BB PRO Mika Sihvonen

Tuskin se nyt olisi IFBB:lle kovin hyvää mainosta, jos oma kilpailija näkyisi kilpailevan leirin somepäivityksissä
Tota noin, IFBB Elite Pro, IFBB Pro. Miten niin kilpaileva leiri?

En yhtään ihmettelis jos Sihvosta kiellettäis tulemasta mun videoille, se kun ei ole enää edes kilpailevaa toimintaa, ainakaan oikeasti, eräälle se on.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei muutakuin pilipali elite pro kortti leikkuriin ja haistattaa KP:lle paskat ja kisaamaan muihin kisoihin. Eihän nyt noin lapsellista touhua aikuiset miehet katsele !
 
En mä ymmärrä, mitä ihmeellistä tässä on. Se vain on niin, että kun raha tulee kuvioihin mukaan niin alkaa tulemaan myös tiettyjä velvoitteita. Ja varmasti tässäkin ammatissa somenäkyvyydellä on erittäin suuri merkitys. Tuskin se nyt olisi IFBB:lle kovin hyvää mainosta, jos oma kilpailija näkyisi kilpailevan leirin somepäivityksissä. Enkä ihmettelisi yhtään, että sponssisopimuksissa olisi hyvinkin tarkat säännöt somenäkyvyydestä.

Kyllä sen nyt jollain tavalla toki ymmärtää että estetään muissa liitoissa kisaaminen, tosin siinäkin saattaa kyllä pidemmällä aikavälillä ampua itseään jalkaan, jos/kun kilpailijat saavat sen statuksen että eivät halua omia ketään, vaan kehittää lajeja eteenpäin.
Mutta sitten tämä muun kuin kilpailuun osallistumisen rajoittaminen, vaikea tuossa nyt kauheasti on järkeä nähdä. Tai ehkä se olisi jossain wwf vs ufc -kokoluokassa helpompaa. Periaatteessa voisi ajatella niinkin päin, että oman liittosi kilpailija huoltamassa hyvin toisen liiton kisassa = ilmaista mainosta sinulle.
 
Niin, tai et jos sulla olis autoliike ni sulle olis ihan jees, että automyyjä jolla maksat palkkaa kävisi viereisessä autoliikkeessä auttamassa myyjäkaveriaan autojen myynnissä?

Omassa ammatissa ei varmasti katsottaisi hyvällä, jos kävisin kaveria jeesaamassa sen töissä.

Ja on niitä käyty ihan oikeudessa asti Suomessakin tutkimassa herrojen saunailtoja, kun kahden kilpailevan ison yrityksen johtajat käy keskenään saunomassa.

En mä ymmärrä, mitä ihmeellistä tässä on. Se vain on niin, että kun raha tulee kuvioihin mukaan niin alkaa tulemaan myös tiettyjä velvoitteita. Ja varmasti tässäkin ammatissa somenäkyvyydellä on erittäin suuri merkitys. Tuskin se nyt olisi IFBB:lle kovin hyvää mainosta, jos oma kilpailija näkyisi kilpailevan leirin somepäivityksissä. Enkä ihmettelisi yhtään, että sponssisopimuksissa olisi hyvinkin tarkat säännöt somenäkyvyydestä.

Molemmilla on sama sponsori, joten ennemminkin näin: kaksi kaveria on samassa yrityksessä töissä, mutta molemmat eri ammattiliitossa. Toisen liitto kiristää jäsentään, ettei tämä auta kaveriaan töihin liittyvissä asioissa. Aivan helvetin järkevää.
 
Mä varoittelin tästä jo viime syksynä että tähän menee. Olen aikanaan todistanut ammattilaisliittojen Suomeen tulon voimanoston puolella. Seuraava askel on että aletaan syynäämään yhteiskuvia sosiaalisissa. Se on fakta että tämä jatkuu niin kauan kuin kilpailijat sitä sietävät. Mielenkiintoista olisi selvittää että rikotaanko tuossa lakia. Kyllä tässä selkeästi tehdään nyt arvovalintaa kahden leirin osalta. Itse olen sen verran vanhan liiton jäärä etten voisi mitenkään tukea tuollaista toimintaa missään tasolla.
 
Tota noin, IFBB Elite Pro, IFBB Pro. Miten niin kilpaileva leiri?

En yhtään ihmettelis jos Sihvosta kiellettäis tulemasta mun videoille, se kun ei ole enää edes kilpailevaa toimintaa, ainakaan oikeasti, eräälle se on.

Eikös ne kuitenkin ole täysin eri, jopa kilpailevat tulosyksiköt ja organisaatiot?

Enkä mäkään ihmettelisi, jos kieltäisi. Sillä videolla olisi kuitenkin huomattava arvo pakkikselle, liikevoittoa tavoittelevalle yritykselle. Ja huomioiden myös, mitä olet herrasta täällä kirjoitellut. Enkä sano, ettäkö ne puheet ei pitäisi paikkaansa. Mutta tähän ikään mennessä on jo oppinut, että kolikolla on myös yleensä kääntöpuoli.


Molemmilla on sama sponsori, joten ennemminkin näin: kaksi kaveria on samassa yrityksessä töissä, mutta molemmat eri ammattiliitossa. Toisen liitto kiristää jäsentään, ettei tämä auta kaveriaan töihin liittyvissä asioissa. Aivan helvetin järkevää.

Järkevää tai ei, niin ihan normaalissa työelämässäkin on näin. Esimerkiksi rakennuksella siivooja, jolle maksetaan palkkaa siivousalan TES:in mukaan ei saa auttaa rakennustyössä olevaa kaveriaan.

Ja tuonne liittoon ei kai vain ilmoittauduta jäseneksi? Käsittääkseni nämä herrat kilpailee ihan oikeista rahapalkinnoista? Että tuonne on jonkinlainen pääsyvaatimus, vähän kuin missä tahansa työpaikassa.

Kyllä sen nyt jollain tavalla toki ymmärtää että estetään muissa liitoissa kisaaminen, tosin siinäkin saattaa kyllä pidemmällä aikavälillä ampua itseään jalkaan, jos/kun kilpailijat saavat sen statuksen että eivät halua omia ketään, vaan kehittää lajeja eteenpäin.
Mutta sitten tämä muun kuin kilpailuun osallistumisen rajoittaminen, vaikea tuossa nyt kauheasti on järkeä nähdä. Tai ehkä se olisi jossain wwf vs ufc -kokoluokassa helpompaa. Periaatteessa voisi ajatella niinkin päin, että oman liittosi kilpailija huoltamassa hyvin toisen liiton kisassa = ilmaista mainosta sinulle.

No nämä on näitä linajuksia, joita kaikki yritykset joutuvat tekemään ympäri maailmaa. Nokialla tehtiin puhelinten kanssa vääriä linjauksia ja koko firma meni melkein nurin. Jokainen yritys linjaa omat sääntönsä parhaalla katsomallaan tavalla. Joskus ne on oikeita, joskus vääriä. Ja rahaa ansaitsevien työntekijöiden ei oikein auta muuta kuin toimia yrityksen linjauksen mukaan tai vaihtaa työpaikkaa. Ei tämä mitenkään mielestäni poikkea normaalista voittoa tavoittelevasta liiketoiminnasta.

Mä varoittelin tästä jo viime syksynä että tähän menee. Olen aikanaan todistanut ammattilaisliittojen Suomeen tulon voimanoston puolella. Seuraava askel on että aletaan syynäämään yhteiskuvia sosiaalisissa. Se on fakta että tämä jatkuu niin kauan kuin kilpailijat sitä sietävät. Mielenkiintoista olisi selvittää että rikotaanko tuossa lakia. Kyllä tässä selkeästi tehdään nyt arvovalintaa kahden leirin osalta. Itse olen sen verran vanhan liiton jäärä etten voisi mitenkään tukea tuollaista toimintaa missään tasolla.

Niin, nimenomaan AMMATTIliitot. Jonka kassasta maksetaan kilpailijalle tulospalkkiota, eikö? Miksi silloin liitto ei saisi myös asettaa somessa esiintymiselle rajoituksia? Ihan jokainen maailman yritys määrittää säännöissään somessa esiintymiselle, miksi joku voimailuliitto tästä poikkeaisi jotenkin?

Mä en edelleenkään näe tässä mitään ihmeellistä. Se vain on tämän firman linjaus. Tää on vaan jotenkin porukalle niin vaikea ymmärtää, että kun raha tulee mukaan kuvoihoin niin silloin muuttuu kulueräksi yritykselle ja sille kuluerälle yritys myös odottaa jotain arvoa tai tuottoa. Ihan sama, kun naapurin lissu kävisi hyvää hyvyyttään siivoamassa tai jos palkkaa siivoojan niin silloin siltä lopputulokselta on myös täysin erilaiset odotukset. Se taas, että onko ne firman linjaukset ja toimintatavat muuten oikein näyttää tulevaisuus ja firman kyky tuottaa sitä voittoa.
 
Sihvosen body elämän paras päätös on ollut aikoinaan lähteä kuntosalihommiin. Huonoin päätös on taas ollut Pro elite. Jos ja kun Sihvonen voittaa elite kilpailun johon osallistuu, niin silloin vaan tulee mieleen, että mitenhän oikean IFBB liiton kisassa olisi käynyt?Onhan tape valkonenkin voittanut jonkun MM:n niissä WABBA/hubbabubba kisoissa, mutta harva Tapea pitää yhtenä Suomen kovimmista kehonrakentajista. Samaan kastiin nämä elite liitotkin menee.

Se siis vaan tässä on vaarana että maine menee pysyvästi, koska on mukana tämmöisessä hupiliitossa.
 
Kyllä sitä väkisinkin miettii miltä Sihvonen näyttäisi vaikka olympiassa classic physiquessa, jos vaan sinne asti pääsisi. Uskon kyllä itse, että tulisi sinne pääsemään.
 
Enkä mäkään ihmettelisi, jos kieltäisi. Sillä videolla olisi kuitenkin huomattava arvo pakkikselle, liikevoittoa tavoittelevalle yritykselle. Ja huomioiden myös, mitä olet herrasta täällä kirjoitellut. Enkä sano, ettäkö ne puheet ei pitäisi paikkaansa. Mutta tähän ikään mennessä on jo oppinut, että kolikolla on myös yleensä kääntöpuoli.
Meitä on niin monenlaisia. Mua ei esim kiinnosta onko esim Vatanen jollain muulla videolla, enkä tosiaankaan ole estämässä Vatasta menemästä muille videoille. KP:n touhu taas on sitä, että jos leikit ton kanssa, niin mä en leiki sun kanssa.
 
Järkevää tai ei, niin ihan normaalissa työelämässäkin on näin. Esimerkiksi rakennuksella siivooja, jolle maksetaan palkkaa siivousalan TES:in mukaan ei saa auttaa rakennustyössä olevaa kaveriaan.

Ja tuonne liittoon ei kai vain ilmoittauduta jäseneksi? Käsittääkseni nämä herrat kilpailee ihan oikeista rahapalkinnoista? Että tuonne on jonkinlainen pääsyvaatimus, vähän kuin missä tahansa työpaikassa.
Itse lähtisin ennemmin vertaamaan toisiin urheilulajeihin enkä "tavalliseen" ammattiin. Olisi hassua jos Suomen Palloliitto kieltäisi HJKta osallistumasta eurooppaliigaan, joka on UEFAn alainen liiga. Eikö IFBB pro ja IFBB elite pro kuitenkin ole samaa lafkaa
 
Meitä on niin monenlaisia. Mua ei esim kiinnosta onko esim Vatanen jollain muulla videolla, enkä tosiaankaan ole estämässä Vatasta menemästä muille videoille. KP:n touhu taas on sitä, että jos leikit ton kanssa, niin mä en leiki sun kanssa.

Mä kun muistelin että että aika samantapainen juttu kävi, kun supermassa meniki jukan streamiin nii sit ei kiinnostanutkaa enää makea haastatella?
 
Mä kun muistelin että että aika samantapainen juttu kävi, kun supermassa meniki jukan streamiin nii sit ei kiinnostanutkaa enää makea haastatella?
Ei vaan me sovittiin sille päivälle se meidän treeni ja se feidas. Ei mulla sitten taas seuraavalla päivällä ollut intoa tehdä. ELi vaikka nyt koitetaan taas yrittää veivata jotain, niin mä teen kaikkien kanssa kokoajan, en mä välitä kenen kanssa ne duunaa.
 
Ihme kuvio että rajoitetaan huoltajaksi menemistäkin, Pro tasolla molemmat ja keltä se olisi pois jos Mika olis huoltanut Killeä tuolla? Nää kaks ukkoa on aika keulakuvia Suomen kehonrakennuksessa ja kun niitä vedetään narussa erisuuntiin, niin se ei ole kenenkään etu. En näe tossa mitään järkeä. Olis kiva jos Mika itse kommentoisi ja avaisi asiaa tänne ketjuunsa.
 
Meitä on niin monenlaisia. Mua ei esim kiinnosta onko esim Vatanen jollain muulla videolla, enkä tosiaankaan ole estämässä Vatasta menemästä muille videoille. KP:n touhu taas on sitä, että jos leikit ton kanssa, niin mä en leiki sun kanssa.
Nyt alko kiinnostaan, että maksatko Vataselle jotain sponsorirahaa?
 
Itse lähtisin ennemmin vertaamaan toisiin urheilulajeihin enkä "tavalliseen" ammattiin. Olisi hassua jos Suomen Palloliitto kieltäisi HJKta osallistumasta eurooppaliigaan, joka on UEFAn alainen liiga. Eikö IFBB pro ja IFBB elite pro kuitenkin ole samaa lafkaa

Niin, vaikka nyrkkeilyyn. Et varmasti mene huoltajaksi sielläkään kaverillesi, joka ottelee toisessa liitossa tai sun ottelut on sitä myöten finito. Käsittääkseni tuo tilanne onneksi on vähän helpottamassa, mutta onhan niitä asioita siellä hiottukin useampi vuosikymmen jo.

Meitä on niin monenlaisia. Mua ei esim kiinnosta onko esim Vatanen jollain muulla videolla, enkä tosiaankaan ole estämässä Vatasta menemästä muille videoille. KP:n touhu taas on sitä, että jos leikit ton kanssa, niin mä en leiki sun kanssa.

Niin, mä olen tässä koko ajan puhunut liiketoiminnasta ja maksettavista rahapalkkioista. Mietitäänpä asia niin päin, että jos sä olisit maksanut Vataselle rahaa siitä, että se esiintyy sun videoilla, olisko Vatanen saanut edelleen esiintyä vaikka BodyNews:in videoilla? Et VARMASTI olisi antanut esiintyä. Katsoppa, edelleen tässä on erona se, mistä koko ajan puhun, RAHA. Se vain on niin, että se muuttaa tilanteita aika paljon.

Sihvosen body elämän paras päätös on ollut aikoinaan lähteä kuntosalihommiin. Huonoin päätös on taas ollut Pro elite. Jos ja kun Sihvonen voittaa elite kilpailun johon osallistuu, niin silloin vaan tulee mieleen, että mitenhän oikean IFBB liiton kisassa olisi käynyt?Onhan tape valkonenkin voittanut jonkun MM:n niissä WABBA/hubbabubba kisoissa, mutta harva Tapea pitää yhtenä Suomen kovimmista kehonrakentajista. Samaan kastiin nämä elite liitotkin menee.

Se siis vaan tässä on vaarana että maine menee pysyvästi, koska on mukana tämmöisessä hupiliitossa.

Siis mistä te tiedättä, miten huono päätös se on ollut? Tässä on varmaan joutunut Sihvonenkin laittamaan puntariin aika monta asiaa. Erohan voi olla Sihvosen vuosituloissa vaikka kymppitonni. Ei siinä taas silloin yhden amisviiksen mielipide siitä, missä saa esiintyä ja missä ei paljoa vaakassa paina.
 
Nyt alko kiinnostaan, että maksatko Vataselle jotain sponsorirahaa?
Nyt alko kiinnostaan maksaako Kp Sihvoselle. Ja kyse ei edelleenkään ole siitä, että Sihvonen menisi edustamaan toiseen liittoon, vaam huoltamaan taustajoukoissa. Ihan eri asia.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom