BB PRO Mika Sihvonen

Precorin hacki paskinta ikinä :D

Makuasioita ja paljon välityksistä kiinni.

Meidän salilla precori niin tytöt tekee siinä jollain 300kg ja itse jos haluan LIHASTA treenata niin painot pyörii siinä 60-100kg välillä (vahavoja tyttöjä) :D

Sekotitko johonkin toiseen laitteeseen, vai mitä ihmettä horiset 300 kg seteistä naisilla :woot: Precori on kohtalaisen raskas, mutta yks paskimmista hackeista ja samoiten precorin prässi on syvältä :kakka:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tein juuri peräkkäisinä viikonloppuina jalat Goljatin ja Kraftwerkin hackeilla. Jos saisin itse valita, niin ottaisin toki salille molemmat.

Goljatin etu on siinä, että kelkan painon ja kallistuskulmansa ansiosta se sopii lähes kaikille, myös naisille ja aloittelijoille. Tuntuma on tietysti erinomaisen hyvä ja polvia säästävä, vaikka lihastuntuma ja paine kohdistuukin pitkälti etureiden alempaan osaan, kun liikettä tekee normaaliasennossa. Vaikka jalka-alusta onkin kiinteä (?), niin tarjoaa se kuintenkin kokonsa ja muotoilunsa ansiosta mahdollisuuden hakea helposti eri rasituskulmia lihaksiin.
Power Fit Vantaan Goljatin hackin jalkalevy on ainakin säädettävissä.

Säädettävä se on ollu kaikissa minun näkemissä goljatin hackeissa.

Itse en ole Kraftwerkin hackia testannut mutta samanlaista(varmaan kopio) laitetta paljonkin.

Näistä kahdesta (Goljat ja Kraftwerk)on kyllä vaikea valita kumpi on parempi, molemmissa on puolensa.

Mutta tuohon kyllä yhdyn että precori on paska.

Sekotitko johonkin toiseen laitteeseen, vai mitä ihmettä horiset 300 kg seteistä naisilla :woot: Precori on kohtalaisen raskas, mutta yks paskimmista hackeista ja samoiten precorin prässi on syvältä :kakka:
Kyllä se on juurikin varmasti sama precorin laite, koska itsestänikin tuntuu raskaalle loivasta kulmasta huolimatta (n) Viimesin älynväläys oli laittaa tähän hackiin lisäpainoputket kun ei tuntunu se 300kg riittävän kaikille :hyper: Toisaalta siellä on biksu tytöistä lähtien kaikilla polvirätit käytössä ja niitä porukalla vedetään jalkoihin hacki sarjojakin ennen, ihme bodausta kun ei haluta lihaksella hommia tehdä :whistle:

Edit: sorry offtopic

Sihvonen sentään tekee siistejä sarjoja vaikka painoa onkin reilusti (y) Outoa tosiaan että salimme tytöt tekee samoilla painoilla mutta kenenkään jalat ei näytä Mikan jaloilta:hyper:

Kyllä se on juurikin varmasti sama precorin laite, koska itsestänikin tuntuu raskaalle loivasta kulmasta huolimatta (n) Viimesin älynväläys oli laittaa tähän hackiin lisäpainoputket kun ei tuntunu se 300kg riittävän kaikille :hyper: Toisaalta siellä on biksu tytöistä lähtien kaikilla polvirätit käytössä ja niitä porukalla vedetään jalkoihin hacki sarjojakin ennen, ihme bodausta kun ei haluta lihaksella hommia tehdä :whistle:

Edit: sorry offtopic

Sihvonen sentään tekee siistejä sarjoja vaikka painoa onkin reilusti (y) Outoa tosiaan että salimme tytöt tekee samoilla painoilla mutta kenenkään jalat ei näytä Mikan jaloilta:hyper:
Se on kato just se hiuksenhieno ero ku hackilla treenataan maksimaalisesti niit etureisii lihaksella supistaen vs se että tehdään vaan hackkia kaikella mahollisella ja keskitytään tekemään vaan voimalla ja maksimiromuil

Se on kato just se hiuksenhieno ero ku hackilla treenataan maksimaalisesti niit etureisii lihaksella supistaen vs se että tehdään vaan hackkia kaikella mahollisella ja keskitytään tekemään vaan voimalla ja maksimiromuil
Mayorilla se tehdään niin, että pelkkä kelkka ja sitten laitetaan vielä kuminauhat auttamaan. Jos ei kelkalla saa toistoja, niin kannattanee mennä kyykkytangon alle hakemaan voimaa.

Meidän salilla precori niin tytöt tekee siinä jollain 300kg ja itse jos haluan LIHASTA treenata niin painot pyörii siinä 60-100kg välillä (vahavoja tyttöjä) :D

Kokeile davidin hackia ni tiedät mikä on paska. Ja kyll niitäkin löytyy vielä.

Entinen sali millä kävin nii siellä oli semmone valkonen hackki, en muista merkkiä mut ei mikään edellä mainituista. Se oli jyrkkä ja jykevä, sekä säädettävä jalka-alusta. Joku muistikuva on että se olis ollu joku normann merkkinen. Voin toki muistaa ihan väärin sillä nopean googletuksen tulos ei tuonut osumia. Tai sitten se on niin vanha malli ettei vaan kuvia siitä ole.

Hackeissa tärkeintä on säädöt ja jalkojen asennot. Mikä siinä Precorin hackissa niin paskaa on? Minusta kuitenkin täysin hyvä ja toimiva vaihtoehto.

Teidän salin tytöt kyllä epätavallisen vahvoja. Itse olen tehnyt Precorilla isoimmillaan vain 200kg:n levyillä. Isommat ja vahvemmat ukot vastaavasti 300kg levyjä.

Kokeile davidin hackia ni tiedät mikä on paska. Ja kyll niitäkin löytyy vielä.

Minusta myös Daavid hacki on ihan toimiva, vaikka ei paras mahdollinen, koska ainakaan vanhoissa malleissa ei ole mitään säätö mahdollisuuksia. Ja jos on voimaa vähän ennemmän, niin ei saa laitettua tarpeeksi painoja.

Goljatin hack ja prässi ei omasta mielestä kummosia ole. Nykysellä salilla on cybexin laitteet ja onki parhaat vehkeet mitä tullu testattua. Cybexin hackiin ei voi kyllä laittaa läheskään samoja painoja kun goljattiin, mikä on vaan hyvä juttu. Goljatissa joku 200kg ei paina mitään.

Hackeissa tärkeintä on säädöt ja jalkojen asennot. Mikä siinä Precorin hackissa niin paskaa on? Minusta kuitenkin täysin hyvä ja toimiva vaihtoehto.

Teidän salin tytöt kyllä epätavallisen vahvoja. Itse olen tehnyt Precorilla isoimmillaan vain 200kg:n levyillä. Isommat ja vahvemmat ukot vastaavasti 300kg levyjä.
No se oikeestaa precorissa paskaa kun ei ole yhen yhtä säätöä ja jalkalevykin loppuu aivan liian ylös.
Otin toiselle salille kortin pelkästää sen takia että käyn etureisipäivän tekemässä toisessa paikassa kun siellä normanin hacki (y)

Ja on joo pitänyt oikein silmiä hieraista kun tytöt (ja osa pojistakin) menee nuilla painoilla. Ite kuolisin alle :D

Tulee tämän keskustelun myötä esiin oma heikkous :ROFLMAO: Ei taida sellaista hackia löytyä, jolla jaksasin 3 markan sarjapainoja käyttää, tuskin edes polviräteillä. Tosin mieluummin omin voimin liikutan kelkkaa kuin varusteilla. Suoritustekniikat ja liikeradat voi kyllä olla mielenkiintoisia, jos naisten tai keskiverto-kyniksien tarvii 200-300kg lastata. Vaikka oliskin loiva hacki.

Precorin hack on kyllä paskin ikinä minunkin mielestä. Ei pääse ees kunnolla pohjaan ennenkuin turvaraudat ottavat kiinni ja joutuu nysväämään jotain puolikyykkyjä jotka käyvät ainoastaan polviin. Davidin hack on kyllä hyvä.

Goljatin hack ja prässi ei omasta mielestä kummosia ole. Nykysellä salilla on cybexin laitteet ja onki parhaat vehkeet mitä tullu testattua. Cybexin hackiin ei voi kyllä laittaa läheskään samoja painoja kun goljattiin, mikä on vaan hyvä juttu. Goljatissa joku 200kg ei paina mitään.

Omat kokemukseni Kraftwerkin, Cybexin ja Precorin hackeista. Kaksi ensin mainittua selvästi raskaampia, painot samaa luokkaa kuin takakyykyssä ja menee kyllä hyvin perille. Precoriin voi lastata noin 30% enemmän eikä mene etureisiin.
Erikoista kyllä jos oikeasti jotkut biksutytöt ovat liikuttaneet Goljatissa 300kg romuja. En ole laitetta käyttänyt, mutta kommenttien perusteella kulma lienee Precorin luokkaa ja takakyykyssä pitäisi silloin liikkua reippaasti yli 200kg romut. Epäilen..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom