BB PRO Mika Sihvonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Killen uusimmassa Insta livessä mielenkiintoinen maininta Sihvoseen liittyen (löytyy 7:45 kohdasta eteenpäin). Kille puhui siis tulevasta Toronto Pro -kisareissustaan:

"Tällä kertaa tulee lähdettyä ihan yksin reissuun, Italiassa on isot kisat ja Mauro on sitten siellä. Johtuen tästä meidän mahtavasta systeemistämme näitten liittojen kera, Sihvosta kiristettiin niin paljon ettei se nyt sitten voinutkaan lähteä, näin tällä kertaa."

Hienolta kuulostaa IFBB Elite Pro / KP, meininki jos tähän tyyliin kilpailijoiden liikkeitä kahlitaan.
 
Käsittääkseni se tuolla voimanoston puolella on vielä kauheampaa paskaa tuo liittojen välinen hiekkalaatikko leikkiminen, josta sitten urheilijat kärsivät. Jopa FB sivuille kommentointeihin on puututtu jonkun tiedon mukaan.

Se on Suomessakin nää piirit niin pienet, että puhutaan kokoluokasta Alaskan suurin härkätaistelija kisat, ettei oikeasti olisi varaa olla nokikkain kauhean paljon, jos halutaan jotain kaunista ja kestävää saada aikaiseksi. Lapsellista touhua. Tosin eiköhän se tuossakin ole rahasta kyse enempikin, kuin muusta.
 
Ei voi käsittää. Sama ku mun työpaikka kiristäis mua etten saa käydä mun kaverin työpaikalla auttamassa sitä...

Niin, tai et jos sulla olis autoliike ni sulle olis ihan jees, että automyyjä jolla maksat palkkaa kävisi viereisessä autoliikkeessä auttamassa myyjäkaveriaan autojen myynnissä?

Omassa ammatissa ei varmasti katsottaisi hyvällä, jos kävisin kaveria jeesaamassa sen töissä.

Ja on niitä käyty ihan oikeudessa asti Suomessakin tutkimassa herrojen saunailtoja, kun kahden kilpailevan ison yrityksen johtajat käy keskenään saunomassa.

En mä ymmärrä, mitä ihmeellistä tässä on. Se vain on niin, että kun raha tulee kuvioihin mukaan niin alkaa tulemaan myös tiettyjä velvoitteita. Ja varmasti tässäkin ammatissa somenäkyvyydellä on erittäin suuri merkitys. Tuskin se nyt olisi IFBB:lle kovin hyvää mainosta, jos oma kilpailija näkyisi kilpailevan leirin somepäivityksissä. Enkä ihmettelisi yhtään, että sponssisopimuksissa olisi hyvinkin tarkat säännöt somenäkyvyydestä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom