo tapa päästä palkintorahoihin käsiksi. Mutta hänelle oli tärkeämpää päästä kilpailemaan sinne missä on maailman parhaat.
Kuka sen määrittää tässä kauneuskilpailussa että mikä on maailman paras ? Omasta mielestä Sihvonen on paremman näköinen kuin ykskään olympiassa kisaava tänä vuonna.

Säännöt sen määrittelee ja tuomarit tulkitsee sääntöjä parhaansa mukaan. Jo lajin nimessä on vihje siitä että lihasmassan määrälle on tietty vaatimustaso. Ja tuo "kauneuskisa" termin voisi jo pikkuhiljaa siirtää käytettäväksi muiden lajien kohdalla.

No joo. Onhan se IFBB-status ihan hieno asia, mutta kellään suomalaisella miehellä ei ole siellä eväitä menestyä tällä hetkellä ainakaan. IFBB:n ulkopuolella sitten on muutama rakenteellisesti sellainen kisaaja jotka voisi pärjätä jos lisäisivät massaa ihan radikaalisti, mutta ymmärrän kyllä miksi tuohon ei fiksuimmat edes mukaan lähde.

No joo. Onhan se IFBB-status ihan hieno asia, mutta kellään suomalaisella miehellä ei ole siellä eväitä menestyä tällä hetkellä ainakaan. IFBB:n ulkopuolella sitten on muutama rakenteellisesti sellainen kisaaja jotka voisi pärjätä jos lisäisivät massaa ihan radikaalisti, mutta ymmärrän kyllä miksi tuohon ei fiksuimmat edes mukaan lähde.

Rivien välistäkö on luettavissa että IFBB Pro:hon lähtevät on tyhmiä? Entä siellä jo olevat? Oliko ne jo ennen Eliten keksimistä tyhmiä?

Kuinkas pitkä Sihvonen oli, 168 cm eli 5'6?
2018-IFBB-Classic-physique-1024x757.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom