Sehän noissa gaspeissa ja ja parissa muussa vaatemerkissa on ideana, että ne tarjoaa kokoa vielä "tiimalasisuhteilla" kun kaupan farkut leviää vyötäröstä teltaksi ja reisistä pilleiksi. Vaikka ne voimailijoiden kesken onkin tyylittömyyden perikuvia, kuten tuolta toisesta ketjusta voikin lukea.:D
Mikähän niistä gaspin kuteista muuten tekee niin tyylittömiä verrattuna muihin merkkeihin jotka tekee kamppeita sekä liikkumiseen että vapaa-aikaan? Ihan ok näköisiä vaatteita joukossa minun mielestä, ja tosiaan tuo, että ne farkut sopii jalkaan eivätkä kiristä mistään tekee niistä aivan hyvät housut. Ei tahdo mitkään normifarkut jalkaan mennä ja jos menee ovat kyllä niin helvetin typerän näköiset pingottavan tiukkoine perseineen ja lahkeineen. Ite oon tehny päätöksen etten kiusaa itseäni millään väkisin ostetuilla farkuilla, sopivia löytyy mm. gaspilta, gazozilta ja jostain prisman halpafarkuista. Erinäköiset reisitaskuhousut toimii kans silleen ettei päätä pakota.
Minua ei kyllä mikään vituta lisääntyneissä kiloissa, kun tuon housuhommankin kanssa pärjää. Kaikki pieneksi jääneet vaatteet jota kaapista löytyy otetaan ilolla vastaan.:D
Aloittelin tässä diettiä, ni kolmen kilsan kävelyn jälkeen molemmissa sisäreisissä vertavuotavat avohaavat, muutenkin sattu joka paikkaan ihan vitusti, alaselkään, penikoihin, jalkoihin ja olkapäihinkin. Kysessä siis kolmen kilometrin rauhallinen kävely. Tuli mieleen että onko ollut pakko syödä ittensä tällaiseks tankkeriks, painoa on rävähtänyt n. puoltoista sataa, kaikki aerobinen liikunta on ihan yhtä vittua, kengän nauhojen sitominen saa pallon punoittaa ja hien pintaan, autosta on hankala päästä ylös, ei meinaa jaksaa enää kyykätä kun on saanut polvisiteet ja vyön laitettua ni on jo ihan loppu.