Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mie jo ajattelin että oon ainoo jolla tippu leuka lattiaan ku näin ne lisäputket.. :DAinankin minä puhuin precorista+tytöistä+300kg painoista+polviräteistä :D Ja ei en jaksaisi ite tehdä..
Mutta tosiaan meidän salilla siksi precoriin hitsattu lisäputket kun ei tunnu kaikille tila riittävän, en voi käsittää :D
Ite ainakin pidän hackia bodailu laitteena, mutta toisille näyttää olevan hackin tekokin voimannostoa :D
Nyt kyllä lopetan tämän aiheen kommentoinnin kun ollaan kaukana Sihvosesta, kun Mikan reeneissä ei ole valittamista
Jos muistat niin, Colemanhan teki hackia aina polvisiteiden kanssa. Maximipainot olivat leyvyissä laskettuina siinä 250-300kg. Ehkä vois just pärjätä meidän vahvimmille fitnesstähdillemme?
Olisi mielenkiintoista nähdä kuva siitä minkälainen precorin hacki on kyseessä mihin biksutytöt muka laittaa 300kg. Omalla salilla kun on toi precorin hack missä pelkkä kelkka painaa sen 50kg niin oma ennätys sarja taitaa olla joku 200kg levyjen kanssa. En oo ikinä nähnyt kenenkään siinä tekevän edes 250kglla. Naisilla yleensä maksimissaan 50kg levyjä. Kai sitä vaan itse on niin heikko jaloista jos biksutytöt treenaa 100kg isommilla painoilla.
Olisi mielenkiintoista nähdä kuva siitä minkälainen precorin hacki on kyseessä mihin biksutytöt muka laittaa 300kg. Omalla salilla kun on toi precorin hack missä pelkkä kelkka painaa sen 50kg niin oma ennätys sarja taitaa olla joku 200kg levyjen kanssa. En oo ikinä nähnyt kenenkään siinä tekevän edes 250kglla. Naisilla yleensä maksimissaan 50kg levyjä. Kai sitä vaan itse on niin heikko jaloista jos biksutytöt treenaa 100kg isommilla painoilla.
Tältä se näyttää äkkiseltään. Ja tosiaan kummastuttaa minuakin nuo painot mitä jotkut käyttää.
Itselläni (kisailen kehiksessä) painot abaut 70-140kg
Vaimolla (kisailee bf:ssä) painot 30-60kg tietämillä..
Ehkä tuo biksutytöt oli liioittelua mutta tytöt kuitenkin ja monilla miehillä kun ei tosiaan putket riittäny (menee ehkä just tuo 300kg 25kg lätyillä) niin asensivat lisäpaino putket tuohon hackiin. Lisäpainoteline painaa abaut 25kg itsessään niin nyt ei sitten kaikki tarvitse painoja ollenkaan.
Ja siis alkuperäinen pointtini tähän hacki keskusteluun oli se, että tuon precorin painoissa ei oikein ole logiikkaa kun saman näköset kaverit, päälle päin saman näköisellä tekniikalla tekevät esim 60kg vs. 300kg :D Itsekin olen kokeillut isompia tuossa, mutta jotenkin tuntuu että sitten varsinkin karkaa lihakselta. Kun muutenkin tuossa precorissa itselle jotenkin ei tahdo löytyä asentoa/tekniikkaa jolla saisi reisille menemään
Tätä en kyllä usko ennen kuin näen videon. 20 sentin liikerataa ei lasketa.
Rovaniemellä astetta kovempia biksutyttöjä kun samoja sarjapainoja JPn kanssa liikuttelee.Tässä JP ja 360kg precorin hackissa niin haluun kyllä nähdä sen muijan joka samalla vehkeellä tekee sarjaa 300kg:llä. Jos JP ottaa tässä kutosen niin en usko että kauheasti yli kymppiä tulisi 300kg:llä.
Pohjosen tytöt astetta kovempia. Vai oisko sitä kuuluisaa Lapin lisää ihan hiemanRovaniemellä astetta kovempia biksutyttöjä kun samoja sarjapainoja JPn kanssa liikuttelee.
Tältä se näyttää äkkiseltään. Ja tosiaan kummastuttaa minuakin nuo painot mitä jotkut käyttää.
Itselläni (kisailen kehiksessä) painot abaut 70-140kg
Vaimolla (kisailee bf:ssä) painot 30-60kg tietämillä..
Ehkä tuo biksutytöt oli liioittelua mutta tytöt kuitenkin ja monilla miehillä kun ei tosiaan putket riittäny (menee ehkä just tuo 300kg 25kg lätyillä) niin asensivat lisäpaino putket tuohon hackiin. Lisäpainoteline painaa abaut 25kg itsessään niin nyt ei sitten kaikki tarvitse painoja ollenkaan.
Ja siis alkuperäinen pointtini tähän hacki keskusteluun oli se, että tuon precorin painoissa ei oikein ole logiikkaa kun saman näköset kaverit, päälle päin saman näköisellä tekniikalla tekevät esim 60kg vs. 300kg :D Itsekin olen kokeillut isompia tuossa, mutta jotenkin tuntuu että sitten varsinkin karkaa lihakselta. Kun muutenkin tuossa precorissa itselle jotenkin ei tahdo löytyä asentoa/tekniikkaa jolla saisi reisille menemään
Nykyään siis Oulussa ja varmaan samalla salilla kävijät tietää mistä paikasta puhutaan ja tunnistaa tuon lisäpainoputkien perusteella :DRovaniemellä astetta kovempia biksutyttöjä kun samoja sarjapainoja JPn kanssa liikuttelee.