BB PRO Mika Sihvonen

Smh tälläset viisastelut sais jättää kommentoimatta...

Miksi? Jos on hyvä liikkuvuus tehdä kyykkyä/osaa kyykätä yleisesti niin smith kyykky ei ole mitenkään hirveän vaikea tehtäväksi.

Itse en ainakaan ole varmaan ikinä nähnyt noin nättiä smith syväkyykkäämistä ja tuskin olet sinäkään

Olen kyllä nähnyt yhtä nättiä kyykkäämistä ihan tavallisten treenaajien keskuudessa, jotka pystyvät syväkyykkyyn menemään ilman hirveätä selän pakottamista. Tämä ei ole mitenkään sen ihmeellisempää:LOL:

Mielellään katson videon suosituksestasi, jos olen väärässä

Klassinen. Ootappa lataan videon tänne syväkyykyistäni, niin olen aika varma siitä, että joku tulee seuraavaksi huutamaan ''NII MM LAITAPPA YHTÄ PALJON PAINOA KU SIHVOSELLA MM NII ET VARMASTI PYSTY TEKEMÄÄN SAMANLAILLA NII JUST MM''. Ei, en tunne tarvetta todistella omaa osaamistani foorumin nimimerkeille.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jännästi muuttunut Sihvoseen asennoituminen täällä, kun valitsi tuon elite pron (n) Vai kuvittelenko minä vain?
Ennen paljon kehuja ja hehkutusta, nyt syvä hiljaisuus tai risuja, muutaman kehun seassa.
No, olipa niin tai näin, niin Suomen kovimpia (top3:n kevyesti) mielestäni, minua kun ei nuo liittojutut kiinnosta pätkääkään.
Et kuvittele. Kuvastaa hyvin yleistä ilmapiiriä, missä tietty liitto on paska, eikä siinä kilpailevia arvosteta. Jos kovatasoinen kilpailija valitsee "väärän" liiton, suhtautuminen urheilijaan muuttuu. Suositumpaa on hypettää "oikean" liiton kilpailijoita, olivat he kovatasoisia tai eivät. Sihvonen on varsin hyvin perustellut liittovalintansa. Ja aika värikkäät lasit saa olla päässä, jos Sihvonen ei ole Suomen kovimpia kilpailijoita tällä hetkellä.
 
Itse olen kyllä Pod;n kanssa samaa mieltä että ei tuo mitään maata mullistavaa touhua ole. Jopa minä kankeahko rautakanki pystyn samalla tyylillä kyykkäämään perse lattiaan, en tosin noilla painoilla mutta se ei ollutkaan jutun pointti.

Kyllä nyt fanipoikienkin kannattais vetää happea ja lopettaa Pod;n turha sättiminen.

Muoks; Ennenkuin kukaan pahoittaa mieltään niin ei, minulla ei ole Sihvosta vastaan mitään. Hieno urheilija, lajinsa huippuja.
 
Miksi? Jos on hyvä liikkuvuus tehdä kyykkyä/osaa kyykätä yleisesti niin smith kyykky ei ole mitenkään hirveän vaikea tehtäväksi.

Olen kyllä nähnyt yhtä nättiä kyykkäämistä ihan tavallisten treenaajien keskuudessa, jotka pystyvät syväkyykkyyn menemään ilman hirveätä selän pakottamista. Tämä ei ole mitenkään sen ihmeellisempää:LOL:.

Lähinnä tuosta näkee miten joillakin onnekkailla on kehon mittasuhteet kuin tehdyt kyykkyä varten. Jos reisiluu on lähes kaksi kertaa pidempi kuin esim. Sihvosella niin tuonne pohjaan ei ole menemistä ilman, että selkä on puolikaarella ja paino 100 prosenttisesti kantapäillä.
 

Siis niin, miksi kommentoit? Jokainen näkee, että Sihvosella on hyvä liikkuvuus ja kyykky on mallisuoritus. Vähä sama kuin naiskisaajan ketjussa käytiin asiaa läpi kun jonkun fiksun pitää aina tulla kommentoimaan naisihanteitaan niihin... Aina on pakko keksiä jotain negaamista
 
Siis niin, miksi kommentoit? Jokainen näkee, että Sihvosella on hyvä liikkuvuus ja kyykky on mallisuoritus. Vähä sama kuin naiskisaajan ketjussa käytiin asiaa läpi kun jonkun fiksun pitää aina tulla kommentoimaan naisihanteitaan niihin... Aina on pakko keksiä jotain negaamista
Eihän tuo mitään vitun negaamista ole. Aina sama helvetin nega nega nega nega nega nega nega nega nega nega laulu.

Asiallisesti perusteltu viesti.
 
Siis niin, miksi kommentoit? Jokainen näkee, että Sihvosella on hyvä liikkuvuus ja kyykky on mallisuoritus. Vähä sama kuin naiskisaajan ketjussa käytiin asiaa läpi kun jonkun fiksun pitää aina tulla kommentoimaan naisihanteitaan niihin... Aina on pakko keksiä jotain negaamista
Se olin minä ja se ei ollut negatiivisessa mielentilassa kirjoitettu, vaan ihan oma mielipide, jota ei tarvitse vetää syvälle nokkaan. Miehenä sinun ois jo ehkä pitänyt päästä yli tuosta tapauksesta. :cool: Niin kuin joku fiksu sanoi siellä, että kommentoipahan joku edes jotain, kun muut oli hiljaa itse ketjun aiheesta ja keskittyi aukomaan päätänsä minulle.
Tämän ketjun kirjoituksella en tarkoittanut henk koht Podia, vaan ketjun yleistä ilmapiiriä sen elite pron valitsemisen jälkeen.
 
Eihän tuo mitään vitun negaamista ole. Aina sama helvetin nega nega nega nega nega nega nega nega nega nega laulu.

Asiallisesti perusteltu viesti.
Eli jos joku laittaa esim. Oman PR-videonsa niin on mielestäsi asiallista mennä kommentoimaan "Eihän tuo ole mitään, kyllä Pekka, Kalle ja Marakin tekee samalla painolla". Mahtava vitun logiikka hei
 
Mä en hiffaa mikä tää foorumin nykymeininki on kun koko aika valitetaan negaamisesta. Jengi keskustelee ja jakaa Omia Mielipiteitään, ei totuuksia. Jos kaikki tuo otetaan pois on näiden kilpailijoiden keskustelut luokkaa:
”Kuva”
@1 ”Kova”
@2 ”Potentiaalisimpia Suomessa”
@3 ”Koska lavalle”

Taukoa 1-4 viikkoa

”Kuva”
@1 ”Kova
@2 ”Hirveen kova kehitys”
@3 ”Ai saatana nyt on kova”

Taukoa 1-4 viikkoa

”Kuva” jne...

Onko tämä nyt sellainen Keskustelufoorumi jota te aikuisten oikeasti jaksatte seurata?

(Ei. Tämä viesti ei ole negaamista)
 
Joo, kyllä mielipiteitä pitäisi foorumille mahtua, sehän sitä keskustelua tuo.
Vielä kun hyvässä hengessä ja ymmärrettäisiin että "Hei, tuo ajatteleekin/näkeekin tuon jutun noin", mutta se taitaa olla jo liikaa vaadittu. Oman mielipiteensäkin voisi sitten kirjoittaa, vaikka ihan neutraalisti takaisin "Mä taas näen tämän näin", alkamatta heti aukoa päätään jos edellinen mielipide eroaa omasta näkemyksestä. Mutta joo, ehkä jossain toisessa ulottuvuudessa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tulee ihan mieleen Bush jr. lausumaksi väitetty lause :Minulla on paljon mielipiteitä,jotkut niistä ovat omiani.
 
Jännästi muuttunut Sihvoseen asennoituminen täällä, kun valitsi tuon elite pron (n) Vai kuvittelenko minä vain?
Ennen paljon kehuja ja hehkutusta, nyt syvä hiljaisuus tai risuja, muutaman kehun seassa.
No, olipa niin tai näin, niin Suomen kovimpia (top3:n kevyesti) mielestäni, minua kun ei nuo liittojutut kiinnosta pätkääkään.

Jospa se johtuu siitä että moni näki Sihvosessa potentiaalia jopa 212 karkeiloihin ja vieläpä menestymään. Siis kuninkuusluokassa. Monelle saattoi olla pettymys että vaikka ansaitsi menestyksellään oikean pro kortin niin valitsikin inflaation nakertaman mallin( ja samalla hyppäsi kaikkien rakastaman hillohanskan kelkkaan) jota jaettiin melkeinpä jokaiselle posehousujen omistajalle. Niin tai näin niin eihän se mitään vie pois tuosta fysiikasta. Onhan se aivan sairaan hieno paketti eikä vastaavaa(menestyspotentiaalia) ole Suomessa nähty juuri koskaan.
 
Joo, kyllä mielipiteitä pitäisi foorumille mahtua, sehän sitä keskustelua tuo.
Vielä kun hyvässä hengessä ja ymmärrettäisiin että "Hei, tuo ajatteleekin/näkeekin tuon jutun noin", mutta se taitaa olla jo liikaa vaadittu. Oman mielipiteensäkin voisi sitten kirjoittaa, vaikka ihan neutraalisti takaisin "Mä taas näen tämän näin", alkamatta heti aukoa päätään jos edellinen mielipide eroaa omasta näkemyksestä. Mutta joo, ehkä jossain toisessa ulottuvuudessa.

Ja sitten tullaan vielä siihen, että pitäisi olla muka jotain katu-uskottavuutta, jotta voi kommentoida vaikkapa tekniikoita. Kuten oli tuolla Kemppaisen ketjussa, et Supermassa oli käynyt kommentoimassa erittäin asiallisesti siitä, miten jalkaliikkeet tulisi tehdä aavistuksen tarkemmin. Sitten oli joku laittanut (toki läpällä), että "minä jo katoin, että kuka noobbi siellä oli käynyt taas uikuttamassa, mutta paljastuikin kohtalaisen tietäväksi tyypiksi!". Kun eihän se tekniikka siitä jumalauta mihinkään muutu, kommentoi sitä sitten Arska tai naapurin Merja?

Esimerkkinä todella kärjistetty, mutta kyllä työ tiiättä mitä haetaan.
 
Niin no, en tiedä kuinka vaikeaa se on väärinkään tehdä, kun ei tarvitse keskittyä tangon liikerataan ollenkaan.
Whaaat, et oo tosissas... Smith-kyykky ei todellakaan onnistu kaikilta pystyllä selällä. Yleensä lantio vatkaa eteen ja erityisesti taakse, ja sitten siellä pohjalla tulee todella raju butt wink. Samoin monella sitten pohjalta taas lähtiessä liike ei lähde "rinta suoraan ylöspäin", vaan perse suuntautuu ensin taakse, ja vasta sen jälkeen tanko lähtee nousemaan. Useimmille on jo pelkästään se mahdotonta, että perse ei lähtisi kyykyn alussa ensin taakse ja vasta sen jälkeen alas. Eli jos perseen laskemisesta kantapäiden väliin ei ole lähelläkään onnistua, kyseinen smith-kyykky ei ole mahdollista tuollaisella tekniikalla.
 
Jospa se johtuu siitä että moni näki Sihvosessa potentiaalia jopa 212 karkeiloihin ja vieläpä menestymään. Siis kuninkuusluokassa. Monelle saattoi olla pettymys että vaikka ansaitsi menestyksellään oikean pro kortin niin valitsikin inflaation nakertaman mallin( ja samalla hyppäsi kaikkien rakastaman hillohanskan kelkkaan) jota jaettiin melkeinpä jokaiselle posehousujen omistajalle. Niin tai näin niin eihän se mitään vie pois tuosta fysiikasta. Onhan se aivan sairaan hieno paketti eikä vastaavaa(menestyspotentiaalia) ole Suomessa nähty juuri koskaan.
Kyllä ymmärrän toisaalta tuonkin puolen, vaikken niin välitäkään näistä.
Toisin kuin sinä, moni vaan tuntuu kääntävän sitten kokonaan selkänsä tai asenne muuttuu kriittisemmäksi, vaikka eihän se fysiikka siitä mihinkään muutu, oli hollitalli mikä tahansa. Sihvonen perusteli valintansa hyvin (ainakin minä ymmärsin pointin) ja onhan se rohkeaa ja päämäärätietoista tehdä sellainenkin valinta, jonka luultavasti on tiennyt olevan monelle pettymys.
 
Sihvosen fysiikka on huikea ja tyyppinä vaikuttaa leppoisalta mutta itsellä kävi juurikin niin että mielenkiintoa ei ole seurata eliteä sen kummemmin. Tulokset joo toki mutta ehkä sitä myöhemmin voipi innostua enemmän.
 
Tässä nyt on vähän se, että nyt ihan viime aikoina Kujala (IFBB PRO) on kilpaillut ja Sihvonen sekä Wilenius (Elite PRO) eivät ole kilpailleet. Siksi Kujala on tietysti ollut nyt enemmän pinnalla ja Elite Prot jääneet taka-alalle keskustelussa. Eiköhän se innostus nouse heidänkin kohdallaan, kunhan pääsevät kohti kisoja.
En usko, että se ihan samalla tavalla nousee. Vertauskuvat ovat aina paskoja, mutta yritetään niitä silti. Kille pelaa tällä hetkellä NHL:ssä ja Sihvonen/Wilenius KHL:ssä, jossa ne vastukset ovat varmaankin sille "suurelle" body yleisölle vielä tuntemattomia. Pro Elite on niin alussa, että sillä kestää useamman kesän, että siellä on nimiä joita ihmiset ruutujen ääressä tunnistavat ja mahdollisesti seuraavat. Killen vastukset sen sijaan on aika monellekin jo tuttuja entuudestaan ja on se mittari jolla voidaan arvioida kulloistakin kisa sijoitusta.
 
Annetaan nyt aikaa kuitenkin ja katellaan rauhassa, eihän se tarkoita että tuo elite pro on automaattisesti paskaa, vaikkei nyt nappaiskaan. Ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
 
En usko, että se ihan samalla tavalla nousee. Vertauskuvat ovat aina paskoja, mutta yritetään niitä silti. Kille pelaa tällä hetkellä NHL:ssä ja Sihvonen/Wilenius KHL:ssä, jossa ne vastukset ovat varmaankin sille "suurelle" body yleisölle vielä tuntemattomia. Pro Elite on niin alussa, että sillä kestää useamman kesän, että siellä on nimiä joita ihmiset ruutujen ääressä tunnistavat ja mahdollisesti seuraavat. Killen vastukset sen sijaan on aika monellekin jo tuttuja entuudestaan ja on se mittari jolla voidaan arvioida kulloistakin kisa sijoitusta.
Tää oli aika hyvä vertaus. Sit vois vielä sanoa, että wilenius ja sihvonen pelaa Pietarin SKA:ssa ja KP Ourama on paikallinen Roman Rotenberg, joka koittaa uskotella, että kyllä se Jokerit (fitnesurheilun kehonrakennus) on mulle yhtä tärkeä kuin pietarin SKA(elite prot). Kun taas kille kujala on NHLän vapailla markkinoilla, missä on suomalaisen käsityksen mukaan vähemmän hyvävelimeininkiä, ja reilumpi ja vapaampi kilpailu.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom