BB PRO Mika Sihvonen

Sihvilän eiliseen igpostaukseen liittyen. Aamupaino tänään 95,3 kg.

SHIVONEN.png

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ainankin minä puhuin precorista+tytöistä+300kg painoista+polviräteistä :D Ja ei en jaksaisi ite tehdä..
Mutta tosiaan meidän salilla siksi precoriin hitsattu lisäputket kun ei tunnu kaikille tila riittävän, en voi käsittää :D
Ite ainakin pidän hackia bodailu laitteena, mutta toisille näyttää olevan hackin tekokin voimannostoa :D
Mie jo ajattelin että oon ainoo jolla tippu leuka lattiaan ku näin ne lisäputket.. :D

Nyt kyllä lopetan tämän aiheen kommentoinnin kun ollaan kaukana Sihvosesta, kun Mikan reeneissä ei ole valittamista (y)

Mä taas näkisin niin, että tässä ollaan koko ajan pyöritty tuon Sihvosen insipiroivan hackvideon/Goljat/300kg+kelkka teeman ympärillä - sitä peilaten ja siitä vauhtia ottaen. Keskustelu on ollut myös melko informatiivinen. Hackkilaitteita on monenlaisia ja muidenkin kokemuksia on hyvä kuulla. Mitä tulee jalkaharjoitteluun, niin pidän kyllä Sihvosen hackia tai jalkaharjoittelua erinomaisena kiintopisteenä kenen tahansa harjoitelulle.

Olisi mielenkiintoista nähdä kuva siitä minkälainen precorin hacki on kyseessä mihin biksutytöt muka laittaa 300kg. Omalla salilla kun on toi precorin hack missä pelkkä kelkka painaa sen 50kg niin oma ennätys sarja taitaa olla joku 200kg levyjen kanssa. En oo ikinä nähnyt kenenkään siinä tekevän edes 250kglla. Naisilla yleensä maksimissaan 50kg levyjä. Kai sitä vaan itse on niin heikko jaloista jos biksutytöt treenaa 100kg isommilla painoilla.:nolo:

Itse olen nähny ainoastaan kerran tämän melko pitkään jatkuneen harrastuksen aikana,kun yksi tyttö otti jalkaprässissä yli 300kg painoja ja
nyt en laske kelkan painoa mukaan.
Olipahan kokemus,itse lopettelin treenejä jalkaprässissä ja oli siinä 280kg,niin reilu parikymppinen tyttö/nainen tuli siihen ja sano,et jätä painot vaan siihen,niin hän jatkaa :)
Ilman lämmittelyjä siihen 280kg ja lisäs vielä 20kg päihin,otti muistaakseni kutosen ärräpäiden saattelemana.

Olisi mielenkiintoista nähdä kuva siitä minkälainen precorin hacki on kyseessä mihin biksutytöt muka laittaa 300kg. Omalla salilla kun on toi precorin hack missä pelkkä kelkka painaa sen 50kg niin oma ennätys sarja taitaa olla joku 200kg levyjen kanssa. En oo ikinä nähnyt kenenkään siinä tekevän edes 250kglla. Naisilla yleensä maksimissaan 50kg levyjä. Kai sitä vaan itse on niin heikko jaloista jos biksutytöt treenaa 100kg isommilla painoilla.:nolo:

@Cbb_Jarno voin kertoa lohdutuksen sanasen sulle, ei takuuvarmasti tee yksikään bikinipimu edes puolella tosta 300 kilosta precorin hackilla :)

Meillä salilla tommonen kyseinen hack-kyykkylaite ja kyllä ne bikinissä kilpailevat töttöröhuulet tekee pääsääntösesti 30-60kg kuormilla siinä mikäli se liikerata on yhtään 10cm pidempi.

603_hackslide_wo_shadow_3.jpg

Tältä se näyttää äkkiseltään. Ja tosiaan kummastuttaa minuakin nuo painot mitä jotkut käyttää.

Itselläni (kisailen kehiksessä) painot abaut 70-140kg
Vaimolla (kisailee bf:ssä) painot 30-60kg tietämillä..

Ehkä tuo biksutytöt oli liioittelua mutta tytöt kuitenkin ja monilla miehillä kun ei tosiaan putket riittäny (menee ehkä just tuo 300kg 25kg lätyillä) niin asensivat lisäpaino putket tuohon hackiin. Lisäpainoteline painaa abaut 25kg itsessään niin nyt ei sitten kaikki tarvitse painoja ollenkaan.

Ja siis alkuperäinen pointtini tähän hacki keskusteluun oli se, että tuon precorin painoissa ei oikein ole logiikkaa kun saman näköset kaverit, päälle päin saman näköisellä tekniikalla tekevät esim 60kg vs. 300kg :D Itsekin olen kokeillut isompia tuossa, mutta jotenkin tuntuu että sitten varsinkin karkaa lihakselta. Kun muutenkin tuossa precorissa itselle jotenkin ei tahdo löytyä asentoa/tekniikkaa jolla saisi reisille menemään :)

Itse olen (ainakin toistaiseksi) polvivammaton ja tehnyt tuon hackin sillai että päkiät levyn alareunaan, kantapäät yhteen, varpaat osoittamaan jonkun verran ulos ja tietenkin polvet samaan suuntaan, liikerata aivan pohjaan ja annan kantapäiden nousta samalla kun päästää menee alas. Siinä on reisi melko kovassa venytyksessä, ei takareisi kaukana pohkeesta tuossa ole mikä kertoo kyykyn syvyydestä.

Ei varmasti tuo tyyli sovi jos polvien kanssa yhtään ongelmia, olen tehnyt tuolla tyylillä kaikkea 4-25 toiston väliltä ja mutuilut johtaakin siihen että tuo on itsellä yksi niitä liikkeitä millä etureisiin on saanut kasvua edes jonkinverran.

Tältä se näyttää äkkiseltään. Ja tosiaan kummastuttaa minuakin nuo painot mitä jotkut käyttää.

Ehkä tuo biksutytöt oli liioittelua mutta tytöt kuitenkin ja monilla miehillä kun ei tosiaan putket riittäny (menee ehkä just tuo 300kg 25kg lätyillä) niin asensivat lisäpaino putket tuohon hackiin. Lisäpainoteline painaa abaut 25kg itsessään niin nyt ei sitten kaikki tarvitse painoja ollenkaan.

Ja siis alkuperäinen pointtini tähän hacki keskusteluun oli se, että tuon precorin painoissa ei oikein ole logiikkaa kun saman näköset kaverit, päälle päin saman näköisellä tekniikalla tekevät esim 60kg vs. 300kg :D Itsekin olen kokeillut isompia tuossa, mutta jotenkin tuntuu että sitten varsinkin karkaa lihakselta. Kun muutenkin tuossa precorissa itselle jotenkin ei tahdo löytyä asentoa/tekniikkaa jolla saisi reisille menemään :)

Kyllä siinä ihan logiikkaa löytyy. Mitä enempi voimaa, sen enempi painoja. :D
Todellakaan ei saa tyttöset ja hyvin harva mieskään +250kg tuolla mitään tehtyä. Jos nyt ei muutaman sentin liikeratoja sit lasketa.
Mutta noiden lisäputkien pointtia en ymmärtänyt kun pitkästä aikaa kävin entisellä kotisalilla pyörähtää.
Kait siinä jotkut sitten nylkyttää +300kg.

Tässä JP ja 360kg precorin hackissa niin haluun kyllä nähdä sen muijan joka samalla vehkeellä tekee sarjaa 300kg:llä. Jos JP ottaa tässä kutosen niin en usko että kauheasti yli kymppiä tulisi 300kg:llä.

Viimeksi muokattu:
Tässä JP ja 360kg precorin hackissa niin haluun kyllä nähdä sen muijan joka samalla vehkeellä tekee sarjaa 300kg:llä. Jos JP ottaa tässä kutosen niin en usko että kauheasti yli kymppiä tulisi 300kg:llä.
Rovaniemellä astetta kovempia biksutyttöjä kun samoja sarjapainoja JPn kanssa liikuttelee.:LOL:

Itse kummastellut tätä samaa kun 20kg levyjä laitetaan niin ettei enempää mahdu ja 2-3 varmistajaa siinä matkassa. Sen kummemmin en ole keskittynyt millä tekniikalla ne sarjat on tehty mutta nuo lisäpaino putket meni kyllä jo vähän yli.

Rovaniemellä astetta kovempia biksutyttöjä kun samoja sarjapainoja JPn kanssa liikuttelee.:LOL:
Nykyään siis Oulussa ja varmaan samalla salilla kävijät tietää mistä paikasta puhutaan ja tunnistaa tuon lisäpainoputkien perusteella :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom