BB PRO Mika Sihvonen

Nyt alko kiinnostaan maksaako Kp Sihvoselle. Ja kyse ei edelleenkään ole siitä, että Sihvonen menisi edustamaan toiseen liittoon, vaam huoltamaan taustajoukoissa. Ihan eri asia.
Sihvosen sponssijutut ei itseä juurikaan kiinnosta. Mielenkiinto heräs tuohon sun ja Vatasen mahdolliseen sponsorikuvioon, mutta taisin tarkentavan kysymyksen esittää väärään aikaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Helvetin kovan putkenhan Mika veti, mutta mun silmään vielä puol kiloo molempiin ojentajiin ja saman verran hauiksiin, nii siinä olis paketti...
Eli kädet on pienet, suhteellisesti ottaen.
 
Sihvosen sponssijutut ei itseä juurikaan kiinnosta. Mielenkiinto heräs tuohon sun ja Vatasen mahdolliseen sponsorikuvioon, mutta taisin tarkentavan kysymyksen esittää väärään aikaan.
Onkohan sitten sponssisopimuksessa eroteltu minkä värisiä kalsareita saa käyttää, millä salilla saa treenaa, missä kaupassa saa käydä ja ketä morjestaa? Koska tuskin siellä on sovittu, ettei voi tiimiiaveriaan auttaa.
 
Morjesta kaikille!


En normaalisti jaksa tarttua spekulointeihin ja huhuihin mutta nyt jutut hieman karkaa monella tasolla kun kellään ei ole oikeaa tietoa asioista, joten haluan selventää muutamaa asiaa itse ilman kenenkään pyllyn nuolentaa suuntaan tai toiseen ja kertoa mitä itse tiedän.


IFBB Pro League ja IFBB Elite Pro on kaksi eri liittoa, eivätkä liity toisiinsa millään tavalla.


Minua ei ole ”kiristetty” tai kielletty menemästä minnekkään, vaan kerrottiin, että se ei ehkä ole hyvä idea juuri nyt tällä hetkellä olla Pro liigan kisoissa näkyvillä kun liittojen välit ovat vielä melko tule arat ja aina tulee väärinkäsityksiä kaikesta ja kaikenlaisia johto päätöksiä tyyliin ”onkohan mika vaihtamassa liittoa kun on tuolla pro liigan kisoissa” jne...


Ensimmäinen asia, olisin voinut mennä ja lähteä Torontoon jos olisin halunnut ja tietenkin olisin halunnut Killen kaveriksi lähteä mutta päätin kuitenkin olla lähtemättä, kunnioittamalla liittoa jossa olen, jos se näkyvyys siellä pro liigan kisoissa ei ole hyväksi uralleni tai liitolle tällä hetkellä, mutta uskon tilanteiden hellittävän ja tasaantuvan jossain vaiheessa jolloin sillä ei ole enää mitään väliä ja kun asiat hieman vakaammat liittojen välillä.


Toinen asia on se, että minua ei ole myöskään kukaan kieltänyt tai kiellä esiintymästä miken videoilla tai mitään muuta vastaavaa jos joku treeni vedetään ja kuvataan haastiksien kera nii ei se ole keneltäkään pois eikä kukaan kiellä tai estä, kunhan siinä ei saateta urheilijaa millään tavalla huonoon valoon tai aiheudu mitään mistä urheilijalle olisi haittaa, mistä Mike on aina pitänyt huolen kaikkien urheilijoiden kannalta, ettei niin käy! Respect!


Kolmas asia, Elite Pro on tai tulee olemaan tasoltaan mitä EM ja MM tasolla ollaan totuttu näkemään jotka ovat arvostetuimpia amatööri kisoja. Sieltä siirtyy kisaajia ammattilaisiksi eli tasoa ylemmäs Elite Prohon ja se, että kortteja on jaeltu alussa melko heppoisilla meriiteillä johtuvat siitä, että sinne täytyy saada alkuun kisaajia, samoin kun pro liigaan, jonka kaikki tai suurin osa tietää, että kortteja on puhtaasti annettu pro liigaan ilman oikeanlaista ansaitsemista, harva Suomessa on omaa korttiaan todella ansainnut kilpailemisella ja menestymisellä kansainvälisesti.


Jos joku ei vielä tiennyt niin oman korttini ja mahdollisuuden valita korttini kumpaan liittoon tahansa ansaitsin puhtaasti menestymisellä useammassa kilpailuissa sekä plussana voittamalla kansainvälisen kilpailun Overall:in. En siis saanut sitä vaan ansaitsin! Joten koen saavani valita missä kilpailla jatkossa jonka näen itselleni parhaaksi.


Elite Pro puolella alkaa menemään hanat kiinni korttien saamisen kannalta koska kilpailijoita alkaa olla tarpeeksi ja kortin saa vain ansaitsemalla, Overall voitolla! Luonnollisesti ne ketkä eivät sitä korttia ole ansainneet eivät myöskään ehkä siellä tule pärjäämään.


”Hupiliitto” voitte katsoa Elite Pro kilpailijoita keitä siellä on tällä hetkellä ja koko ajan tulee lisää mallikkaita kilpailijoita ja muistakaa, että tämä on ensimmäinen vuosi Elite Pro:ta joten antakaa hieman aikaa sen kehitykselle ja tason nousulle, seuratkaa miten se kehittyy, varsinkin kärki päätä.


Oman valintani olen jo moneen otteeseen kertonut miksi valitsin Elite Pron mutta sanotaan se vielä, en halua kasvattaa itseäni Pro liigan 212 enkä myöskään yleiseen, se on liikaa minulle ja ehkä fysiikalleni, enkä ole valmis siihen mitä se vaatisi ja ottaisi, enkä usko, että minulla olisi siellä kärkipäähän ikinä mitään asiaa (realismia) Classic Physiquen puolella toki paremmat mahdollisuudet.


Pro liigan Classic Physiquen ja Elite Pron välillä olivat siis vaihtoehdot valita, Elite pro mahdollistaa paremmin täysipäiväisen ja ammattilaisena olemisen yhdessä sponsorini Supermass Nutritionin kanssa sekä mahdollisuus saada ansaitsemani paikka ja sijoitus kisoista sekä palkintorahaa kisoista.


Elite Pro on minulle tällä hetkellä se paras ja sopivin vaihtoehto ja uskon, että siellä minun fysiikkaa sekä esteettisyyttä arvostetaan enemmän kuin maksimaalisen suurta lihasmassaa ensisijaisesti.


Oma tavoite on päästä tänä vuonna IFBB World Pro Championship pääkilpailuun -90kg eli Ammattilaisten Maailmanmestaruuskilpailuun joka pidetään Meksikossa Cancunissa (hieno paikka) jossa palkintona 30.000€ tänä vuonna, seuraavana enemmän! Elite Prossa pystyn kilpailemaan tasavertaisena muiden kanssa suomalaisuuden tai minkään muun asian vaikuttamatta sijoitukseen sekä mahdollistamaan uran ammattilaisena kokopäiväisesti!


Maanantaina aloitan kisadieettini syyskuun lopulla järjestettävään kutsukilpailuun Arnold Classic Europe Elite Pro:hon johon ei pääse kuin sinne kutsutut kilpailijat. Paino on tällä hetkellä se +-100kg ja kunto suht siisti painoon nähden. Katsotaan mikä tulee olemaan kisapaino:sneaky:
 
Ensimmäinen asia, olisin voinut mennä ja lähteä Torontoon jos olisin halunnut ja tietenkin olisin halunnut Killen kaveriksi lähteä mutta päätin kuitenkin olla lähtemättä, kunnioittamalla liittoa jossa olen, jos se näkyvyys siellä pro liigan kisoissa ei ole hyväksi uralleni tai liitolle tällä hetkellä.
Elite Prossa pystyn kilpailemaan tasavertaisena muiden kanssa suomalaisuuden tai minkään muun asian vaikuttamatta sijoitukseen sekä mahdollistamaan uran ammattilaisena kokopäiväisesti!

Olisiko se huoltohomma nyt vaikuttanut sijoitukseen vai ei?:rolleyes:
 
Hieno vastine Mikalta! (y)
Yritin antaa useammankin tykkäyksen, mut näköjään vain parittomat lasketaan ja niistäkin ainoastaan eka. :unsure: :whistle:

Tää liittokuvio on kyllä harvinaisen sekava tällaiselle ei niin syvällisesti asioita seuraavalle. Ehkä vaikka Juhot voisivat selventää koko multiorganisaatiohässäkän white bordillaan.
 
Onkohan sitten sponssisopimuksessa eroteltu minkä värisiä kalsareita saa käyttää, millä salilla saa treenaa, missä kaupassa saa käydä ja ketä morjestaa? Koska tuskin siellä on sovittu, ettei voi tiimiiaveriaan auttaa.
Mitä? Mun mielenkiinto ihan puhtaasti vaan heräs sun kommentista, sun ja Vatskun mahdollisiin sponsorikuvioihin. Mulle on ihan sama minkä värisiä kalsareita käytät:LOL:
 
Toinen asia on se, että minua ei ole myöskään kukaan kieltänyt tai kiellä esiintymästä miken videoilla tai mitään muuta vastaavaa jos joku treeni vedetään ja kuvataan haastiksien kera nii ei se ole keneltäkään pois eikä kukaan kiellä tai estä, kunhan siinä ei saateta urheilijaa millään tavalla huonoon valoon tai aiheudu mitään mistä urheilijalle olisi haittaa, mistä Mike on aina pitänyt huolen kaikkien urheilijoiden kannalta, ettei niin käy! Respect!
Mä aina ajattelen sisällöntuottoa ja sitten sitä miten kisaaja saa tuotannon kautta näkyvyyttä uralleen sekä sitä että videoista saattaa joku oppia jotain ja kerää motivaatiota.
 
Olisiko se huoltohomma nyt vaikuttanut sijoitukseen vai ei?:rolleyes:

En usko, että olisi vaikutusta sijoitukseen tai yhtään mihinkään muuhunkaan mutta niin kuin sanoin niin vaikka kuinka vääntää rautalangasta moneen kertaan asioita niin aina on joku kuka ei ymmärrä tai ei halua ymmärtää ja tekee ne omat päätelmät ja johto päätökset täällä tai muualla.

Tällä hetkellä olen tunnettu ja pidetty IFBB:n puolella koska tuli muutama kilpailu kilpailtua ja voitettua tuolla IFBB:n kilpailuissa sekä muutenkin pyörittyä MM sekä EM kilpailuissa ja haluan, että olen myös jatkossakin pidetty henkilö IFBB:llä ja kuitenkin aina johonkin suuntaan täytyy olla ”lojaali” ja osoittaa kunnioitusta jollain tavalla ja kun sanotaan, että se ei ole ehkä hyvä idea juuri nyt olla esillä Pro Liigan tapahtumassa kun liittojen välit ovat vielä niin tulen arat niin tein päätökse, että en lähde jos se ei ehkä ole hyvä juttu. Kukaan kun ei tiedä niin en halua ottaa selvääkään onko se hyvä vai huono juttu mut edelleenkään kukaan ei kiellä eikä kiristä mitään.
 
On kyllä harvinaisen lapsen tasolle jäänyttä jengiä bodauspiireissä, "et saa mennä tonne ettei toi suutu ja varsinkaan tonne ettei toi sit suutu vielä enemmin". Pakko se on kai pikkuhiljaa uskoa Ilkka Kalevi Tillasen läppää että bodauspiireissä ihmiset ovat pitkälti "pikkusieluisia hobitteja aikuisen miehen ruumiissa"
 
Mutta miksi suomalaisia kehonrakentajia/faneja kiinnostaisi Elite Pro kun sinne ei ole kehonrakentajat tervetulleita? Sihvonen ja Peter sai kortit, mitenkäs muut ne lunastaa. Kehonrakennusliiton ja npc on se tulevaisuus Suomen kehonrakennukselle joten kaikki tuki sinne. Onneksi sillä puolella paljon tunnettuja somepersoonia joten ehkäpä tuo NFE vaipuu kohta unholaan :)
 
On kyllä harvinaisen lapsen tasolle jäänyttä jengiä bodauspiireissä, "et saa mennä tonne ettei toi suutu ja varsinkaan tonne ettei toi sit suutu vielä enemmin". Pakko se on kai pikkuhiljaa uskoa Ilkka Kalevi Tillasen läppää että bodauspiireissä ihmiset ovat pitkälti "pikkusieluisia hobitteja aikuisen miehen ruumiissa"

Fitnessalalla se kokonaismarkkina mistä näiden liittojen pitää yrittää saada omansa ei ole mikään häävi joten luonnollisesti se aiheuttaa jännitteitä niiden välille juurikin sen taloudellisen kilpailun vuoksi. Urheilijan on sitten vielä ajateltava omaa etuaan sen sopan keskellä.
 
Siis eikös se ollut niin, että tää pro keskittyy niihin massamonstereihin, kun taas elite pro keskittyy enenmmän klassiseen näyttävyyteen, jolla yritetään houkutella niitä isoja massoja? Vähän kun kuulan työntä ja keihään heitto. Peter taisi jollain videollaan näin selittää. Ei kai noita voi ihan suoraan keskenään edes vertailla ja julistaa toisen olevan paskempi, jos arvostelukriteerit on erilaiset.
 
Siis eikös se ollut niin, että tää pro keskittyy niihin massamonstereihin, kun taas elite pro keskittyy enenmmän klassiseen näyttävyyteen, jolla yritetään houkutella niitä isoja massoja? Vähän kun kuulan työntä ja keihään heitto. Peter taisi jollain videollaan näin selittää. Ei kai noita voi ihan suoraan keskenään edes vertailla ja julistaa toisen olevan paskempi, jos arvostelukriteerit on erilaiset.
Karkeesti sanoen se oli semmosta perusteluksi keksittyä lässytystä.
 
Yks norjalainen Men's Physique sälli kisaa molemmissa pro liitoissa. Jos olisin tämän tiennyt olevan mahdollista, olisin todennäköisesti parikyt donaa rikkaampi. Ainakin toistaiseksi vitusti paskempi taso elite prossa, mut voihan olla, että pikku hiljaa paranee.

Ehkä vieläkin onnistuu, teet Keke Rosbergit.
Yhteys norja tai ruotti ifbb-liittoon ja kysyt onko mahollista, sit muutat siihe maaha jossa onnistuu. :LOL:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom