BB PRO Mika Sihvonen

Meta title: Mika Sihvonen, Suomen kaikkien aikojen paras kehorakentaja

Meta description: Mika Sihvonen -ketju: kisat, fysiikka, treenit, kuvat, videot, somepäivitykset ja keskustelu suomalaisen huippubodarista.

Kuinka moni kehonrakentaja tulevaisuudessa tulee Suomessa (suomalainen) saamaan tuloja kilpailemisella? Itse ajattelin olla yksi niistä tai ainakin yrittää olla ja valitsemassani liitossa se on minulle realistisen mahdollista.

Tää oli hyvä pointti. Pakkislaistenkin olis hyvä ymmärtää ettei sinne kisalavalle välttämättä mennä vaan miellyttämään foorumipetejä ja heidän ihanteitaan miehestä pikkuhousuissa, vaan se on kilpailijan oma harrastus/ammatti. Harvoin kukaan menee raksamiehelle sanomaan, että miksi rakennat tämmöisiä taloja, minun mielestä olisi hienompaa jos rakentaisit erilaisia taloja.

Tää oli hyvä pointti. Pakkislaistenkin olis hyvä ymmärtää ettei sinne kisalavalle välttämättä mennä vaan miellyttämään foorumipetejä ja heidän ihanteitaan miehestä pikkuhousuissa, vaan se on kilpailijan oma harrastus/ammatti. Harvoin kukaan menee raksamiehelle sanomaan, että miksi rakennat tämmöisiä taloja, minun mielestä olisi hienompaa jos rakentaisit erilaisia taloja.
Musta tuntuu, että niitä tulee olemaan kaksi, Sihvonen ja Wilenius. Nuista KP:n wadan alaisista kisoista tuskin kukaan tulee kilpaimella korttia saamaan. Toki en ole itsekkään asioista perillä, mutta tämän luulisin olevan se suurin syy mikä meitä taviksia hiertää tässä elite prossa, tuskin kellään on itse kisaajia vastaan mitään. Toki ymmärrän Sihvosen ja Wileniuksen valintaa, koska harvemmin kukaan menee raksamiehelle ihmettelemään, että miksi vaihdoit työpaikkaa paremman palkan perässä.

Noin jalat..Papua uuden Guinean ihmissyöjät
giphy.gif

Jännästi muuttunut Sihvoseen asennoituminen täällä, kun valitsi tuon elite pron (n) Vai kuvittelenko minä vain?
Ennen paljon kehuja ja hehkutusta, nyt syvä hiljaisuus tai risuja, muutaman kehun seassa.
No, olipa niin tai näin, niin Suomen kovimpia (top3:n kevyesti) mielestäni, minua kun ei nuo liittojutut kiinnosta pätkääkään.

Niin no, en tiedä kuinka vaikeaa se on väärinkään tehdä, kun ei tarvitse keskittyä tangon liikerataan ollenkaan.
Smh tälläset viisastelut sais jättää kommentoimatta... Itse en ainakaan ole varmaan ikinä nähnyt noin nättiä smith syväkyykkäämistä ja tuskin olet sinäkään, puhumattakaan siitä että itse teet samalla tyylillä. Mielellään katson videon suosituksestasi, jos olen väärässä :)

Smh tälläset viisastelut sais jättää kommentoimatta...

Miksi? Jos on hyvä liikkuvuus tehdä kyykkyä/osaa kyykätä yleisesti niin smith kyykky ei ole mitenkään hirveän vaikea tehtäväksi.

Itse en ainakaan ole varmaan ikinä nähnyt noin nättiä smith syväkyykkäämistä ja tuskin olet sinäkään

Olen kyllä nähnyt yhtä nättiä kyykkäämistä ihan tavallisten treenaajien keskuudessa, jotka pystyvät syväkyykkyyn menemään ilman hirveätä selän pakottamista. Tämä ei ole mitenkään sen ihmeellisempää:LOL:

Mielellään katson videon suosituksestasi, jos olen väärässä

Klassinen. Ootappa lataan videon tänne syväkyykyistäni, niin olen aika varma siitä, että joku tulee seuraavaksi huutamaan ''NII MM LAITAPPA YHTÄ PALJON PAINOA KU SIHVOSELLA MM NII ET VARMASTI PYSTY TEKEMÄÄN SAMANLAILLA NII JUST MM''. Ei, en tunne tarvetta todistella omaa osaamistani foorumin nimimerkeille.

Jännästi muuttunut Sihvoseen asennoituminen täällä, kun valitsi tuon elite pron (n) Vai kuvittelenko minä vain?
Ennen paljon kehuja ja hehkutusta, nyt syvä hiljaisuus tai risuja, muutaman kehun seassa.
No, olipa niin tai näin, niin Suomen kovimpia (top3:n kevyesti) mielestäni, minua kun ei nuo liittojutut kiinnosta pätkääkään.
Et kuvittele. Kuvastaa hyvin yleistä ilmapiiriä, missä tietty liitto on paska, eikä siinä kilpailevia arvosteta. Jos kovatasoinen kilpailija valitsee "väärän" liiton, suhtautuminen urheilijaan muuttuu. Suositumpaa on hypettää "oikean" liiton kilpailijoita, olivat he kovatasoisia tai eivät. Sihvonen on varsin hyvin perustellut liittovalintansa. Ja aika värikkäät lasit saa olla päässä, jos Sihvonen ei ole Suomen kovimpia kilpailijoita tällä hetkellä.

Back
Ylös Bottom