BB PRO Mika Sihvonen

Itselläni ei ole väliä kuka kilpailee missäkin kisassa ja missäkin liitossa kunhan kaikki kilpailevat itselleen sopivassa kilpailussa ja liitossa ja on tyytyväisiä, enkä ymmärrä tämän hetkisestä tilanteesta valittamista kun kehorakentajille on tällä hetkellä paremmat mahdollisuudet kilpailla itselleen sopivissa kisoissa tai liitoissa kuin aikaisemmin ja entistä helpompi lähteä myös ulkomaille kilpailemaan kuin ennen niin miksi valittaa? Vaikuttaa vaan kovasti siltä, että monella ei juurikaan ole tarpeeksi tietoa asioista ja komppaa vain enemmistöä mielipiteissään tai muita jotka ovat yhtä pihalla.


Vahvasti epäilen, ettei kukaan kilpaile Pro League ja Elite Pro liitossa samaan aikaan ja jos kilpailee niin luultavasti ei kilpaile kohta kummassakaan. Mutta jos näin on niin ei se minua haittaa, enkä välitä!


Taso tulee ihan varmasti nousemaan ensi vuodeksi, siitä ei ole epäilystäkään, muistakaa, että tämä on Eliten Pro:n ensimmäinen vuosi.


Liitto valintojen näkökulmasta ajateltuna sekä oman lajini kehonrakentajana Pro Liigan Mens physique on kuitenkin eri asia kuin kehonrakennus, niitä ei voi verrata lihasmassoiltaan mitä niissä vaaditaan. Jos Flexandros kilpailisi vaikka yleisessä kehonrakennuksessa niin uskoisin, että saattaisi valita Elite Pron missä haluaisi kilpailla mahdollisesti? vai olisiko halua ja mahdollista kasvattaa kevyet +20 kiloa lihaa lisää ja keikkua ehkä siellä top 15 joukossa? Olisitko valmis siihen? Itse en! Ihan vain hypoteettisesti vain kysyn vaikka mens physiquessa kilpailetkin mikä on hyvä ja paras valinta sinulle, siellä voit menestyä ja toivottavasti päästä myös Olympiaan jos se on haaveena!


Pro liigan puolella Classic physique ja Mens physique voisi olla vielä mahdollisia omalle fysiikalle / rakenteelle ja lihasmassalle mitä haluaisin ja ne vaatii, mutta ei 212 eikä yleinen.

Elitessä on kehonrakennus ja alle -90kg sekä mahdollisuus saada palkintorahaa sekä se mahdollistaa luultavasti tällä hetkellä paremmin ammattilaisuuden ja olla käejessä ja mahdollisesti voittaa IFBB Eliten Pro pääkilpailuun IFBB World Pro Championship kilpailun ja sillä ja muilla kilpailu voitoilla tai sijoituksilla mahdollistaa täysipäiväisen keskittymisen olla ammattiurheilija joka saa tulonsa pääasiassa urheilemisesta.


Koskaan ei tiedä mitä tapahtuu tai missä ollaan tulevaisuudessa tai missä kilpaillaan mutta tällä hetkellä kilpailen Elite Prossa. On harmillista jos joku kuka minut haluaisi nähdä ei tule katsomaan kilpailujani Suomessa jostain muusta syystä kuin siitä, ettei minusta pidä! jatkossa varmasti minua ei siellä nähdäkään jos kisoja ei järjestetä ja kisoja ei järjestetä jos niitä ei kannata järjestää. dont hate player, hate the game!


Itsestäni on ainakin erittäin hienoa, että Suomessa järjestetään yhdet kansainväliset kilpailut jossa voin kilpailla ja esiintyä kotiyleisölle ja tietenkin luonnollisesti toivoisin näkeväni ihmisiä mahdollisimman paljon katsomassa kilpailujani ja muutenkin tulla moikkaamaan.


En ole kertaakaan dissannut tai dissaa muita liittoja tai muiden valintoja, kun ei minulla ole siihen syytä eikä tarvetta, jokainen varmasti tekee ja löytää itselleen ne parhaat valinnat ja menee kohti omia unelmia eikä muiden, toivottavasti!


Kerran vielä :D itse valitsin Elite Pron koska uskon sen olevan MINULLE tällä hetkellä kaikista mahdollisista liitoista paras vaihtoehto jossa en tarvitse välttämättä tuplaturboahdettua lihasmassaa ja mahdollisuus kilpailla -90kg ammattilaisena ja menestyä hieman pienemmällä yksöistubolihasmassalla sekä saada mahdollisesti elantoni kilpailemisella.


Kuinka moni kehonrakentaja on Suomessa (suomalainen) saanut tuloja puhtaasti vain kilpailemisella? Enkä nyt mainitse asiaa leuhkiakseni tai ketään ärsyttääkseni vaan ihan siksi, että minua ehkä joku ymmärtäisi, viime vuoden kilpailu tulot IFBB International 21.000€ + kehonrakennus liitolta Killen kanssa 500€ ja rahat kuluvat pitkälti normaaliin elämiseen ammattilaisena, ei kelloihin, autoihin tai muuhunkaan ”turhuuteen” niitä voi sitten joskus hankkia jos siltä tuntuu ja ne tuntuu tarpeelliselta.


Kuinka moni kehonrakentaja tulevaisuudessa tulee Suomessa (suomalainen) saamaan tuloja kilpailemisella? Itse ajattelin olla yksi niistä tai ainakin yrittää olla ja valitsemassani liitossa se on minulle realistisen mahdollista.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuinka moni kehonrakentaja tulevaisuudessa tulee Suomessa (suomalainen) saamaan tuloja kilpailemisella? Itse ajattelin olla yksi niistä tai ainakin yrittää olla ja valitsemassani liitossa se on minulle realistisen mahdollista.

Tää oli hyvä pointti. Pakkislaistenkin olis hyvä ymmärtää ettei sinne kisalavalle välttämättä mennä vaan miellyttämään foorumipetejä ja heidän ihanteitaan miehestä pikkuhousuissa, vaan se on kilpailijan oma harrastus/ammatti. Harvoin kukaan menee raksamiehelle sanomaan, että miksi rakennat tämmöisiä taloja, minun mielestä olisi hienompaa jos rakentaisit erilaisia taloja.
 
Tää oli hyvä pointti. Pakkislaistenkin olis hyvä ymmärtää ettei sinne kisalavalle välttämättä mennä vaan miellyttämään foorumipetejä ja heidän ihanteitaan miehestä pikkuhousuissa, vaan se on kilpailijan oma harrastus/ammatti. Harvoin kukaan menee raksamiehelle sanomaan, että miksi rakennat tämmöisiä taloja, minun mielestä olisi hienompaa jos rakentaisit erilaisia taloja.
Musta tuntuu, että niitä tulee olemaan kaksi, Sihvonen ja Wilenius. Nuista KP:n wadan alaisista kisoista tuskin kukaan tulee kilpaimella korttia saamaan. Toki en ole itsekkään asioista perillä, mutta tämän luulisin olevan se suurin syy mikä meitä taviksia hiertää tässä elite prossa, tuskin kellään on itse kisaajia vastaan mitään. Toki ymmärrän Sihvosen ja Wileniuksen valintaa, koska harvemmin kukaan menee raksamiehelle ihmettelemään, että miksi vaihdoit työpaikkaa paremman palkan perässä.
 
Noin jalat..Papua uuden Guinean ihmissyöjät
giphy.gif
 
Jännästi muuttunut Sihvoseen asennoituminen täällä, kun valitsi tuon elite pron (n) Vai kuvittelenko minä vain?
Ennen paljon kehuja ja hehkutusta, nyt syvä hiljaisuus tai risuja, muutaman kehun seassa.
No, olipa niin tai näin, niin Suomen kovimpia (top3:n kevyesti) mielestäni, minua kun ei nuo liittojutut kiinnosta pätkääkään.
 
Niin no, en tiedä kuinka vaikeaa se on väärinkään tehdä, kun ei tarvitse keskittyä tangon liikerataan ollenkaan.
Smh tälläset viisastelut sais jättää kommentoimatta... Itse en ainakaan ole varmaan ikinä nähnyt noin nättiä smith syväkyykkäämistä ja tuskin olet sinäkään, puhumattakaan siitä että itse teet samalla tyylillä. Mielellään katson videon suosituksestasi, jos olen väärässä :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom