Mikä vituttaa lisääntyneissä kiloissa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grip
  • Aloitettu Aloitettu
10-15kg extraa ja muijilta saatu huomio putoo nollaan. Poikkeuksena Flavio Briatore, koska kaikki on kompensoitavissa jos on miljonääri.

Valmiiksi kun on altis kauhealle hikoilulle niin ei tää reenaaminen sitä ainakaan vähennä :)

Keskivartalo eli masu ja jenkkakahvat kerää fläsää vähä liikaa:/ Semmonen pullottava maha suhteessa rintalihaksiin on kyllä vain komee, mutta jos vatsa koostuu liiakseen läskistä niin sit ei ole hyvä.

Läskimaha. Tosin se nyt oli iso jo ennen treenaamista mut kyl se on kasvanu lisää komeesti :jahas: Vituttaa ku muuten kroppa rupee näyttää jo paljo paremmalta ku ennen mut toi läskimaha pilaa kaiken. Eikä sitä koko ajan jaksais sisäänkään vetää. Dietille ei viel kehtais ruveta ennen ku on edes jonki verran saanu lihaa kroppaan ni dietin jälkeen fileistäkin olis edes jotain jäljellä :rolleyes:

Haluun sellasen paikallisrasvanpoistajavibran mitä ne myi joskus ostos-tv:llä :lol2:

Vaatteet vituttaa. Viime heinäkuusta on tullut kehonpaino nostettua 62 -> 81 kiloon ja kyllä se jossain jo tuntuu.

-6kk vanhat farkut, neuleet, collarit, kauluspaidat, puku... Kaikki pieniä. Hyvin menee rahaa kun saa olla koko ajan uusia ostamassa.
-Farkut hiertää reisiä
-Paidat hartioista sopivat - vatsa lepattaa.

Onneksi tuo painon nousu alkaa jo pikkuhiljaa hidastua.

:D Hiki, hengästyminen, oravalook ja vaatteiden tiukentuminen. Eipä siinä muuta. Ei mua maha haittaa, enemmän toi pullanaama.:D

Sama. Vituttaa ku naama on ku jalkapallo. Se on kyllä tosiaan tullu huomattua että diettikautta kun on jonku aikaa vetäny niin naisia saa mukavasti. Sitte dietin loppuessa naiset häviää samaa tahtia ku paino kasvaa

Vanhat farkut ei mahu jalkaan ja vaikea löytää naisten vaatekaupoista istuvia pitkähihaisia: S paidat kiristää käsistä ja muute ok, M muuten hyvä mut mahasta löysä. :(

-sopivien farkkujen löytäminen helvetin vaikeaa
-sopivien kauluspaitojen löytäminen helvetin vaikeaa
-HIKI fillarillakin vaikka kouluun vetää pitää lähteä melkein alasti ettei ole hiestä märkä kun pääsee perille, kesät talvet tulee oltua joka paikassa t-paidassa kun pitkähihaisessa tulee kuuma ja kauluspaidat istuvat huonosti ja ovat epämukavia
-jalat eivät meinaa kestää pidempiä juoksulenkkejä

Itseä eivät moiset pikkuseikat juuri haittaa ja onhan se nyt vaan vitun hienoa olla vähän muhkumpi kuin muut :D

Housuthan ne ketuttaa. Tuntuu että farkkuja tehdään tasan kahta mallia: Malli Läski Poika menee kyllä jalkaan, mutta vyötäröllä on niin helvetisti löysiä. Malli Rimppakinttu ei mene sitten jalkaan, vaan pysähtyy puoleen reiteen tai viimeistään hanuriin. Tässä mallissa se vyötärö olisi suunnilleen sopiva. Ja minä en edes ole todellakaan iso enkä kireä ukko, mitenkähän ne oikein pärjää.

Suunnilleen sopivat farkut kun löytyy, ne perkeleet yleensä repeävät perseestä kolmatta kertaa kyykistyessä.

Just toi mitä risuranne sano. Sopivia farkkumalleja saa hakemalla hakea. Tähän asti on löytyny tehtaanmyymälästä sopivia, sielläkin myyjä sano ettei oo ihan hirveesti sellasia markkinoilla.

Tänään tuli uutta havaintoa... t-paidat alkaa käymään pieniksi. Jos ne sopii hartioiden kohdalta, niin sitten ne on mystisesti lyhentyneet niin jotta mahanrölläkkä paistaa sieltä alta :D Isommat koot taas on sellaisia, että ne päällä tuntee pukeutuneensa lakanaan.

Eniten ottaa päähän vaatteiden epäsopivuus ja se, ettäne on viime aikoina jääny aika nopeasti pieneks. Hikoilu on lisääntynyt myös ja heikompi aerobinen jaksaminen vähän harmittaa. Tietysti läskit sais hävitä kun en niistä juuri pidä.

Ei sovi dressmanin tai seppälän vaatteet millää muotoa päälle, ne on joko mahasta isot tai käsistä pienet. Ja mä oon ite ihan saamarin pieni, en ymmärrä miksi mun pitää kamppailla moisten ongelmien kanssa. Lihottaminen vois oikeasti auttaa.

Ei sovi dressmanin tai seppälän vaatteet millää muotoa päälle, ne on joko mahasta isot tai käsistä pienet. Ja mä oon ite ihan saamarin pieni, en ymmärrä miksi mun pitää kamppailla moisten ongelmien kanssa. Lihottaminen vois oikeasti auttaa.

Jep. Jos ois mahaa niin löytyis varmasti sopivia, mutta yhtään kapeammalla vyötäröllä ei toivoakaa.

Voidin sanoin "Paidat hartioista sopivat - vatsa lepattaa". Olen siirtynyt kauluspaidoissa mittatilausasiakkaaksi. Onneksi meillä on internet.

-Se ,että osa tulee pakosta läskinä. Pitää dietata:(
-Hikoilee niin pirusti.

Itseä ei haittaa tuo jalkojen koko vaikka pitää vähän löysempiä housuja ostaaki. Tosin viime housut oli vyötäröstä vähän isot saa nähä miten käy, kun tässä vähän painoa pudotellu.

-vaatteet (housuissa vähän onkelmaa koska pitää aina lyhentää)
nykyajan paidat mitä myydään normaaliliikkeissä: hartioista liian pienet vaikka joku XL koon paita ja muuten ottaa mahasta :D (normaalivaatteet on vissiin suunniteltu vähän pienemmille ihmisille kenenkä rinnanympärys on 20cm)

Ei vituta pahemmin mikään. Painoa kertynyt vajaa 20kg lisää sinä aikana mitä olen treenannut, ei näy eikä tunnu vielä missään. Läskiäkään ei pahemmin vielä ole. Kynis siis olen edelleen. Katsotaan uudestaan sit 20kg päästä.

Jos nyt jostain pitää valittaa niin aerobinen kunto on heikentynyt helvetisti ja hikeä tosiaan pukkaa. Pieniä murheita ne on, ei haittaa tuo huono aerobinen kunto ku ei juokse :D

Back
Ylös Bottom