Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole kyllä kenelläkään suomalaisella yhtä kovia reisiä tällä hetkellä mitä Sihvoselta löytyy. Noi reidet varsinkin takaa ja sivulta.... DÄÄÄÄM!
No kyllähän eron huomaa jos nyt vähänkään on lajiin perehtynyt. Sihvosen jalat on täydellisen esteettiset, reidet, jalkahauikset ja pohkeet on tasaisesti kehittyneet ja juuri oikeassa balanssissa.En väitä vastaan, mutta Artturi Kallion kanssa olisi kiva nähdä vaikka leikkimielinen reisivertailu.
"Legendojen nimiä ei joudu googlettamaan."Legendaarinen Pekka Virho oli samaa luokkaa aikoinaan.
Joku snookerpelaaja ilmeisesti."Legendojen nimiä ei joudu googlettamaan."
-Gandhi
Se voi olla geneettistä kuten monen muunkin lihasryhmän kasvu. Esim mä nyt olen kyykännyt aivan helvetisti ja vyötärö ei ole kasvanut, vaan kaventunut.Nousi taas mieleen tämä ikuisuusaihe, videon myötä,eli vyötärön leveneminen raskaissa souduissa/vedoissa/kyykyissä..huuhaata vai ehkä jopa totta? Onko olemassa jotain tutkimusta tästä? Ja jos kasvaa vyötärö niin paljonko:D
Ite omaan mielestäni semi-kapean vyötärön ja saa jotain illusiota aikaan mukamas leveistä hartioista/yläkerrasta ym sitä kautta, niin tuhoutuuko mun vyötärö nyt kun ottanut enemmän mukaan soutuja esim selkäreeniin
Nousi taas mieleen tämä ikuisuusaihe, videon myötä,eli vyötärön leveneminen raskaissa souduissa/vedoissa/kyykyissä..huuhaata vai ehkä jopa totta? Onko olemassa jotain tutkimusta tästä? Ja jos kasvaa vyötärö niin paljonko:D
Ite omaan mielestäni semi-kapean vyötärön ja saa jotain illusiota aikaan mukamas leveistä hartioista/yläkerrasta ym sitä kautta, niin tuhoutuuko mun vyötärö nyt kun ottanut enemmän mukaan soutuja esim selkäreeniin
Nousi taas mieleen tämä ikuisuusaihe, videon myötä,eli vyötärön leveneminen raskaissa souduissa/vedoissa/kyykyissä..huuhaata vai ehkä jopa totta? Onko olemassa jotain tutkimusta tästä?
Just näin. Menee siis vähän samaan bro-kategoriaan kuin "polvi ei saa ylittää kyykyssä varvaslinjaa" -bullshit.https://bretcontreras.com/squats-and-deadlifts-wont-make-your-waist-blocky/ Siinä Bret Contrerasin teksti.
''This phobia has been generated by well-intentioned but misguided bodybuilders who use squats and deadlifts as a scapegoat to explain the excessive midsection growth that they experienced when they packed on dozens of pounds of muscle mass in concert with human growth hormone, insulin, and anabolic steroids.''
Parasta mitä salilla kuulee on että "Toivottavast polvet kestää kun kyykkäät noin syvälle.". Samalla kun se veivaa 100 kiloa liian isoilla painoilla 1/4 kyykkyjäJust näin. Menee siis vähän samaan bro-kategoriaan kuin "polvi ei saa ylittää kyykyssä varvaslinjaa" -bullshit.
Mä haluaisin tietää miten polvet edes voi kyykyssä mennä jos teknisesti nyt ei aleta sekoilemaan ja nilkat pettää ja muuta.Parasta mitä salilla kuulee on että "Toivottavast polvet kestää kun kyykkäät noin syvälle.". Samalla kun se veivaa 100 kiloa liian isoilla painoilla 1/4 kyykkyjä
Yleensähän ne hajoaa nimenomaan teknisistä syistä esim. polvet ampuu sisään ja ulkosyrjä nousee. Sit alkaakin olemaan jo hyvin vääntöä polvessa.Mä haluaisin tietää miten polvet edes voi kyykyssä mennä jos teknisesti nyt ei aleta sekoilemaan ja nilkat pettää ja muuta.